Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z hydraulika w 6920S


10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share dexterek

dexterek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa, energetyka jądrowa, off-road

Napisany 12 październik 2010 - 17:44

problem z hydraulika w 6920S witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
Piszę po polsku!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z hydraulika w 6920S Dzisiaj, 21:08
  •  

#2 Share wjanusz23

wjanusz23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2010 - 09:02

problem z hydraulika w 6920S Powodów grzania oleju może być kilka , ja zaczoł bym od pomiaru ciśnień na zaworze priorytetowym ,powiedz mi czy serwis jak był u ciebie dokonywał pomiaru ciśnienia ?

#3 Share dexterek

dexterek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa, energetyka jądrowa, off-road

Napisany 23 październik 2010 - 09:37

problem z hydraulika w 6920S serwis byl u mnie w sprawie sieczkarni 6950. ale wiecej serwisu nie zawolam chocbym mial sam rozbierac skrzynie autopowr. w sieczkarni byl problem z uruchomieniem przystawki. przyjechalo 2 serwisantow, jeden nawet nie wysiadl z samochodu tylko jadl ogorka, a drugi nie wiedzial o co chodzi, wiec zadzwonil do mojego znajomego ktory ma podobna sieczkarnie i ten moj znajomy powiedzial co moze byc uszkodzone. z 30 minut zalatwili sprawe. po 2 tygodniach przyszla fakturka 460zl netto. 1 godzina pracy 100zl x 2 serwisantow + 2x130 bo jechali nie z serwisu oddalonego o 60 a z innej strony i jeszcze musieli tam wrocic. a wracajac do oleju to juz sie uspokoilo samo. z tego co gadalem z innymi serwisantami to jesli nie ma zadnej roznicy w jezdzie, w podnoszeniu i ogolnym dzialaniu hydrauliki to przyczyny moga byc dwie: 1. uszkodzony czujnik, 2. uszkodzony termostat, ktory nie puszcza oleju na chlodnice.
Piszę po polsku!

#4 Share wjanusz23

wjanusz23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2010 - 10:29

problem z hydraulika w 6920S Po pierwsze układ hydrauliczny nie posiada żadnego termostatu który by blokował przepływ oleju ,po drugie zmierz temperaturę oleju czy autentycznie jest taka wysoka jak wskazuje zapalenie się kontrolki a po trzecie to że działa ci hydraulika niby prawidłowo to dopiero możesz powiedzieć jak pomierzysz ciśnienia na poszczególnych portach bloku zaworu priorytetowego. Ciśnienie - LS, oczekiwania i max ,ciśnienie robocze mini i max i ciśnienie priorytetowe czyli układ kierowniczy , oraz ciśnienie systemowe . To są jedyne wiarygodne dane na podstawie których można stawiać kolejne diagnozy.

#5 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 24 październik 2010 - 21:33

problem z hydraulika w 6920S Kolego wjanusz23 w ciagniku JD 6920S AP sa dwa termostaty odpowiedzialne za utrzymywanie stalej temp oleju jeden na silniku a drugi na skrzyni i jest jeszcze dodatkowo zawor na skrzyni odpowiedzialny za chlodzenie oleju a cisnienia maja raczej malo wspolnego z grzaniem oleju. W tego typu przypadkach mierzy sie przeplyw plynu na chlodnicy bo to one najczesciej sie zapychaja i w AUTO POWR wysiadaly termostaty na skrzyni. To tak w ramach sprostowania ;)

#6 Share dexterek

dexterek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa, energetyka jądrowa, off-road

Napisany 25 październik 2010 - 07:44

problem z hydraulika w 6920S wielkie dzieki kolego @unki za info odnosnie termostatow i chlodnic w 6920S. czyli potwierdzilo sie to co mowili serwisanci oraz to co znalazlem w katalogu. teraz tylko w jakiejs wolnej chwili obczaje chlodnice oraz termostaty.
Piszę po polsku!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z hydraulika w 6920S Dzisiaj, 21:08
  •  

#7 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 październik 2010 - 10:29

problem z hydraulika w 6920S z tego co pamiętam to ciśnienie spoczynku jest koło 20 bar a max na pompie 190bar na zaworach priorytetowych.
@wjanusz23 LS to ciśnienie systemowe
Co do linku to nie jest rozdzielacz od przedniego TUZa? tylko zamontowany nad power byondami )czy jak to się pisze) bo mam identyczny u siebie tylko że jest nad przednią osią ;)

#8 Share wjanusz23

wjanusz23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2010 - 18:24

problem z hydraulika w 6920S Kolego Unki tu się z tobą zgadzam są dwa ale one nie blokują przepływu oleju a jedynie płynu chłodzącego,jak uważasz?
A jak mówiłem przyczyn grzania się oleju może być kilka począwszy od głównej chłodnicy przez chłodnice oleju, na ciśnieniach w układzie hydraulicznym kończac .Przerabiałem ten temat w 6920 ,okazało sie że ciśnienie LS było zbyt wysokie po doprowadzeniu do prawidłowego ciśnienia ciagnik śmiga a olej się nie gżeje .

#9 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 25 październik 2010 - 21:32

problem z hydraulika w 6920S

Kolego Unki tu się z tobą zgadzam są dwa ale one nie blokują przepływu oleju a jedynie płynu chłodzącego,jak uważasz?
A jak mówiłem przyczyn grzania się oleju może być kilka począwszy od głównej chłodnicy przez chłodnice oleju, na ciśnieniach w układzie hydraulicznym kończac .Przerabiałem ten temat w 6920 ,okazało sie że ciśnienie LS było zbyt wysokie po doprowadzeniu do prawidłowego ciśnienia ciagnik śmiga a olej się nie gżeje .

Masz racje jeden jest od plynu a drugi w AP jest od oleju.

#10 Share dexterek

dexterek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa, energetyka jądrowa, off-road

Napisany 26 październik 2010 - 12:45

problem z hydraulika w 6920S tak, okazalo sie ze jest od przedniego TUZa. poki co jest cisza i spokoj. nic sie nie dzieje, 6920 walczy z dwiema wieltonkami 12 tonowymi przy odwozeniu zielonki spod sieczkarni. tam tez nie ma lekko. kiedy to sie skonczy, moze zerkne do tych termostatow.
Piszę po polsku!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z hydraulika w 6920S Dzisiaj, 21:08
  •  

#11 Share piotrekslask88

piotrekslask88

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 08 lipiec 2011 - 20:16

problem z hydraulika w 6920S Widze ze kolega ma ten sam problem co ja w tym samym ciagiku i z ta sama skrzynia biegów......

Podobne tematy