international856XL

International 856 XL

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.

Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..

-jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach

-przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie

-ile pali to stworzenie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

Witam,

takimi rzeczami zalewam mój sprzęt:

-płyn hamulcowy HTS 1L

-olej silnikowy Turdus SHPD 15W/40 5L ale będę zmieniał na inny bo onj jest do kitu jakościowo tak mi pod powiedział znajomy i mi ma podesłać lepszy olej do silnika jak będę go miał to ci na piszę.

-hydraulika Titan Hydramot 1030 20L do mostu teraz to leje bo mam most ZF i do przekładni planetarnych w napędzie bo można

w skrzyni mam jeszcze stan to na razie nic jeszcze nie robiłem z nią.

co do pługów to sonie poradzi z czwórkami obrotowymi tylko że by były lekkie na ramie bo będzie mu przód lekko zrywało bo w swoim nie mam funtów i orałem kolegi 4 unii ibis XXL miał ciężko dosyć orałem 4 terenową tylko przód w transporcie przeszkadzał bo był za lekki jednak ale tak jest oki przy orce pod pszenice było nimi więc 4 skiby w obrocie były by nie za duże.

Który to rocznik jak można wiedzieć i czy ma pneumatykę ile dałeś za niego jak można wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam starego dziadka 86rok.Pneumatyki nie mam bo ciezko jest dostac,ale mam znajoemgo co zajmuje sie robieniem pneumatyki wiec raczej bede robil bo to jest niezbedne,a zachodni ciagnik z pneumatyka jest strasznie ciezko trafic zeby odrazu mial zamontowana..Kiedys gdzies wyczytałem ze leja tez oleje 10w40

ale byłbym wdzieczny jakbys podeslal mi nazwe tego oleju .. :blink:

 

Która maszyna bedzie lepsza do tego sprzętu 85km oczywiście z przednim napedem:

-brona aktywna+siewnik czy agregat bierny z siewnikiem(hydropak)2,5m czy 3m..?

-pług obrotowy 4x40 czy zagonowy 4x40

 

Jak ktos posiada taki sprzet prosiłbym o jakies porady czy ogolnie o podzielenie sie zdobytym doswiadczeniem na temat tego ciagnika.. ;[

 

Mam jeszcze pare rzeczy do zrobienia w tym ciagmilu a mianowicie nie mam recznego.;/ jak go zrobic ..jak sie go wyciaga do gory to sie nie zatrzaskuje. a jeszcze hamule bardzo slabo hamuja,podejrzewam e sie zapowietrzyly wie ktos jak sie je odpowietrza..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

Witam, zależy czy masz kasę jak masz kasę to kupujesz co dobre, ale ja ci polecam agregat jednak bierny z hydropakiem jeśli nie chcesz męczyć traktora. Tyle zależy jakie masz ziemię bo w tym roku na przykład u mnie maja po dwa agregaty po kupione bo jeżeli jest mokry rok są duże bryły po wyoraniu i nie wysypuje się dobrze jak należy, to brony aktywny są lepsze od zwykłego bo lepiej rozbijają czy jest mokro czy sucho. Tak jak w tym roku u mnie siali, z aktywnymi bronami na cięższych ziemiach a na lżejszych zwykłymi czyli biernymi z wałami packer lub tymi gumowymi, ale sam nie pamiętam jak się one nazywają, bo dobrze ugniatają ziemie pod siew i bryły rozgniatają przy okazji. Sam polecam to i to zależy jakie masz ziemię ale bierz tylko 2.5m nie większy bo dobrze sobie będzie radził i nie pali za dużo mi wychodziło w biernym na 1h siania jęczmionka 6,5L ON na 2 szosowej przy obrotach 1500-1600. A co do pługów to jak masz kasę to kupuj obrotowe jeżeli nie to zwykłe ale dobrej marki czy zagonowe czy obrotówki. pytaj jak masz jeszcze jakieś pytania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-no właśnie mam problem z tym recznym bo nie zaskakuje jak sie go wyciaga do konca...

-jak sprawdzic poziom oleju hydraulicznego...jest gdzies jakas miarka..?

-moze wiesz jak odpowietrza sie hamulce?

-jak odlacze akumulator i podlacze go spowrotem i odpale ciagnik to zapala mi sie kontrolka na czerwono pierwsza pod wskaznikiem temperatury od czego ona jest i co wskazuje..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

Witam,

To jest kontrolka od hamulca ręcznego która ci się wyświetla na tablicy ,to może być wina czujnik od ręcznego lub zwarcie trzeba sprawdzić.

Następne tą miarka od hydrauliki się znajduje z tyłu, schowana za blachą tam gdzie są wyjścia złączek do przewodów to jest z tyłu tam właśnie wygląda tak jak grzybek ta miarka. I są dwa stopnie zrobione na samym końcu jak jest na środkowej obręczy to jeszcze jest stan w miarę jak się słabo macza to trzeba myśleć już o wymianie płynu lub do lania jakiegoś.

A co do ręcznego to trzeba rozkręcić go, bo jest tam taka listwa zębata jak się na ciska na górze rączki taki przycisk, i podciągasz do góry i nie czujesz takiego przeskakiwania po zębach to pewnie sprężyna jest w środku rozciągnięta i nie trzyma lub trzeba tylko pod ciągnąć linkę od ręcznego po prostu i tyle wystarczy.

Odpowietrzanie hamulców ,jest tak samo jak w samochodzie jeżeli masz pneumatykę to musisz odpalić ciągnik i poczekać a potem parę razy na cisnąć , a następnie ktoś ci na ciska ci pedał hamulca a ty odkręcasz w tym czasie odpowietrznik i za mykasz i tak w kółko aż pedał się zrobi twardy i tak każdą stronę, one się znajdują przy zwojnicach z lewej i prawej zresztą je widać.

Można wiedzieć z jakiego regionu jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem dokładniej z okolic Świdnika

Ja mam hamulce hydrauliczne ale to chyba tak samo się je odpowietrza...?

teraz przed wymianą oleju pasowałoby wymienic filtry moze orientujesz sie jakie filtry pasują albo znasz nr seryjny filtrów

-olejowego

-paliwowego

może znasz gdzieś jakis sklep niedaleko Lublina gdzie bym dostał takie filtry lub inne części do tego ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze mam takie pytanie... jak kupuiłem ten ciągnik z holandii to w zbiorniczku z płynem hamulcowym jest gesty płyn. i chce odpowietrzyc hamulce..da rade wymieszac ten płyn z jakims polskim..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

witam, sorki że tak dawno nie odpisywałem .

Co do filtrów przy wymianie to ja zrobiłem tak że sobie wykręciłem filtr olejowy i dwa paliwowe i zrobiłem objazd po na stępujących sklepach zaczynają od następujących sklepach czyli:

1. Mieszczący się w Łęcznej na starym mieście SKLEP Oleje, smary i filtry,tam cena filtru olejowego w tym sklepie 18zł w tym roku za nie go. A paliwowe chyba 50zł bo nie mogę zdybać paragonu.

2. Następny przy piaseckiej kolejne sklepy Rolmax, Korbanek, Gravit pewnie mają lub trza czekać na nie a co do cen jak dla mnie cholernie drogo i tam nie kupowałem u nich.

3. To jest sklep dla samochodów ciężarowych Man,iveco itp. tam kupiłem w tamtym roku filtr olejowy i zapłaciłem 24 lub 26zł u nich, on się znajduje przed gtavitem jadąc od lublina w stronę Piask po tej samie stronie i też tam jest przy nich stacja paliwowa taka mała maja tam ON ale w tamtym roku nie kupowałem u nich filtrów paliwowych bo będę to dopiero wymieniał w przyszłym roku je znowu.

A co do serii lub że mają być produkcji case lub innej firmy to się nie sugeruj bo tylko się płaci za nazwę, nie za jakiś specjalny filtr do tych ciągników. Co do kupna brałem pod uwagę to ,że skok gwinta w nim że by się zgadzał i średnicę otworu gwintowaną była taka sama i zewnętrzną jego,oraz długość taka sama. One mają otworki takie w środku olejowe jak będą na przykład duże i ich jest 6 a w tym co jest nowy ci dają jest na przykład 8 to oto chodzi że są one o mniejszej średnicy, i jest ich więcej po prostu a tamte są o większej średnicy i jest ich mniej to nie przeszkadza aby nie było mniej ich jak w filtrze tym oryginalnym przy traktorze.

Tyle jak na razie.

A dokładnie można wiedzieć gdzie mieszkasz? bo ja jestem z Mełgwi okolice dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

nasze polskie dot 3 lub 4 nie dają się wymieszać z nimi bo sprawdzałem już ja mam tak specjalny, kolega mechanik mi załatwił i pasują do siebie a co do do silnika wlałem teraz to jest

Tedex diesel cd 30 10,5L

 

nasze polskie dot 3 lub 4 nie dają się wymieszać z nimi bo sprawdzałem już ja mam tak specjalny, kolega mechanik mi załatwił i pasują do siebie a co do do silnika wlałem teraz to jest

Tedex diesel cd 30 10,5L

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki kolego za wszystkie informacje i odpowiedzi a jeszcze takie krotkie pytanko ...taka dzwignia co sie na nia naciska butem pod siedzeniem to jest blokada na tylny most ...? bo ten ciagnik to raczej nie ma blokady 4x4 co nie .?

ostatnio miałem mała kontuzje :) otoz gdy dotknołem sie do pompy paliwowej a raczej do tej czesci co sie rusza jak sie gazu dodaje to pozniej zaczeło mi rope tamtedy wysadzac..probowalem to kleic silikonem ale nic nie dalo

wiec postanowilem to rozebrac..pozniej mialem mały kłopot ze zlozeniem ale po kilku probach sobie z tym fantem poradzilem i jak narazie nic nie cieknie...wiesz co moglo byc przyczyna..? podejrzewam ze to uszczelniasz poszedl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

witam, u nie się nic jeszcze takiego nie działo ale zobaczę to ci może coś ci podpowiem w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta dzwignia co jest od podnioszenia i opuszczania to jest jakby na 3 pozimy do gory do dolu i ten po srodku jakby taki.. i nie wiem czy jak wezme dzwiignie na jeden z tych poziomow :gora czy dół to mi nic nie padnie w pompie..bo to jest tak ze jak z dołu do gory podnieiseie i osiagnie max wsokos to pompa nie bedzie dalej pomowala jak zostawie ta dzwignie w tym polozeniu..?? bo znowu jak wezme na ten srodek to mi opadnie do tej wysokosci co sobie ustawilem do dzwignia obok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

Witam, są tam dwie dźwignie i jedno pokrętło do sterowania podnośnikiem.

Pierwsza dźwignia z prawej strony, tak jak siedzisz na siedzeniu jest od sterowania podnośnikiem podczas pracy w orce i agregatowaniu. A co do pokrętła tego na górze co jest z takim dziubkiem to jest jak by ERH którym się ustala pracę.

A trzecia dźwignia to jest zakres na dole nic nie da się podnieść jedynie tylko da się ponieść tym ERH ,jak ustawisz na środkowy zakres czyli drugi to sobie ustawiasz zakres pracy na nim. ustawiasz sobie to pokrętło i sterujesz tylko wajchą druga głębiej czy płycej jak by ten podnośnik sam sterował orkę jak coś takiego.

A ostatni zakres czyli trzeci stopieni to służy tylko do transportu podnosisz obydwie wajchy do góry i ERH ustawiasz.

ERH.bmp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nadal mam problem z hamulcami..odpowietrzałem juz kilka razy i nic no nie wiem co jest grane ..;/

ale w sumie jak sie tak dluzej pojezdzilo i sie przytarlo troche hamulce lekko to pozniej odrazu w miejscu hamowalo a tak odpalic go i przejechac kawalek to z opoznieniem hamuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

Możliwie że już się skończyły hamowniki czyli powycierały się po prostu tarcze pośrednie i docisk tarczy przy którym jest mocowane tłoczysko i taka obudowa z częścią cierna mogą być już zużyte.Ale lepiej żeby tak nie było, lub wina pompy hamulcowej po prostu przepuszcza na simeringach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio chciałem odpalić swojego case i cos mu słabo idzie a nawet bardzo słabo bo nie pali..

To jest chyba wina rozrusznika i własnie zastanawiam sie nad rozrusznikiem produkcji Litewskiej tylko problem twki w tym czy warto jest kupic,czy sa wytrzymałe...????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świeca żarowa a raczej spirala do nagrzewania jest w kolektorze dolotowym powietrza wewnątrz okrągłego końca co nakładany jest wąż dolotowy powietrza tak było u mnie bynajmniej w 844, a co do płynu do hamulców to ja dolewałem chyba jak dobrze pamiętam RH 1 albo jakoś tak to jest taki czerwony płyn do układów hydraulicznych. A z odpalaniem zimą tak mają ciężko łapią ja na ogień odpalałem.. a jak masz to samostartu troszkę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

macie moze pomysł z czego zrobić jakiś praktyczny obciaznik na przod o wadze ok.300kg..bo jednak do orki to by sie przydał a niestety jeszcze nie mam... nie mam tuza..z tuzem byloby o wiele łatwiej zrobic obciażnik a tak to niebardzo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat500    0

Witam! czy ktoś jest w stanie napisać jaki olej wlał do skrzyni biegów ?? Czytałem wcześniejsze tematy i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luka10003    0

można używać samostartu ale zawory do wymiany po roku czasu... ja remontowałem silnik zimą tego roku,jeden zawór był wbialety z gniazdem zaworowym w głowice... wie ktoś może gdzie znajduje się miarka oleju skrzyni biegów???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat500    0

Witam. Mam pytanie czy sworzeń elektrozaworu od przedniego napędu w momencie włączenia napędu ma się cofnąć samoczynnie czy pod wpływem ciśnienie oleju ?? Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

orientuje sie ktos gdzie jest jakas miarka zeby sprawdzic stan oleju hydraulicznego..? bo wystąpiły u mnie wycieki z tyłu ciągnika a mianowicie z ramion i cos na feldze mi sie pokazuje na tylnym kole..;/ pasowałoby zobaczyc czy nie jest za mało oleju w zbiorniku.. nie zapowiada sie to zbyt dobrze..

 

czy w waszych Case'ach sprzęgło też ciężko sie nadusza..?

czy linka od sprzegła moze byc przyczyna tego,że nie mozna ruszyc płynnie z miejsca lub tak powoli tylko ciagnik szarpie.i jezeli trzeba podjechac pod jakas maszyne to jest bardzo ciezko bo mozna cos pogiąć ..proszę o jakąś podpowiedź co z tym zrobić

 

Mam problem z hamulcami,a mianowicie ciągnik nie hamuje odrazu tylko po jakimś czasie jak sie troche nim pojeździ..co może być przyczyną..? w ukladnie mam płyn hamulcowy DOT-3

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj