Skocz do zawartości

AgroFoto.pl
Logo
Forum rolnicze
Zdjęcie

CLAAS AVERO 240


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
66 odpowiedzi na ten temat

#21 slawcioken

slawcioken

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasne

Napisany 07 październik 2010 - 20:59

CLAAS AVERO 240 Moja oferta na claasy cena : Tucano 492 tyś brutto (w standardzie)( heder 4.9)
cena czerwcowa) Avero 447 tyś brutto ( w standardzie) heder 4,3)

Jutro bedzie u mnie handlowiec zobaczymy czy to prawda z tymi promocjai i rabatem.
  • 0

Reklama AgroFoto Ads

  • Reklama
CLAAS AVERO 240 Dzisiaj, 18:11
  •  

#22 brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2010 - 21:05

CLAAS AVERO 240

w kontekscie ceny czy wydajności maszyny?

wydajnosci, ceny to chyba zawsze bedzie kosmos, chociaz wydaje mi sie ze w wiekszych kombajnach nie ma juz takiej przepasci cenowej.
  • 0
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#23 yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9298 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 07 październik 2010 - 21:09

CLAAS AVERO 240

Moja oferta na claasy cena : Tucano 492 tyś brutto (w standardzie)( heder 4.9)
cena czerwcowa) Avero 447 tyś brutto ( w standardzie) heder 4,3)

Jutro bedzie u mnie handlowiec zobaczymy czy to prawda z tymi promocjai i rabatem.

447 brutto w jakim wyposażeniu? stół do rzepaku? sieczkarnia, wózek? opony?
ja dziś dostałem ale na 400 netto. heder 4.3m, stół polski mechanik, wózek i sieczkarnia, opony 620
  • 0

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#24 endzit

endzit

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • 11459702
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj- pom - no ba!

Napisany 08 październik 2010 - 20:07

CLAAS AVERO 240 prawda jest taka, że Avero w normalnych warunkach zrobi do 10 ton na godzinę np. w pszenicy i jest to fakt niezaprzeczalny bo sam byłem tego świadkiem,a na polu w tak mokrym roku, gdzie samosiewy szybko się ujawniły, było naprawdę dobrze. W odróznieniu od kombajnów tradycyjnych, w rzepaku jego przewaga rośnie ( APS) i potrafi pokonać w wydajności np. mediona 310 ( standardowa młocarnia- 12t/ha. A faktem jest że jak już wielokrotnie to powtarzałem, każdy kupuje pod siebie. Tak samo jak mówi stara maksyma Jednemu podoba się córka, a drugiemu matka...
Dla mnie jest to maszyna wystarczająca, może jak dokupię za dzięsiąt lat ze 150 hektarów, to zmienię na Tucano. Tymczasem jest to dla mnie nowy świat gdy wsiądę na pokład Avero z polskiego Bizona. A to czy pali 17 czy 20 czy 25 litrów nie ma dla mnie znaczenia, choć silniki CaterpilaR uchodzą za naprwdę klasowe np. w USA. Myślę nawet że są lepsze od tych montowanych ze stajni Mercedesa- gdyż tam wyżyłowanie mocy jest kolosalne, a przez to żywotnośc krótsza. Liczy się komfort pracy, funkcjonalność, wygoda i szybsze tempo zbioru które jak pokazuje ten rok jest ważnym elementem tej układanki. Kto dysponuje siłą uderzenia ten wygrywa.
  • 0

#25 GREMLIN

GREMLIN

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie
  • Zainteresowania:nowoczesne rolnictwo maszyny, dziewczyny z sexy figurą ,bo z twarzy jestem tolerancyjny-grunt to figura

Napisany 08 październik 2010 - 20:42

CLAAS AVERO 240

podobno te silniki caterpilara nie palą zbyt mało - ( podobnie jak NH5070 - zbiornik na dzień nie wystarczy).

Ja nie wiem co ty pleciesz?
400l nie wystarczy ,to chyba u ciebie tną po 20 godz na dobę,a silniki IVECO są jedne z oszczędniejszych
  • 0

#26 maxiben

maxiben

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie i kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo glownie nowoczesna hodowla trzody chlewnej
    rodzinne wyjazdy

Napisany 08 październik 2010 - 21:35

CLAAS AVERO 240 witam musze sie dolaczyc do dyskusi na temat avero i to z praktycznej strony gdyz jestem jego uzytkownikiem w tym roku zrobilem 96 h i wykosilem ok 150ha w tym ponad 40 rzepaku a jakie pogody byly wszyscy pamietaja lezacy rzepak ha/h 20 l zero awari postoju z np. zabicia mlocarni gdzie inne kombajny staly co rusz a jak jechaly to bardzo wolno ten APS to jest zajefajna sprawa a komfort 7 niebo wykonanie a farba jak szklo bylem w
w fabryce w Harsevinkel kazdy element odtuszczony i malowany i dopiero dalej skladany a w nh rdza wszedzie wychodzi nie ma porownania za 15 lat ten claas bedzie mial jeszcze spora wrtosc a co do siatki chlodnicy fakt obkleja sie ale nie na tyle abym musial ja specjalne czyscic woda podejdzie ale zawsze w normnie to potrosze z praktycznej strony z reszta zgzdzam sie z endzit
  • 0

#27 HubertOjdana

HubertOjdana

    Rehabilitowany dr.

  • V.I.P.
  • 2019 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2010 - 06:27

CLAAS AVERO 240 @endzit gadasz jakbys był sprzedawcą/dealerem Korbanka.. :huh:
  • 0

#28 b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3033 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 09 październik 2010 - 07:06

CLAAS AVERO 240 no już nie Korbanka :huh: Fendt jako kombajn mu sie nie podobał :)
  • 0

#29 endzit

endzit

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • 11459702
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj- pom - no ba!

Napisany 09 październik 2010 - 16:31

CLAAS AVERO 240 ///////Jak się za coś biorę to robie to dobrze, zagłębiam się dogłębnie.. :huh:
  • 0

#30 brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2010 - 19:12

CLAAS AVERO 240 to lepiej zaglab sie bardziej, bo w omlocie rzepaku aps nie ma najmniejszego znaczenia, gdyz 90% rzepaku jest oddzielone od luszczyn juz w przenosniku pochylym przed mlocarnia.
wydajnosc kombajnu przy zbiorze rzepaku ograniczaja ze strony ziarna - powierzchnia sit, a ze strony slomy - ogolnie szerokosc kombajnu, oba te parametry sa wieksze w przypadku tucano niz avero, wiec nie ma takiej mozliwosci by ten kombajn nawet zblizyl sie do wydajnosci tucana, a co dopiero go przebil.
  • 0
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • Reklama
CLAAS AVERO 240 Dzisiaj, 18:11
  •  

#31 endzit

endzit

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • 11459702
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj- pom - no ba!

Napisany 10 październik 2010 - 17:45

CLAAS AVERO 240 pisałem o Medionie, ale mniejsza o to.
  • 0

#32 brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 październik 2010 - 04:38

CLAAS AVERO 240 a co za roznica? i nie mniejsza o to, tylko piszesz takie bzdury, ze mi monitor ostrosci nie chce zlapac :/
  • 0
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#33 Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • Guests

Napisany 11 październik 2010 - 06:15

CLAAS AVERO 240 Odnośnie spalania, to przeliczajcie w l/ha. U nas jak wskazywało obciążenie silnika rzędu 80% to kombajn ciągnął około 18l/ha, normalnie przy 60% pali jakieś 14 l/ha.
  • 0

#34 maxiben

maxiben

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie i kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo glownie nowoczesna hodowla trzody chlewnej
    rodzinne wyjazdy

Napisany 14 październik 2010 - 20:01

CLAAS AVERO 240 w odniesieniu do wypowiedzi brzozak to APS ma bardzo duze znaczenie w przepustowosci masy rzepaku szczegolnie lezacego tego roku mimo ze oczywistetym jest ze rzepak sie omloci przed mlocarnia i zapewniam ze spkojnie w takich warunkach w lzacym rzepaku rowna sie z tukano a nawet idze szybciej a w zbozu tez duzej roznicy nie zauwazylem
  • 0

#35 brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 03:36

CLAAS AVERO 240 to wytlumacz mi to, bo ja ci podalem parametry jakie odnosza sie do przepustowosci kombajnu w zbiorze rzepaku, a ty niczym nie podpierasz swoich "obserwacji".

wytlumacz mi tez prosze co ma APS do lezacego rzepaku, bo tego to juz w ogole nie rozumiem :( ? nie wiem podnosisz rzepak z ziemi tym swoim APSem czy jak?
  • 0
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#36 maxiben

maxiben

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie i kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo glownie nowoczesna hodowla trzody chlewnej
    rodzinne wyjazdy

Napisany 15 październik 2010 - 08:44

CLAAS AVERO 240 nigdy nie kosiles z aps to nie rozumiesz jeszcze raz pisze ze on zwieksza przepustowosc masy a rzepak ma jej sporo zwlaszcza w tym roku gzie tydzien przed zdiorem w 80 % sie polozyl w tych warunkach tukano 320 i mediony mialy ciezko i kosily bardzo powoli bo zabijaly mlocarnie
  • 0

#37 brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 16:19

CLAAS AVERO 240 zawsze predkosc zbioru rzepaku ograniczaly mi straty na sitach, ewentualnie sieczkarnia jak nie dawala rady przerobic zielonych patykow.

w rzepaku tylko 2 razy zapchalem beben i to jak chwasty byly (konkretnie rumianek), gdy jest czysty rzepak nigdy gardlo nie bylo ograniczeniem. jak jest sucho to jezdze 5 km/h z hederem 4,5 w rzepaku, a powinien 4, ale przymykam oko na straty.

bardzo sie mylisz jesli sadzisz, ze nigdy nie kosilem kombajnem z 2 bebnami, a i nawet z APS zdazylo mi sie :(

EDIT

teraz wpadlem na pomysl, ze moze ty klepiska nie przestawiasz i wtedy by sie zgadzalo, bo ja jak opuszczam je na sam dol to moge cielaka pomiedzy klepisko, a beben mlocacy zmiescic dlatego nie mam zadnego problemu z przeplywem masy, ba moglbym tam jeszcze polowe wiecej zmiescic zanim by odmowil posluszenstwa beben, tylko caly naddatek ziarna zostawilbym na polu.
  • 0
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#38 maxiben

maxiben

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie i kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo glownie nowoczesna hodowla trzody chlewnej
    rodzinne wyjazdy

Napisany 15 październik 2010 - 18:28

CLAAS AVERO 240 dobre z tym klepiskiem ale tez mam na samym dole i tez jezdze 4-5 na h i tez godze sie na male straty a avero swoja szerokoscia i sieczkarnia daje rade wszystko przerobic bo ma tez wkoncu 00km

oczywiscie zapomialem 2 wstawic przd zerami ma 200 km
  • 0

#39 brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2010 - 22:25

CLAAS AVERO 240 dobra niech ci bedzie ze mniejszy kombajn zrobi tyle samo, a nawet i wiecej w pewnych warunkach.
  • 0
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • Reklama
CLAAS AVERO 240 Dzisiaj, 18:11
  •  

#40 Husky

Husky

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów

Napisany 16 październik 2010 - 16:52

CLAAS AVERO 240 Czy ktos moze podpisal; juz umowę z dealerem na tucano 320?
jaka faktycznie trzeba zapłacic cene za taki sprzęt?
  • 0

Podobne tematy

Reklama