Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piechu    43

Witam wczoraj gdy wymieniałem filtry w massey'u 3635 znalazłem obok filtra (tego przy lewym kole) coś jakby korek na imbus i zastanawia mnie czy znajduje się za nim ten 3 tajemniczy filtr. Chociaż z drugiej strony po co w takim miejscu filtr

post-10173-0-61606400-1445933231_thumb.jpg

post-10173-0-17016900-1445933267_thumb.jpg

Edytowano przez Piechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Ten filtr z fotki znajduje sie pod duzym korkiem na imbus w tylnej częsci korpustu tylnego mostu pod zwolnicami. Imbus 26 czy 22 nie pamietam juz. Łatwo go znaleść bo wychodzi z niego gruba rura z olejem na sprzęgło mokre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

Brat ma katalog ktory dziala tylko pod xp a moglbys kolego zrobic zdjecie Wchodzilem pod traktor rano i faktycznie jest ta gruba rura obok to chyba mocowanie do TUZ-u Moze pod nim a wlasciwie nad nim jest ten korek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Kucnij z prawej strony ciągnika między schodkami gdzie jest komp, a kołem. Filtr znajduje się koło korka spustowego na samym dnie. Klucz imbus więc w miarę łatwo to zlokalizować. U siebie w 6150 mam suche sprzęgło i trzy filtry. Ten, o którym jest mowa jest do wymycia ale ceny zaczynają się od 80 zł więc chyba nie warto się babrać. Nowy przynajmniej wiadomo, że w 100% drożny. W załączniku screen z katalogu. Wspomniany filtr to nr 34.  

______________________________________________________________________________________________________________________________

 

https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/deutz-fahr/agrotron-80-85-90-100-105-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/volvo-bm/1110-1130-1150-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/case-ih/cs-80-pro-cs-90-pro-cs-100-pro-cs-85-pro-cs-95-pro-cs-105-pro-dane-techniczne/

https://www.agridane.com/agricultural-tractors/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/volvo-bm/1110-1130-1150-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/case-ih/cs-80-pro-cs-90-pro-cs-100-pro-cs-85-pro-cs-95-pro-cs-105-pro-specs/

https://www.agridaten.de/traktoren/deutz-fahr/agrotron-80-85-90-100-105-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/volvo-bm/1110-1130-1150-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/case-ih/cs-80-pro-cs-90-pro-cs-100-pro-cs-85-pro-cs-95-pro-cs-105-pro-technische-daten/

https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/deutz-fahr/agrotron-80-85-90-100-105-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/volvo-bm/1110-1130-1150-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-technische-gegevens/

https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/volvo-bm/1110-1130-1150-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/case-ih/cs-80-pro-cs-90-pro-cs-100-pro-cs-85-pro-cs-95-pro-cs-105-pro-ficha-tecnica/

https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/volvo-bm/1110-1130-1150-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/case-ih/cs-80-pro-cs-90-pro-cs-100-pro-cs-85-pro-cs-95-pro-cs-105-pro-fiche-technique/

https://www.agridati.it/trattori-agricoli/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/volvo-bm/1110-1130-1150-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/case-ih/cs-80-pro-cs-90-pro-cs-100-pro-cs-85-pro-cs-95-pro-cs-105-pro-scheda-tecnica/

https://www.agrodannyye.com/traktory/case-ih/jx-60-jx-70-jx-80-jx-90-jx-95-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/volvo-bm/1110-1130-1150-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/deutz-fahr/5670-h-5670-hts-5680-h-5680-hts-5690-hts-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/new-holland/t8-320-t8-350-t8-380-t8-410-t8-435-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/deutz-fahr/agrotron-106-110-115-135-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/case-ih/jxu-75-jxu-85-jxu-95-jxu-105-jxu-115-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/deutz-fahr/5650-h-5660-hts-5665-hts-5695-hts-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/new-holland/t9-390-t9-450-t9-505-t9-560-t9-615-t9-670-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/deutz-fahr/agrotron-108-118-128-120-130-150-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/case-ih/cs-80-pro-cs-90-pro-cs-100-pro-cs-85-pro-cs-95-pro-cs-105-pro-tekhnicheskaya-kharakteristika/

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

No coz ja chyba nie mam tego 3 filtra. Szukalem pol godz i nic korek spustowy jest z tylu i nic obok nie ma. Kolego karolas przy tej grubej rurze jest mocowanie do TUZ-u Pod-nad sruba jest dziura moze tam jest ale musialbym wyltecic ta srube a przed zimowa orka wole nic nie rozkrecac Sprobuje ponownie zdjecia umiescic. Jedyna sruba na imbus to w pompie przy filtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Zdjęcie słabe ale widać śrubę na imbus i tam jest 3ci filtr. Zresztą na moim foto widać trzy filtry :D

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

IMG_20151028_131613.jpg

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Z tego co się orientuję jak główny filtr jest krótki to są jeszcze dwa filtry, w wersjach z jednym filtrem główny jest znacznie dłuższy. U mnie w obu jest jeden filtr. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten trzeci filtr jest umieszczony na samym dnie skrzyni w obudowie sprzęgła na przedni napęd  tak jak kolega  andrewk  oznaczył na foto  i są w niego wyposażone wszystkie MF  które mają mokre sprzęgło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Tak jak pisalem mam 3 filtry i suche sprzeglo. No bo jak inaczej wytlumaczyc fakt, ze na zgaszonym silniku po wlaczeniu biegu nie popchniesz go. Wedlug instrukcji mokre sprzeglo po zgaszeniu jest rozlaczone wiec zostawianie na biegu by nic nie dalo. Jezeli sie myle to mnie poprawcie.

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Ja mam mokre i też nie toczy się, a to dlatego że są dwa rodzaje sterowania sprzęgłem hydraulicznie (ciśnieniowo) i lub jak u mnie mechanicznie, tarcze dociska sprężyna, różnica czuć pod pedałem który dość ciężko się naciska.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też mam mokre i sie nie toczy jak zgaszony ale z tego filterka olej jest zasysany ta rurą do sprzęgła 

a to ze sie ciagnik toczy na zgaszonym jak jest bieg to znaczy ze ma sprzegło hydrokinetyczne

Ja w moim 6150 mam mokre

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Ok czyli wychodzi na to, ze mam mokre sprzeglo. Mozna jeszcze po czyms poznac aby byc pewnym w 100% ? Jakie sa plusy, a jakie minusy takiego rozwiazania ? Wczesniej nie mialem z czyms takim do czynienia wiec jest to dla mnie nowosc :)

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

według instrukcji  napraw jak i katalogu części jaki posiadam do tego ciągnika 6150 mam wersje dynashift  wychodzi ze ta wersja miała tylko mokre sprzęgło mój ma na pewno bo już go rozpoławiałem a jest o tyle lepsze od zwykłego ze jest praktycznie nie do zdarcia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Mój 6150 też ma skrzynię dynashift + rewers elektrohydrauliczny, więc wychodzi na to, że jest mokre sprzęgło. Co było przyczyną rozpoławiania ?

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelki pod miską olejową ukręciły sie szpilki które sa wkręcane w skrzynie aby je wykręcić niestety trzeba było go rozjechać i zdjąć łącznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj