tom31

C-360 Olej z tłumika

Polecane posty

elektrotech    6

niema sie co zastanawiać tylko do roboty.....

 

ps nasuwa mi się mysl jedna..gdzie był własciciel tego ciągnika przez zimę do wczesnej wiosny-bo usterka nagle sie nie pojawiła... i wtedy jak trzeba wyjechać w pole ..podnosi sie larum...coś nie tak itp... i jeszcze słowa wytrzyma do soboty...hmm nikt wróżką nie jest....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Nie powiem że ten ciągik ma leko bo pracuje bardzo ciężko i to nie w polu tylko przy zrywce drewna w lesie. 5 miesięcy temu miał kładzone nowe głowice i uszczelki wszystkie usterki są naprawiane w ciągu góra 7 dni. Więc głowice są chyba dobre. W sobote przyjdzie mechanik i będzie myślał.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na 100% nie ma uszczelniaczy na prowadnicach zaworów. Ktoś wprowadził cię w błąd. Zdejmij kolektor wydechowy z ciekawości, czy rzuca to jeden cylinder czy wszystkie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ClaasEuropa    40

Moim zdaniem to pierścienie ja miałem to samo i po wymianie pierścieni, końcówek od wtryskiwaczy problem zniknął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Do soboty musi przechodzić a w sobotę z mechanikiem zdejmniemy ten kolektor i zobaczymy z której głowicy leci, zawieze ją na zbadanie i jak będzie felerna to wezne nową a tą oddam. A końcówki wtryskiwaczy też były zmieniane w listopadzie. Jakie teraz tandetne części robią.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Problem z moja 60 siatka jest taki że wali olej w tłumik. Odkręciłem kolektor wydechowy i pryska tylko na jednej głowicy tej od wentylatora. (Ta głowica jest nowa) No i podejrzewamy z ojcem że pierścienie się zapiekły bo ostatnim czasem miał ciężko. A pewnie też wpłynęło że jakieś 2 miesiące temu głowica była walnięta i olej był z wodą to do póki woda nie wyparowała to tez swoje zrobiła. A może nasza diagnoza jest zła proszę od podpowiedz

No tu z tym problemem uporaliśmy się rozebraliśmy to były zapieczone pierścienie odolejające i uszczypana tulei na sworzniu.Skończyło się na kapitalce silnika jak już był rozebrany to nie było innego wyjścia. A najlepsze jest w tym to że przepracował 150 moto godzin i w oleju się woda znalazła. No i ojciec się zagotował bo wydaliśmy 5 tyś na silnik a tu takie coś wszystko było robione w silniku od głowić aż do sprężarki. Okazało się że korek był prze-korodowany na jednej głowicy, widocznie ktoś przeoczył przy regeneracji. No i jak na razie silnik ciągnie ładnie ciśnienie też jest bardzo dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Ahme999 napisałeś "ważnej zasadzie-nigdy nie wkładaj nowych panewek na stare korbowody, może obrócić się panewka. "

 

Z jakiej to racji takie brednie piszesz. Wytłumacz to :) Mi w życiu się jeszcze takie coś nie zdarzyło...a remontów było kilkadziesiąt.

 

Chodzi Ci o wał czy o korbowód? Masz na myśli, że jak wał jest nie przeszlifowany to nie można założyć nowych panewek? :D

 

Skoro jest odpowiedni luz po złożeniu na nowych panewkach to wszystko jest ok. Trzeba jeszcze stwierdzić czy nie ruszają się panewki w korbowodach i ten luz skasować.

 

Co do mierzenia wału...czasem spotyka się takie, które pod palcem nie maja praktycznie żadnej wargi, a wał jest do szlifowania. Więc radzę zainwestować w mikrometr albo pożyczyć.

 

Co do wału w perkinsach to się zgodzę w połowie. Jeśli wał jest oryginalny angielski to wytrzyma bardzo dużo.

 

P.s

Jeśli będziecie lać biopaliwo do ciągników, to remont silnika będzie może i nawet co rok. Pierścienie się tak potrafią zapiec, że czasem nie idzie tego już uratować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

miałem kiedyś taką sytuację, okazało się że przyczyną były popękane pierścienie zgarniające i uszczelniające na 1-szym tłoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Menthol    0

powodem jest nadchodzacy remont silnika

No to mnie pocieszyłeś :D

Ale dziwne jest, że przejechałem nim może ze 25km km od kupna i nic się nie działo, dopiero dziś hymmmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    26

U na poszła głowica do regeneracji i wszystko ok. Przyczyną było nieszczelności obydwu gniazd zaworowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Może lejesz bio, ja lałem bio do c-330 to olej kapał z tłumika a przy ON jest normalnie. a w zetorze 16145 u mnie niedawno olej ciekł po tłumiku teraz przestał i też pierścienie? może za duży stan oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz dokładnie czy to ropa czy olej. Zdejmij kolektor dowiedz się czy wszystkie cylindry czy tylko jeden... potem można myśleć dalej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan2130    17

Witam na moje to zawory głowice do regeneracji i pomoze ;)


Kto nie inwestuje ginie!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3Perkins    0

u mnie w 3p tak bylo to pierścienie się zastały, ale jak dostał porzadnie w dupe to sie ruszyły i bylo ok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Wymieniłeś same zawory? czy z prowadnicami? i robiłeś to sam czy oddawałeś do regeneracji, bo jak wymieniłeś same zawory to mogłeś co najwyżej gniazda uszczelnić jak dobrze dotarłeś, i nie wymagały jeszcze szlifowania. Olej idzie między prowadnicą zaworu a trzonkiem u mnie czasem się pokazuje na 4tej głowicy jak dobrze dostanie, ale głowice oryginalne około 8tyś MTH mają już. Ja myślałem nad załozeniem uszczelnień tak jak jest to w zachodnich ciągnikach i samochodach myślę ze skoro tam się to nie zaciera to i tu nie powinno.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego mateusz1995 mam tak samo jak Ty tylko z jednej głowicy widac jak leci i z kolektora. Mocno nie daje ale po trochu wywala dodam jeszcze że traktor na zimnym silniku kopci na fioletowo a pompa po regeneracji i rozżąd nowy dorze ustawiony czego to wina ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj