Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dodatkowa moc w ciągniku


240 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 17:59

Dodatkowa moc w ciągniku Deer-Fabryka nigdy nie pozwoli takich rzeczy sprzedawać w fabrycznych serwisach-bo tylko idiota strzela sobie w kolano.Za to przybij piątke i nic mi więcej nie trzeba.Logiczne jest to,że przy wyższych przełożeniach prędkość wzrasta,a silnik traci obroty bo jest bardziej obciążony.Ale takiej bzdury to jeszcze nie słyszałęm-większy silnik,wieksze opory wewnętrzne i musi być większa misa olejowa bo olej się szybciej zużywa.Na pewno nie byłem lepszy z adblue!!A to ci fachowiec,ha,ha!!!A co powiesz jak w magistrale olejową jest włączona w obwód chłodnica?Musi być potężna bo olej się zużywa.Deer-jutro jest tak smutne święto,że nie wypada dziś już żartować.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 02:10
  •  

#62 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 18:04

Dodatkowa moc w ciągniku

prosty przyklad chcac w ten sposob zwiekszyc moc to musimy fizycznie zwiekszyc cisnienie na listwie no i co za tym idzie dawke paliwa no a w zwiazku z tym uszkodzeniu przynajmniej moim zdaniem ulegnie tlok wypali sie dziura uszkodzi nam glowice i pewnie cos jeszcze i latwo sobie mozna policzyc ze nie oplaca sie to ani troche.

Zwiekszenie cisnienia na listwie CR to sposob na tuning tylko czesci silnikow. W innych zmienia sie np. czas otwarcia wtryskiwaczy. I ciekaw jestem dlaczego sadzisz, ze zwiekszenie cisnienia paliwa moze skutkowac wypaleniem dziury w tloku?


Wiec lepiej nie kombinowac. A tak wogule to kiedys bylem swiadkiem takiego chipa 7920 i oni dawali gwarancje na swoja robote i na to ze nie jest to w zaden sposob szkodliwe dla silnika jak to wyglada u ciebie kolego?

Pytasz o gwarancje? To zalezy co gwarancja ma obejmowac. Pamietaj, ze przyczyna awarii nie musi byc stosowanie modulu. Moze to byc wada materialowa badz wada obrobki mechanicznej danego elementu. Aktualnie pracuje nad tym, zeby rowniez w Polsce oferowac ubezpieczenie techniczne.

No i jeszcze powiedz mam JD 7930 jest to najmocniejszy jelen z 6.8 l silnikiem i czy nie bal bys sie go chipowac? Pozostale serie nizej to jeszcze umiem sobie wytlumaczyc bo jak wiecie najslabszy silnik 6 cylindrowy jest w 6630 (6.8l) w 7930 korpus silnika tez mammy taki sam ale juz nie ma mocniejszego z tym silnikiem i pytam czy nie ma obaw co do jego tuningowania? Wnioskujac z wczesniejszych wypowiedzi wyciskajac z niego 300 KM robi sie juz bardzo grozne i dla silnika i dla skrzyni i dla dyferencjalu a takze zwolnic. Takie jest moje zdanie i oczywiscie nie kazdy musi sie z nim zgodzic ale prosil bym o odpowiedz co do tuningowania najmocniejszych modeli z danej serii?

Odpisalem juz w innym poscie. Per analogia mozna spojrzec na silniki Fiata Multijet 1,9. To jest niby najmocniejsza wersja (120KM) a jednak spokojnie mozna mu zwiekszyc moc i moment. Najmocniejsze 2.0TDI 170KM tez mozna spokojnie tuningowac. Jest tez taka zasada konstruowania bazowych elementow silnikow zeby zachowac duzy margines wytrzymalosci na przyszlosc. Kolejny przyklad: Toyota oferuje fabryczny tuning - bez utraty gwarancji.

Ale tak czy inaczej kazdy, kto decyduje sie na tuning musi miec wewnetrzne przekonanie ze tego potrzebuje i chce. A nie kazdego stac na taki ciagnik jakiego faktycznie potrzebuje.

pozdrawiam;
Witek

#63 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 18:07

Dodatkowa moc w ciągniku Koncze ten temat bo mnie śmieszy.Jak kolega pokaże te certyfikaty-orginały,a nie ksero z aprobata koncernu JD to spuszczam głowe i odwracam się na pięcie bo potrafie przegrywać.A jak nie to ten tuning o kant d...y rozbić.Jade teraz swoim komarem do domu,ma tak mały silnik,że nie ma oporów własnych i nie musze mu lać paliwa.Perpetum-mobile po tuningu.

#64 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 18:18

Dodatkowa moc w ciągniku

@4motoracing czyli ogólnie rzecz biorąc ten box oszukuje ukł. wejścia - wyjścia ??

Raczej uklad wyjscia. Sygnaly wychodzace z ECU sa modyfikowane. Modul nie jest wykrywany przez elektronike silnika.

Czy odłączenie tego modułu i powrócenie do nastaw fabrycznych jest trudne, ile czasu zajmuje i na czym polega ?

Jezeli chodzi o krotkotrwale wylaczenie modulu to sluza do tego wylaczniki: przewodowy lub pilot zdalnego sterowania. W przypadku demontazu modulu (np. przed wizyta w serwisie) jego demontaz trwa tyle co montaz - najczesciej okolo 15-30 minut. Informacje o czasie instalacji w danym pojezdzie znajdziesz tu: http://4motoracing.pl/konfigurator/

pozdrawiam;
Witek

#65 Share deer

deer

    gleboryjca

  • V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrlandia

Napisany 31 październik 2010 - 18:24

Dodatkowa moc w ciągniku @Skrzypek twierdzisz że wielkośc miski olejowej a tym samy pojemność oleju nie ma powiązania z mocą silnika i jego obciążeniem ? Bo jak byś nie zauważył cytowałem czyjeś słowa :D.

Podaj na to jakieś przykłądy.
BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

#66 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 18:36

Dodatkowa moc w ciągniku

Koncze ten temat bo mnie śmieszy.

Nie obiecuj, o 16:32 pisales to samo :D

Jak kolega pokaże te certyfikaty-orginały,a nie ksero z aprobata koncernu JD to spuszczam głowe i odwracam się na pięcie bo potrafie przegrywać.

A czy ja mowilem, ze moduly maja aprobate JD? Certyfikat TUV i ABE znajdziesz tu: http://4motoracing.p...E_TUV_Rapid.pdf
Jakosc podla ale mozna doczytac. Podaj mi adres to wysle Ci poleconym potwierdzone notarialnie "za zgodnosc z oryginalem" kopie tych dokumentow - oczywiscie w lepszej jakosci.

A jak nie to ten tuning o kant d...y rozbić.

W ten sposob obrazasz wszystkich, ktorzy kupili moduly. Ale nie martw sie - nie powiem im. :)

A to, czy moduly znajda sie w autoryzowanych serwisach ciagnikow to bedziesz mogl sprawdzic juz niedlugo. I zdziwisz sie.

pozdrawiam;
Witek

#67 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 18:55

Dodatkowa moc w ciągniku

Brzozak jak dla ciebie wykres krzywej mocy silnika to tylko kreski.to wybacz ale ogarnął mnie wielki smutek.To są bardzo ważne dane dla kogoś kto ma pojęcie na poziomie szkoły zawodowej o silnikach spalinowych.

mnie tez ogarnia wielki smutek, gdyz nie podejmujesz merytorycznej rozmowy, a zajmujesz sie tylko pierdolami.
btw. kreski to wyrazenie w slangu scigantow, fanow motorsportu, ogolnie ludzi u ktorych stwierdzono zawartosc wysokooktanowej w zylach (powiedzmy, ze jakos tak to nazwalem, gdyz uzywamy tego naturalnie i nikt sie nie dziwuje, nikomu nie trzeba tlumaczyc).

Fabryka nigdy nie pozwoli takich rzeczy sprzedawać w fabrycznych serwisach-bo tylko idiota strzela sobie w kolano.

w rolkomie firme handlujacej case, mozna dostac taki modul razem z kupnem ciagnika. moj znajomy, ktory dostal na prow ciagnik o mocy tylko 180 KM zdecydowal sie na taki ruch :D

Pytales o Axiona 850 - osobiscie uwazam, ze w tym silniku (produkcji DPS) drzemia jeszcze dodatkowe mozliwosci. Sam producent je wykorzystuje przez CPM - chyba nie robilby tego gdyby bal sie o awaryjnosc?

no wlasnie dlatego o silnik sie nie boje, ba czekam na to nawet z nadzieja, ze przy dotychczasowej eksploatacji ciagnik zacznie zadowalac sie mniejszymi dawkami paliwa, a gdy potrzebuje bede mial wiecej KM pod butem.
tylko jest pewna niescislosc w twojej wypowiedzi, gdyz zarowno CPM jak i kazdy power boost, zostal pomyslany z mysla o ochronie ukladu napedowego. jest on dostepny tylko w przypadku pracy z wom, hydraulika, lub transporcie, czyli wszedzie tam gdzie na kola trafia okrojony moment napedowy.
natomiast jesli zrobie chip, silnik bedzie dawal wiekszy moment rowniez w pracy z narzedziami wymagajacymi w 100% sily pociagowej, wiec caly uklad napedowy dostanie dodatkowe obciazenie, ktore nie wiem czy wytrzyma.
dodatkowo mam zamiar zwiekszyc trakcje poprzez montaz kol blizniaczych (moze nie w pierwszym roku eksploatacji po chipie), wiec i po tej stronie ukl. nap. nie zazna wytchnienia gdyz kola nie wpadna w poslizg, stad plyna moje obawy.

trudno widze, ze zostane krolikiem doswiadczalnym, bede czesciej wymienial oleje w ukladzie napedowym niz to zalecane i mial cicha nadzieje, ze to pomoze.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#68 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 19:19

Dodatkowa moc w ciągniku

w rolkomie firme handlujacej case, mozna dostac taki modul razem z kupnem ciagnika. moj znajomy, ktory dostal na prow ciagnik o mocy tylko 180 KM zdecydowal sie na taki ruch :D

Puma? W takim razie to modul LPT, jak do wiekszosci Case'ow. W Rolkomie sprzedanych zostalo juz kilka sztuk i mamy kolejne zamowienia.

no wlasnie dlatego o silnik sie nie boje, ba czekam na to nawet z nadzieja, ze przy dotychczasowej eksploatacji ciagnik zacznie zadowalac sie mniejszymi dawkami paliwa, a gdy potrzebuje bede mial wiecej KM pod butem.

Taki jest wlasnie cel stosowania modulow.

tylko jest pewna niescislosc w twojej wypowiedzi, gdyz zarowno CPM jak i kazdy power boost, zostal pomyslany z mysla o ochronie ukladu napedowego. jest on dostepny tylko w przypadku pracy z wom, hydraulika, lub transporcie, czyli wszedzie tam gdzie na kola trafia okrojony moment napedowy.

Chyba nie do konca jest tak jak piszesz. Claas pisze, ze "ARION 810, 820, 840 i AXION 850 wyposażono w innowacyjny CPM. Zależnie od zapotrzebowania siły uciągu, mocy na WOM lub w hydraulice, bezstopniowo, w każdych warunkach pracy silnika uwalnia dodatkowo do 35 KM"
Czyli wieksza moc idzie tez na naped.

natomiast jesli zrobie chip, silnik bedzie dawal wiekszy moment rowniez w pracy z narzedziami wymagajacymi w 100% sily pociagowej, wiec caly uklad napedowy dostanie dodatkowe obciazenie, ktore nie wiem czy wytrzyma.

Zawsze mozesz modul wylaczyc.

dodatkowo mam zamiar zwiekszyc trakcje poprzez montaz kol blizniaczych (moze nie w pierwszym roku eksploatacji po chipie), wiec i po tej stronie ukl. nap. nie zazna wytchnienia gdyz kola nie wpadna w poslizg, stad plyna moje obawy.

W przypadku opon rolniczych poslizg pod obciazeniem wystepuje zawsze wiec to nie powinno byc powodem do zmartwienia.

trudno widze, ze zostane krolikiem doswiadczalnym, bede czesciej wymienial oleje w ukladzie napedowym niz to zalecane i mial cicha nadzieje, ze to pomoze.

Nie bedzie zle. Pogadaj z chlopakami z Rolkomu, moze rozwieja Twoje watpliwosci z rozmowie na zywo a nie przez internet.

pozdrawiam;
Witek

#69 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 19:40

Dodatkowa moc w ciągniku Kolego Brzozak ta firma handluje,czy serwisuje ciągnik Case?To jest różnica.Jeszcze raz tłumacze i nieukrywam ciężko jest.Dziś sprawność silnika spalinowego to30-40%Smutne,ale prawdziwe.Od wielu lat się dąży by ta sprawność była większa.Sprawność silnika to energia zawarta w paliwie przetworzona na moc odebraną na wale korbowym silnika.Latami modernizowano i ulepszano układ tłokowo-korbowy-zrobiono dużo,latami wymyślano najrożniejsze komory spalania-zrobiono też duży postęp,mamy już rozrządy-V-tec,mamy po pięć zaworów na cylinder,żeby zmniejszyć opory wewnętrzne silnika i co za tym idzie straty energi w formie temperatury-zrobiono bardzo dużo,wprowadzono takie oleje że pisać o nich to temat rzeka.Latami pracowano nad układem doładowania silnika-kompresory,turbosprężarki.chłodnice doładowanego powietrza after i intercooler.Przyszedł czas na układ zasilania silnika w paliwo-pompy rzędowe,rotacyjne,pompowtryski w końcu Coman Rail,który bardzo wydatnie zmniejszył emisje spalin i poprawił sprawność silnika spalinowego.Nad tym siedzieli fachowcy w swoich laboratoriach.I kochani jak jakiś tuning nieznanego pochodzenia,który należy wymontowywać ze swojej maszyny przed wizytą w serwisie co świadczy o nielegalnej wręcz przestępczej działalności tej firmy ma być mądrzejszy od tych fachowców,często naukowców i ma przynieść rewelacyjne korzyści to ja w to NIE WIERZE.

Ha,ha,ha!!Taki certyfikat bez podpisu i pięczątki to na ruskim rynku można kupić.Kolego,Ty się zwijaj z tym fałszywym tuningiem,żebyś zaraz skarbówki nie miał w swojej stodole.

Fachman-zrobił czipa z płytki od anteny i mądrego struga.U mnie w WC wiszą certyfikaty bez podpisu.

#70 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 19:41

Dodatkowa moc w ciągniku Producenta obowiązują normy czystości spalin, tunera już niekoniecznie. To chyba odpowiedź na pytanie skąd mniejsze spalanie jednostkowe.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 02:10
  •  

#71 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 19:47

Dodatkowa moc w ciągniku Kolego 4 motoracing,ale żeś się zdemaskował.Wstawiaj podpis w certyfikacie póki ludzie tej stronki z nim nie otwierają.

#72 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 19:54

Dodatkowa moc w ciągniku

mamy po pięć zaworów na cylinder,żeby zmniejszyć opory wewnętrzne silnika i co za tym idzie straty energi w formie temperatury

Od kiedy 5 zaworow na cylinder ma jakikolwiek zwiazek z oporami wewnetrznymi silnika?
Panowie moderatorzy: ten uzytkownik szerzy falszywa wiedze techniczna, zrobcie cos z tym... :D

I kochani jak jakiś tuning nieznanego pochodzenia,który należy wymontowywać ze swojej maszyny przed wizytą w serwisie co świadczy o nielegalnej wręcz przestępczej działalności tej firmy ma być mądrzejszy od tych fachowców,często naukowców i ma przynieść rewelacyjne korzyści to ja w to NIE WIERZE.

Ja rozumiem, ze nie wierzysz. Ale wyjasnij mi:
1. dlaczego twierdzisz, ze nieznane jest pochodzenie modulu? Juz pisalem kto go opracowal, wyprodukowal i przetestowal. Co chcesz wiedziec wiecej, zeby byl "znany"?
2. zarzucanie mi przestepczej dzialalnosci zakrawa na naruszenie mojego dobrego imienia. Odwolasz to co napisales czy zglosisz moja przestepcza dzialalnosc na Policje?

Ha,ha,ha!!Taki certyfikat bez podpisu i pięczątki to na ruskim rynku można kupić.Kolego,Ty się zwijaj z tym fałszywym tuningiem,żebyś zaraz skarbówki nie miał w swojej stodole.
Fachman-zrobił czipa z płytki od anteny i mądrego struga.U mnie w WC wiszą certyfikaty bez podpisu.

Widze, ze czytanie ze zrozumieniem jest dla ciebie zbyt trudne. Trudno, bywa.

pozdrawiam;
Witek

#73 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 20:12

Dodatkowa moc w ciągniku jestem modem, ale odnosnie @skrzypka nie chce interweniowac, gdyz osobiscie jestem zaangazowany w dyskusje, niech kazdy sobie wyrobi opinie o nim. dla mnie typ wkleja jakies madre formulki z internetu, nawet nie rozumiejac ich.

Puma? W takim razie to modul LPT, jak do wiekszosci Case'ow. W Rolkomie sprzedanych zostalo juz kilka sztuk i mamy kolejne zamowienia.

tak, puma. rolkom sprzedaje i serwisuje ciagniki case.

Chyba nie do konca jest tak jak piszesz. Claas pisze, ze "ARION 810, 820, 840 i AXION 850 wyposażono w innowacyjny CPM. Zależnie od zapotrzebowania siły uciągu, mocy na WOM lub w hydraulice, bezstopniowo, w każdych warunkach pracy silnika uwalnia dodatkowo do 35 KM"

sile uciagu zwieksza tylko na biegu C i D, gdzie moment juz jest zredukowany w przekladni.

Zawsze mozesz modul wylaczyc.

nie zdecuduje sie na modul tylko na chip :D
poza tym co mi po wylaczeniu modulu jak przekrece juz przekladnie glowna :)

W przypadku opon rolniczych poslizg pod obciazeniem wystepuje zawsze wiec to nie powinno byc powodem do zmartwienia.

poslizg wystepuje w ogole zawsze gdy pojazdy sie poruszaja, ale chodzi o to, ze gdybym nie zapewnil trakcji adekwatnej do podniesionej mocy to kola po prostu zaczelyby sie slizgac, a mam zamiar zwiekszyc trakcje, takze nie bedzie zmiluj dla zebatek.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#74 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 20:33

Dodatkowa moc w ciągniku Kolego 4motoracing-jesteś zdenerwowany i nie patrzysz na znaki interpunkcyjne w moich komentarzach,tam jest przecinek.Pięć zaworów nie ma nic do strat energi.Nie jestem sku...nem, i nie lubie Policji.Wiem,że są ciężkie czasy i każdy musi sobie radzic.W firmie której pracuje i związana jest z ciągnikami certyfikatów na ścianie u szefa jest z pięć.Na każdy są dwa podpisy.Może być jeden,najważniejszy-deklaracja zgodności.Ty mydląc oczy wstawiłeś bez podpisu,a bez podpisu jest nieważny.Ogłaszając się w internecie na allegro podaj ewentualnym klientom czy wystawiasz faktury,czy też nie.Jak wystawiasz to może kupie od ciebie takie cacko.Ewidentnie wychodze z tego tematu.Pozdrawiam i żegnam.

A Deer jeszcze u ciebie mam dług.Już ci kolego podaje-10 litrowy,rzędowy,sześciocylindrowy leżący pod podłogą w autobusie silnik z suchą miską oleju oraz z oddzielnym zbiornikiem oleju w którym jest jego dwanaście litrów.Co ma piernik do wiatraka?Pojemność silnika do pojemności misy olejowej nie ma nic wspólnego.

#75 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 20:39

Dodatkowa moc w ciągniku

jestem modem, ale odnosnie @skrzypka nie chce interweniowac, gdyz osobiscie jestem zaangazowany w dyskusje, niech kazdy sobie wyrobi opinie o nim. dla mnie typ wkleja jakies madre formulki z internetu, nawet nie rozumiejac ich.

Ja zartowalem. Uwazam dokladnie jak Ty - kazdy ma swoj rozum (no moze prawie kazdy)... ;)

tak, puma. rolkom sprzedaje i serwisuje ciagniki case.

Znam firme bo wspolpracuje z nimi.

nie zdecuduje sie na modul tylko na chip :D

OK, tylko pamietaj, ze w przypadku zmiany ciagnika stary sprzedasz z chipem. Czyli z tym, co wydales na chipa. A czy kazdy potencjalny nabywca bedzie chcial taki ciagnik? Zawsze moze miec takie obawy jak Ty dzisiaj - pewnie byl katowany ;). W przypadku modulu deinstalujesz go i - o ile mozna go zastosowac - montujesz w nowym ciagniku i cieszysz sie raz wydana kasa dalej.

poza tym co mi po wylaczeniu modulu jak przekrece juz przekladnie glowna :)

No tak. Ale dzieki temu ze masz mozliwosc wylaczenia modulu mozesz go uzywac tylko wtedy kiedy naprawde jest potrzebny. A przy lzejszych pracach wylaczac. Przy chipie zawsze idzie maksymalny moment. No i musisz grzebac w elektronice...

poslizg wystepuje w ogole zawsze gdy pojazdy sie poruszaja, ale chodzi o to, ze gdybym nie zapewnil trakcji adekwatnej do podniesionej mocy to kola po prostu zaczelyby sie slizgac, a mam zamiar zwiekszyc trakcje, takze nie bedzie zmiluj dla zebatek.

Ja bym tu nie przesadzal. Opony ciagnika, nawet przy zwiekszonej trakcji, maja poslizg duzo wiekszy niz najgorsza nawet opona szosowa.

pozdrawiam;
Witek

#76 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 20:46

Dodatkowa moc w ciągniku Brzozak gościu mnie nazywasz typem,ktory wstawia formułki.Mam gdzieś dzieciaku ,że jesteś moderatorem.Twoja wiedza na temat silników jest beznadziejna,nie wiem czy nadajesz się do pchania karuzeli.Nie nazywaj mnie typem.

To jest moja wiedza jaką posiadam,a nie regułki z internetu.Typami możesz nazywać swoich kolegów.Zresztą w dupsku mamte forum łącznie z toba.

#77 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 20:50

Dodatkowa moc w ciągniku

Kolego 4motoracing-jesteś zdenerwowany i nie patrzysz na znaki interpunkcyjne w moich komentarzach,tam jest przecinek.

Nie znasz mnie i wiesz, ze jestem zdenerwowany? Uwierz mi: nie jestes w stanie tak latwo mnie zdenerwowac. Musisz sie bardziej postarac. A ze piszesz tak nie-po-polsku, ze czasami trudno cie zrozumiec to juz insza inszosc....

Pięć zaworów nie ma nic do strat energi.Nie jestem sku...nem, i nie lubie Policji.Wiem,że są ciężkie czasy i każdy musi sobie radzic.W firmie której pracuje i związana jest z ciągnikami certyfikatów na ścianie u szefa jest z pięć.Na każdy są dwa podpisy.Może być jeden,najważniejszy-deklaracja zgodności.Ty mydląc oczy wstawiłeś bez podpisu,a bez podpisu jest nieważny.

Widze, ze nadal nie zrozumiales co napisalem, wiec powtorze: moge ci wyslac listem poleconym podpisana, potwierdzona przez notariusza kopie certyfikatu. Chcesz? Podaj adres. Moze byc na priva jesli sie boisz. Moj adres znasz. Chociaz pewnie nie, bo opisu aukcji nie czytasz...

Ogłaszając się w internecie na allegro podaj ewentualnym klientom czy wystawiasz faktury,czy też nie.Jak wystawiasz to może kupie od ciebie takie cacko.Ewidentnie wychodze z tego tematu.Pozdrawiam i żegnam.

Niestety po raz kolejny udowadniasz swoja indolencje. W opisie aukcji jest wyraznie napisane: "NA KAŻDY ZAKUPIONY U NAS PRODUKT WYSTAWIAMY PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE KLIENTA FAKTURĘ VAT." Dzialam legalnie, place podatki, ZUS i inne zobowiazania wobec Panstwa. Masz mi cos jeszcze do zarzucenia?
I jesli po raz trzeci napisales, ze wychodzisz z tego tematu to licze, ze wreszcie wyjdziesz. Inaczej przysluguje mi prawo do nazwania cie klamca.

pozdrawiam;
Witek

#78 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 21:59

Dodatkowa moc w ciągniku

Zresztą w dupsku mamte forum łącznie z toba.

to dlaczego sie tak spinasz? jestes niekonsekwentny w tym co mowisz, po raz 3 deklarujac odciecie sie od tematu, a pozniej wracajac do niego stajesz sie niewiarygodny, to nie jest trudne do zrozumienia.

dajesz sie poniesc emocja co bardziej wskazuje na niestabilnosc twojego charakteru niz mojego wiazenego przez ciebie z moim rzekomym wiekiem mlodzienczym. ja mam 25 lat i prawde mowiac nie chce miec wiecej :D

nie jestem tez ekspertem od silnikow, wiec masz jak najbardziej prawo mowic, ze moja wiedza w tym zakresie jest marna. probuje tylko rozwiac swoje watpliwosci.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#79 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 22:43

Dodatkowa moc w ciągniku Brzozak taka jest forma mojej zagrywki.Jestem podstępny-wpierw zagrałem ćwoka pisząc o Adblu,a potem łyknełem gościa który wciska kit.To on używa formułek z internetu,a Ty go popierasz.To,że zależy mu bym opuscił forum to idealnie świadczy,że to przekręt który chce wcisnąć kit z allegro.Ty możesz wyzywać mnie typem,a ja ciebie nie bo jako moderator mnie zablokujesz.Wstawił jakiś wykres mocy na alegro,a potem się tłumaczy,że to kreski liczą się efekty w praktyce,certyfikat bez podpisu zrobiony szybko na ksero.No najlepszy dowód,że jest to kombinowanie to czas na demontaż przed wizytą w serwisie.A co by było jakbym pojechał z tym do serwisu mając ciągnik na gwarancji.Jeżeli to jest legal to powinien to akceptować producent maszyny.Kolego Brzozak,przepraszam ciebie i usuń mój poprzedni post.Ale chłopie drogi na swój wiek myśl troche poważniej i mniej swoje zdanie,a nie łykasz kit z allegro.

Za 2700 to chiński skuter kupisz,a wierzysz w to że ten tunig przyniesie ci takie korzyści.Jeszcze biedy ci narobi.Ale wtedy bedzie,że to raczej wada materiału występowała w twoim silniku.Cwaniacza ucieczka od odpowiedzialności.Nie lubie oszustwa i góralskiej muzyki.A-ha,jak będziesz sprzedawał ciągnik nie zapomnij wymontować tego czipu,by móc w nowym ciągniku nim się znowu cieszyć.Doobre.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 02:10
  •  

#80 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 22:54

Dodatkowa moc w ciągniku dobra zalatwiles nas swoja wyrafinowana pulapka, taki "chytry lis" z Ciebie...
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Podobne tematy