Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dodatkowa moc w ciągniku


240 odpowiedzi na ten temat

#41 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 14:21

Dodatkowa moc w ciągniku To jak nie kupuje wtrysku, zakładam i jadę tylko jakieś dodatkowe komplikacje. Oprócz tego że ma zarobić serwis to jest jakieś inne uzasadnienie. Moje zdanie jest takie, to jest bezsens, a co jeśli założę nowy wtrysk bez kalibracji?
Kolega pracuje w serwisie? Jak oceniasz serie 6030 w stosunku do poprzedniej 6020?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 05:58
  •  

#42 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 31 październik 2010 - 14:42

Dodatkowa moc w ciągniku Nic sie nie stanie jesli zalozysz wtrysk bez wpisania go silnik bedzie pracowal normalnie i jego moc tez sie nie zmieni. Zrobilem tak w dwoch przypadkach JD 8030 i 7030 operatorzy nie zglosili zadnych nieprawidlowosci.

#43 Share wjanusz23

wjanusz23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 14:53

Dodatkowa moc w ciągniku Jak sam wymienisz i nie wykonasz tych czynności o których mówiłem to zaświeci się kontrolka żażenia a ECU włączy ochronę silnika zmniejszając jego moc a niejednokrotnie nie pozwoli na uruchomienie silnika .
Wiem że to wydaje się dziwne ale taka jest prawda i nic na to nie poradzimy ,każdy producent dba o swoje i to zaczyna dotyczyć nie tylko JD ale wszystkie .W serii 6020 jeszcze tego nie było i to jest duży plus dla tych ciągników wiele napraw można dokonać samemu bez pomocy serwisu ,w 30 też wiele remontów zrobisz sam i wcale do wszystkiego nie musisz wzywać serwisu .

#44 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3929 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 31 październik 2010 - 15:14

Dodatkowa moc w ciągniku Co kiedyś było nowością w samochodach dziś to mamy w ciągnikach (ciągnik był kiedyś uważany za prostszą budowę niż samochód, dziś idą łeb w łeb).

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#45 Share wjanusz23

wjanusz23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 15:15

Dodatkowa moc w ciągniku Unki żal mi tych ludzi u których dokonujesz napraw jeśli nie znasz a raczej nie stosujesz się do procedur jakie obowiązują przy tego typu naprawach ,nie dziwota że ludzie piszą że przyjechał serwis i odstawia takie szopki

Lepiej byś takich rzeczy nie pisał na forum bo to świadczy o twoim profesionaliżmie ,

#46 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 15:31

Dodatkowa moc w ciągniku Wjanusz23 przybij piątke!Ludzie kochani nie sprzeczajcie się już.Obserwuje posty kolegi Unki i musze przyznać,że na temat Johanów (JD) nie jest w ciemie bity.Kolego Unki weż się wypowiedz jak Ty podchodzisz do tego tuningu i dlaczego,skoro jest tak fenomenalny nie robi go fabryka.Bardzo ciekawy jestem Twojej wypowiedzi.Np.masz rocznego JD serii 6x30 stuningowałbyś go,czy nie?

#47 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 31 październik 2010 - 15:39

Dodatkowa moc w ciągniku

Unki żal mi tych ludzi u których dokonujesz napraw jeśli nie znasz a raczej nie stosujesz się do procedur jakie obowiązują przy tego typu naprawach ,nie dziwota że ludzie piszą że przyjechał serwis i odstawia takie szopki

Lepiej byś takich rzeczy nie pisał na forum bo to świadczy o twoim profesionaliżmie ,

Kolego czasem jest tak ze sytuacja do tego zmusi i poprostu trzeba postapic tak a nie inaczej, powiedzialem ze zrobilem to w dwoch przypadkach nic sie nie dzieje wiec nie rozumiem o co ci chodzi i dlaczego ludzia wmawiac ze trzeba robic cos czego w rzeczywistosci nie trzeba ale skoro ty wiesz lepiej ze zaswieci sie kontrolka zazenia ktorej w 7030 i 8030 nie ma i ECU wyrzuci kod o ograniczonej mocy silnika chociaz nawet nie probowales tego robic. A mojego profesjonalizmu sie nie czepiaj bo nie znasz mnie wogole i moze na tym zakonczmy ta rozmowe.

#48 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 15:49

Dodatkowa moc w ciągniku Unki o co innego ciebie prosiłem.Ja już do tego tematu wracał nie będe.Ten tuning jest podobny do odblokowania chińskiego skutera.Odblokowałeś i skuter za pół roku stoi w krzakach.To mogą łyknąć młode chłopaki,lecz nie ja.Wnioskując,że gdyby był taki pożyteczny i wspaniały to idąc do dilera JD z zamiarem kupna ciągnika,diler powiedzialby tak:"sprzedamy panu ciągnik o mocy 120 KM,ale za opłatą dwa siedemset możemy panu tych koni dołożyć do 165".ALE JA NIGDY O TAKIM CZYMŚ NIE SŁYSZAŁEM>

#49 Share xsc

xsc

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina wielkich jezior

Napisany 31 październik 2010 - 15:54

Dodatkowa moc w ciągniku skrzypek teraz widze, ze uczepiles sie tego, ustawiles sie negatywnie, braklo argumentow ( a moze zmieniales zdanie) i dale brniesz w to co juz wczesniej pisales.. Podajesz argumenty jakbys z piaskownicy wyskoczyl. Czemu producent tego nie robi to juz napisal Ci brzozak 2 razy, ale widze, dalej nie zalapales
Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

#50 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 15:54

Dodatkowa moc w ciągniku

niespelnianie norm taksycznosci spalin jest nielegalne dlatego zadna placowka nie moze tego zrobic oficjalnie.

Moduly Rapid maja homologacje TUV, CE oraz ABE czyli certyfikat niemieckiego Ministerstwa Transportu. Czy myslicie, ze Minister Transportu Niemiec podpisalby sie pod certyfikacja nielegalnego produktu?

zgodze sie co do absurdu gotowych charakterystyk na allegro.

Przeciez to tylko i wylacznie rysunek a nie deklaracja parametrow... W galerii na stronie mam za to wykresy z hamowni motocykla i samochodu syna z zainstalowanymi modulami Rapid Bike i Rapid Car. Kto jest zainteresowany moze sobie dokladnie obejrzec jak to wyglada na papierze. Dla mnie zawsze wazniejsze sa jednak rezultaty osiagane w pracy a nie na hamowni.

pozdrawiam;
Witek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 05:58
  •  

#51 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 16:08

Dodatkowa moc w ciągniku @4motoracing modul tak, ale patrzac po chipie w swoim aucie to na pewno norm nie trzymie i robiac takowego w swoim traktorze tez nie bedzie mi zalezalo na normach.
moglbys sie ustosunkowac do mojego pytania odnosnie ukladu napedowego, zalezy mi na posluchaniu za i przeciw, co ewentualnie moze sie wydarzyc, co podpowiada praktyka.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#52 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 16:10

Dodatkowa moc w ciągniku To przyjacielu pokaż te certyfikaty na swojej stronie allegro.XSC-kolega Brzozak pisał,ale jak twierdzi on,że temperatura spalin nie ma wpływu na prace,to co bede dyskutował.To prawda,że nie ma,ale jak paliwo dopalane jest w kolektorze wydechowym na którym umieszczona jest turbina to żywotność tej turbosprężarki drastycznie spada.

#53 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 16:16

Dodatkowa moc w ciągniku ale zaden tuner ktory zna sie na rzeczy nie pozwoli na to, zeby skrocic drastycznie czas pracy turbiny, bo wtedy po 5 takich przypadkach bedzie spalony na terenie calego kraju.
temp. spalin dzis nie jest ustalana, zeby chronic turbo tylko po to zeby NOx-ow naprodukowac mniej. silnik z redukcja katalityczna bedzie mial duzo wieksza temperature spalin, a turbo i kolektor zostanie ten sam.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#54 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 16:32

Dodatkowa moc w ciągniku Dobrze piszesz.Ale przyjacielu JD nie ma katalizatora spalin,ani filtra cząstek stałych.Cały sęk decydujący o czystości spalin jest w elektronice układu wtryskowego i jakakolwiek zmiana w nim jest niewskazana.Kolego czyli kółko się zamyka.Ja wychodze już z tego tematu bo mnie nudzi.To są dla mnie bzdety.

Tuning to bzdety.

Kolega 4motoracing chyba myśli,że jestem granatem od pługa oderwany i łykne taką bzdure.Wpierw pokazuje fantastyczny wykres na alegro co zyskuje silnik po tuningu,a teraz sie gubi mówiąc to tylko rysunek-ważniejsze są efekty w pracy,a nie na hamowni.Ja jak wjezdzam w pole to chce tym ciągnikiem pracować,a nie dopiero doświadczać nie w pełni pewnego tuningu.

#55 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 31 październik 2010 - 16:32

Dodatkowa moc w ciągniku

Unki o co innego ciebie prosiłem.Ja już do tego tematu wracał nie będe.Ten tuning jest podobny do odblokowania chińskiego skutera.Odblokowałeś i skuter za pół roku stoi w krzakach.To mogą łyknąć młode chłopaki,lecz nie ja.Wnioskując,że gdyby był taki pożyteczny i wspaniały to idąc do dilera JD z zamiarem kupna ciągnika,diler powiedzialby tak:"sprzedamy panu ciągnik o mocy 120 KM,ale za opłatą dwa siedemset możemy panu tych koni dołożyć do 165".ALE JA NIGDY O TAKIM CZYMŚ NIE SŁYSZAŁEM>

No wiesz JD to nie jakis chinol za pare zlotych nie przesadzaj. Ale wracajac do tematu to Kupujac ciagnik trzeba robic to z glowa i myslec kilka lat w przod i kupic konia ktory poradzi sobie z maszynami za kilka lat rowniez a nie tylkoi z tymi ktore mamy obecnie w garazu bo nie sadze zeby kogos kto ma pieniadze na 130 KM ciagnik nie bylo stac na 150KM i w ten sposob mozna uniknac tuningu a nawet trzeba. Osobiscie gdybym mial ryzykowac tuning to napewno bym tego nie zrobil i to napewno nie w okresie gwarancji mozna tu duzo dyskutowac i polemizowac jest wiele za i przeciw ale prosty przyklad chcac w ten sposob zwiekszyc moc to musimy fizycznie zwiekszyc cisnienie na listwie no i co za tym idzie dawke paliwa no a w zwiazku z tym uszkodzeniu przynajmniej moim zdaniem ulegnie tlok wypali sie dziura uszkodzi nam glowice i pewnie cos jeszcze i latwo sobie mozna policzyc ze nie oplaca sie to ani troche. Wiec lepiej nie kombinowac. A tak wogule to kiedys bylem swiadkiem takiego chipa 7920 i oni dawali gwarancje na swoja robote i na to ze nie jest to w zaden sposob szkodliwe dla silnika jak to wyglada u ciebie kolego? No i jeszcze powiedz mam JD 7930 jest to najmocniejszy jelen z 6.8 l silnikiem i czy nie bal bys sie go chipowac? Pozostale serie nizej to jeszcze umiem sobie wytlumaczyc bo jak wiecie najslabszy silnik 6 cylindrowy jest w 6630 (6.8l) w 7930 korpus silnika tez mammy taki sam ale juz nie ma mocniejszego z tym silnikiem i pytam czy nie ma obaw co do jego tuningowania? Wnioskujac z wczesniejszych wypowiedzi wyciskajac z niego 300 KM robi sie juz bardzo grozne i dla silnika i dla skrzyni i dla dyferencjalu a takze zwolnic. Takie jest moje zdanie i oczywiscie nie kazdy musi sie z nim zgodzic ale prosil bym o odpowiedz co do tuningowania najmocniejszych modeli z danej serii?

#56 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 16:39

Dodatkowa moc w ciągniku

Dobrze piszesz.Ale przyjacielu JD nie ma katalizatora spalin,ani filtra cząstek stałych.Cały sęk decydujący o czystości spalin jest w elektronice układu wtryskowego i jakakolwiek zmiana w nim jest niewskazana.Kolego czyli kółko się zamyka.Ja wychodze już z tego tematu bo mnie nudzi.To są dla mnie bzdety.

Tuning to bzdety.

Kolega 4motoracing chyba myśli,że jestem granatem od pługa oderwany i łykne taką bzdure.Wpierw pokazuje fantastyczny wykres na alegro co zyskuje silnik po tuningu,a teraz sie gubi mówiąc to tylko rysunek-ważniejsze są efekty w pracy,a nie na hamowni.Ja jak wjezdzam w pole to chce tym ciągnikiem pracować,a nie dopiero doświadczać nie w pełni pewnego tuningu.

podalem ci tylko przyklad, co zes sie tego jd uczepil, wez se sisu pod lupe jak ci to taka roznica, ale i tak nic nie skumasz...
kolega 4motoracing chyba napisal wyraznie, ze kreski sa tylko dla przykladu dane, czy to tak trudno zrozumiec?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#57 Share Skrzypek

Skrzypek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2010 - 17:46

Dodatkowa moc w ciągniku Brzozak jak dla ciebie wykres krzywej mocy silnika to tylko kreski.to wybacz ale ogarnął mnie wielki smutek.To są bardzo ważne dane dla kogoś kto ma pojęcie na poziomie szkoły zawodowej o silnikach spalinowych.

#58 Share deer

deer

    gleboryjca

  • V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrlandia

Napisany 31 październik 2010 - 17:47

Dodatkowa moc w ciągniku Fabryka nie pozwoli nigdy takich rzeczy sprzedawać w fabrycznych serwisach - bo tylko idiota strzela sobie w kolano. Oni zarabiają na sprzedawaniu ciągników a nie tuningu.

Im wyższe obroty silnika tym większe opory własne silnika kolego @skrzypek. Z praktyki wiem że czy to JD 6910 czy 8110 przy dużych obciążeniach po przerzuceniu na wyższy bieg obroty zdecydowanie spadają ale o dziwo prędkość wzrasta, niewiele bo ok 5 -10 % ale wzrasta. Ale z ad blue to już pojechałeś :D.

Co do nr części zamiennych to skąd macie pewność że pod róznymi nr nie kryją się te sam części, a dla producenta opłaca się wprowadzić dodatkowy artykuł na magazyn byle tylko nie okazało się wprost że to to samo.

Na tegorocznym AS rozmawiałęm z gościem ze serwisu JD, gość raczej kompetentny i obeznany w temacie. Jako że posiadam JD 8110 to wypytywałem go o tą serię i tego co mówił to cała seria ma identyczne silniki pod wzgl. budowy różnią się nastawami pomp. To pytam się dlaczego każdy ciągnik z serii ma inną deklarowaną przez producenta pojemnośc miski olejowej - on na to inne bagnety bo jak większ moc to większe opory silnika wew. no i olej szybciej się zużywa i przez to go więcej.

Wg. mnie zgadzając się na jakikolwiek tuning bierzemy pod uwagę że możemy wejśc na minę - im większe ryzyko tym większy potencjalny zarobek.
BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

#59 Share 4motoracing 4motoracing

4motoracing
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 październik 2010 - 17:48

Dodatkowa moc w ciągniku

moglbys sie ustosunkowac do mojego pytania odnosnie ukladu napedowego, zalezy mi na posluchaniu za i przeciw, co ewentualnie moze sie wydarzyc, co podpowiada praktyka.

OK, zaczne moze od poczatku. Producent modulow, firma Dimsport, produkuje moduly od 1997 roku. Czyli 13 lat. Jest to dosc dlugi okres testowania i moim zdaniem, gdyby moduly wplywaly na awaryjnosc silnikow i ukladow przeniesienia napedu, firma by splajtowala. Tymczasem z roku na rok zwieksza sprzedaz i opracowuje kolejne rozwiazania. Nie znam innej firmy robiacej podobne moduly, ktora mialaby na liscie aplikacji ponad 500 ciagnikow.
To swiadczy o tym, ze firma wie co robi. Opracowuje przyrosty mocy w sposob bezpieczny. Co wiecej, pozostawia uzytkownikowi decyzje czy chce uzywac nastaw sugerowanych czy innych. Mozesz zastosowac przyrost mocy o 60KM ale mozesz tez ustawic modul na +30KM albo na +70KM (jesli sie da tyle wycisnac). Ja mysle tak: naturalna sprawa jest obawa o trwalosc silnika i podzespolow. Ale trzeba pamietac, ze dzisiaj wszystko jest unifikowane. W JD 6530 i 6630 sa identyczne silniki, a przynajmniej nie udalo mi sie znalezc roznic. To samo dotyczy 6830 i 6930. Pytales o Axiona 850 - osobiscie uwazam, ze w tym silniku (produkcji DPS) drzemia jeszcze dodatkowe mozliwosci. Sam producent je wykorzystuje przez CPM - chyba nie robilby tego gdyby bal sie o awaryjnosc?

pozdrawiam;
Witek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dodatkowa moc w ciągniku Dzisiaj, 05:58
  •  

#60 Share deer

deer

    gleboryjca

  • V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrlandia

Napisany 31 październik 2010 - 17:54

Dodatkowa moc w ciągniku @4motoracing czyli ogólnie rzecz biorąc ten box oszukuje ukł. wejścia - wyjścia ??

Czy odłączenie tego modułu i powrócenie do nastaw fabrycznych jest trudne, ile czasu zajmuje i na czym polega ?
BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Podobne tematy