Damianwp

Ursus C-330 - odpalanie na mrozie

Polecane posty

Damianwp    0

w sumie chciałem sie zapytac bo mam akumulator od poloneza 12V

 

i musze zawsze ratowac sie odpreznikiem i mam pytanie czy mi odpali w -15C mrozie

 

 

 

i co robic aby odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

jaki masz rozrusznik zacznijmy od tego zwykły czy szybkoobrotowy i jak oceniasz stan silnika, latem jak pali jak jest ciepło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

wolnoobrotowy stan silnik dobry mam malo pola niecałe 2h i 7lat temu kapitalka

 

w lato zeby lepiej odpalil to zawsze odpreznik i heja

 

jeszcze jedno bediks jest od trabanta :blink:

 

a dalo by rade dwie 12W dac czyli 24w

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

to jak masz wolnoobrotowy znaczy ten orginalny rozrusznik i jeden akumulator 12V od poloneza to jest stosunkowo za mało aby ciągnik właściwie się uruchamiał i to jest zapewne cała przyczyna orginalnie powinny być 2 po 6V 165Ah i jak sie nie myle 900A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

to wtedy dołóż przełącznik 12/24 bo jak dasz 24 to po elektryce jak odpalasz przełączasz na 24 jak odpali na 12 i gitara :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

oj nie zapomnialem dodac ze on praktycznie elektryki nie ma i nie ma zadnych przełoczników ani swiateł itp itd

 

 

jakby to wam wyjazsnic

 

to wyglonda tak

 

idzie gruby kabel plus odrazu do bediksa nie przechodzi przez stacyjke

 

i jest masa dostyka skrzyni biegów

 

i ja odpalam sposobem włozenia czegos metalowego przy bediksie i chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

To masz podłączony kabel od aku do rozrusznika i masę i więcej nic to jak dasz 24 to raczej się nic nie powinno stać ale nie jestem pewien prądnicy. A w ciapkach były wolnoobrotowe rozruszniki ???? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

No to jak ty chcesz jechać ?? Bez żadnej elektryki i bez prądnicy :blink: Były wolnoobrotowe rozruszniki w c-330 bo w 28 wiem że były :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

od 10 lat nie ma elektryki

 

powiem wam taki sekret odpalcie sobie c 330 i wyciongnicie akumulator i bedzie chodził :blink:

 

bo to 328 :P

 

328 i c 330 to samo praktcznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

no wiadomo ze bedzie chodził bo to nie benzyna, ale podłącz światła jakbyś miał to popalisz zarówki jesli jest oczywiście ładowanie, a nawet bez rozrusznika zapalisz na zaciąg hehe jasna sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

szczerze to on elektryki nie ma

 

taki on juz jest

 

ramont go czeka ale w tom zime bede poczebował go do odsnierzania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

odpalcie i wyjmijcie akumulator bo to silnik z zapłonem samoczynnym zresztą jak każdy diesel np. wyjmij ze starego samochodu (diesla) akumulator jak odpalisz a silnik dalej będzie pracował a samochód pojedzie (mowie w starym bo w nowym bałbym się to uczynić aby komp sie nie spsół)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

to jak bedzie sroga zima to ciężko bedzie go odpalić na tej 12 i tym rozruszniku, a nie wiem czy przy 24 V jak dasz dwie 12 jak bedzie zachowywał się rozrusznik :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ewentualnie korbą możesz próbować jak dobrze machniesz to może zaskoczy :blink: Tak jak masz podłączone tylko wstawiasz drugi aku i łączysz je przewodem i wsio :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

tak aby dały 24V razem?? jesli tak to podłanczasz je w szereg czyli( - z jednej 12 na mase + do minusa drugiej 12 a + do rozrusznika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja tam myślę na giełdzie się rozejrzeć pasuje od żuka od warszawy chyba i raczej od większości polskich sprzętów z PRL :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj