Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dodatkowa moc w ciągniku


240 odpowiedzi na ten temat

#161 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 04 listopad 2010 - 15:35

Dodatkowa moc w ciągniku Nikt nie prównuje box'a do magnetyzera a jak Ci się robi słabo to może idź przekopać rów żeby zastojów nie było :unsure: Magnetyzer jak i box mają za zadanie poprawić działanie fabrycznego silnika . Mylę się? A że magnetyzer jest bezinwazyjny to co innego bo to tylko zabawka dla każdego a box to już musi być cwaniak od tego

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 09:36
  •  

#162 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 listopad 2010 - 17:27

Dodatkowa moc w ciągniku

Może ten box coś zmienia ale nie tak diametralnie i na 'oko' tego nie sprawdzisz.

Sprawdzales?

Przestawia się kąt i lekko mocy przybywa i ot cały tuning.

Rozwin ta terorie, jest bardzo ciekawa.

Nikogo nie obrażam i do 4motoracing nic nie mam. Każdy robi to co lubi i to na czym może zarobić. Też bym się tego podjął czyli handel przedmiotami o wątpliwym działaniu

Ponawiam pytanie: sprawdzales?

pozdrawiam;
Witek

#163 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 listopad 2010 - 18:00

Dodatkowa moc w ciągniku

Jak sam piszesz nie masz nic wspólnego z serwisem JD ,tak więc i niewiesz że do orginalnej fabrycznej strony JD niemasz dostępu ta strona do której podałeś link nie jest oficjalną fabryczną stroną JD .Każdy kto prowadzi sprzedarz może sobie taką stronę założyć i sprzedawać części danej marki ,oferować poregeneracyjne podzespoły . Jak już pisałem wtryskiwacze do 30 są nie regenerowalne ,co nie oznacza że nie znajdą się tacy którzy będą to robić i oferować ludziom . To już indywidualna wola każdego kupującego.

Wiesz, do tej pory myslalem, ze jestes przeciwnikiem tuningu bo to poniekad uderza w twojego chlebodawce. OK, masz prawo, nie ma problemu.
Ale twierdzac, ze strona jdpc (John Deere Parts Catalogue) umieszczona w domenie deere.com bedacej wylaczna wlasnoscia Deere & Company nie jest oficjalna fabryczna strona JD kazesz mi myslec, ze moze i pracujesz w serwisie JD ale jako ciec albo, co najwyzej, podawacz kluczy. Zastanow sie...

pozdrawiam;
Witek

#164 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 listopad 2010 - 19:55

Dodatkowa moc w ciągniku

Hejka chłopaki jestem!!Teraz poziom kultury rozmowy będzie jak między Kenem i Stivenem.Byłem wczoraj w serwisie JD,to jest bardzo duży serwis w Polsce północnej.Diler nie miał czasu ze mną na rozmowe i wysłał do mechaników.Jak z nimi zaczełem o tuningu to mnie wyśmiali.Ale to co powiedział jeden to długo zapamiętam;znasz to jak syn z ojcem naprawiał WSK-ę,bo słabo im "szła"?Naprawiali tak-zdjeli cylinder i postawili na pieniek,ojciec go trzymał,a syn nawinął na kołek papier ścierny i zaczął go w środku szlifować.Złożyli silnik,synek się przejechał motorem i potem ojciec go pyta; i jak teraz lepiej?Tatoo!!No jasne,że lepiej!!!Jakie z tego wnioski,że tuning to w główkach których zamiast mózgu jest tik-tak to także efekt psychologiczny.On jest boss,bo ma ciągnik z czipem.Ale tak szczerze to on do końca nie jest pewny co ten czip mu dał.Fakt,po gwarancji on może robić sobie z tym ciągnikiem co chce.Teraz 4motorocinga chwale bo jak jest "zbyt na rynku na pasze to kolego sprzedawaj niech żrą ją na sucho" a krytukuje go za to,że cena czipu o równowartości jednego kotła napędu ok.650 litrów to stanowczo za niska cena,no chyba że jest promocja.


Sory za szczerosc...i za obelgę ale Ty naprawdę jestes głupi.. pytam po raz kolejny? Co chcesz wmówic forumowiczom? Że tuning ro***erdala kazdy silnik? Ze to jest gowno? przyjedz do mnei to Ci pokaże jak ciagnik pracuje z plugiem bez Boxa i z Boxem...może zmieni się Twoj tok myślenia.
A moze masz jakas zrazę do tuningu?

#165 Share atomik

atomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 04 listopad 2010 - 19:55

Dodatkowa moc w ciągniku powiem tak poza konkursem, na forum rzadko trafi się ktoś z serwisu kto pomoże w zdiagnozowaniu awarii i jej naprawie. Ja obserwuje @wjanusza23 od poczatku od kąd się pojawił na forum, nie znam go absolutnie osobiście, ale śmiało mogę napisać co nieco. W pełni przekonania mogę napisać że nie jest to podawacz kluczy czy jakkoliewk tą osobe opiszecie. Może też nie znać że john deere ma katalog na stronie internetowej sam o tym długo nie wiedziałem i nie świadczy to o jego braku kompetencji. Jakby jeden z drugim poczytał posty jakie pisze ten uzytkwonik to by nie rzucał słów na wiatr bo jest to dla mnie człowiek któy akurat z serwisem jd ma na codzień do czynienia i nie za biurkiem tylko te wasze jelenie naprawia. Nie jednemu z was już pomógł na tym forum i jego działalność ogranicza się wyłącznie do tej czynności tutaj. Dlaczego udzilił się w tym temacie ? Bo jest nauczony tak jak go wyszkoliła firma - bez kombinowania, częśći oryginalne bez zamienników. A wy tego nie potraficie zrzozumieć że ma odmienne zdanie. Co do tych wtryskiwaczy nie wiem kto ma racje. Nie zdziwcie się jak po tego typu dyskusjach na forach nie będą pojawiać się żądni fachowcy, serwisanci któzy z własnej woli starają się pomóc. Dajcie już sobie siana z tym tematem bo się to nie skończy. A teraz do moderatorów. Jestem na agrofoto od samego początku praktycznie, nie tworzyłem go ale zarejestrowałem się jako jeden z pierwszych. Był okres że kliku modów dawało ostrzezenia na forum za cytowanie posta, za pisanie posta pod postem. Ja przez pomyłke a raczej nie wiedzę dostałem dwa tego typu ostrzeżenia. Z perspektywy czasu się z tego śmieje ale nie mogę zrozumieć tego że w tym temacie na tym samym forum, za ton niektórych dyskusji i slownictwo nikt nie został ukarany ani poproszony chociaż do dyskutowania na argumenty, robili to uzytkwonicy. Ba, moderator sam się wypowiada i trzyma ton dyskusji dając przykład innym. Napisałem to co uważam za słuszne. Róbcie tak dalej a pomocy w prostych sprawach szukac będziecie albo w serwisie i słono za to płacić albo w wypowiedziach osób które z naprawami mieli do czynienia nawet stodole.
wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania
dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy
jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

#166 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 listopad 2010 - 20:41

Dodatkowa moc w ciągniku

powiem tak poza konkursem, na forum rzadko trafi się ktoś z serwisu kto pomoże w zdiagnozowaniu awarii i jej naprawie. Ja obserwuje @wjanusza23 od poczatku od kąd się pojawił na forum, nie znam go absolutnie osobiście, ale śmiało mogę napisać co nieco. W pełni przekonania mogę napisać że nie jest to podawacz kluczy czy jakkoliewk tą osobe opiszecie. Może też nie znać że john deere ma katalog na stronie internetowej sam o tym długo nie wiedziałem i nie świadczy to o jego braku kompetencji.

Nie jest wstyd nie wiedziec. Wstyd jest udowadniac innym, ze sie myla mimo, ze maja racje. A tu wlasnie taka sytuacja miala miejsce. wjanusz23, jako autorytet serwisowy, stwierdzil, ze nie istnieje cos takiego jak regenerowany wtryskiwacz. Ja udowodnilem mu, ze sie myli i podalem link do strony JD gdzie mozna taki wtryskiwacz zamowic. Na co wjanusz23 mowi, ze to nie jest oficjalna strona JD. No prosze Cie... Gadasz rozsadnie a nie kojarzysz faktow?

Jakby jeden z drugim poczytał posty jakie pisze ten uzytkwonik to by nie rzucał słów na wiatr bo jest to dla mnie człowiek któy akurat z serwisem jd ma na codzień do czynienia i nie za biurkiem tylko te wasze jelenie naprawia. Nie jednemu z was już pomógł na tym forum i jego działalność ogranicza się wyłącznie do tej czynności tutaj.

I chwala mu za to! Ale nie jest alfa i omega i moze czegos nie wiedziec. Tylko, ze upiera sie przy tym, ze wie i ze to inni sie myla.... A to jest zle.

Dlaczego udzilił się w tym temacie ? Bo jest nauczony tak jak go wyszkoliła firma - bez kombinowania, częśći oryginalne bez zamienników. A wy tego nie potraficie zrzozumieć że ma odmienne zdanie.

Ja rozumiem. I nie mam o to pretensji.

Co do tych wtryskiwaczy nie wiem kto ma racje.

to zadaj sobie pytanie: wierzysz stronie internetowej JD na ktora sam sobie mozesz wejsc czy wjanuszowi23?

O tonie i poziomie wypowiedzi niektorych osob nie bede nawet wspominal bo nie warto.

pozdrawiam;
Witek

#167 Share atomik

atomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 04 listopad 2010 - 23:31

Dodatkowa moc w ciągniku mogę wierzyć zarówno stronie internetowej jak i serwisantowi który przy tym pracuje. Pracujesz w serwisie lub sklepie z częściami oryginalnymi jd że masz pewność 100% że takie po regeneracji wtryskiwacze są w sprzedaży ? Jeśli tak to przepraszam, jeśli nie to jesteś w takiej sytuacji jak i ja. Nie łap fragmentarycznie wszytskich za odpowiedzi i nie komentuj. Przyuważ cały kontekst postu, który napisałem powyżej. Nie neguje że się facet pomylił ze stroną. Jakoś dyskusja ucichła
wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania
dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy
jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

#168 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2010 - 23:22

Dodatkowa moc w ciągniku Kolego 4motoracing mam do ciebie pytanie,które od początku mnie nurtuje.Obliczyłeś taką rzecz-jak obroty silnika spadły z 2000 do 1500 to paliwo zostało podawane o 33 procent rzadziej.Siedze i nie moge dojść jak to obliczyłeś.Jakie obroty przyjełeś za 100 procent.Licze tak-1 obrót na sekunde to silnik w ciągu minuty zrobiłby 60 obrotów.10 obrotów na sekunde to byłoby 600 na minute.20 obrotów na sekunde to już 1200 na minute.30 na sekunde to już 1800 na minute,a 40 to 2400 na minute.Teraz podstawmy to pod procenty-zero obrotów to zero procentów i ja przyjmuje 2400 obrotów na minute jako 100 procent.I teraz licze tak 600 obr/min to 25%,1200obr/min to 50% następnie 1800obr/min to 75% i 2400 obr/min to 100%.Prosze powiedz skąd wyszło Ci te 33procent z 500 obr/min jak mi wychodzi 25 procent z 600 obr/min?Teraz licze jak ty 500 obr?min to 33% czyli 1000 obr/min to 66%,1500obr/min to 99%.Nie moge pojąć.Nawet jak przyjme,że wtrysk paliwa przypada na dwa obroty wału korbowego to nic w moich obliczeniach sie nie zmieni poza tym,że 1200 to będzie 100%,a 600 to 50%.Prosze podaj mi jak wyliczyłes te 33% podawanego paliwa mniej przy spadku obrotów z 2000 do 1500?Co ja licze nie tak?

#169 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 05 listopad 2010 - 23:52

Dodatkowa moc w ciągniku Kolego Skrzypek, Ty już chyba po nocach nie śpisz przez ten tuning :unsure:

#170 Share marcin200711

marcin200711

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2010 - 00:01

Dodatkowa moc w ciągniku Eh dlaczego wy się nimi przejmujecie :unsure: Przecież to widać ze nie wiedza co to są boxy i chipy.
każdy kto siedzi długo w sporcie motoryzacyjnym i w tuningach wie ze chipy nie są złe. Ale zaproście pierwszego lepszego mechanika JD czy od innych serwisów to powie ze to nie możliwe i wgle. Ale każdy silnik ma zapas mocy. Samochody siodłowe i osobowe od lat mają robione chipy i jeżdżą bardzo dobrze. Zazwyczaj robią się problemy gdy się wgrywa gotowce w mapę np. Ciągnika bez hamowni i bez sprawdzenia dokładnego stanu silnika i podzespołów.Jag bym miał za słaby Ciągnik to bez zastanawiania bym skorzystał z tego Typu tuningu;) Przed zakupem Ciągnika dilerzy deutz-fahra namawiali ze najlepiej brać np 130 koni a potem bez żadnego problemu podkręca go do 160 koni i to jest normalne pełno ciągników jest podkręcanych Tylko ze jest mało użytkowników na forum z takimi ciągnikami ;]

Skrzypek teraz ciągnikami sterowaniem paliwa powietrza sterują mapy. to nie stary zetor obudź się ;]
Oczywiście zgadzam się z Hubertem w 100% wdać ze zna się na rzeczy :P
a

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 09:36
  •  

#171 Share atomik

atomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 06 listopad 2010 - 00:12

Dodatkowa moc w ciągniku dajcie sobie siana z tym tematem
wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania
dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy
jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

#172 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2010 - 07:05

Dodatkowa moc w ciągniku Chłopaki nie dam se siana,bo ten temat mnie ciekawi.To jest jak targowanie sie na rynku.To prawda,że nie śpie dobrze przez ten tJuning.Mnie interesują obliczenia 4motoracinga o te 33% i chyba przyznam mu racje,bo on obliczył to z obrotów użytkowych silnika czyli od jego wolnych obrotów,aż do maksymalnych.On obliczył tak,ale czy to jest prawda?Silnik ma wolne obroty 900(załóżmy),nastąpio otwarcie wtryskiwaczy i silnik pracuje.Obroty użytkowe jakie mamy do dyspozycji to 1500.I on liczy tak,że każde 500 obr/min to 33% zuzycia paliwa względem tych wolnych obrotów silnika.To jest logiczne,ale nie wiem co teraz stanowi tu zero procent?Moment uruchomienia silnika,czyli na wolnych obrotach silnik nie spala paliwa?Nie wiem chłopaki pogubiłem się.Marcin tobie cisnąć pudełeczko to będziesz się z niego cieszył jak murzyn blaszką i nie ucz mnie,że są wpisane mapy pracy silnika bo o tym wiem.Chce wiedzieć i prosze 4motoracinga jak obliczył te 33 procent.Przecież jak są procenty to coś musi stanowić zero procent,a coś 100 procent.


Już wiem,skąd 4motoracing wziął te 33 procent.A ja walnełem byka,bo nie ma czegoś takiego jak 0 procent.To,że jak silnik zejdzie z 2000 do 1500 obrotów na minute to wtryskiwacze otworzą się o 33 procent mniej w ciagu minuty niz przy obrotach 2000.To jest prawda i dobrze to obliczył.Ale co do zużycia paliwa sie nie zgodze w tym momencie,bo sterownik i bez czipu reguluje ilość wtryskiwanego paliwa.Ta jego oszczędność związana ze spadkiem obrotów silnika byłaby prawdą gdyby silnik w całym zakresie swoich obrotów dostawał stałą dawke paliwa.A wiem,że bez czipu nie jest ona stała.Wole siano niż czip.

Edytowany przez Matey, 06 listopad 2010 - 19:52.
pisanie posta pod postem


#173 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 06 listopad 2010 - 22:44

Dodatkowa moc w ciągniku A tak poza tematem to reklama na AF jest zabroniona :P motoracing jest jakiś "inny " że regulamin go omija? Różnie ludzie reklamowali produkty na AF i zawsze zostawali ukarani

#174 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 listopad 2010 - 16:16

Dodatkowa moc w ciągniku Tak jest reklama, były wątpliwości ale z administratorem uzgodnione i banujemy.

#175 Share xsc

xsc

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina wielkich jezior

Napisany 07 listopad 2010 - 16:30

Dodatkowa moc w ciągniku Wg. mnie to byla wymiana pogladow na temat boxow, a nie reklama...
Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

#176 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 07 listopad 2010 - 19:11

Dodatkowa moc w ciągniku Ewidentnie 4motoracing promował, reklamował swój towar ! :lol:
Dziękuję Moderatorom za obiektywne spojrzenie a przez to uczciwe zasady wobec wszystkich na AF

#177 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 listopad 2010 - 06:02

Dodatkowa moc w ciągniku Tomi382-4motoracing miał do tego prawo,to jego sprawa.Mnie inna sprawa martwi,że większość moderatorów to chłopcy jeszcze z trądzikiem na twarzy.Patrz kolega Matey dał mi ostrzeżenie-tak się przejełem,że chyba sobie z torby strzele.Ja nie mam pracy ale nie jestem bezrobotny,bo bezrobotni mają kase,zajmuje się składaniem długopsów przez internet i dziś mają przysłać mi 500kg sprężynek do nich.Ha,ha.Patrze jest nowy dział w Agrofoto o nazwie PRACA i mówie sobie może coś tam znajde,ale patrze to jest kategoria-"nieskategoryzowane" i pierwszy raz słysze takie słowo.Mnie uczono na polskim,że jest kategoria lub jej nie ma.To są nasi Moderatorzy-smutek.Są i osoby naprawde bardzo wartościowe na Agrofoto od których i ja się ucze.Chłopaki-tuningowcy teraz jest szał na świecące wentylki w kołach,zakładać do swoich maszyn,a laski będą szalały za wami.

Edytowany przez brzozak2, 08 listopad 2010 - 10:11.
ban na tydzien za 40% ostrzezen i w tym jednym poscie jest przynajmniej kilka powodow


#178 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 08 listopad 2010 - 13:00

Dodatkowa moc w ciągniku Szał na tuning aut przeminoł więc tunerzy wzieli się za inne pojazdy wkońcu kazdy chce zyć. Według mnie zawsze lepiej kupic fabryczny sprzęt z większym zapasem mocy niż tuningować. Normy emisji spalin nie sa jedynym usprawiedliwieniem dlaczego fabryka nie robi wyzszej mocy. Tuningując silnik poprostu zmniejszamy rezerwy wytrzymałosciowe ukryte w danej jednostce napędowej fabryk a robi to tak że jak przejedziesz jakis dystans z gazem w podłodze nic nie powinno się stac po tuningu niekoniecznie dlatego wielu mówi że powinno się przestrzegac okreslonych zasad eksploatacji auta np po tuningu itd. Pozatym tuning elektroniczyny wykonywany jest za pomocą półśrodków zmiana cisnienia doładowania dawki paliwa czy czasów zapłonu to nie to samo co zamontowanie części które przyczyniają się do podniesienia mocy. Przykład 1,9 tdi 100 km po tuningu ma 130 km ale nigdy pojazde z takim silnikiem nie bedzie miał osiągów takich jak fabryczne 130 km (silniki różnią się między innymi wtryskiwaczami i turbospręzarką, inne jest tez ciśnienie wtrysku)
Według mnie najlepiej kupic najmocniejszy silnik z oferty fabrycznej jesli oczywiście jest potrzebny jesli mocy nadal jest mało wtedy tuning.

#179 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 listopad 2010 - 14:22

Dodatkowa moc w ciągniku nie przenosmy tuningu i nie tylko aut osobowych na ciagniki z jednej prostej przyczyny - wielkosc produkcji.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 09:36
  •  

#180 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 08 listopad 2010 - 14:40

Dodatkowa moc w ciągniku Wielkość produkcji nie ma żadnego znaczenia w odniesieniu do zasad pracy silnika spalinowego i metod tuningu jednych i drugich. Ostatnio trafiło na polską wieś sporo ciągników których silniki sterowane są elektronicznie a więc daja możliwość łatwego i szybkiego podniesienia mocy więc wśród nich firmy tuningowe szukają kolientów. Jeśli weźmiemy pod uwagę ilość zarejestrowanych osobówek i procent z nich jaki jest po tuningu tez okaże się on niewielki co jeszcze raz podkreslam nie ma żadnego związku z zasadami pracy silnika spalinowego i tuningu. Przedzialy cenowe pomiedzy określonymi wariantami mocy tez nie są jakies kosmiczne w odniesieniu do całości podobnie jak w osobówkach. O wielkości produkcji możemy porozmawiac pod kontem ceny detalicznej produktu finalnego gdzie powiedzmy najtańszy jd 5m jest w cenia audi a4 już nie najtańszego

Podobne tematy