Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sadek    1123

Tak jak dostawałeś się do sprzęgła tylko trzeba jeszcze zdemontować skrzynię pośrednią i za nią masz wzmacniacz momentu.

 

11080b4b582919abm.jpg


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koonanreal    0

powinno sie dac jeszcze wyregulowac. pod kabina obok filtra oleju masz dwie sruby. wieksza (chyba na 23) i mniejsza w nia wkrecana (chyba 11). Poluźnij ta dużą i przytrzymujac ja, odkrec troche ta 11. tak ok jednego obrotu. potem dokrec 23. moze bedzie ok. ma żółwiu tarcze sa zacisniete a na zajacu luzne. jak by sie tarcze popalily to by zolwia nie bylo. chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Na spalonych tarczach będzie żółw ale nie będzie chciał się włączyć, będzie ciągną i będzie wył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koonanreal    0

a ja mysle ze starczy regulacja. ogolnie od wzmacniacza sa trzy sruby do regulacji. jedna pod kierownica, druga przy pomce hamulcowej no i trzecia o ktorej byla mowa wczesniej (kolo filtra 23 i 11 w srodku). dwie mniejsze powinno sie poluznic i dokrecic srodek do oporu a nastepnie popuscic o 1/5 obrotu. a duza (23 i w srodku 11) to poluznic 23, 11 do pierwszego oporu i popuscic o 1/3 obrotu. powinno byc ok. tasna na wzmacniaczy sie uklada i z biegiem czasu moze sie poluzniac. jak nie bylo oleju do szybciej mogla dosctac i sie wyciagnac. a jak regulacja nie pomoze to chyba remont pozostanie.

 

pozdrawiam

wojtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Kupiłem niedawno "85" i boje się używać wzmacniacza momentu przez długi czas,bo słyszałem że można go używać tylko chwilowo ponieważ nie jest przystosowany do ciągłej pracy .Proszę o rade doświadczonych użytkowników .Jeszcze jedno ,czy przy wymianie tarcz wzmacniacza momentu trzeba rozpoławiać ciągnik?

 

ps.Jestem zielony w temacie c-385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja na 85 ha orze na nim i uprawiam.Ale co 2 lata remontuję,koszt ok 250 zł.Trzeba odjechać skrzynią pośrednią.Przeważnie idą tarcze i pierścienie z tuleją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wzmacniacza można używać ile ci się podoba. w instrukcji jest napisane tylko że przy jeżdzie na zającu pod obciążeniem jeżeli obroty silnika zejdą poniżej 1500 należy przełączyć na żółwia.na żółwiu zaś możesz jeżdzić cały czas. a co do wymiany to tylko pompy możesz wymienić bez rozpoławiania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

ja w swoim zetorze 5lat temu naprawiałem zółwia i chodzi bez zarzutów do tej pory choć zrobiłem nim przez ten czas ok.1200mtg i uzywany był nonstop ,tylko jak kolega pisal obroty muszą być ok.1500 gdyż przy niższych obrotach jest za małe ciśnienie w układzie.i jeszcze jedno czysty olej bo inaczej nie pochodzi to długo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

jak piszą przedmówcy, obroty powyżej 1500, co jakiś czas regulacja taśmy itp i będzie długo chodził.

Jak się dba tak się ma.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

witam mam małe pytanko zeby wymienić mikropompke od womu i wzmaczniacza to wystarczy odjechać silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Filipoo tylko pompe od wzmacniacza wymieniamy bez rozjeżdzania (tak pisze mercedes250d), chyba chodzi o mikropompę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W drodze sprostowania pisałem że bez rozpoławiania można wymienić pompy (główna hydrauliczna i od wspomagania układu kierowniczego)co do mikropompki to znajduje się ona w skrzyni pośredniej czyli dzielisz ciągnik przed skrzynią biegów tylko że w tym przypadku jest problem żeby łatwo zjechać z powrotem ,czyli łatwiej jest oddzielić silnik a następnie pośrednią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
in2dex    0

Witam

W swoim ursusie 914 miałem wyciek oleju i był moment, że jeździłem ciągnikiem chwilami bez oleju w skrzyni... Wyciek naprawiłem wymieniając od razu tarczę sprzęgłową bo olej który na nią wyciekał przyczynił się do jej spalenia.

Po remoncie przestał działać mi "żółw". Jeżdżąc na zającu jest ok, ale gdy przełączę na żółwia ciągnik gwałtownie traci na mocy tak jakby ktoś przypalał na sprzęgle i coś lekko wyje.

Nie wiem co padło i jak postępować. Proszę o pomoc


To nie forum magii i czarów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Urwana taśma hamująca wzmacnia momentu albo trzeba wyregulować. Temat wałkowany wiele razy wystarczy poszukać.

Słowa kluczowe URSUS WZMACNIACZ TAŚMA ŻÓŁW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koonanreal    0

dokładnie. być możne wystarczy sama regulacja. nad filtrem oleju w skrzyni pośredniej jest chyba (chyba na klucz 24) w którą jest wkręcona druga (chyba na 13). instrukcja mówi (o ile dobrze pamiętam) co by lekko poluźnić 24, dokręcić 13 do pierwszego lekkiego oporu, i odkręcić ja o 1/3 obrotu. następnie pozostawiając ja w miejscu dokręcić 24.

a jeśli to nie pomoże to możne być kilka przyczyn. mieliśmy kiedyś taki przypadek. w kanalikach poblokowaly się opiłki od pospawanego wcześniej przez poprzedniego właściciela żółwia. one powodowały, ze po załączeniu żółwia, ciągnik zwalniał szybko, a jak przyszło wrócić na zająca to trwało to chwilkę. dopiero przedmuchanie kanalików pomogło.

 

pozdrawiam

 

p.s. jak rozwiążesz problem to napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
in2dex    0

No i wystarczyła regulacja. Dzięki Konanreal. Tylko, że zamiast wykręcać tą 11 należy ją wkręcić

Pozdrawiam


To nie forum magii i czarów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

zrób tak jak kolega napisał powyżej tz wyreguluj taśmę jak nie pomoże to spalona taśma lub coś z tłoczkiem od taśmy mogły np opiłki podejść . pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
in2dex    0

Zrobiłem tak jak pisał Konreal (dzięki) i wszystko już działa. Widocznie rozciągnęła się taśma


To nie forum magii i czarów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    93
Napisano (edytowany)

Witam. Właśnie przeprowadzam naprawę wzmacniacza momentu w naszym C-385A i mam problem bo założyłem taśmę hamulca i złożyłem całkowicie ten tłoczek i dopiero potem zacząłem szukać jak to wyregulować i opis w linku podanym wcześniej jest bardzo fajny z tym że ja mam to już poskładane na uszczelkę i sylikon i do takiego sposobu regulacji musiałbym z powrotem rozbierać ale bardziej niepokoi mnie fakt że wg instrukcji po wyjęciu sprężyny tłoczek od hamulca spowoduje takie cofnięcie sie naciągu że do naciągnięcia taśmy nie wystarczy mi tej regulacji bo ta śruba już i tak prawie cała jest wkręcona. I tu moje pytanie czy w tej fazie w jakiej mam poskładane mogę w jakiś inny sposób wyregulować ten hamulec żeby było dobrze? Z góry dziękuję za pomoc

Edytowano przez Marcin91

Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj