lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

tommy66692    2227

to jest taka sruba na pompie i ja sie powinno chyba wkrecic-ona blokuje gaz jak sie ja wkreci to bedzie mozna wiecej depnac <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

...aż sie urwie koło zamachowe <_<

 

Podkręcenie obrotów nic nie da poza nieco większą prędkością na poszczególnych biegach, silnik i tak uzyskuje swoją moc maksymalną przy 2200rpm, jeśli o to chodzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukman2    1

a co to za śrubka jest na górze pompy i na niej plomba jest załozona??? a dawke paliwa jak sie zwiększa ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2227

tak to ta srubka-zerwij plombe i krec <_<

 

EDIT

jak zwiekszyc dawke to nie wiem ale po co ci to potrzebne? maszyn i tak wiekszych nie pociagnie nawet jak zwiekszysz dawke. wzrosnie spalanie i troszke moc ale tak jak pisalem maszyn wiekszych nie pociagnie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zwiększenie dawki coś tam pomoże ale przydało by sie polepszyć napełnianie cylindrów powietrzem, bo co z tego że dasz mu więcej paliwa jak jego nadmiar i tak sie całkowicie nie spali z powodu braku powietrza...

 

Śrubke kręć, jak zacznie walić na czarno z wydechu to w dobrą strone kręcisz <_< podniosą sie też pewnie obroty jałowe. Pamietaj ile wkręcasz/wykręcasz żeby potem móc wrócić do poprzednich ustawień, zazwyczaj wystarczy 1-1,5 obrotu, nie wiem jak w C330 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

np. filtr powietrza o większej przepustowości przy podobnym poziomie filtracji, większy znaczy <_< np. od C360... gdybam tylko, jak chcesz żeby było dobrze to trzeba popróbować różnych kombinacji, spróbuj najpierw zwiększyć nieco dawke na pompie i zobaczysz jak to będzie chodziło.

 

Poza tym jak słusznie zauważył tommy, c330 raczej większych maszyn nie pociągnie... Jeśli już miałbym coś robić to zacząłbym od zmierzenia kompresji <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

Nie moge sie połapać ile wlać oleju do pompy wtryskowej. Nalałem nowiutkiego oleju i na bagnecie nie widac ile go tam jest, tym bardziej że bagnet cięzko wchodzi i przy wyciaganiu cały jest w oleju. WIem że jak odpale to sie wyrówna samo ale sszkoda mi nowego oleju. Ile tam wlewacie???? ja wpakowałem z litr i jedno wiem napewno...że jest za dużo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

ja u siebie wlewam tyle aż przelewem zacznie kapać, podstawiam na noc wtedy karnisterek z lejkiem i rano juz jest tyle ile powinno być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

Dzisiaj zauważyłem, że w mojej C-330 cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej w dół i kończy się za filtrami paliwa. Ciągnik stał na równi a z tej rurki kapało kropla za kropla mniej więcej co sekundę.Czemu tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

dokręć sobie śrubę (zlączkę) na pompie

lub przy filtrach

a jak nie pomoże to kup nowe uszczelki miedziane i rurke

i skręć z czuciem powinno ustąpić


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

kolego, źle mnie zrozumiałeś mi nie cieknie na połączeniach. W C-330 jest taka rurka która biegnie od pompy wtryskowej i jest otwarta (kończy się za filtrami paliwa) i to z niej cieknie mi ropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

tak jak koledzy piszą, masz wyrobioną juz pompkę zasilającą i goni rope do pompy wtryskowej i wtedy przelewem wycieka. Wymiana jej to pare minut roboty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

U mnie też kapie ale mam założony baniaczek litrowy i zbieram to paliwo na tydzień litr wyłapie :D Będę przynajmniej wiedział co trzeba zmienić bo myśleliśmy z ojcem ze pompa wtryskowa kończy swój żywot.


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

czy tą pompę zasilającą się naprawia czy tylko wymienia na nową?? Jeśli da się naprawić to co muszę sobie do niej kupić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

wiesz zalerzy co w tej pompce zasilajacej jest, z podstawowych części można dostac sprężyny do tłoczyszka, oringi uszczelniajace, zaworki ze spręzynkami, pompkę reczną i chyba na tyle co dostaniesz z pojedynczych zeczy. Jak wyrobiona na tłoczysku i słabo tłoczy itp...to wymienia się na drugą, koszt całej około 70 złoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

a czy przy c 360 jest taka sama opcja jak tu???? tylko u mnie dzieją się takie cyrki że naleję świeżego oleju do regulatora obrotów i wygania mi go razem z paliwem a za jakiś czas ciągnik chodzi jak by chciał a nie mógł jak znowu zrobię zmianę to jest git. aktualnie ciągnik stoi pół roku nie używany ale jak się podejdzie do niego to pali od dotknięcia tylko że nie ma za bardzo siły a na 100% to wina pompy paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
    • Przez jasiekt
      mam c-330 po kapitalnym remoncie silnika już 2 lata chodzi jak zegarek (dobrze dotarta) jednak od jakiegoś czasu mam problem z zaworami ,słychać głośny klekot ,wyregulowałewm - pomogło ale klekotu nie słychać gdy silnik jest dobrze rozgrzany (jak słabo to nadal słychać)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj