lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

wpsowa692    1

Olej tłumi ruchy ciężarków regulatora jak ropa wygoni olej to wiadomo ropa rzadsza i nie tłumi tak dobrze.Regler do regulacji albo regeneracji można by spróbować śrubą dawki dodać mu trochę wigoru ale to już na własne ryzyko.co do pompki zasilającej to sytuacja jest taka sama jak w ciapku tylko pompka kapkę inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laza    0

Witam.

Jak zdjąć pompę paliwowa w c-328? Odkręciłem te 4 śruby, pompa się rusza ale nie chce wyjść, co ją jeszcze tam blokuję ?

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

W c-330 to jeszcze pod dekielkiem od rozrządu pompa jest przykręcona do koła zębatego na jedną śrubę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    627

dosłownie :) ja mam C-328/C-330 i musisz odkręcić dekielek przed pompą i tam są jeszcze śruby :) tylko nie przestaw zapłonu jak będziesz wyjmował koło zębate :) zobacz jak było ono włożone i tak je włóż. Tak jakiś znak powinien być tylko nie pamiętam więcej bo swoją pompę pierwszy raz wyjmowałem w ubiegła zimę i przy pomocy znajomego który ma C-330 :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

A ja jak wykręcałem to odkręciłem ten dekielek i tam są 3 śruby do regulacji kąta wtrysku i je wykręciłem i koło zdjęłem i pompa wyszła. I jeżeli zawozisz ją do regeneracji czy też coś innego będziesz robił a pompa jest wyjmowana to się od początku ustawia kąt wtrysku! Kolego Pawel328 a jakbyś wykręcał klawiaturę zaworów to też byś ją skręcił spowrotem bez regulacji? Takie numery nie przechodzą. Iaza tylko zwróć uwagę jak będziesz wkładał koło zębate napędu pompy to żeby się pokrywał znaczek chyba 0 z dwoma na rozrządzie tzn. ma wejść w pomiędzy 2 znaczki 0 jak się nie mylę ( nie pamiętam już ) a pompę przykręć tak aby się dało przewody przykręcić i wtedy musisz ustawić kąt wtrysku ale to w osobnym temacie by nie robić OT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Żeby kąt wtrysku ustawić to trzeba wszystkie 0 razem poustawiać tzn. koło zębate musisz zgrać z drugim kołem zębatym(najlepiej żeby to było po prawej stronie patrząc od przodu ciągnika) następnie koło pompy musisz zgrać z kołem zębatym(to ci wyjdzie że będzie po lewej stornie ciągnika patrząc od przodu ciągnika) i pamiętaj jest 4 znaki. :) Nic trudnego ten zapłon sam bawiłem się cały dnia ale to przez gapiostwo bo 4 znaku nie widziałem a jak zobaczyłem to od razu 30 zagadała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    627

@330CUrsus nie kumam zbytnio o co Ci chodzi :) ja wyjmowałem pompę i dawałem do regeneracji, tak samo poszły nowe końcówki wtrysków :) znajomy mi ustawiał ten zapłon więc ja mogłem popełnić jakiś błąd w pisaniu. :) Jak tak to sory :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

mozna coprawda oznaczyć sobie punkty mocowań na zębatce -ustawienie kąta ale i tak moze sie okazać że musisz ponownie na nowo ustawić pompę- na kapilarnym-zdejmuje sie przewód wysokiego i koncówka z przezroczystego tworzywa i patrzeć kiedy pompa daje wtrysk... bo moze byc tak ze po remoncie bedzie gorzej pracowała niź po .... jesli sama wymiana koncówe koncówek wtryskowych i rozpylaczy nie trzeba wyjmować pompy

 

db01d1e6780368a1845f2ad06fef934e130x130.jpg

 

9bbf174c8f5520cb0fabd13b852feaf290x90.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanoo19    0

Witam. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak skutecznie uszczelnić śrubę odpowietrzającą w pompę wtryskową w C 330. Prawdopodobnie jest "zjechany" gwint w obudowie pompy. Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Jakiś gumowy kołek na silikonie, albo żywica epoksydowa. ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabe    3

ja kupiłem zwykłą śrubę (tzw bez tej dziury w środku ) tylko z drobnym gwintem pod nią oring i trzyma u ciebie też powinno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

wkręć śrubę o takim samym gwincie owiniętą taśmą teflonową do uszczelnień połączeń gwintowanych w hydraulice wodnej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

koledzy piszecie jak sie nie myle o odpowietrzniku pompy, a autorowi tematu chodziło chyba o odpowietrzenie pompy po wymianie np. filtrów (o tą śrube co między obydwoma sekcjami jest)chyba że sie myle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Nie znalazłem podobnego tematu wiec zakładam nowy :(

 

Mam pytanie odnoście zaworków tłoczących DV 24 :lol: czy ktos z was koledzy spodkał się z czyms takim, że po ich wymianie ciągnik zaczoł z rana gorzej palić i słabiej wkręcać się w obroty :D B) Wczoraj z rana u mnie było gdzieś tak z -2 podgrzałem świecami z 20 sekund i zapalił od pierwszego obrotu wałem, pojechałem potem zaorać 0,5 ha pola. Po powrocie zabrałem się za wymianę tych właśnie zaworów DV 24 (jakiś miesiąc temu woziłem pompe do sprawdzenia i koleś mówił mi zebym je wymienił kiedy przy okazji bo zaczynają się podcierać, sam by to zrobił ale akurat nie było ich w sklepie) i właśnie miał racje jak naciskałem na koncówke to nie poruszął się on swobodnie jakby o coś tarły, wstawiłem oba nowie i po wymianie uruchomiłem ciągnik i od razu wyczułem że słabiej wkręca się na obroty, wcześniej było tak ze lekko dodam gazu i obroty rosną a teraz wolniej się zbiera, ale myśle ok pojade bronowac może się jakoś unormuje, ale nic sie nie zmieniło. Natomiast dziś rano podobnie jak wczoraj tylko już temperatura +3 i tez podgrzewam i palić a on łapie, obroty wzrastają tak do 800 i gaśnie trzy razy paliłem z takim samym efektem dopiero za 4 razem załapał i się uruchomił. Więc teraz nie wiem czy te zaworki sa jkaieś lipne czy jak :o:) zawsze palił bez problemu i szybko reagował na gaz a po wymianie jest jak jest ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

jakby były dobre to by mi nie mówił abym je wymieniał na nowe, sam z siebie, z nudów czy braku zajęcia tego nie robiłem

wstawiłem stare te co były i jest ok tak jak wczesniej, ale chodzi o to czemu te nowe zamulają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

tak to juz nie zawsze staram się kupować części lepszej jakości, chyba że w tych trafi sie jakiś bubel, a zaworki są polskiej produlcji PZL-ZSM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Mam pytanie ile u was kosztuje pełen remont pompy bo koleś chce ode mnie 500 zł, tyle że daje rok gwarancji i niby wszystko wymienia i korpus mam pęknięty i regulator bardzo ściorany więc może dlatego aż tyle?Pompa ta starsza ze wzbogacaczem . Realna cena czy gość chce mnie zedrzeć po całośći?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rokes    0

Ja u siebie zapłaciłem 370zł. Do wymiany poszły sekcje tłoczące paliwo, zaworki o których mowa w temacie, pompka zasilająca oraz wszystkie uszczelnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

u mnie remont pompy i regulatora 300 rok temu plus 75 zł nowa pompka zasilająca


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

U nas do C-360 200zł i pół roku gwarancji.

bo sekcje wstawja made in china, za 4 nowe sekcje WZM to 200 sie płaci i nawet więcej, zalerzy gdzie sie jeszcze je kupuje. A gdzie robocizna i inne dodatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
    • Przez jasiekt
      mam c-330 po kapitalnym remoncie silnika już 2 lata chodzi jak zegarek (dobrze dotarta) jednak od jakiegoś czasu mam problem z zaworami ,słychać głośny klekot ,wyregulowałewm - pomogło ale klekotu nie słychać gdy silnik jest dobrze rozgrzany (jak słabo to nadal słychać)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj