Skocz do zawartości

Zdjęcie

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!


73 odpowiedzi na ten temat

#61 Share deutzboy

deutzboy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 marzec 2017 - 21:32

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Żaden ciągnik Nowy nie ma tyle km na wom co powinien mieć .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Dzisiaj, 05:27
  •  

#62 Share cris10

cris10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 14 marzec 2017 - 21:37

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! To oczywiste, ale taka różnica?

#63 Share deutzboy

deutzboy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 marzec 2017 - 21:44

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! czuć różnice po podniesieniu mocy ,? Ile Cię to kosztowało?

#64 Share cris10

cris10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 15 marzec 2017 - 07:01

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Czuć i to wyraźnie. Inny ciągnik, póki co test na miesiąc i jak będę chciał żeby tak zostało to 4 tyś brutto

#65 Share lukaschels

lukaschels

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 marzec 2017 - 07:48

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! musisz sprawdzić w specyfikacji według jakiej normy ma zmierzana moc w fabryce, wiem że był okres że df mierzył tylko na gołym silniku, w stosunku do mocy na wom to nawet 10-15 % mniej mocy. ile lat ma twój df?
silnik napewno ma tyle ile podawał producent , kwestia tego ile z tej mocy wychodzi na wom bo każdy element chlodnica klimatyzacja skrzynia daje straty mocy.

#66 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 15 marzec 2017 - 11:17

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

na WOM nigdy nie będzie miał tyle zmierzonej

po 1 WOM jest na przekładni

po 2 aby zmierzyć na hamowni trzeba wiedzieć jaka jest dokładnie przekładnia jakie przełożenie względem silnika pewnie nie wprowadzali korekt

po 3 grzebanie w sofcie kończy się zazwyczaj kosztami po liku latach niekiedy miesiącach koszt wymiany sterownika jest to kilka tys PLN

Ja podnoszę moc fabrycznym komputerem i nigdy nic się nie dzieje



#67 Share cris10

cris10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 15 marzec 2017 - 14:05

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Deutz powinien posiadać 110 km , na wom'ie wykazało , że ma 90 km . Ale tak jak mówisz , klima , skrzynia itp i moc traci i nie osiągie na wom'ie 110 km jak zakładał producent. Myślę że ta moc była mierzona na gołym silniku i dlatego wyszło że ma 90 km na wom'ie..

 

15% ze 110 to jest 16,5 km czyli całkiem możliwe .

Firma co zwiększała moc trochę temat ogarnia więc chyba widzieli co robią.

Jeśli sterownik odmówi posłuszeństwa to firma przyjeżdża i wymienia . Nie obciążając mojej kieszeni .

W okolicy jest kilku takich co z tej firmy usług korzystała i nic się nie dzieje :) Będzie się psuło to będziemy naprawiać , to tylko maszyna.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Dzisiaj, 05:27
  •  

#68 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów

Napisany 15 marzec 2017 - 18:56

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

po 3 grzebanie w sofcie kończy się zazwyczaj kosztami po liku latach niekiedy miesiącach koszt wymiany sterownika jest to kilka tys PLN
Ja podnoszę moc fabrycznym komputerem i nigdy nic się nie dzieje

Jasne nikt raczej się WinOLS nie bawi tylko wgrywa gotowca z innego mocniejszego silnika więc masz najczęściej fabryczny soft a nie grzebany. Wgrywanie tak jak w fabryce. Więc nic ECU nie będzie.Przeciez to zwykłe EDC 16 czy jak w nowszych 17. O starszych z mało typowym EDC 7 nie wspomonam Żeby było śmieszniej ciekawe skąd masz coś czego fizycznie nie ma. Czyli fabryczny komputer.
Widzę że tylko po to coś piszesz na forum by sprzedać swoje usługi.
Bo jakoś pomocy to nikomu nie udzieliłeś.

#69 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 15 marzec 2017 - 19:17

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

jest to sterownik EMR2 a nie EDC urządzanie jest to serdia z lewelem dostępu 4 dla serwisów jest to lewel 3 nic nie trzeba wgrywać wszystko si konfiguruje na sterowniku (dawki i tym podobne)

 

nie udzielam pomocy typu wykręć to wylutuj tamto i będzie działać nie udostępniam serwisówek i nic innego bo jak już mówiłem z tego żyje a dostępu nie ma prawie nikt do tego oprócz serwisu

 

urządzania jaki posiadam do deutz to serdia lewel4 allround tester zwany art lub sametester eds

 

jeżeli uważasz ze podniesienie mocy jest wykonywane przez wgranie wsadu z mocniejszego ciągnika to gratuluje wszystkie parametry można zmienić przy użyciu serdi to są taki sam sterowniki i w mocniejszym i w słabszym

 

winols hehehe chyba nigdy kolego nie podnosiłeś mocy na przykład w mercedesie gdzie wystarczy sdconnect i hasło któro pozwoli ci na odblokowanie odpowiedniego menu miłego



#70 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów

Napisany 15 marzec 2017 - 20:19

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Widzisz przeczysz sam sobie. Wgrywanie jest proste i bezpiecznie. Jak nie masz dostępu do Serdi na odpowiednim poziomie. A jak masz to parę kliknięć myszką i już nie przesadzisz, bo sterownik za dużych wartości nie przyjmie. Chyba że ominiesz zabezpieczenia na 5 poziomie. EMR to nazwa własna Deutza co oznacza masz w dokumentacji. A system jest zrobiony na EDC Boscha. Też to masz w dokumentacji.

#71 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 15 marzec 2017 - 21:34

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

EMR1, EMR2,

EMR3, (EDC7,EDC16UC40, EDC7UC31)

EMR4 (EDC17CV52, CV56B, CV54 )
EMS, MVS,

EMS2.1, EMS2.2, V-ECU



#72 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów

Napisany 15 marzec 2017 - 21:51

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Podałeś wszystko jak leci. Łącznie z oznaczeniami własnymi Volvo, który korzysta z silników Deutza. Pod własnym nazwami.

#73 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 15 marzec 2017 - 21:56

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Pewnie chodzi ci o v-ecu no to gratuluję że korzystasz z google nie mam więcej pytań

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Dzisiaj, 05:27
  •  

#74 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów

Napisany 15 marzec 2017 - 22:05

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Nie muszę sięgam na półkę do dokumentacji, albo loguję się na serwer Deutza.
Zresztą numery silników produkowane przez Deutza dla Volvo wchodzą do Serpica.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy