Skocz do zawartości

Zdjęcie

Półbiegi


95 odpowiedzi na ten temat

#61 Share raflik123

raflik123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2010 - 10:38

Półbiegi kupiłem cały komplet nowy bo było tam kompletnie pusto a kosztował mnie to ok.1700 zł. kupiłem go wy Wielowieś

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Półbiegi Dzisiaj, 17:52
  •  

#62 Share bartek88

bartek88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 246 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Wrześni

Napisany 28 marzec 2010 - 17:03

Półbiegi Też mam mały problem przy wzmacniaczu przy 914. gdy załączam na zająca, to ciągnik zaczyna dusić i po chwili mocno szarpnie i go załączy. Czy to jest normalne? Wystarczy jakaś regulacja czy tarczki mi się kończą? ze zmianą w drugą strone nie ma żadnego problemu, jest natychmiastowa reakcja.

#63 Share Mariusz15

Mariusz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mielec
  • Zainteresowania:ładne dziewczynki szybkie samochody i dochodowe rolnictwo

Napisany 28 marzec 2010 - 17:43

Półbiegi sorki że ja nie na temat ale może ktoś wie jak za spawać kosz czy coś tam bo mi akurat się ślizga na zającu a trzeba jechać w pole i nie ma czasu na naprawe pomoże mi ktoś?

#64 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7798 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 28 marzec 2010 - 19:44

Półbiegi Najszybciej to odkręcić ten mały dekiel koło butli powietrza i zaspawać kosz z satelitami,po odkręceniu zobaczysz,musisz to zrobić dość dokładnie w trzech miejscach, z równymi odległościami między koszem a satelitami bo jak nie będzie równo to się będzie tłukło i wyrobi wałek sprzęgłowy.Niestety później nie ściągniesz skrzyni pośredniej bo będziesz musiał to rozciąć.Najlepiej weź jakieś płaskowniki np 6mm i wspawaj,ja spawałem półautomatem.

#65 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3929 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 28 marzec 2010 - 20:01

Półbiegi Spróbuj podciągnąć hamulca bo to on jest odpowiedzialny za "żółwia" a jeżeli to nie pomorze to z prawej strony odkręć dekiel i tam będziesz widział cały mechanizm zespawaj kosze razem i po problemie.
Nie polecam spawania, a co jest na zającu???
Bo czas robocizny max 2 dni bez ściągania kabiny.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#66 Share Mariusz15

Mariusz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mielec
  • Zainteresowania:ładne dziewczynki szybkie samochody i dochodowe rolnictwo

Napisany 28 marzec 2010 - 20:40

Półbiegi zając mi się ślizga a żółw jest na razie ok kurde nie bardzo mam czas go teraz robić bo czas mnie troche goni! czyli co mam wiercić otwory w tym koszu z satelitami i tam włożyć jakieś śruby i je zaspawać bo ktoś mi tak doradzał czy zespawać ten kosz z satelitami z tym co taśma po nim chodzi i tam są trrcze bo już mam mętlik w głowie co jeden to inaczej doradza nie jestem w ziemie bity i umie co nie co zrobić tylko podpowiedzcie jak:)

#67 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3929 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 28 marzec 2010 - 20:43

Półbiegi Kolego odkręć ten dekiel i już powinieneś wiedzieć co zrobić.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#68 Share Ginterpol

Ginterpol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 388 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:TCZEW

Napisany 31 marzec 2010 - 19:53

Półbiegi a najlepiej daj sobie spokój ze spawaniem.. czy to jest naprawdę taki duży problem że ten ciągnik pojedzie wolniej na żółwiu??? kiedyś miałem poślisk na zającu przez cały rok i wielu mi doradzało pospawać.. po rozkręceniu stwierdziłem: dobrze że nie posłuchałem kretyńskich rad.

#69 Share FINN

FINN

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dźwierzuty, k/ Szczytna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 31 marzec 2010 - 20:06

Półbiegi ja mam sprawny wzmacniacz momentu i mi nie szrpie... bo jak ktos ma instrukcjie obsługi to niech sobie przeczyta prawidłowe załączanie wzmacniacza momentu.. a tam pisze że wzmacznicz trzeba włączac dopiero gdy obroty spadna do 1500-1600... i tylko pod obciazeniem, (choc mozna i bez) i wtedy nie ma szrpnięc... bo juz mam to przetestowane... jak spadaja obroty do tej granicy i włączasz wzmaczniacz to silnik wchodzi na wieksze obroty ale zwalnia i ma wiecej siły.. i wzmaczniacz słuzy do chwilowego właczania, więc np nie mozna nim jeździć przez cały dzień...

"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 


#70 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3929 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 31 marzec 2010 - 20:07

Półbiegi Ja też miałem problem ale nawet nie pomyślałem o zaspawaniu, to jest tak że jak zaspawa to już go nie naprawi (robią się duże koszty) a jak przetrzyma wiosnę na żółwiu to może na jesień zrobi.

Jego ciągnik i jego sprawa.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Półbiegi Dzisiaj, 17:52
  •  

#71 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7798 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 31 marzec 2010 - 22:39

Półbiegi A dlaczego nie można nim jeździć cały dzień ??Ja mam ponad 80 ha i wszystkie uprawy przed siewne na wzmacniaczu robię.Nie wyobrażam sobie uprawy bez niego ciągnik 1224,agregat 5,2 pierwszy raz po orce 2 szosową drugi i trzeci 3 niekiedy 4 na żółwiu 3 szosową albo bez na zającu.

I działa,podstawa to żeby oleju nie brakło bo wtedy spalą się tarcze.

Dwa razy brakło mi oleju,jak pękła rurka w rozsiewaczu nawozu,i w pługu wąż oczywiście w nocy.

Ale i tak co drugi rok to profilaktycznie rozbieram i sprawdzam, bo tuleje nie wytrzymują .Jak chciałem kupić tuleję w Czechach to Czech powiedział że nie ma dobrych i trzeba się na tych męczyć,przeważnie Polskich.A pomp z Tucholi to Czesi nie chcą widzieć.

#72 Share in2dex

in2dex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 341 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WOS

Napisany 18 kwiecień 2010 - 16:34

Półbiegi Witam
Mam problem z półbiegami najlepiej jak opisze wszystko od początku.
Miałem wyciek oleju z skrzyni w ursusie 914 (84r.) olej wyciekł do takiego stopnia, że go prawie nie było, a wyciek spalił tarcze sprzęgłową. Rozpołowiliśmy ciągnik i uszczelniliśmy go (ale nadal cieknie chyba ze wszystkiego co się da, ale ciągle jest wyrównywany stan oleju). A półbiegi jak nie działają tak nie działają. Jeździ się na "żółwiu" i jest ok, ale wolno, a jak przełączy się na "zająca" to ciągnik zachowuje się jakby przypalał ktoś go na sprzęgle no i niestety nie przyśpiesza tylko traci moc.
Mechanik mówił, że jak z czasem nie zadziałają to trzeba zerwać podłogę w kabinie i odpowietrzyć mikro pompę. Zastanawiam się czy ma racje.
Co o tym myślicie??
To nie forum magii i czarów:)

#73 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 18 kwiecień 2010 - 16:41

Półbiegi U mnie bylo podobnie i tam sa tarczki ( na zasadzie sprzegla ) i ono nie przekazuje pelnego momentu i tak sie dzieje. U siebie wyrzucilem ostatnio polbiegi )

#74 Share Florek93

Florek93

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Łosic
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanizacja, muzyka

Napisany 18 kwiecień 2010 - 17:19

Półbiegi W moim Ursusie 912 półbiegi sprawują się bez najmniejszych problemów choć są intensywnie używane . Wydaje mi się że to może być wina mikropomki .
05.06-2008 - 05.06.2013 - 5 lat na AgroFoto

#75 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7798 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 18 kwiecień 2010 - 17:40

Półbiegi Zostały spalone tarczę w wzmacniaczu,tak się dzieje jak braknie oleju.Musisz wszystko rozebrać i wyremontować wzmacniacz.

#76 Share in2dex

in2dex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 341 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WOS

Napisany 18 kwiecień 2010 - 17:51

Półbiegi A jak się do tych tarczek dobrać??
To nie forum magii i czarów:)

#77 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3929 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 18 kwiecień 2010 - 18:49

Półbiegi Tak jak dostawałeś się do sprzęgła tylko trzeba jeszcze zdemontować skrzynię pośrednią i za nią masz wzmacniacz momentu.

Dodany obrazek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#78 Share koonanreal

koonanreal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie

Napisany 26 kwiecień 2010 - 20:10

Półbiegi powinno sie dac jeszcze wyregulowac. pod kabina obok filtra oleju masz dwie sruby. wieksza (chyba na 23) i mniejsza w nia wkrecana (chyba 11). Poluźnij ta dużą i przytrzymujac ja, odkrec troche ta 11. tak ok jednego obrotu. potem dokrec 23. moze bedzie ok. ma żółwiu tarcze sa zacisniete a na zajacu luzne. jak by sie tarcze popalily to by zolwia nie bylo. chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi.

#79 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7798 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 26 kwiecień 2010 - 20:53

Półbiegi Na spalonych tarczach będzie żółw ale nie będzie chciał się włączyć, będzie ciągną i będzie wył

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Półbiegi Dzisiaj, 17:52
  •  

#80 Share koonanreal

koonanreal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie

Napisany 11 czerwiec 2010 - 09:26

Półbiegi a ja mysle ze starczy regulacja. ogolnie od wzmacniacza sa trzy sruby do regulacji. jedna pod kierownica, druga przy pomce hamulcowej no i trzecia o ktorej byla mowa wczesniej (kolo filtra 23 i 11 w srodku). dwie mniejsze powinno sie poluznic i dokrecic srodek do oporu a nastepnie popuscic o 1/5 obrotu. a duza (23 i w srodku 11) to poluznic 23, 11 do pierwszego oporu i popuscic o 1/3 obrotu. powinno byc ok. tasna na wzmacniaczy sie uklada i z biegiem czasu moze sie poluzniac. jak nie bylo oleju do szybciej mogla dosctac i sie wyciagnac. a jak regulacja nie pomoze to chyba remont pozostanie.

pozdrawiam
wojtek

Podobne tematy