robo

New Holland TD5050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
major_89    36

Ja kupiłem nowego NH 5050 w 2010r . Ale ciekaw jestem na wymianę której części muszę przygotować się najpierw i kiedy może to nastąpić?. Przy eksploatacji 400mh rocznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlito1108    0

witam posiadam nh td 5050 przebieg 250mh i jest problem cieknie olej miedzy silnikiem a skrzynią z jakiegoś chyba uszczelniacza jest to olej hydrauliczny miał ktoś taką dolegliwość coś możecie podpowiedzieć?

i jeszcze jedno pytanko odnośnie podnośnika może mi ktoś powiedzieć ile on ma udźwigu?

dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

250 mh to prawie co dotarty, może jest na gwarancji niech robią łaski nie robią, ja mam swojego z przebiegiem 700 i kropki oleju na nim nie znajdziesz. A na podnośniku ( na końcu ramion cięgieł 3500 kg) ale w prawdzie agregat talerzowy 1500kg i dochodzi do granic możliwości. Sądzę ze agregatu cięższego niż 1700kg nie dźwignie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Tak jak kolega pisze, bronę tależową ok 1,5t , po zagrzaniu oleju z bólem podnosi, ze 200kg by się dołożyło i już by poległ wg mnie, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu5050    2

My kupiliśmy nh td5050 pół roku temu i narazie ma nie dużo bo 180h :) . co do podnośnika to udźwigu za dużego nie ma :mellow: bo jak zapielismy do niego unia kos st 2,1 to lekko nie ma.A co do przecieków to przy gruberowaniu ciekł olej przy tylnym moście po prawej stronie :( , przyjechali z serwisu i powedzieli że musza go zabrać do siebie. A okazało się że gdzies przy rozdzielaczu nie był włozony uszczelniacz. A pług mamy unia ibis l 3+ i śmiga az miło. Rewers mamy hydrauliczny i narazie jestesmy zadowoleni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

Jeśli chodzi o 4 skiby zagonowe to jak najbardziej sobie radzi nawet na cięższych glebach ale obrotówka to już dla niego zadużo. Jest to z reguły dość lekki ciągnik a w dodatku na zwolnicach. Nie ma co go tetrać ciężkimi maszynami bo po prostu szkoda maszyny. Ja do 4 obrotowej (resor) mam 130 konnego T6000 i szczeże powiem że ten ciągnik to tak naprawdę na styk do takiego pluga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu5050    2

Wiesz to zalezy jeszcze jakie gleby. U mnie jak tata orał po kukurydzy z było sucho to dostawał i to nie źle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Ja w tamtym roku za td5050 95km zapłaciłem 135000brutto bez pnełmatyki. Obciążniki tylne rewers mechaniczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

czy mozna jeszcze kupic nh seri td

Jasne że mozna, przecierz ta seria najlepiej im schodzi. Każdy autoruzowany deler New Holland ma go w ofercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

panowie miał ktoś problem z przednim mostem,

wygląda to tak jakby cały czas była załączona blokada przedniego mostu, jarmoli coś w środku i koła aż podskakują, tak jakby zblokowane były, mam jakiś śmieszny most z hamulcami hydraulicznymi na przód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

Przedni most z chamulacmi.??????? Może poprostu blokada mostu ci nie odbiła. Mi nieraz też się zdarzy że się nie wyłączy ale to trzeba w trakcie jazdy troche siły wlożyć by wyskoczyła. A może po prosty mechanizm różnicowy ci się zapiekł.?!? Sprawdzałeś czy masz olej w mechanizmie rożnicowych i piastach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

tak ja mam jaką dziwną opcję z hamulcem z przodu, u mnie blokady przedniego mostu się nie wyłącza jest to most z ograniczonym poślizgiem kół,

olej jest na pewno, zresztą kilka razy w roku sprawdzam

Edytowano przez malkolm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlito1108    0

WITAM mam problem ze swoim nh td 5050 a mianowicie ciekł mi olej z uszczelniacza miedzy silnikiem i skrzynia i podczas wymiany na serwisie zauwarzyli ze starte są frezy na wałku napedowym ponosc(tak mi powiedzieli) powodem tego jest przeciążanie ciągnika podczas prac polowych lub przy turze dodam ze ciągnik ma 250mh i ma rewers hudrauliczny tarcze sprzegłowe wyglądają jak nowe?

podpowie mi ktos czy to oni mają racje czy to takie materiały słabe sa czy wadliwe ze sie tak stało ?

ps podpowie mi ktos jeszcze ile udzwigu dokładnie ma nh td5050?na podnosniku

Edytowano przez pawlito1108

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek25    1

kolego miałem podobna awariew td5040 tez ciekł mi olej miedzy silnikiem a skrzynią jak odebrałem i zrobiłem dosłownie 3mh i zanim remont to przy 24mh mi to naprawili a problem tkwił w uszczelniaczu na wałku zalozyli nowy i wszystko gra.ale ta awaria zdarza sie raz na jakis czas bo przede mną mieli taki przypadek ale tam to cały kosz sprzegłowy wymieniali bo krzywy był tamten był td5030.

mozliwe ze materiały slabe chyba ze naprawde dałeś mu ostro i sie posypało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlito1108    0

NO WŁASNIE raczej ostro nie dostał bo niemiał w czym a ponadto nowy ciągnik wiec go oszczedzałem ale mówili mi ze to nieczuc ze on przeciążany jest przy rewersie hydraulicznym bo na zwykłym mechaniczny to ciągnik sie duszi a przy hydraulicznym to ciagnie ale cos musi puscic i przezto siadł ten wałek czy to moze byc prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek25    1

moim zdaniem dusi sie tak samo jak na normalnym mechanicznym bo przy orce jak wjezdzałem na ciezką gline to sie dusił a mam tez hydrauliczny rewers.

a o tym ze sie nie bedzie dusił to słysze pierwszy raz

a jak ci sie on sprawuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorro    7

witam-panowie mam mały problem w NH td5050 otóż podczas ostatniej jesiennej pracy przy wciskaniu sprzęgła nagle na pedale zrobił sie większy luz -mam namyśli to że sprzegło bierze dopiero od połowy tak poza tym biegi wchodzą jak do tej pory ciągnik ciągnie też w porządku ,próbowałem podciągnąć sprzegło na lince ale to nie za wiele pomogło choć jest lepiej-jak myślicie może to być wina linki od sprzęgła bo słyszałem że siadają dość często-ciągnik ma 1500 mtg i juest to jego pierwsza linka więc może trzeba ją wymienić bo już sie może kończy,jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

Najlepiej zadzwoń do serwisu to oni ci najlepiej wytłumaczą co się mogło stać. Co my możemy insynułować jeżeli nie widzimy problemu!?! Ja nie raz dzwoniłem do nich z różnymi pytaniami i zawszę chętnie odpowiadali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

panowie czy ten rzęch da radę udźwignąć agregat siewny agromaszu z wałem packera i do tego siewnik amazone D7??

może ktoś sieje czymś podobnym??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Kolega sieje czymś podobnym tylko że siewnik Hassia, czyli zapewne lżejszy od Amazonki, mówi że sypie po 2-3 worki żeby już nie dobijać podnośnika, ale co warto zaznaczyć podnosi cały zestaw od razu, bez podnoszenia siewnika na hydropaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj