Skocz do zawartości

Zdjęcie

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione"


71 odpowiedzi na ten temat

#1 Share michal1993

michal1993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1769 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj.-pom.)
  • Zainteresowania:KPK Komurun Team

Napisany 06 październik 2010 - 15:52

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Co sądzicie o tych paliwach? Są droższe o 15-20gr od zwykłego ON i czy warto je kupować?

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Dzisiaj, 18:32
  •  

#2 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 06 październik 2010 - 17:54

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" :blink: jak dysponujesz nadmiarem gotówki to czemu nie :D chociaż przepraszam ,uwierz reklamie i zalej bak pare razy to się przekonasz sam ;)
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

#3 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 06 październik 2010 - 17:59

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" W Lotosie warto kupować Dynamic-a w zimie, ma niższą temperaturą wytrącania parafin od standardowego. Ubiegłej zimy ciągnik stojący pod wiatą przy -32 odpalał bez problemu

#4 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 8268 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 06 październik 2010 - 20:15

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Ja zawsze tankuję do pełna samochód i na zbiorniku robiłem ok 700 km.I specjalnie tankowałem Verve bo chciałem uwierzyć reklamie czy to prawda.

Nie było żadnej różnicy,reklama kłamała.jak robiłem ok 700 km to na Verwie tak samo.Nie odczuwałem żadnej różnicy oprócz kasy.

#5 Share michal1993

michal1993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1769 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj.-pom.)
  • Zainteresowania:KPK Komurun Team

Napisany 07 październik 2010 - 16:20

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Dwa razy zatankowałem tym ciągnik i nic specjalnego nie zauważyłem...

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.


#6 Share Piters182

Piters182

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 759 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Lublina

Napisany 07 październik 2010 - 17:38

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" A ja odczułem rożnice i polecam paliwo z Shela V-Power Diesel. Orałem Zetorkiem 7340 zatankowałem do pełna i zaorałem 5Ha mam do pola 8km i wruciłem i kontrolka zaczeła migać. A rok wcześniej jak orałem na normalnym to na styk dojechałem do domu wiec coś w tym jest. Wogóle odpala ciągnik lekko i jest dużo żywszy.

#7 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2010 - 19:48

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" v power i verve do ciagnika :blink: :D do samochodu bym tego nie zatankowal chyba, zebym sie musial poruszac benzyna i auto bylo zestrojone na wyzsza ilosc oktanow.

na normalnym paliwie (zimowym) tez odpalalem ciagnikami przy -32, a same ktory ma slaba baterie przy +5 nie moglem, takze lepiej kable i aku
posprawdzac.

edit

fakt, ze w wiacie staly, wiec moglobyc cieplej z 5 stopni. wiec ewentualnie podczas srogiej zimy, gdy trzeba odgarnac snieg albo kolo zwierzakow porobic to jestem przychylny.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#8 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4503 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2010 - 20:01

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" nie tankuje wiecej tego przereklamowanego paliwa, do tego na Shellu, przyjdzie Ci tankowac mowisz mu ze za 50zł to ten leje o kilkanascie groszy wiecej i w kasie masz problem.
Zadnej roznicy nie widze w tych V-Powerach, spalanie jednakowe co innego jak zatankuje na Bliskiej-tutaj to juz kompletnie nie ma co zajeżdżać.

#9 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2010 - 20:03

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" w benzynie to w ogole bez sensu, tankuje sie takie paliwa tylko do aut przenaczonych do tego czyli jakies 10% 98 i 0,2% V-power racing.

diesel w zimie jesli lzej odpala, to wtedy moze miec sens.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#10 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 październik 2010 - 22:32

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" U nas Verve to się leje do B8 tylko, bo ma DPF i co by nie było z nim problemu stosuje się w miarę najczystsze paliwo. Reszta turbotraktorów chodzi na standardowym ON z Lotosu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Dzisiaj, 18:32
  •  

#11 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4171 postów

Napisany 08 październik 2010 - 06:09

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Wszystkie są czyste pod warunkiem że się tankuje w dobrych stacjach teraz juz chyba nie ma z tym problemu przynajmniej w mojej okolicy, pozatym samochód ma filtry. Problemów z filtrami cząstek stałych unika się poprzez właściwą eksploatacje ale to inny temat. Jakiś czas temu on z shela v power dawał różnice i można było to zauwazyc pod noga oczywiście w aucie osobowym teraz nie wiem jak jest. Co do benzyn w zwykłych autach raczej róznicy nie będzie one bardziej nadają się do tych z wyższym stopniem sprężania czyli szystko z bezpośrednim wtryskiem i sportowe oczywiście efekty będą prawie niewidoczne.

#12 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 08 październik 2010 - 08:14

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Jeżeli auto z DPF robi rocznie około 12-13 k km to trzeba prowadzić profilaktykę. :huh: Shell V-Power Diesel ma w teorii, w stosunku do zwykłego Diesel z muszelki, dodatki, które zapobiegają powstawaniu osadów w silniku i dbanie o czystość układu wtryskowego. Verva ma w teorii większą liczbę cetanową, co ma ułatwia rozruch silnika.

Jeździł ktoś na Shell Diesel Extra?

#13 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4171 postów

Napisany 08 październik 2010 - 08:23

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Gdzieś kiedys czytałem w kilku xródłach że te uszlachetnione paliwa dają lepszy efekt w tych starszych dieslach były to jakies testy w pismach typu motor czy autoświat. W autach z filtrem czaset stałych najwazniejsze jest to aby nie jeździć tylko i wyłącznie na króciutkich trasach z niskimi obrotami to jest zabójcze dla filtra gdyż nie może3 byc przeprowadzona prodecdura wypalenia filtra.

#14 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 08 październik 2010 - 08:32

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Ja natomiast różnice w paliwach Verva widzę. RX8 na benzynie 95 przejade ok 400km a na 98Verva w zaleznosci od jazdy o ok 8% wiecej

#15 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4171 postów

Napisany 08 październik 2010 - 08:41

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Widać silnik wankla lubi wysoko oktanową. Grupa audi - vw też do swojch fsi zaleca paliwa o wyższej liczbie oktanowej.

#16 Share fart23

fart23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2010 - 10:39

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" do traktorów leje zwykłego ekodiesla, ale renie i toyote tankuję tylko v-power i widzę różnicę. toyota na v-power parę km więcej przejedzie i ogólnie czuć większą moc, a poza tym mam kupony rabatowe na shella i v-powera tankuję w cenie zwykłego paliwa :huh:

#17 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 08 październik 2010 - 13:27

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" W pierwszych FSI tak, obecnie ludzie jeżdżą na zwykłej 95 i jest OK. :) Sama technika FSI nie jest na tyle cudowna, aby rzekomo rażąco zmniejszyć spalanie na tyle, aby jazda na 98 była ekonomicznie uzasadniona. Widać VW zweryfikował to i obecnie do FSI czy TSI można lać 95. :P

@hubertuss mam świadomość co niesie ze sobą DPF. :) Z tego co czytałem i patrzyłem na procedury użytkowo-serwisowe to i tak DPF jest o niebo lepszy niż FAP. :D Zresztą jak za ileś lat zacznie się krzaczyć zawsze można zemulować lub wykasować DPF za opłatą. :huh:

#18 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2011 - 21:41

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Ilu z was stosuje paliwa klasy premium, lub dodatki uszlachetniające?
Osobiście widzę dużą różnicę w mocy i kulturze pracy ciagników, ale dolewaniem uszlachetniaczy chyba można uzyskać to samo, jakość paliw na stacjach jest bardzo różna, czy stosując dodatki można ustrzec się problemów z wtryskami nawet jak sietrafi kiepskie paliwo

#19 Share marek1977

marek1977

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 732 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:kierowca C+E

Napisany 28 luty 2011 - 21:59

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Osobiście stosuję Vervę z Orlenu i po przeliczeniu zużycia paliwa cenowo wychodźi to samo co normalny ON .Ostatnio robiłem dokładne pomiary na tono/godziny przy transporcie,ale każdy musi sam się przekonać do tego typu paliwa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Dzisiaj, 18:32
  •  

#20 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 28 luty 2011 - 22:01

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione" Tata do nowego auta osobowego (common rail) tankuje Verve, do ciężarówki z pompowtryskami tankujemy zwykły ON ale na Orlenie. do reszty sprzętu (pompy zwykłe) zwykłe na pobliskiej stacji. Jakoś chodzi wszystko. Ale chce brać z hurcie paliwo. Dodatki do ON są drogie, jedynie co to zimą lejemy depresator "Skydd". Tu masz dodatek do ON http://www.jrmotors....szlachetniający

Podobne tematy