Skocz do zawartości

Zdjęcie

International 856 XL


130 odpowiedzi na ten temat

#21 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 11 marzec 2011 - 21:06

International 856 XL macie moze pomysł z czego zrobić jakiś praktyczny obciaznik na przod o wadze ok.300kg..bo jednak do orki to by sie przydał a niestety jeszcze nie mam... nie mam tuza..z tuzem byloby o wiele łatwiej zrobic obciażnik a tak to niebardzo..

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 05:58
  •  

#22 Share mat500

mat500

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 kwiecień 2011 - 16:19

International 856 XL Witam! czy ktoś jest w stanie napisać jaki olej wlał do skrzyni biegów ?? Czytałem wcześniejsze tematy i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi...

#23 Share luka10003

luka10003

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2011 - 19:16

International 856 XL można używać samostartu ale zawory do wymiany po roku czasu... ja remontowałem silnik zimą tego roku,jeden zawór był wbialety z gniazdem zaworowym w głowice... wie ktoś może gdzie znajduje się miarka oleju skrzyni biegów???

#24 Share mat500

mat500

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2011 - 17:00

International 856 XL Witam. Mam pytanie czy sworzeń elektrozaworu od przedniego napędu w momencie włączenia napędu ma się cofnąć samoczynnie czy pod wpływem ciśnienie oleju ?? Z góry dzięki.

#25 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 13 kwiecień 2011 - 18:42

International 856 XL orientuje sie ktos gdzie jest jakas miarka zeby sprawdzic stan oleju hydraulicznego..? bo wystąpiły u mnie wycieki z tyłu ciągnika a mianowicie z ramion i cos na feldze mi sie pokazuje na tylnym kole..;/ pasowałoby zobaczyc czy nie jest za mało oleju w zbiorniku.. nie zapowiada sie to zbyt dobrze..

czy w waszych Case'ach sprzęgło też ciężko sie nadusza..?
czy linka od sprzegła moze byc przyczyna tego,że nie mozna ruszyc płynnie z miejsca lub tak powoli tylko ciagnik szarpie.i jezeli trzeba podjechac pod jakas maszyne to jest bardzo ciezko bo mozna cos pogiąć ..proszę o jakąś podpowiedź co z tym zrobić

Mam problem z hamulcami,a mianowicie ciągnik nie hamuje odrazu tylko po jakimś czasie jak sie troche nim pojeździ..co może być przyczyną..? w ukladnie mam płyn hamulcowy DOT-3

Edytowany przez krolikNH, 16 kwiecień 2011 - 11:18.


#26 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 04 maj 2011 - 11:01

International 856 XL ile może spalić ten ciągnik l/ha..?

#27 Share Luker

Luker

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 15 maj 2011 - 11:26

International 856 XL Szybkie pytanko, czy może mi ktoś porobić zdjęcia z oznaczeniami dźwigni po prawej strony siedzenia i tych do przełączania napędu WOM... U mnie znikły, albo są już nieczytelne, a nie lubię zgadywać na którym napędzie jestem. I jeszcze jedno szybkie pytanko, po zimie cyferblat cały się świeci, pokazuje non stop full paliwa i full temperaturę, po 2-3 godzinach pracy wszystko gaśnie, nie widzę prędkości, obrotów ani nic... Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać ? mam 844xl plus, ale to wszystko podobnie wygląda :D

Pozdrawiam

Edytowany przez Luker, 15 maj 2011 - 11:27.


#28 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 22 maj 2011 - 19:05

International 856 XL Witam, moje małe podpowiedzi dla was jeżeli coś one wam pomogą.
1.Jaki olej zalać w tych modelach Akcela lub Fuchs, ale w tej wersji nie powinno się wymieniać w ogóle bo producent nie zaleca tego robić, jedynie uzupełniać nie dobory więc oryginalnie jest zalany olejami marki Akcela ale są piekielnie drogie i w małych ilościach nie sprzedają, więc wejdź na stronę Fuchs-Oil.pl i kliknij na ikonkę ciągnika i wybieraj kolejno urządzenie rolnicze,case-ih,55/56 (1985->),856xl turbo xla turbo(1985->) i ci poda co trza do ciągnika.
2.Miarka jest usadowiona w miejscu za przewodami hydraulicznymi czyli za plecami blaszanymi tam gdzie wyjścia są,a co do ramion to pewnie simeringi i tuleja z pierścieniem się podtarły i dla tego sączy się
3. spalanie 9,0 L/mtg orka agregatowanie 8,5L/mtg a najwięcej przy ścierniskowaniu do 10,5L/mtg
4.co do sprzęgła mam tak samo i w innych modelach jest podobnie bo już sprawdzałem np 743xl,745xl 695xl 845xl,956xl i w moim co mam 856xlA
5.a co do zaworu to sam powinien się cofać bez żadnej pomocy stworzeni
6.a z stanem baku to pewnie masy nie ma lub gdzieś na kościach nie łączy
7. co do linki to ma ona tendencje do odkręcania się przy silniki sprawdzi sobie ją
8.WMO dźwignia przy kierownicy musi być wyłączona podczas za łanczania głównej przekładni z tyłu która przesuwamy do siebie jeśli chcemy uruchomić ciągle wmo a przy kierownicy służy do wyłączania podczas skręcania lub nawrotów itp...

Edytowany przez ARTUR05, 22 maj 2011 - 19:07.


#29 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 13 czerwiec 2011 - 10:17

International 856 XL ostatnio byłem zrobic przegląd i wpisano mi tylko 14t uciągu,coś mało jak na ten ciągnik.
Ile macie wpisane uciagu przy mocy 85km....?

#30 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 19 czerwiec 2011 - 12:25

International 856 XL witam mi też chcieli wpisać tylko że 12t uciągu całkowitego u mnie na stacji,ale po kilkuminutowej pogawędce uciętej z diagnosta udało się wbić 15t. W modelu case 856xla z 92r.

Edytowany przez ARTUR05, 19 czerwiec 2011 - 12:26.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 05:58
  •  

#31 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 lipiec 2011 - 10:11

International 856 XL witam ! miarke od oleju hydrałliki masz z tyły przy ramionach po lewej stronie.
w moim sprzegło chodzi normalnie idealnie :)
a z tym paleniem w polu to jest roznie zalezy od gleby .. moj pali jakies 14l na hektar w sredniej glebie i ciagam nim pług kvernelanda 4 skibowy

#32 Share turion23

turion23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 lipiec 2011 - 13:41

International 856 XL nie ma miarki do oleju w skrzyni.ja w swoim 1056XL zalałem Agrola olej bo jak zobaczyłem jak wygląda oryginalny olej to niedobrze mi sie zrobiło i niemam zastrzeżeń co do tego oleju.tani wcale nie znaczy że zły.

#33 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 13 lipiec 2011 - 18:12

International 856 XL witam, kolego na jakim biegu robisz orkę swoim casem?, a co do poziomu oleju skrzyni w case 1056xl jest to śruba kontrolna u mnie jest na klucz 32mm i cholernie ciężko odkręca się z powodu tego że nikt tam nie zaglądał,znajduje się po lewej stronie kabiny u mnie tak jest w case 856XLA ona wyznacza poziom.

#34 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 lipiec 2011 - 20:12

International 856 XL Ja swoil case 856 xl+ turbo 4x4 jezdze w orce 4 terenowa jest szybsza niz 1 szosowa ... i jezdze 4 skibowym kvernelandem

#35 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 19 lipiec 2011 - 18:20

International 856 XL witam ja swoim orze na nastawie 4x38cm na głęboką orkę to chodzę 2 szosową bez napędu i radzi sobie znakomicie chodzi już ma ponad 11tyś godzin przepracowanych,może masz już słabe opony i tego jest przyczyna nie trzyma się należycie?

#36 Share wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 postów

Napisany 22 sierpień 2011 - 18:53

International 856 XL a czy normalne jest w tym modelu ze turbo gwizda przy dodaniu gazu?? Co trzeba sprawdzic podczas zakupu ??
czy te modele maja skrzynie 40km/h??

#37 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 29 sierpień 2011 - 17:49

International 856 XL witam podczas dodawania i nagłego puszczania pedału gazu powinna gwizdać turbina, i jak chcesz kupywać ten model to sprawdź wszystko poczynając od podnośnika czy nie cieknie luzy na kierownicy wskażą prawdę czy dużo pracował, i jak testować go to poczekaj aż się nagrzeje silnik i na trasę z nim i patrz czy ciągnie na każdym biegu prawie na max. jeśli bedą jakieś problemy z tym to on już jest nie do jazdy, co do skrzyni to one maja jednakową lecz jak masz np: koła tak jak w moim rozmiarze 13,6x24 18,4x34 to leci ci tylko 35km/hmax. ma szersze opony wolniejszy ale mocniejszy zalety. jeśli są 12,4x26 16,9x38 szybszy mniej przyczepny po prostu opory toczenia są inne. tyle mogę doradzić. I jeszcze sprawdź luzy na krzyżakach jak są to kwalifikują się pewnie do wymiany się kwalifikują bo podczas pracy na włączonym napędzie będą tykać w polu bub gdzie indziej.

#38 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2011 - 20:18

International 856 XL

a czy normalne jest w tym modelu ze turbo gwizda przy dodaniu gazu?? Co trzeba sprawdzic podczas zakupu ??
czy te modele maja skrzynie 40km/h??



gwizda bo moze guma z turbiny spadła i dlatego

#39 Share wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 postów

Napisany 01 wrzesień 2011 - 22:04

International 856 XL Dzięki za odpowiedzi. Turbina gwizda przy gwałtownym dodaniu gazu a później słychać ze gwizda ale ciszej no i Guma jest założona na turbo . luz delikatny jest na kierownicy ale w pracy to nie przeszadza. jedynie cieknie z lewego ramienia od podnosnika. a WOM od 1000 obrotów ma inne wyjscie niż na 540 czy tam przychodzi jakis specjalny wałek??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 05:58
  •  

#40 Share reset1990

reset1990

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 wrzesień 2011 - 19:22

International 856 XL witam ! wie ktos czy case 856 xl ma jakies czujniki takie jak np. od napedu ? albo od wspomagania??
a i tez ciekawia mnie kontrolki na zegarze z lewej strony od czego sa?

Edytowany przez reset1990, 08 wrzesień 2011 - 17:17.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case