Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46


355 odpowiedzi na ten temat

#21 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 06 październik 2010 - 13:42

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Z tej trójki wybrał bym a4 oczywiście 130 koni dobrze wyposażoną można wychaczyć za ok 32 kafli zawiecha jak zawiecha będą wszystkie dziury twoje to co miesiąc będzie do roboty ale jak się dba tak się ma. Bmw za bardzo kojarzy się z dresami i tylny napęd zanim drogowcy odśnieżą to co trzeba to trochę czasu minie i będą problemy gdzie nie gdzie więc moje zdanie a4 :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Dzisiaj, 07:24
  •  

#22 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 06 październik 2010 - 15:41

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Ktoś kiedyś powiedział: Gdyby Pan Bóg uważał, że przedni napęd jest lepszy, to byśmy na rekach chodzili :D Jedyny słuszny wybór to BMW :)

#23 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2010 - 17:15

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 @bogdan, ktos inny powiedzial tez, ze nie sztuka jest zabic muche przednia szyba, sztuka jest to zrobic boczna :D

brzozak nie mędrkuj. nie licytuj sie.

jak na takie auto jak x5, jego prowadzenie jest dla mnie jak dobra osobówka!
e30 nie uwazam.

bogate te twoje argumenty. ja tam jednak wole osobowe auto z klasycznym ukladem napedowym, niz suva ratujacego sie tylko elektronika.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#24 Share pawelec

pawelec

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUB

Napisany 06 październik 2010 - 17:32

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 ja uwazam ze jedyny słuszny napęd to quattro.
w normalnym aucie (ośka, tył) grzebie sie na pierwszym wiekszym sniegu, niestabilne prowadzenie, wieksze ryzyko poslizgu. Ja nigdzie nigdy nie mialem problemow z wjechaniem gdziekolwiek na prawie łysych zimówkach. Kilka razy góry, zaden problem.

Brzozak, dawaj dalej :D twoje tez mi jakos nie podchodzą jak na 'moda' przystalo :)
SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

#25 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 06 październik 2010 - 17:48

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Oczywiście Quattro daje przewagę w zimie, ale ja w BMW, a nawet moja żona nie odczuwa dyskomfortu jeżdżąc w zimie. BMW, to nie Polonez że byle kupka śniegu i lekki tył się kopie. Do stabilnej jazdy w zimie mam do pomocy DSC.

#26 Share Olekc330

Olekc330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lodzkie

Napisany 06 październik 2010 - 17:50

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Z dresami to się kojarzy E30 i E36 bo tylko na tyle ich stać. A E46 to zacny wóz w sumie Superb też ładny jest w grupie VW czyli silniki zawieszenie płyty podłogowe te same co Audi i VW. Na chwile obecną Diesel nie wychodzi tak tanio. Paliwo droższe niż kiedyś chyba że sie leje Red Bulla niby spalanie mniejsze ale serwisowanie droższe. Przy każdym przeglądzie trzeba wymieniac filtr paliwa koszt a niech wysiądzie przy tych TDI Common Rail to dziękuje. Jeden pompowtryskiwacz 1400zł :blink:
Ursus C330:)

#27 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2010 - 18:39

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46
Zalety, w przypadku zastosowania zarówno w samochodach osobowych, jak i ciężarowych  przedstawiają je w całkiem korzystnym świetle. Oto one:

·        Możliwość stosowania silników znacznej długości, co jest korzystne dla samochodów osobowych klasy wyższej;

·        Małe  obciążenie elementów zawieszenia silnika, ponieważ musi ono przejąć tylko maksymalny moment obrotowy silnika pomnożony przez przełożenie najniższego biegu;

·        Stosunkowo łatwa izolacja drgań silnika;

·        Równiejszy rozkład mas pojazdu przy jego całkowitym obciążeniu ładunkiem, szczególnie ważny przy ciągnięciu przyczepy i w samochodach typu combi;

·        Dłuższy układ wydechowy, a dzięki temu lepsze tłumienie hałasu i łatwa zabudowa katalizatora;

·        Korzystna strefa zgniotu z pochłaniającą energię zderzenia znaczną masą układu napędowego;

·        Możliwość zastosowania  prostej konstrukcji przedniego zawieszenia, nie narażonego na oddziaływanie obciążeń skręcających;

·        Równomierne zużycie opon;

·        Prosta konstrukcja układu sterowania skrzynki przekładniowej;

·        Duża sprawność skrzynki przekładniowej, która na biegu bezpośrednim przenosi moment obrotowy bez udziału przekładni zębatych;

·        Dużo miejsca na zabudowę układu kierowniczego;

·        Dobre chłodzenie dzięki umieszczeniu silnika i chłodnicy z przodu pojazdu;

·        Wydajne ogrzewanie dzięki krótkim przewodom wodnym i gorącego powietrza;

·        Dobre dojście obsługowo - naprawcze do wszystkich układów silnika, również w odchylanej kabinie typu wagonowego;

·        Bardzo skuteczne przeniesienie siły napędowej w pojazdach, które z założenia mają dociążoną ładunkiem tylną oś.

Wady klasycznego układu napędowego dotyczą przede wszystkim konstrukcji samochodów osobowych. Należą do nich przede wszystkim:

·        Niestateczność w ruchu na wprost, co daje się jednak skorygować przez właściwy dobór kątów ustawienia kół przednich, odpowiednią konstrukcję tylnego zawieszenia i zastosowanie właściwego ogumienia;

·        Niebezpieczeństwo poślizgu kół tylnych, szczególnie przy szybszym pokonywaniu zakrętów na śliskiej drodze pojazdem nie w pełni dociążonym pasażerami. Pojazd wykazuje wówczas nadsterowność;

·        Tendencja do zmiany toru ruchu pod wpływem zmiany siły napędowej;

·        Zmniejszenie przestrzeni pasażerskiej spowodowane koniecznością stosowania tunelu w podłodze.
nie chce mi sie pisac rzeczy oczywistych. x-drive to elektroniczne scierwo, a nie prawdziwy uklad z napedem na obie osie.


olek to ty decydujesz jakim jezdzisz autem i jak go inni odbieraja, a nie opinia publiczna.
http://sphotos.ak.fb...9_8051233_n.jpg
http://img467.images...5/bmw1238hz.jpg
http://www.cartype.c...w_e30_m3_87.jpg
http://katalog-samoc...abio-325i-1.jpg
http://bestcarsthata...de36m3drop1.jpg
za 2 lata e46 bedzie tak samo dostepny dla "dresow" jak e36 3 lata temu i pewnie kolejny model dostanie metke, ale kupujac zadbany egzemplarz i dbajac by wygladal wciaz jak nowy, nikt ci nie wytknie buractwa.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#28 Share Olekc330

Olekc330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lodzkie

Napisany 06 październik 2010 - 18:42

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Brzozak chodziło mi o to że chłopaszki kupuja E30 i E36 i one stają się ich zemstą :D Obwieszają je zderzakami Bóg wie po co :blink: Swoją drogą utrzymana E30 to ładna furka
Ursus C330:)

#29 Share pawelec

pawelec

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUB

Napisany 06 październik 2010 - 18:45

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 ja pisalem o starym quattro, a nie 'x-drive'.!
quattro to jedyny STAŁY napęd 4x4 w cywilnych osobówkach. Tak prosty, ze az genialny :blink:
SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

#30 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2010 - 19:10

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 w x5 jest quattro? chyba od tego zaczelismy nasza rozmowe co nie?

oczywiscie naped w subaru, lancii czy mitsubishi nie jest permanentnym napedem na obie osie, a do quattro to mu ho ho.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Dzisiaj, 07:24
  •  

#31 Share pawelec

pawelec

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUB

Napisany 06 październik 2010 - 19:33

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 pytasz sie mnie? czy szydzisz? :blink:

chyba sam sie juz gubisz modzie....

powtorze: jak na gabaryty x5 dla mnie prowadzi sie swietnie.
jesli chodzi o naped, to tylko quattro.
wole ocynk.

bez odbioru!
SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

#32 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2010 - 19:38

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 tu sie z toba zgodze ta rozmowa nie ma dalszego sensu.

co do tematu, rowniez polecilbym bmw, gdyz jako jedyne potrafi przyniesc radosc z pokonywanego zakretu :blink:
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#33 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 06 październik 2010 - 19:57

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Co do wizerunku bmw ileś lat temu właśnie za to odebrano smorawińskiemu generalne przedstawicielstwo tej marki na polske. Bmw jakos negatywnie mi się kojarzy pomimo tego że technicznie jest ok podobnie uważa wielu mojch znajomych. Z wyżej wymienionej 3 a4 to samochód najnowszy debiut koniec 2000 roku i nie jest to żaden lift tylko pojazd zrobiony od zera bmw debiutowało chyba w 98 a skoda to coś w rodzaju przeróbki passata b5 z 96 r. Płyta podłogowa a4 b6 passata b5 i superba w żadnym wypadku nie jest taka sama. Co do jazdy przedni napęd mimo wszystko daje więcej bezpieczeństwa w tak powszechnych na polskich drogach zimą kolejnach. I żadna elektronika nie jest w stanie tego nadrobić.

#34 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 06 październik 2010 - 20:01

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Miałem okazje ostatnio trochę powodzić taty pseudo terenówką jaką jest też RAV4 hmm jeździ się fajnie bo wysoko się siedzi fajnie wszystko widać itd na naszych dziurawych drogach to auto idealne, zbiera się też ładnie 2,2 150KM w Dieslu tankowana Verva :blink: , średnie jakie mu pokazuje to miał 8,4l/100km a jak ja zacząłem jeździć to spadło do 8,1L/100km ale wiecej trasek robiliśmy, mam a4 b5 no i wam powiem do takiego drobnego jeżdzenia auto dobre no i oszczędne. Może niedługo zmienie na coś lepszego jak mi tata trochę kasy dołoży, zapewne będzie to coś spod znaku "niepełnej olimpiady"

#35 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6749 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)
  • Zainteresowania:fotografia, muzyka, motoryzacja, lotnictwo :p

Napisany 06 październik 2010 - 20:07

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 fajne reklamy mają

Mój kanał na YouTube http://www.youtube.c...ser/danielhaker

KUPIĘ SŁOMĘ. SIEDLCE, ŁOSICE, ŁUKÓW, MIĘDZYRZEC PODL.


#36 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2010 - 20:43

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 E46 zamienił bym na e39 po lifcie a A4 na A6 i wtedy bedzie to dobre zestawienie. SuperB stawiac razem z e46 i A4 to troche nie na miejscu. Ja lubie BMW za jej prowadzenie, akualnie jezdze e34 i nastepna tez bedzie bawara ale z mocniejszym silnikiem i combi(moze e34). Samochod kupuje dla siebie a nie dla kogos zeby mogł o mnie powiedziec ze jestem dresem czy jak tam mozna nazwac kierowce bmw. Nie zna mnie wiec g%&#! moze o mnie powiedziec i takich ludzi pozdrawiam srodkowym palcem z obgryzionym paznokciem. Jesli juz silnik diesla to trzeba uwazac na BMW gdyz potrafia byc nieco skatowane i niedoserwisowane(filtr odmy i takie tam zaworki co sie lubia zapiekac), trzeba wiedziec gdzie zajrzec zeby potem na forach nie wypisywac ze BMW to "szajse". Nowsze diesle to nie tylko olej i dalej jazda. Szczerze jakbym kupował auto powyzej 2003-2005 roku to raczej jakas benzynka o pojemnosci 2.x ewentualnie 3.x+LPG.

#37 Share marcin200711

marcin200711

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2010 - 21:08

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Dokładnie szczewko i takich ludzi cenie;)
Jeździłem zarówno e34 jak i e36 i e46
i jak dla mnie e34 również bajka z silnikiem 2.5 benzyna wydech miał dosyć głośny po wejściu do środka i zamknięciu drzwi rozlega się cisza

Ludzie najeżdżają też na bmw bo były kiedyś przesądy ze bmw dużo pali i wgle co jest nieprawdą prawie każda marka z podobną mocą i wagą spali więcej jeżeli chodzi o benzynę.

I ze niby wariują i w faktach jest zabił sie taki i taki kierowca bmw jak ktoś neumie jeździć tylno napęd owcem niech wsiada do audi czy tam skody. Ale jak postawie bmw audi i skodę na takich samych oponach wjadę w zakręt powiedzmy 130 km/h to w bmw bedziemy czuli jakby był przyklejony do asfaltu a a przednio tepedowiec pojedzie prosto dlatego do wyścigów na torach asfaltowych są brane samochody tylno napędowe.
A co do zimy to jeżeli ma jeździć tym samochodem np Twój tata czy ktoś kto jeździł przednio napędowym samochodem i ma już wpojone nawyki co do jazdy gdy mu rzuca samochód to lepiej kup przednio napędowe;)

jeszcze jak masz troszkę pieniędzy to możesz kupić e46 4*4

wybór należy do Ciebie czy wybrać samochód który się ładnie prezentuje i ma mocną i sprawdzona karoserie i silnik i niezłe właściwości jezdne czy samochody typu audi od których się roi na drogach

a jakbym miał wybierać miedzy superB a audi to zdecydowanie superB bliżej elegancji bmw ;P
a

#38 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 październik 2010 - 21:35

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46

Ale jak postawie bmw audi i skodę na takich samych oponach wjadę w zakręt powiedzmy 130 km/h to w bmw bedziemy czuli jakby był przyklejony do asfaltu a a przednio tepedowiec pojedzie prosto dlatego do wyścigów na torach asfaltowych są brane samochody tylno napędowe.

no niestety nie, akurat zakret w tylnim napedzie przejzdzamy najwolniej - patrz F1, ale za to maja parenascie innych zalet, gdzie po wyjsciu z zakretu, a nawet w trakcie jego pokonywania, na idealnie suchej nawierzchni sa bezkonkurencyjne.

natomiast jesli chodzi o samochody "zwykle" to tu juz jest roznie, bo nie zawsze da sie wykorzystac atuty tylnego napedu - patrz seat w wtcc.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#39 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 październik 2010 - 05:07

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Swego czasu widziałem start ze świateł nowego Focusa RS, obok na pasie stał Nissan S14. Nissan wyrwał do przodu, a Focus na początku walczył o trakcję. :blink:

Wracając do tematu Superb I ma słabe materiały wykończeniowe, gorsze niż w Volskwagenie, Fakt auto duże i przestronne, w moim mniemaniu nawet ładniejsze od obecnej wersji. W Audi materiały będą lepszy o ile Niemiec nie nawinie mu bez liku kilometrów i wnętrze w naturalny sposób nie ulegnie zużyciu. Jeździłem BMW E46, A4 i Passatem. Szczerze w BMW jest najciaśniej z tyłu, w A4 już nieco lepiej. Passat o ile nie postawić za nim Superb'a jest największy w swej klasie. Pomimo ekonomiki diesel'a, idąca naprzód technika i wymogi powodują, że zakup silnika napędzanego ON jest mniej korzystny. Ewentualne koszty naprawy mogą być porażające. Wracając do design'u to Audi i Superb są mocno zachowawcze, BMW jest narysowane bardziej dynamicznie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Dzisiaj, 07:24
  •  

#40 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 07 październik 2010 - 05:29

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46 Toru wyścigowego raczej nie nalezy porównywac z ulicą tor jest równy czysty kierowcy wyścigowi podczas zawodów są bardziej skoncentrowani na prowadzeniu niż codzienny użytkownik auta. Przedni napęd wybacza więcej błedów i raczej w tv żadziej słychać że kierowca a4 czy superba na łuku drogi uderzył w coś jak np kierowca bmw dziś rano w warszawie. 130 km/h na godzine zwykłym osobowym samochodem to raczej nie zakręt a lekki łuk da się przejechać. Myśle że wymogi codziennej eksploatacji spełni zawieszenie każdego z nich i wielu zwykłych kierowców nawet nie zauważy różnicy. Co do wygladu kwestja gustu.

Podobne tematy