robo

New Holland TD5050

Polecane posty

lidka25495    0

Witam . może ktoś mi pomoże otóż posiadam new holland td 5050 i chodzi mi o kalibracje skrzyni czy rewersu mechanicznego. jak to zrobić i czy da się samemu ?? jak włączam rewers np do przodu czasami jest szarpnięcie tak jakby ciągnik nie był dobrze wysprzeglony i słychać zgrzyt w skrzyni, ale nie zawsze się tak dzieje .skrzynia to Synchro Shuttle 12 na 12 ...  szukałem w instrukcji ale tego nie ma  :( może obędzie się bez serwisu , a jeśli ktoś wie to niech da znać ile kosztuje taka kalibracja w serwisie .proszę o pomoc i z góry dzięki koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reazer    1

Panowie wie ktoś jak wyłączyć/odłączyć ten sygnał/alarm który "pika" przy przekręconym kluczyku lub nie zaciągniętym ręcznym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

u ciebie przu ręcznym a u nie jest czujnik przy pompie wspomagania, pika jak nie ma ciśnienia i wystarczy ściągnąć kabelek, może też jest tak u ciebie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacenty113    1

to jest dla bezpieczeństwa bo u mnie rewers jest hydrauliczny i ręczny musze zaciągnąć jak na górce stoi bo jak ciśnienie po zgaszeniu spadnie to sie stoczy tak że sam bieg nic nie daje

a co do przekręcenia kluczyka to bezpiecznik wyciągnołem  i jak włącze zapłon to nie pika

 

 

Edytowano przez jacenty113

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

Witam.może ktoś zerknąć jakie oznczenie ma pasek od sprężarki, pneumatyki.mój rozlecial się na kawałki nie widać rozmiaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek8606    0

Witam wszystkich użytkowników TD5050 i pochodnych

Czy miał ktoś awarię skrzyni która polega na tym że mimo rewersu ustawionego na neutral i wciśniętego sprzęgła traktor jedzie (sunie) do przodu. Kolejnym objawem jest  niemożność wbicia biegu po zatrzymaniu ciągnika (podczas jazdy biegi wchodzą normalnie) i na 3 i 4 biegu czuć że sprzęgło się wślizguje traktor traci uciąg i tak na każdym zakresie. Po wstępnych  rozmowach ze znajomym serwisantem awaria polega na wypchaniu któregoś ??? uszczelniacza. I tu moje pytanie który to uszczelniacz ,czy wyciągać trzeba całą skrzynię czy wystarczy rozpołowienie (dojście od strony silnika)

Ciągnik z 2012 skrzynia 12x12 rewers hydrauliczny

 


Zakupiłem pasę JD 575 i potrzebuję instrukcję obsługi. Może ktoś takową posiada? Będę wdzięczny za pomoc.
Mój e mail: marek180686@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

Witam, zrobil by ktoś zdjęcie jak kable do rozrusznika da podlaczone, miałem wyjęty rozrusznik do naprawy, założyłem i nie ładuje aku teraz. Z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj