Skocz do zawartości

Zdjęcie

International 856 XL


130 odpowiedzi na ten temat

#41 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 11 wrzesień 2011 - 17:54

International 856 XL witam, zrób kolego zdjęcia tych kontrolek ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 02:14
  •  

#42 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2011 - 19:43

International 856 XL Witam,chciałbym spytac czy w 856 grzeje się pompa od hydrauliki bo ja mam 1055xl i jest zawsze mocno gorąca.

#43 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2011 - 19:58

International 856 XL Normalne że się grzeje. Po pierwsze na grzanie ma wpływ przepływ czynnika i tarcie w nim występujące (oleju), pod jakim ciśnieniem pracuje (ciecze pod wpływem ciśnienia zwiększa temp.), tarcie urządzeń wykonawczych (pompa hydr.)- to tak naukowo po łepkach, ale akurat znając ten model to temperatura bierze się też od bloku silnika :P

#44 Share wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 postów

Napisany 25 wrzesień 2011 - 11:07

International 856 XL Witam czy ktoś rozkręcał "zwolnice" albo podnośnik bo chce rozkręcić kolanko od węża głównego hydrauliki(ps kolanko było cos przerabiane i nie da rady go tak rozkręcić) jak na zdjęciu http://www.fotosik.p...801599f97a.html co lepiej zrobic? pozdrawiam

#45 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 25 wrzesień 2011 - 17:57

International 856 XL Witam, co tam się dzieje że ty to chcesz rozebrać ?

#46 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 wrzesień 2011 - 19:23

International 856 XL opisz dokładniej , bo wszystkie IHC mają podobnie,

#47 Share wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 postów

Napisany 28 wrzesień 2011 - 18:02

International 856 XL Kolanko widoczne na środku zdjęcia jest wkręcone w podnośnik i spod tego kolanka cieknie olej hydrauliczny. Co najlepiej wyciągnąć cały podnośnik, czy dolną obudowę pół osi, żeby rozkręcić to kolanko i nałożyć jakieś uszczelnienie na gwint? Czy da się wyciągnąć podnośnik bez ściągania kabiny?
1 kolanko, 2 podnośnik, 3 obudowa prawej półosi.
http://www.fotosik.p...860ca87180.html
P.S. Kolanko wygląda jakby było robione domowym sposobem i tym kolankiem idzie olej ze zbiornika do pompy hydraulicznej.

Edytowany przez wsiok, 28 wrzesień 2011 - 19:16.


#48 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 październik 2011 - 18:51

International 856 XL wiatam ! mam problem w 856 xl ;/ chodzi o tylni przeciek w obu kolach ;/ cieknie mi olej z uszczelek i ne wiem jak sie do tego zabrac ;/ moze juz ktos tym sie zajmował?

#49 Share pitru

pitru

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanika Komputery

Napisany 08 październik 2011 - 08:37

International 856 XL Rozumiem, że cieknie z tylnych półosi? Jest trochę kręcenia. Musisz zwalić całą zwolnicę, odbezpieczyć półoś i dopiero wymienić uszczelniacz.
Sprawdź zewnętrzne łożyska półosi, bo często one są powodem wycieku.

Załączone miniaturki

  • zwolnica 856xl.png

Naprawa maszyn rolniczych i budowlanych
McCormick Case Steyr Jcb Caterpillar itp

#50 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2011 - 17:39

International 856 XL tak z tylnich a masz jakies jeszcze foty zwiazane z tym ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 02:14
  •  

#51 Share dammat

dammat

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2011 - 18:06

International 856 XL Witam
Co sądzicie o zamontowaniu napędu na 4x4 w 856xl przy użyciu takich części?
http://moto.allegro....1814702549.html
http://otomoto.pl/ca...nal-A56449.html
Chodzi mi o to czy spasują, ile z tym może być roboty i mógłbym prosić o zdjęcia połączenia przedniego mostu z skrzynią biegów wałkiem napędowym.

#52 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 październik 2011 - 11:44

International 856 XL posiada ktos katalog do case 856xl ? jak tak to mozna prosic o załaczniki fotek z tylnym mostem ?

#53 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 10 październik 2011 - 22:44

International 856 XL Link do strony Na tej stronie jest link do katalogu, login i hasło podane, dalej już poradzisz sobie jeśli trochę angielski rozumiesz.

#54 Share dammat

dammat

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2011 - 13:14

International 856 XL Mógł by mi ktoś podać numer przedniego mostu w 856 xl napędzanego wałem?

#55 Share Sokol954

Sokol954

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 listopad 2011 - 15:13

International 856 XL Witam. Nie chciałem Zakładać nowego tematu Jako że właśnie kupiłem 856Xl.
No więc potrzebuje pomocy Posiadam Case 856XL z 94r Tyle że jestem Zielony w obsłudze bo Jest to mój pierwszy Traktor kupiony z myślą o Odśnieżaniu.
Moje pytania.
1.Panowie ma ktoś schemat biegów? Są dwie dźwignie, może mi ktoś napisać jak się je poprawnie obsługuje?
-Do czego jest ta dźwignia pod prawą reką podciągana do góry
-Do czego służy pedał pod siedzeniem jak by wciskany piętą.
2.Gdzie jest czujnik stopu bo przy pedałach nic nie a muszę odbudować instalację elektryczną.
3.Możecie mi opisać same przełączniki w desce bo te są już wytarte i nic na nich nie widać.

Dołączam zdjęcia dla lepszego rozeznania. Kliknij na zdjecie otworzy się w pełnym rozmiarze.
Ad1.Dodany obrazek
Ad2.Dodany obrazek
Ad3.Dodany obrazek
A tu mam schemat Casa możecie coś wrysować lub opisać gdzie jest ten czujnik stopów.
Dodany obrazek

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowany przez Sokol954, 19 listopad 2011 - 15:20.


#56 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 listopad 2011 - 21:46

International 856 XL Ad1.
- To jest półbieg na forum już gdzieś pisałem o tym nawet foty instrukcji zamieszczałem gdyż to nie jest typowy 50%/100%- poszukaj
- Pedał pod siedzeniem to blokada tylnego mostu
Ad2.
Jak się orientuje jeżeli ciągnik bez instalacji pneumatycznej (pewnie z Francji) nie był wyposażony w instalacje "stop"- dziwne <_< ale tak jest. Miejsce na sam czujnik jest- wkręca go się nad pedałami w kabinie tj. czujnik wciśniętego sprzęgła do rozruchu
Ad3.
od lewej:
1. pierwszy stopień pozycyjne, drugi mijania
2. awaryjne
3. pierwszy stopień wycieraczki, drugi spryski
4. ten pod kierownico nie wiem
5. i 6. halogeny

Dźwignia kierunków ma 3 funkcje:
1. kierunki lewo prawo - wiadomo jak :lol:
2. Sygnał dźwiękowy - wcisnąć
3. światła drogowe- pociągnąć do kierownicy- tak samo wyłączamy ;)

#57 Share Sokol954

Sokol954

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 listopad 2011 - 00:13

International 856 XL Dzięki bardzo za odpowiedz.
Tak ciągnik jest z Francji. A ja się dziwiłem gdzie te żabojady mają czujnik stopu jak baran szukałem.

Wybacz ze męczę ale przekopałem to forum i nie znalazłem instrukcji odnośnie biegów więc jeżeli nie jest to kłopot podaj linka do tematu bo bez sensu abyś tracił czas na opisywanie po raz kolejny.
Albo inaczej powiedzcie jeżeli odśnieżam asfaltowy parking i rozrzucam sól na jakich biegach powinienem jechać.
Dla was to są pytania pewnie banalne i durne ale ja z obsługą tego typu maszyn nie mam nic wspólnego.
Dzięki za odpowiedz i wyrozumiałość.

#58 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 listopad 2011 - 20:52

International 856 XL http://www.agrofoto....e-956xl-1056xl/

#59 Share Sokol954

Sokol954

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2011 - 10:48

International 856 XL Dzięki bardzo, po woli zaczynam ogarniać.
Czyli ta pierwsza wajcha do siebie i do przodu mam wsteczny, jak z luzu do przodu to żółw a do tyłu zając(że niby szybko :) )
A teraz jak jest z biegami głównymi znaczy jak możesz to opisz jak chodzi ta wajcha i ile ich tam jest.

A jak dokładnie jest z tymi półbiegami, bo je załączam w ciężkim terenie ale piszesz tam o % czyli jak nie mam luzu i wezmę do góry to mam 70% i wtedy do jazdy w ciężkim terenie a jak na dół to 20% i na asfalt czy dobrze rozumiem, bo w jakimś położeniu wajcha musi być czy tak?

I jeszcze jedno ten guzik pod kierownicą to się dopatrzyłem że jest to jak by blokada środkowego mostu bo taki sam mam w koparko-ładowarce chyba że może jest to załączanie przedniego napędu czy on ma stały napęd? A jak nie to gdzie się załącza?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 02:14
  •  

#60 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2011 - 18:29

International 856 XL Pierwsza dźwignia od siedzenia: (rewers)
-do siebie i do przodu- wsteczny
-do siebie i do tył- terenowy przód
-od siebie i do tył- szosowy przód
Druga od siedzenia:
-do siebie i do: przodu-1, do tył-2
-od siebie ido: przodu-3, do tył-4

Co do tego "półbiegu" w tych ciągnikach występowały dwa rodzaje skrzyń:
1. z przełożeniem 70% czyli jeżeli masz wrzucone rewers na szosowe przód, bieg 2 i "półbieg" w pozycji do samej góry przy obrotach 2000 obr/min jedziesz np. z prędkością 15km/h, jeżeli zmienisz jednak "półbieg" w pozycje do samego dołu jedziesz już wolniej o 10,5km/h (4,5km/h) na tym samym biegu głównym
2. tak samo jak wyżej tylko o 20% wolniej czyli przy tech samych przełożeniach i prędkością jedziesz o 3km/h wolniej (12km/h) - i pewnie taką skrzynie masz

Te dwie skrzynie różniły się tym iż ta 20% ma trzecie, środkowe położenie- "luz" czego 70% nie posiada

Napęd w moim załączany jest mechanicznie poprzez wyciągnięcie z lewej strony dźwigni z podłogi. U ciebie- bo pewnie nowszy- masz już elektrohydraulicznie bo na pewno na stałe napędu nie ma. Trzeba to sprawdzić w prosty sposób: lina drzewo albo czekać do zimy


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case