Skocz do zawartości

Zdjęcie

odkładnice srubowe badz pólsrubowe???


43 odpowiedzi na ten temat

#1 Share tom31

tom31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:słupca

Napisany 14 październik 2010 - 21:21

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? mam pytanko ,doradzcie gdzie mozna kupic odkładnice srubowe badz pólsrubowe chcialbym je załozyc do zwyklej zagonowej trojki z grudziadza bo te standartowe cylindryczne odkładnie to dopychaja a nie oraja,plug ciagany jest 360,czy warto robic cos takiego i jaki moze byc koszt czy moze zna ktos producenta co produkuje plugi zag do 360 z takimi odkladnicami :(

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Dzisiaj, 09:49
  •  

#2 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 październik 2010 - 21:27

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? lepiej kup uzywany zachodni plug niz nowe odkladnice . bedzie taniej prosciej i bez roboty

#3 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 08:54

odkładnice srubowe badz pólsrubowe???

mam pytanko ,doradzcie gdzie mozna kupic odkładnice srubowe badz pólsrubowe chcialbym je załozyc do zwyklej zagonowej trojki z grudziadza bo te standartowe cylindryczne odkładnie to dopychaja a nie oraja,plug ciagany jest 360,czy warto robic cos takiego i jaki moze byc koszt czy moze zna ktos producenta co produkuje plugi zag do 360 z takimi odkladnicami :(


Przyłączam się do pytania kolegi, mam taki sam pomysł tylko przy 4 zagonowej do U912, widziałem na stronie Grene odkładnice na stary korpus niby półśrubowe, po ok 200 zł za szt, znajomy ojca przerobił sobie przy właśnie 3 zagonowej, idzie jak burza, ponoć wspaniale kryje, tylko że ciąga go c385 i nie wiem czy c360 dał by radę z nim.

@Lukaszjarm no nie wiem czy taniej, bo dać na jeden korpus 250 zł za NOWĄ odkładnię razem ze ścinaczem już, co przy 3-skibowym pługu daje 750 zł na cały pług, to nie wierze że za 3-skibowy zachodni pług dostaniesz taniej, i to z nowymi odładnicami( a jak ci przyjdzie kupić odkładnice do tego zachodniego to ci w pięty pójdzie :P, i jeszcze nie wiadomo czy dostaniesz od ręki czy trzeba będzie zamawiać itd., i to nie za małe pieniądze). Co prawda musisz go trochę przerobić bo ta odkładnia nie pasuje za bardzo u góry chyba, ale niskim kosztem masz dobrze kryjący pług ;)

#4 Share franad

franad

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 25 październik 2010 - 09:28

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? witam panowie!
ja w zeszłym roku kupiłem z GRENE oryginalne odkładnie półśrubowe do zagonowej 4 Uni i pasuja idealnie, a jesli chodzi o orke to ruznica jest nie do opisania. orka wyglada ladnie, wszystko jest ladnie odwrucone i przykryte. ogolnie polecam. koszt 1 odkładni to ok200 zl. podejrzewam ze c-360 moze sobie nie poradzic na tych odkładniach jesli jest glina to czuc na ciagniku. ja orałem ostatnio swoja 4 na głęboko na zimę(głębokość ok 25-35 cm)na glinie to w niektórych miejscach az ciągnik stawał w miejscu (ciągnik MF 3080 100km)

#5 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2010 - 17:53

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? @franad- ścinacze masz też do tych odkładni?

#6 Share franad

franad

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 26 październik 2010 - 18:10

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? tak ścinacze tez mam założone.
jak robłem pług to zmieniałem wszystko:nowe odkładnie, piersi i ścinacze. wszystko było założone oryginalne Uni Grudziądz bo te wszystkie zamienniki sa nic nie warte.

#7 Share tom31

tom31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:słupca

Napisany 27 październik 2010 - 19:20

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? franad mozesz dac fotki tych odkladnic i calego pluga ja jak sie pytalem po roznych sklepach o odkladnice srubowe badz półsrubowe to wywalali oczy ze cos takiego jest!!! w grene krzykli 250 zl za niby półsrubowa

#8 Share pooch

pooch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 722 postów

Napisany 27 październik 2010 - 21:06

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? ja znalazłem samo skrzydło połśrubowe odkładni Unii za niecałe 200 TU
W rolnictwie siła!!! :)

#9 Share franad

franad

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 27 październik 2010 - 22:14

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? odkładni śrubwych to napewno nie dostaniesz bo takich nie ma ale półśrubowe jak najbardziej tylko ze wlasnie ciezko je dostac bo jak juz w sklepie maja to szybko schodza...;/ ja barłem w grene wlasnie takie (http://www.sklep-gre...oducts_id/13754)jak widac sa po 192 zł. nie pamietam dokladnie ile ja placilem za nie ale zamawialem w tedy całe 4 kaplety i przyszlo w ciagu chyba 4 dni kurierem na palecie. polecam bo sa wykonane z naprawde dobrego materialu i nie widac na nich zuzycia a zaorały juz ok 80ha

#10 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2010 - 16:16

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? @franad proszę daj jakieś fotki tego pługa :D
Na pewno wielu osobom się to przyda tak jak mi i @tom31

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Dzisiaj, 09:49
  •  

#11 Share franad

franad

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 28 październik 2010 - 18:26

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? w załacznikach dodaje 2 zdjecia. powinno byc cos tam widac:)

Załączone miniaturki

  • DSC00222.JPG
  • DSC00223.JPG


#12 Share franad

franad

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 29 listopad 2010 - 22:49

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? na chwile obecna plug jest juz do sprzedania bo kupuje obrtowke wiec ten juz nie bedzie mi potrzebny :lol:
jak ktoś zainteresowany to moge porobic pare dokladnych zdjec i wyslac na maila:)

#13 Share miecho123

miecho123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Biała Podlaska

Napisany 27 październik 2011 - 15:41

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Przepraszam za odkop ale interesuje mnie temat odkładni półśrubowych. Może ktoś jeszcze przerabiał pług w ten sposób. Jak się orze, jak kryje czy 360 daje radę z 3x30 plus odkładnica półśrubowa.

#14 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 27 październik 2011 - 17:09

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? tutaj pisalismy
http://www.agrofoto...._20#entry802100

#15 Share miecho123

miecho123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Biała Podlaska

Napisany 27 październik 2011 - 17:36

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Dzięki Kolego Zorzyk2 napisz proszę czy należy przerabiać wspornik odkładnicy (tę listwę z tyłu odkładni). Jakim ciągnikiem ciągasz ten pług idzie lżej czy ciężej niż na tradycyjnych.

#16 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 27 październik 2011 - 18:44

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Nie trzeba było, tylko sprawdziłem czy jest równy rozstaw odkładni(kiedyś korpusy były pourywane) i pod jeden wspornik podłożyłem nakrętkę jako dystans. Zetor 5211 , można jeździć wolniej, co w przypadku tego ciągnika znaczy taniej, różnicy w oporach nie stwierdziłem. Najtwardszy kawałek będę próbował pokonać na dniach, suchooooo.

Edytowany przez zorzyk2, 27 październik 2011 - 18:47.


#17 Share miecho123

miecho123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Biała Podlaska

Napisany 27 październik 2011 - 19:48

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Czyli 360 3P powinien spokojnie chodzić na 2 biegu. A to mnie satysfakcjonuje. Dzięki za rady jeżeli ktoś coś wie to zapraszam do pisania. Ja odkładnie dopiero zamówiłem pierwsze próby dopiero po 11 listopada zobaczymy.

#18 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 25 wrzesień 2012 - 20:06

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? pytanie głupie ale serio nie wiem :P Jak rozróżnić odkładnie półśrubową od śrubowej ? I najlepiej jakieś fotki 1 i 2. bo czytałem kilka artykułów na ten temat ale nic nie rozumiem :P Także prosze o fotki i wytłumaczenie jak krowie na miedzy :D Nie chciałem zakładać nowego tematu więc pisze tu ;)

#19 Share AdamM83

AdamM83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2012 - 16:29

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Czy byłby ktoś w stanie zrobić film pokazujący różnice po orce z odkładnicami kulturalnymi i śrubowymi?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Dzisiaj, 09:49
  •  

#20 Share morys

morys

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląsk-małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, szeroko pojęta technika,

Napisany 23 kwiecień 2014 - 15:22

odkładnice srubowe badz pólsrubowe??? Wiem że temat wiekowy ale stoje przed dylemantem przeróbki pługa UG 2 skibowego na odkładnice półśrubowe. Koszt odkładnic półśrubowych Unia Grudziąć + piersi za 2 kpl. to 550zł. Do tego podłożył bym pod słubice z 10cm żeby podnieść pług. Czy taka modyfikacja poprawi pracę pługa i jakość zaoranego pola?. Nie zależy mi na obrotówce bo przewachlować biegami i pługiem to w tym czasie przejade na drugą stronę, a bruzdy pod agregatem i tak wyrównam.

Nowego za 600zł pługa nie kupie z drugiej strony szkoda i 600zł dawać jeśli efekt by był znikomy. A może są jakieś inne odkładnice które są lepsze i w podobnej cenie które można by zaadoptować do tego pługa najchętniej większe by uzyskać 2x40 bo 3 skiby do C360 na 3 bieg to za dużo a mordować 2 biegiem to szkoda bo moim zdaniem za wolna prędkość.
Pracy nie liczę, spawarki giętarki mam

Podobne tematy