Skocz do zawartości

Zdjęcie

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!


58 odpowiedzi na ten temat

#41 Share barabasz

barabasz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2010 - 22:06

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! vdan mam taki sam ciagnik tyle ze zrobilem nim juz 1300mh. Niby nie mam z nim zadnych klopotów ale czasem wydaje sie mi ,ze nie ma takiej mocy jaką deklaruje producent. Czy mozesz sprecywowac na czym polegalo "przestawienie" mocy w twojej maszynie . Ciekawi mnie to bo podobnie jak u ciebie serwis w Agro rolniku w śniadowie gdzie nabylem swój ciągnik pozostawia wiele do życzenia. Najlepiej wychodzi im smarowanie kalamitek i wymiana oleju a na koncu inkasowanie kasy bo jesli spytac ich o jakis konkret {np.jak spuscic plyn z ukladu chlodzenia)to nie ma nikogo kto umie udzielic zadowalajacej odpowiedzi. Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Dzisiaj, 18:54
  •  

#42 Share Pawel1801

Pawel1801

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 16 listopad 2010 - 16:51

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Witam strasznie drogo za ten przegląd ci krzyknęli ja mam agrotrona k410 i płacę trochę ponad 800zł a wymienili mi filtr paliwa, oleju i olej nic poza tym a jeszcze smarowanie może 8 kalamitek i to wszystko a u ciebie co robili? A co do mocy to u mnie też raczej szału nie ma 4x40 overum na 4 klasie gleby prędkość około 7,3km/h.

#43 Share daniel373

daniel373

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 16 listopad 2010 - 18:21

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! ja za taki serwis płace niecałe 500 ZŁ ;) w Savonie

#44 Share deutzboy

deutzboy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 marzec 2016 - 22:35

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

h


Edytowany przez deutzboy, 21 marzec 2016 - 09:17.


#45 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2016 - 21:06

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

w transporcie te ciągniki  to "muły" 

4 bieg - 40 km/h - a obroty silnika pewnie około 1600 - 1800, górke czuje z kilometra, silnik nie wykorzystuje mocy



#46 Share deutzboy

deutzboy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2016 - 09:23

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Witam kolego pisałeś kiedyś o swoim df że braknie mu mocy itp.

Ja posiadam k420 Z  i musze stwerdzić też ze brak mu tej mocy co powienien miec

szczególnie w transporcie , z przyczepami o ładunku 12 ton musze redukować dla

porównania ursus 1014 (95km) ciągnie aż miło bez redukcji a

miesiąc temu zauważyłem że ciągnik na pusto \

na prostej drodze spada z obrotów , wieć wymieniłem filtry paliwowe .

Ale wraz to samo.

Mógłbyś mi napisać co dokładnie zrobili ci w tym dojczu i jaki koszt /

po gwarancji już to było?



#47 Share lukaschels

lukaschels

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2016 - 09:45

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

prawdopobnie zmienili ustawienia sterownika pompy paliwowej oraz ustawienia silnika



#48 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2016 - 18:56

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

ursus ciągnie bo wkręca sie na obroty 2000

pewnym sposobem jest podłożenie specjalnej podkładki pod regulator ale ze wzrostem mocy wzrośnie spalanie

sprawdz rozpylacze



#49 Share deutzboy

deutzboy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2016 - 21:03

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Yudin mógłbys dokłdaniej napisać/?



#50 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2016 - 19:11

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

demontujesz regulator i ponownie go zakładasz z dodatkową podkładką - na dzien dobry po odpaleniu ciągnik ma o grubosc podkładki bardziej wysunięta listwę paliwową a więc pompy podają ON więcej do cylindra



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Dzisiaj, 18:54
  •  

#51 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 26 marzec 2016 - 12:37

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

Edytowany przez Laval, 26 marzec 2016 - 12:40.


#52 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2016 - 17:11

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

 

Widzicie jak was kolega podsumował że nie macie szkoły po prostu h...m.

 nie ma nic mądrego  do powiedzenia tylko się podśmiewa z rolnika cw.....ek.
 



#53 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 28 marzec 2016 - 15:16

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Widzicie jak was kolega podsumował że nie macie szkoły po prostu h...m. "


Widzicie jak kolega potwierdza to o czym piszę nie tylko zresztą jak.
 

autoostrowski, czy zeby prowadzić z Tobą bardziej merytoryczną dyskusję, mógłbyś używać przeglądarki ze sprawdzaniem pisowni? To znacznie ułatwiłoby komunikację miedzy Tobą a forumowiczami.

 
 

nie ma nic mądrego  do powiedzenia tylko się podśmiewa z rolnika cw.....ek.

Widzisz we wpisie przekazałem dość ważne i merytoryczne informacje, a kolega yudin nie pokaże o cochodzi z tymi podkładkami. Bo to bez sensu zarówno w mechanicznym regulatorze jak i w elektryku jak w tym ciągniku. W ECU jest zapisana procedura autokalibracji jak również Serdią da się ją trochę pozmieniać.  Widzisz
 
 

bo ja nie stódiowałem mechaniki nieznam pojęcia jak podkreślam zawsze to moje hobby


I dlatego właśnie masz totalne braki mechanice a podstawówka daje podstawowy zasób wiedzy na całe życie. Jest takie stare przysłowie psy szczekają a karawana idzie dalej. Tyle że szczekaniem nie nadrobisz braków w swojej wiedzy i to nie jest tylko moje zdanie na tym forum.
 
 

Kolego Autoostrowski to nie chodzi o to co ja mam kumać tylko żebyś ty z siebie pośmiewiska nie robił choć by używając przekręconych nazw.

A cytować i pisać mógłbym długo ale ten cytat chyba wszystko wyjaśnia.
 
 

Kolego Ostrowski napisz to jakoś z sensem bo wywaliłeś tekst jak dwunastolatek.


Edytowany przez Laval, 28 marzec 2016 - 15:33.


#54 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 marzec 2016 - 17:14

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

 

nie pod listwę a pod cały regulator, podkładka nie powoduje wsuwania listwy w blok.

K110 z tego co kojarze nie ma mechanicznego regulatora



#55 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 01 kwiecień 2016 - 06:45

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Widzisz tylko pomijając już inne kwestie to. Podłożenie podkładki pod cały regulator w silniku pracującym z nadmiarem powietrza. Da więcej paliwa. Tyle, że ta większa dawka paliwa spowoduje podniesienie obrotów. Więc regulator cofnie listwę do położenia początkowego by utrzymać żadane obroty. I nic na tym nie zyskasz. A robi to bardzo szybko. Musiał byś wyjść poza zakres regulacji regulatora. Czyli bardzo gruba podkładka. Co by dało wyższy bieg jałowy i wyższe obroty max większe niż konstruktor silnika zaprogramował. Powyżej pewnych obrotów zareaguje system bezpieczeństwa cofając listwę w pozycję stop. Zapamiętują błąd. Dlatego też pisałem o chłopskim rozumie. Rozważyłeś to teoretycznie. Bo już w mechanicznym regulatorze dało się kształtować moc i moment obrotowy silnika.
Serdią 2010 na V poziomie możesz myszką dowolnie ukształtować krzywą mocy i momentu dla tego silnika. Jak przeholujesz to po prostu sterownik tego nie przyjmie.

#56 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 kwiecień 2016 - 19:14

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

no musze sie zgodzić że logicznie to tłumaczysz... 

ale K 110 obsługiwało się początkowo serdią 2000



#57 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 01 kwiecień 2016 - 20:28

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Do dziś z najnowszymi bibliotekami posługuję się Serdią 2000. I nie ma problemu by pozmieniać sporo opcji. Czy też po prostu wgrać oprogramowanie od innego mocniejszego silnika. Jedyne czego nie zrobię z tym programem to obsługa DPF czy SRC.

#58 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2016 - 18:42

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!!

i nie zmierzysz kompresji ;) 2010 to podobno robi 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Dzisiaj, 18:54
  •  

#59 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 09 kwiecień 2016 - 21:37

K 110 BRAK MOCY !! POMOCY!! Ta... Od wersji 1.8.6 z nowymi bibliotekami mierzysz, o ile mnie pamięć nie myli. A ostatnia aktualizacja wyszła 05.09.2015


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy