griga

Wybór Belarus-a

Polecane posty

UrsusCzesio    310

Firma grand a ja mam takie pytanie czy w mnieszy model tkai 80-90 km idzie inną kabine miec bo kolega czai sie na takiego jako pomocnik bo nie chce wydawać 200 tyś ponad na Johna z turem a belarusa by się skusił tylko ta kabina mu troche nie odpowiada chodzi o tą przeszkloną mocno drzwi bez ramki jak w 1222 ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

@UrsusCzesio na 3 str. tego tematu znajdziesz odp. :lol:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A no fakt że wnętrze faktycznie z tej jeszcze kanciatej kabiny. Moze jutro pojade do niego to mu pokaże wszystko i powiem co i jak :P Żeby jeszcze rewers miał ;) Ale i tak lepiej tego do opryskiwacza, kombajnu do zimniaków i tura niż Zetora 6 cyl. Choć by miał awarie to na paliwie się wróci wiele ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Tu jakiś filmik z tym sprzętem w akcji ;)

CCCP daje rady ale mogliby się przyłożyć do orki a nie jak trzydziestką po żytnisku :P

Środek jak w proxie hehe a to nie jest kombinatorstwo z tą kabiną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

A no fakt że wnętrze faktycznie z tej jeszcze kanciatej kabiny. Moze jutro pojade do niego to mu pokaże wszystko i powiem co i jak ;) Żeby jeszcze rewers miał :lol: Ale i tak lepiej tego do opryskiwacza, kombajnu do zimniaków i tura niż Zetora 6 cyl. Choć by miał awarie to na paliwie się wróci wiele ;)

Jak dla mnie to za dużo cenią za tą kabinę skoro jest głośniejsza to wg. mnie nie opłaca się za nią dopłacac tych 30 000zł!!! reszta to i tak ta sama konstrukcja co 952.3 i chyba lepiej go doposażyc w oryginalny fotel Gramera i klimatyzację i miec jeszcze ze 20 000zł w kieszeni - bo jak nie widac różnicy to po co przepłacac :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

MgrLukash a jakie ceny szyb do tej kabiny........ uuuuuu konkretne sumy. Nie warto przepłacać, jak ktoś chce 923 to wybić to sobie z głowy i kupić 952.3 zostanie kasa na utrzymanie ciągnika na kilka lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Konkretne tzn?

Na u3manie lub ładowacz czołowy bądz też inne wyposażenie :D


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Np: grammera, klimatyzacje :D Ceny szyb do zwykłej kabiny nie przekraczają 200 zł na allegro


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

I jeszcze tuning przeprowadzic i szpanowac takim statkiem na wiosce :D :

post-17824-0-06643400-1292858069_thumb.jpg

post-17824-0-06643400-1292858069_thumb.jpg


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Ruskie to mają fantazje żeby MTZ tuningować, co mają to robią :unsure: Tutaj to chyba dla Saszy zostało za dużo srebrolu jak malował swoją Ładę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banpio    0

ja mam belarusa i 952-90km oraz mtz82 i jestem z nich bardzo zadowolony

belarusa mam na hydrałlice bosh i nie ma z nim problemów che teraz kupic belarusa o mocy około 155km

może cos o nich wiecie jak cos to prosze pisac

 

ten mtz jest do sprzedania po remoncie skrzyni i silnika pracował w lesie

stan b.dobry ale ma wybite lusterka jest z 1990r

cena:17000 do uzgodnienia (duży upust bo chce kupić tego 155km)

świetokrzyskie

tel.600522303 prosze dzwonić po 15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaWeL07    351

Byłem dziś obejrzeć Belarusy w punkcie sprzedaży Pronar. Myślałem nad zakupem 820 na krzyżaku. Ale wersja 920 jest tylko 4 tyś droższa, a ma monoblock, blokadę tylnego mostu i WOM załączany elektro-hydraulicznie, skrzynię zsynchronizowaną. Jak myślicie chyba te 4 tyś to nie wiele? A jednak dostajemy lepiej wyposażony ciągnik.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

NA Twoim miejscu dożuciłbym te 4tyś. i bez zastanowienia brał bogatszą wersję bo te 4tyś. to tak strasznie dużo nie jest...

 

Czy ktoś z użytkowników AF posiada Belarusa 1523.3?? Jeśli tak to chciałbym się dowiedzieć coś więcej o nim bo zaczynamy się rozglądać za czymś większym(narazie zbieram tylko info a co z tego wyjdzie to się jeszcze obada) a mam już 2 iwany i jestem z nich zadowolony i chce pozostać wierny tej marce...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Byłem dziś obejrzeć Belarusy w punkcie sprzedaży Pronar. Myślałem nad zakupem 820 na krzyżaku. Ale wersja 920 jest tylko 4 tyś droższa, a ma monoblock, blokadę tylnego mostu i WOM załączany elektro-hydraulicznie, skrzynię zsynchronizowaną. Jak myślicie chyba te 4 tyś to nie wiele? A jednak dostajemy lepiej wyposażony ciągnik.

tylko na synchro polecisz 30km/h a nie 40 jak jest w katalogach - przejedź się sam u dealera.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Byłem dziś obejrzeć Belarusy w punkcie sprzedaży Pronar. Myślałem nad zakupem 820 na krzyżaku. Ale wersja 920 jest tylko 4 tyś droższa, a ma monoblock, blokadę tylnego mostu i WOM załączany elektro-hydraulicznie, skrzynię zsynchronizowaną. Jak myślicie chyba te 4 tyś to nie wiele? A jednak dostajemy lepiej wyposażony ciągnik.

 

Popieram warto dołożyc i miec mocniejszy podnośnik i synchro mimo niższej prędkości :o zapytaj ile jest droższy 952 od 920 bo mi się wydaje że to niewielka różnica a ciągnik jednak mocniejszy :)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

I jeszcze tuning przeprowadzic i szpanowac takim statkiem na wiosce :o :

to dopiero tuning

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Mam gdzieś kilka fotek z takiego rajdu tylko z innymi MTZami swoją drogą mogliby w naszym kraju też to wprowadzic :o:):(


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaWeL07    351

tylko na synchro polecisz 30km/h a nie 40 jak jest w katalogach - przejedź się sam u dealera.

 

 

Przyznam szczerze że tego nie wiedziałem, myślałem że wszystkie mają skrzynie 40 km/h :o


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Niestety w Belaruach masz coś kosztem czegoś jak nie masz synchro to masz 18/4 jak masz synchro to masz o 4 biegi do przodu mniej a jak masz rewers to nie masz półbiegów :o


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

No tak ale im więcej się płaci tym ma sie mniej a czy nie powinno byc odwrotnie :o


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

mozem niej biegów ale bardziej zaawansowane udogodnienie :) Sunchro albo Rewers a wtedy masz dalej skrzynie 18 biegową :( jak z rewersem bo 9 tył i 9 przód :o a przeraszam jeszcze wtedy 9 tył 2 do przodu


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

jak masz synchro to masz 9/9 a bez 11/11 chyba ;)

 

wg. mnie Białoruscy konstru powinni się postarac skonstuowac skrzynię która łączyłaby te wszystkie cechy tj:

- dużą ilośc biegów

- prędkośc ok. 40km/h

- synchronizację,

- rewers

wtedy ciagnik byłby bardziej uniwersalny :)

bo tak im więcej płacisz tym bardzie zbiżasz sie do Usrusowskiej 8/8 B)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj