griga

Wybór Belarus-a

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość wolf19   
Gość wolf19

jak masz synchro to masz 9/9 a bez 11/11 chyba ;)

 

yyy to nadal rozmowa o Belarusach?

Wiesz coś czego ja nie wiem? Myślałem, ze jestem na bierząco...

 

EDIT:

Już wiem o co chodzi z tą predkością w skrzyni synchro, faktycznie wynosi ona 30km/h, ale przy 1800obr/min, co daje około 41km/h przy 2500obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

Jak motor żużlowy- jeden bieg, ale możesz jechać i 10, i 180km/h ;)

 

Łukaszenka wygrał wybory więc raczej @MgrLukash trzeba będzie jeszcze poczekać na większy postęp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaWeL07    351

Czy jakiś model Belarusa ma załączany przedni napęd Elektro-hydraulicznie?

 

Jeżeli będziemy brać Belarusa to jednak będzie to model 920 pomimo wolniejszej skrzyni ;)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

z tych mniejszych chyba tylko mają WOM i blokadę załączaną EH


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

yyy to nadal rozmowa o Belarusach?

Wiesz coś czego ja nie wiem? Myślałem, ze jestem na bierząco...

 

EDIT:

Już wiem o co chodzi z tą predkością w skrzyni synchro, faktycznie wynosi ona 30km/h, ale przy 1800obr/min, co daje około 41km/h przy 2500obr/min.

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania :lol:

Oj tam już nie gadajcie tak na tego Łukaszenkę. Na jakiś targach Belarus dostał wyróżnienie za ciągnik o mocy 220kW. A tak myślę że gdyby na Białorusi zapanowała demokracja to albo Belarus by robił to samo przy cenie 2x wyższej lub co gorsza by podzielił historie Ursusa i wszystko by zostało zniszczone.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Białoruś i demokracja?

Wiem że są cuda ale chyba się rozmarzyłeś ;)

 

A tak poważnie - niech tam będzie taki ustrój jak jest - my zyskamy mając tanie masyzny.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania ;)

 

Dziękuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ta tylko temu co ciągniki gniecie na 2500obr życzę ekonomicznego spalania ;)

Oj tam już nie gadajcie tak na tego Łukaszenkę. Na jakiś targach Belarus dostał wyróżnienie za ciągnik o mocy 220kW. A tak myślę że gdyby na Białorusi zapanowała demokracja to albo Belarus by robił to samo przy cenie 2x wyższej lub co gorsza by podzielił historie Ursusa i wszystko by zostało zniszczone.

 

Tak to był ciągnik o mocy 290Km około który miał generator prądu 170kW. Womy byłyzasilane własnie elektrycznie i trzymał oborty niezależnie od obrotów silnika. Ładny bajerek :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Ja mam pytanie do @firmagrand. Czy mozna przy kupnie MTZta zrezygnowac z gwarancii i jesli tak to na jaki upust mozna liczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Tak mozna kupić bez gwarancji upust do 3000zł brutto. Jednak wtedy ryzyko awarii i ewentualnych kosztów przechodzi na właściciela. Plusem jest to że serwisy wykonujesz we własnym zakresie co jest sporo tańsze. Jednak kupują różni ludzie jedni są wygodni i wolą jak do nich ktos przyjedzie i wszystko zrobi a drudzy wolą sami w spokoju sie podłubać w grażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Mam do was ponad 300 kilometrow w jedną strone wiec za przejazd okolo 1 tysia bym placil plus koszty serwisu a to juz duzo sie robi. Dostep do czesci jest dobry a traktor prosty w obsludze, tylko czy firma nie czeka z jakims zlomem na takiego klijęta? Mozna wybrac dowolny traktor ze skladu? Dzieki za odpowiedz. Fachowosc Twoich postow kusi zeby wlasnie u was kupowac choc to daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Panie Waldku odpowiadamy szczerze a nie fachowo. Co do kosztów przyjazdu na umowie jest to 65gr netto za 1 km. Jednak ilosc naszych klientów jest bardzo duża i zazwyczaj koszt przejazdu wynosi do 200zł bo robimy kilka ciągników w rejonie. Osobiście wolimy sprzedać z gwarancją.

 

Co do złomu nie czekamy z takim ciągnikiem na klienta jezeli kupi bez gwarancji. Nie oglądamy ich i nie wybieramy najgorszego. :D Do sprzedazy idzie pierwszy z brzegu. Płatność jest przy odbiorze. Również przy przekazaniu jest taki dokument jak protokół przekazania i można w nim wpisac uwagi jezeli ciągnik będzie nie zgodny ze specyfikacją techniczną.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

@firmagrand Jeśli chciał bym klimatyzacje do 952.3 to ile bym musiał dopłacić ?? Siedzenie pasażera też montujecie?? Ile dopłacać trzeba ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POLKOP    2

@firmagrand czy byśćie sprzedali belarusa 820.3 za 66tyś brutto bez gwarancji?

czy sprowadzacie inne maszyny produkcji wschodniej takie jak rozrzutniki talerzówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

matis251, klimy nie montujemy, raz robilismy coś takiego to robiła to nam firma która montuje klimatyzacje dachowe w busach do przewożeniach osób. Poszło im bez problemu. Koszt takiej klimatyzacji w zalezności od marki, wielkości od 5 tysiecy do nawet 9 tysiecy.

 

Co do siedzeń pasażera w styczniu 2011 bedziemy starać się przywieźć oryginały z fabryki.

 

POLKOP tak za taką cenę spokojnie mozemy sprzedac bez gwarancji, jednak nie wiadomo jak bedzie z cenami po nowym roku przez ten chory Vat. CO do maszyn wschodnich nie sprowadzamy, za dużo producentów jest w Polsce. Później z taką maszyna to będa tylko kombinacje z częściami żeby coś dostać.

Edytowano przez firmagrand

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
@firmagrand Jeśli chciał bym klimatyzacje do 952.3 to ile bym musiał dopłacić ?? Siedzenie pasażera też montujecie?? Ile dopłacać trzeba ???

 

Ja bym zapytał czy po montażu miejsca siedzącego dla pasażera zmienia się wpis w homologacji do rejestracji MTZta i w Dowodzie Rejestracyjnym MTZta będą dwa miejsca.

 

 

PS: firmagrand - macie te zaworki/regulatory od ogrzewania o które pytałem w mailu? MTZ 952.3, nagrzewnica itp. Tam jest takie coś do regulacji przepływu płynu z silnika - po prostu ogrzewanie kabiny i ciekaw jestem ile to coś kosztuje.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    30

a ile trzeba dopłacić do 820 na stożku do szerokich gum i kompletu zaczepów?bo mi diler zaproponował 58tyś stożek i 67 krzyżak ale nie ma możliwości zmiany szerokości opon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

Ja na początku tego roku kupiłem nowego Belarusa 820 w podstawowej wersji na stożku i jestem bardzo zadowolony. Dodam jednak że nie jest to główny ciągnik w gospodarstwie, pracuje jako pomoc dla większego John deere'a. I to jest chyba dobry argument mojego zadowolenia.

Gdyby MTZ miał byc głównym ciagnikiem napewno nie kupiłbym tej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturmen4    0

Zastanawiam się nad kupnem Belarusa (nowy lub jakaś używka). Potrzebowałbym go jako pomocnika, z ładowaczem czołowym, ładowacz jak zresztą i cały ciągnik nie miałby dużo pracy u mnie ( ok 150 mtg na rok)Ze względu na niskie wjazdy musiałbym mu zdjąć kabinę, czy ktoś już ją zdejmował? Czy jest to relane do zrobienia? A może ma ktoś na sprzedaż lub wie gdzie kupic taki ciągnik bez kabiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Ja mam takie pytanie, dlaczego Belarusy są jeszcze rejestrowane skoro nie spełniają norm emisji spalin ? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ja mam takie pytanie, dlaczego Belarusy są jeszcze rejestrowane skoro nie spełniają norm emisji spalin ? :blink:

 

Normy emisji spalin muszą spełniać maszyny dopiero wchodzące na rynek. Belarusy też musiały spełniać te normy.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5325

@Junkers czyli nieważne jaki MTZ ma silnik (Euro I, II czy Iveco) i tak sie go zarejestruje, potrzebna jest tylko polska homologacja, faktura zakupu i papierek z izby celnej - ZGADZA SIE ???


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj