piotrus19

belarusy pytania ogólne

Polecane posty

piotrus19    8

Witam. Mam kilka pytań na temat belarusów: ;)

 

1.Czym się różni silnik euro 1,2,3 jak jest z rejestracją ciągnika?? Który silnik najlepszy jak z ceną??

2.Czy 920.2 można brać na Prow ??

3.Co ile mtg na gwarancji są przeglądy (chodzi mi o koszty oleju, filtrów, robocizny)

4.Brał ktos belarusa w leasing ?? jak to wygląda??

5.Korzystniejszy jest leasing czy kredyt fabryczny??

6.który lepszy 920 czy 952 ??

 

 

Z góry dzięki za podpowiedzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

1. mi się podoba ten który ja mam 952,3 bo właśnie silnik charakteryzuje się największym momentem obrotowym ze wszystkich 4-garowym MMZ.

3. 30-50, 125, 250, 500 i chyba 1000 ale musiałbym zajrzeć do książki którą dostałem z mtztem


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    8

@nikita jak ci sie sprawuje 952.3?,zadowolony ?? ile wynosi koszt serwisu(ile biorą za robote, ile za dojazd?? Przy leasingu trzeba płacić dodatkowe ubezpieczenie, jak tak to ile ono wynosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

o leasingu nie mam pojęcia.

jestem ogólnie zadowolony.

serwis - pierwszy przegląd w cenie ciągnika, drugi chyba 450-500pln - cena uzależniona od tego jakie płyny i filtry są wymieniane + robocizna


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

To znaczy się jak kupujesz nowy ciągnik i nie możesz go zarejestrować. To tylko po polu jezdzić. I co dowodu rejestracyjnego nie ma. I taki ciągnik da się sprowadzić z Białorusi pomimo że nie da się zarejestrować. Czy ktoś tak kupuje. To można starego złoma kupić bez prawa do rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Pytanie-zagadka.

Który z Belarusów (1/2/3) jest najcichszy?

I czy w plastiku jest cichszy od standardowego poszyci metalowego?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

Panowie ,mam taki problem i jednoczesnie pytanie,otoz nabylem tydz.temu belarusa 920 2006r ,ogolnie ciagnik mi pasowal bo technicznie spoko i cena dobra tylko mam zniszczona tapicerke w kabinie,plastiki i wygluszenie porwane.bylbym wdzieczny za namiary gdzie moglbym kupic w.w rzeczy do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Ale chyba 920 ma turbo i moc 84KM i 411 momentu obrotowego.Dowód http://www.rpt.pl/index.php?content=929

Nowych ciagników euro 1 nie mozna rejestrować. A 1,2 lub 3 to są normy czystości spalin.

 

Nie sądzę, aby nie można było zarejestrować nowych ciągników z euro 1. Farmer z Sokółki spokojnie sprzedaje swoje ciągniczki z silnikami MMZ D243 euro 1 i ludzie nie mają problemu z rejestracją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

rejestrują je normalnie - ciągnik z euro1 ma taki grzybek przy szybie nad maską - to od filtra, w euro2 zamiast tego grzybka filtr jest na przedzie marki donaldson.

Ogólnie rejestrację określa homologacja wg mnie. Jak nie patrzył nawet jak nie będzie ich już można rejestrować to da się go jako używany-kupiony zagranicą zarejestrować. Przynajmniej tak mi się wydaje.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

jak widać od niedawna można ale w styczniu/lutym 2010 ich nie było i np mi dorabiała kompletnie nowe belki inna firma.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

świat idzie do przodu i Минский Тракторный Завод razem z nim :D w sumie to rewers chyba też całkiem niedawno wprowadzili ;[


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Mam MTZ-ta z 82 roku i w instrukcji obsługi jest przystawka rewersu jako opcja wyposażenia dodatkowego, jest także przystawka biegów pełzających. Więc nie jest to wcale nowość.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

No to jak już maja rewers, skrzynie synchro to ciągniczki całkim, całkiem za rozsądną kasę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Mam MTZ-ta z 82 roku i w instrukcji obsługi jest przystawka rewersu jako opcja wyposażenia dodatkowego, jest także przystawka biegów pełzających. Więc nie jest to wcale nowość.

 

no ale w PL nie było o tym za bardzo słychac...

no i interesuje mnie gdzie się podziewa Reduktor w takim ciągniku?

 

http://moto.allegro.pl/mtz-belarus-592-rewers-okazja-i1254488355.html


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artiu01    0

Witam. Mam Belarusa 952 z roku 2009. Interesuje mnie czy można u Tego ciagnika zrobic plywajacy podnosnik ? I Jak Byscie mogli poweidziec jak. prosze o szybka odpowiedz Pozdrawiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Ja mam pytanie odnośnie spalania mtz 82 w czsie jazdy szosowej. jeżeli mogli byście to powiedźcie ile pali na mth albo na h jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj