Skocz do zawartości

Zdjęcie

International 856 XL


130 odpowiedzi na ten temat

#1 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 12 październik 2010 - 19:25

International 856 XL Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
-jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
-przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
-ile pali to stworzenie :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 07:40
  •  

#2 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 13 październik 2010 - 09:39

International 856 XL Witam,
takimi rzeczami zalewam mój sprzęt:
-płyn hamulcowy HTS 1L
-olej silnikowy Turdus SHPD 15W/40 5L ale będę zmieniał na inny bo onj jest do kitu jakościowo tak mi pod powiedział znajomy i mi ma podesłać lepszy olej do silnika jak będę go miał to ci na piszę.
-hydraulika Titan Hydramot 1030 20L do mostu teraz to leje bo mam most ZF i do przekładni planetarnych w napędzie bo można
w skrzyni mam jeszcze stan to na razie nic jeszcze nie robiłem z nią.
co do pługów to sonie poradzi z czwórkami obrotowymi tylko że by były lekkie na ramie bo będzie mu przód lekko zrywało bo w swoim nie mam funtów i orałem kolegi 4 unii ibis XXL miał ciężko dosyć orałem 4 terenową tylko przód w transporcie przeszkadzał bo był za lekki jednak ale tak jest oki przy orce pod pszenice było nimi więc 4 skiby w obrocie były by nie za duże.
Który to rocznik jak można wiedzieć i czy ma pneumatykę ile dałeś za niego jak można wiedzieć?

#3 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 15 październik 2010 - 18:59

International 856 XL Ja mam starego dziadka 86rok.Pneumatyki nie mam bo ciezko jest dostac,ale mam znajoemgo co zajmuje sie robieniem pneumatyki wiec raczej bede robil bo to jest niezbedne,a zachodni ciagnik z pneumatyka jest strasznie ciezko trafic zeby odrazu mial zamontowana..Kiedys gdzies wyczytałem ze leja tez oleje 10w40
ale byłbym wdzieczny jakbys podeslal mi nazwe tego oleju .. :blink:

Która maszyna bedzie lepsza do tego sprzętu 85km oczywiście z przednim napedem:
-brona aktywna+siewnik czy agregat bierny z siewnikiem(hydropak)2,5m czy 3m..?
-pług obrotowy 4x40 czy zagonowy 4x40

Jak ktos posiada taki sprzet prosiłbym o jakies porady czy ogolnie o podzielenie sie zdobytym doswiadczeniem na temat tego ciagnika.. ;[

Mam jeszcze pare rzeczy do zrobienia w tym ciagmilu a mianowicie nie mam recznego.;/ jak go zrobic ..jak sie go wyciaga do gory to sie nie zatrzaskuje. a jeszcze hamule bardzo slabo hamuja,podejrzewam e sie zapowietrzyly wie ktos jak sie je odpowietrza..?

#4 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 17 październik 2010 - 15:16

International 856 XL Witam, zależy czy masz kasę jak masz kasę to kupujesz co dobre, ale ja ci polecam agregat jednak bierny z hydropakiem jeśli nie chcesz męczyć traktora. Tyle zależy jakie masz ziemię bo w tym roku na przykład u mnie maja po dwa agregaty po kupione bo jeżeli jest mokry rok są duże bryły po wyoraniu i nie wysypuje się dobrze jak należy, to brony aktywny są lepsze od zwykłego bo lepiej rozbijają czy jest mokro czy sucho. Tak jak w tym roku u mnie siali, z aktywnymi bronami na cięższych ziemiach a na lżejszych zwykłymi czyli biernymi z wałami packer lub tymi gumowymi, ale sam nie pamiętam jak się one nazywają, bo dobrze ugniatają ziemie pod siew i bryły rozgniatają przy okazji. Sam polecam to i to zależy jakie masz ziemię ale bierz tylko 2.5m nie większy bo dobrze sobie będzie radził i nie pali za dużo mi wychodziło w biernym na 1h siania jęczmionka 6,5L ON na 2 szosowej przy obrotach 1500-1600. A co do pługów to jak masz kasę to kupuj obrotowe jeżeli nie to zwykłe ale dobrej marki czy zagonowe czy obrotówki. pytaj jak masz jeszcze jakieś pytania?

#5 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 17 październik 2010 - 18:30

International 856 XL -no właśnie mam problem z tym recznym bo nie zaskakuje jak sie go wyciaga do konca...
-jak sprawdzic poziom oleju hydraulicznego...jest gdzies jakas miarka..?
-moze wiesz jak odpowietrza sie hamulce?
-jak odlacze akumulator i podlacze go spowrotem i odpale ciagnik to zapala mi sie kontrolka na czerwono pierwsza pod wskaznikiem temperatury od czego ona jest i co wskazuje..?

#6 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 18 październik 2010 - 16:43

International 856 XL Witam,
To jest kontrolka od hamulca ręcznego która ci się wyświetla na tablicy ,to może być wina czujnik od ręcznego lub zwarcie trzeba sprawdzić.
Następne tą miarka od hydrauliki się znajduje z tyłu, schowana za blachą tam gdzie są wyjścia złączek do przewodów to jest z tyłu tam właśnie wygląda tak jak grzybek ta miarka. I są dwa stopnie zrobione na samym końcu jak jest na środkowej obręczy to jeszcze jest stan w miarę jak się słabo macza to trzeba myśleć już o wymianie płynu lub do lania jakiegoś.
A co do ręcznego to trzeba rozkręcić go, bo jest tam taka listwa zębata jak się na ciska na górze rączki taki przycisk, i podciągasz do góry i nie czujesz takiego przeskakiwania po zębach to pewnie sprężyna jest w środku rozciągnięta i nie trzyma lub trzeba tylko pod ciągnąć linkę od ręcznego po prostu i tyle wystarczy.
Odpowietrzanie hamulców ,jest tak samo jak w samochodzie jeżeli masz pneumatykę to musisz odpalić ciągnik i poczekać a potem parę razy na cisnąć , a następnie ktoś ci na ciska ci pedał hamulca a ty odkręcasz w tym czasie odpowietrznik i za mykasz i tak w kółko aż pedał się zrobi twardy i tak każdą stronę, one się znajdują przy zwojnicach z lewej i prawej zresztą je widać.
Można wiedzieć z jakiego regionu jesteś?

#7 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 21 październik 2010 - 17:54

International 856 XL Witam.
Jestem dokładniej z okolic Świdnika
Ja mam hamulce hydrauliczne ale to chyba tak samo się je odpowietrza...?
teraz przed wymianą oleju pasowałoby wymienic filtry moze orientujesz sie jakie filtry pasują albo znasz nr seryjny filtrów
-olejowego
-paliwowego
może znasz gdzieś jakis sklep niedaleko Lublina gdzie bym dostał takie filtry lub inne części do tego ciągnika

#8 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 21 październik 2010 - 20:29

International 856 XL a jeszcze mam takie pytanie... jak kupuiłem ten ciągnik z holandii to w zbiorniczku z płynem hamulcowym jest gesty płyn. i chce odpowietrzyc hamulce..da rade wymieszac ten płyn z jakims polskim..?

#9 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 22 październik 2010 - 12:04

International 856 XL witam, sorki że tak dawno nie odpisywałem .
Co do filtrów przy wymianie to ja zrobiłem tak że sobie wykręciłem filtr olejowy i dwa paliwowe i zrobiłem objazd po na stępujących sklepach zaczynają od następujących sklepach czyli:
1. Mieszczący się w Łęcznej na starym mieście SKLEP Oleje, smary i filtry,tam cena filtru olejowego w tym sklepie 18zł w tym roku za nie go. A paliwowe chyba 50zł bo nie mogę zdybać paragonu.
2. Następny przy piaseckiej kolejne sklepy Rolmax, Korbanek, Gravit pewnie mają lub trza czekać na nie a co do cen jak dla mnie cholernie drogo i tam nie kupowałem u nich.
3. To jest sklep dla samochodów ciężarowych Man,iveco itp. tam kupiłem w tamtym roku filtr olejowy i zapłaciłem 24 lub 26zł u nich, on się znajduje przed gtavitem jadąc od lublina w stronę Piask po tej samie stronie i też tam jest przy nich stacja paliwowa taka mała maja tam ON ale w tamtym roku nie kupowałem u nich filtrów paliwowych bo będę to dopiero wymieniał w przyszłym roku je znowu.
A co do serii lub że mają być produkcji case lub innej firmy to się nie sugeruj bo tylko się płaci za nazwę, nie za jakiś specjalny filtr do tych ciągników. Co do kupna brałem pod uwagę to ,że skok gwinta w nim że by się zgadzał i średnicę otworu gwintowaną była taka sama i zewnętrzną jego,oraz długość taka sama. One mają otworki takie w środku olejowe jak będą na przykład duże i ich jest 6 a w tym co jest nowy ci dają jest na przykład 8 to oto chodzi że są one o mniejszej średnicy, i jest ich więcej po prostu a tamte są o większej średnicy i jest ich mniej to nie przeszkadza aby nie było mniej ich jak w filtrze tym oryginalnym przy traktorze.
Tyle jak na razie.
A dokładnie można wiedzieć gdzie mieszkasz? bo ja jestem z Mełgwi okolice dokładnie.

#10 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 26 październik 2010 - 17:15

International 856 XL nasze polskie dot 3 lub 4 nie dają się wymieszać z nimi bo sprawdzałem już ja mam tak specjalny, kolega mechanik mi załatwił i pasują do siebie a co do do silnika wlałem teraz to jest
Tedex diesel cd 30 10,5L

nasze polskie dot 3 lub 4 nie dają się wymieszać z nimi bo sprawdzałem już ja mam tak specjalny, kolega mechanik mi załatwił i pasują do siebie a co do do silnika wlałem teraz to jest
Tedex diesel cd 30 10,5L

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 07:40
  •  

#11 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 27 październik 2010 - 18:37

International 856 XL ok dzięki kolego za wszystkie informacje i odpowiedzi a jeszcze takie krotkie pytanko ...taka dzwignia co sie na nia naciska butem pod siedzeniem to jest blokada na tylny most ...? bo ten ciagnik to raczej nie ma blokady 4x4 co nie .?
ostatnio miałem mała kontuzje :) otoz gdy dotknołem sie do pompy paliwowej a raczej do tej czesci co sie rusza jak sie gazu dodaje to pozniej zaczeło mi rope tamtedy wysadzac..probowalem to kleic silikonem ale nic nie dalo
wiec postanowilem to rozebrac..pozniej mialem mały kłopot ze zlozeniem ale po kilku probach sobie z tym fantem poradzilem i jak narazie nic nie cieknie...wiesz co moglo byc przyczyna..? podejrzewam ze to uszczelniasz poszedl...

#12 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 28 październik 2010 - 11:37

International 856 XL witam, u nie się nic jeszcze takiego nie działo ale zobaczę to ci może coś ci podpowiem w tej sprawie.

#13 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 31 październik 2010 - 21:23

International 856 XL ta dzwignia co jest od podnioszenia i opuszczania to jest jakby na 3 pozimy do gory do dolu i ten po srodku jakby taki.. i nie wiem czy jak wezme dzwiignie na jeden z tych poziomow :gora czy dół to mi nic nie padnie w pompie..bo to jest tak ze jak z dołu do gory podnieiseie i osiagnie max wsokos to pompa nie bedzie dalej pomowala jak zostawie ta dzwignie w tym polozeniu..?? bo znowu jak wezme na ten srodek to mi opadnie do tej wysokosci co sobie ustawilem do dzwignia obok...

#14 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 04 listopad 2010 - 11:54

International 856 XL Witam, są tam dwie dźwignie i jedno pokrętło do sterowania podnośnikiem.
Pierwsza dźwignia z prawej strony, tak jak siedzisz na siedzeniu jest od sterowania podnośnikiem podczas pracy w orce i agregatowaniu. A co do pokrętła tego na górze co jest z takim dziubkiem to jest jak by ERH którym się ustala pracę.
A trzecia dźwignia to jest zakres na dole nic nie da się podnieść jedynie tylko da się ponieść tym ERH ,jak ustawisz na środkowy zakres czyli drugi to sobie ustawiasz zakres pracy na nim. ustawiasz sobie to pokrętło i sterujesz tylko wajchą druga głębiej czy płycej jak by ten podnośnik sam sterował orkę jak coś takiego.
A ostatni zakres czyli trzeci stopieni to służy tylko do transportu podnosisz obydwie wajchy do góry i ERH ustawiasz.

Załączone pliki

  • Załączony plik  ERH.bmp   364,46KB   905 pobrań


#15 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 04 listopad 2010 - 19:54

International 856 XL nadal mam problem z hamulcami..odpowietrzałem juz kilka razy i nic no nie wiem co jest grane ..;/
ale w sumie jak sie tak dluzej pojezdzilo i sie przytarlo troche hamulce lekko to pozniej odrazu w miejscu hamowalo a tak odpalic go i przejechac kawalek to z opoznieniem hamuje

#16 Share ARTUR05

ARTUR05

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBLIN

Napisany 05 listopad 2010 - 14:45

International 856 XL Możliwie że już się skończyły hamowniki czyli powycierały się po prostu tarcze pośrednie i docisk tarczy przy którym jest mocowane tłoczysko i taka obudowa z częścią cierna mogą być już zużyte.Ale lepiej żeby tak nie było, lub wina pompy hamulcowej po prostu przepuszcza na simeringach.

#17 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 01 grudzień 2010 - 19:27

International 856 XL Ostatnio chciałem odpalić swojego case i cos mu słabo idzie a nawet bardzo słabo bo nie pali..
To jest chyba wina rozrusznika i własnie zastanawiam sie nad rozrusznikiem produkcji Litewskiej tylko problem twki w tym czy warto jest kupic,czy sa wytrzymałe...????

#18 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 14 grudzień 2010 - 19:51

International 856 XL wie ktoś gdzie w tym modelu jest świeca żarowa...?

#19 Share misiaczek238

misiaczek238

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 grudzień 2010 - 21:38

International 856 XL Świeca żarowa a raczej spirala do nagrzewania jest w kolektorze dolotowym powietrza wewnątrz okrągłego końca co nakładany jest wąż dolotowy powietrza tak było u mnie bynajmniej w 844, a co do płynu do hamulców to ja dolewałem chyba jak dobrze pamiętam RH 1 albo jakoś tak to jest taki czerwony płyn do układów hydraulicznych. A z odpalaniem zimą tak mają ciężko łapią ja na ogień odpalałem.. a jak masz to samostartu troszkę..

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
International 856 XL Dzisiaj, 07:40
  •  

#20 Share international856XL

international856XL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 15 grudzień 2010 - 16:08

International 856 XL słyszałem ze nie mozna uzywac samostartu w ciagnikach ktore sa z TURBO..a moj Case jest własnie z trurbo


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case