Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gospodarstwo a praca zarobkowa

23 odpowiedzi na ten temat

#1 Share aqua

aqua

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 04 październik 2010 - 12:26

Gospodarstwo a praca zarobkowa Witam,
Na początku proszę o wyrozumiałość - nie znalazłam podobnego tematu. Jeżeli już taki istnieje proszę o przeniesienie i/lub usunięcie wątku.
Mój problem jest następujący: mam 24lata i od 5 jestem właścicielką gospodarstwa rolnego. Ponieważ i tak mieszkam i studiuję w mieście (gospodarstwem zajmuje się mama) chciałabym podjąć jakąś pracę zarobkową na własną rękę aby sobie nieco dorobić. Zastanawiam się tylko czy podjęcie przeze mnie pracy jako np sprzedawca nie spowoduje żadnych komplikacji w prowadzeniu samego gospodarstwa. Gospodarstwo jest użytkowane, płacę KRUS, składam wnioski o dofinansowanie. Czy moja dodatkowa praca może np uniemożliwić mi składanie wniosków o dofinansowanie? Czy to, że posiadam gospodarstwo nie będzie problemem dla mojego potencjalnego pracodawcy?
Bardzo proszę o pomoc i wszelkie wskazówki :D

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Gospodarstwo a praca zarobkowa Dzisiaj, 13:03
  •  

#2 Share Kogut

Kogut

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 100 postów

Napisany 04 październik 2010 - 12:42

Gospodarstwo a praca zarobkowa Znam kogoś kto pracuje zarobkowo i prowadzi gospodarstwo rolne, po za tym wiem,że także składał papiery o dofinansowanie. Najlepiej jakbyś udała się do ARiMR.

#3 Share KiepskiT6030

KiepskiT6030

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 231 postów

Napisany 04 październik 2010 - 12:48

Gospodarstwo a praca zarobkowa U mnie wielu sąsiadów pracuje na gospodarstwie jednocześnie dorabiając w firmach sklepach itp. myślę ze nie powinnaś mieć żadnych problemów jeżeli podejmiesz jakaś inna prace...

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share hubertuss

hubertuss

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 04 październik 2010 - 13:04