Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z EHR w Zetorze Forterra


62 odpowiedzi na ten temat

#1 Share bronzowy

bronzowy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 28 wrzesień 2010 - 18:35

Problem z EHR w Zetorze Forterra Może ktoś mi pomoże. Mam taki problem. Podnośnik dostaje wariacji.Przy włączonym podnoszeniu uniesie maszynę i cały czas podaje olej do siłowników, aż przygasa silnik. Po przekręceniu pokrętła wysokości podnoszenia do tyłu przeciążenie ustaje. Po kilkukrotnym przełączeniu podnośnika w górę i w dół wraca wszystko do normy. Przy ponownym opuszczeniu i podniesieniu pokrętło wysokości trzeba obrócić w prawo, bo maszyna jest nie podniesiona. Kontrolka sygnalizująca błędy mruga dwa razy. Czasami długo działa dobrze, a czasem co chwila się chrzani. Może miał ktoś podobny problem?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z EHR w Zetorze Forterra Dzisiaj, 12:17
  •  

#2 Share Kamil1998

Kamil1998

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 620 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 08 październik 2010 - 13:14

Problem z EHR w Zetorze Forterra może serwis poradzi
Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

#3 Share Jacek23

Jacek23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 89 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 10 październik 2010 - 11:59

Problem z EHR w Zetorze Forterra Opisz dokładnie mruganie kontrolki. Na podstawie tego można dokładnie ustalić przyczynę.
Miałem przypadek, że czasem nie opuszczał mi podnośnik podałem kod błędu, i serwisant telefonicznie mnie poinstruował aby przeczyścił górny czujnik i jest ok.

_____________________________________________


 


#4 Share bronzowy

bronzowy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 20 listopad 2010 - 14:10

Problem z EHR w Zetorze Forterra Dzięki za porady. Serwis trochę za dużo kosztuje i nie chce udzielać porad. Płacisz grube pieniądze, to naprawiają.
Podwójne mruganie kontrolki sygnalizuje uszkodzenie czujnika umieszczonego w plecaku, więc wykręciłem go, poruszałem tłoczkiem, wkręciłem ponownie i wyregulowałem głębokość wkręcenia. Na razie jest OK :)

#5 Share ziomal89

ziomal89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraśnik

Napisany 09 styczeń 2011 - 18:47

Problem z EHR w Zetorze Forterra jak by kttoś miał takie problemy z ehr em to zapraszam na pw mam instrukcje troche wiedzy pewnie pomoge

#6 Share ecik89

ecik89

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec

Napisany 09 luty 2011 - 11:47

Problem z EHR w Zetorze Forterra ja mam podobny problem tyle że przy opadnięciu maszyny tak jak by dawało olej na siłowniki i też muli silnik :( Dodam jeszcze że już wymieniłem cały rozdzielacz od hydrauliki z elektromagnesami bo wcześniej w ogóle nie działał podnośnik. Wie może ktoś jaka jest tego przyczyna??? A i jeszcze "czujnik umieszczony w plecaku"-czyli gdzie?

#7 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 09 luty 2011 - 12:55

Problem z EHR w Zetorze Forterra problemem jest(tak mi sie wydaje ;) ) czujnik siły uciągu. Można spróbować go wykręcić, być może się zawiesza. Nie wiem jak w Zetorze, ale być może znajduje się po prawej stronie pod ramieniem podnośnika, dochodzi do niego dwa przewody z kostką.

#8 Share Slawuss

Slawuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Włodawski

Napisany 14 marzec 2011 - 16:22

Problem z EHR w Zetorze Forterra Sorry że się podklejam pod temat ale za 2-3 tygodnie będę miał forterrę 95 na podwórku. I czy sterowanie podnośnikiem EHR wygląda TAK???

League of Legends


#9 Share przemol87

przemol87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2029 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. PODDEBICE

Napisany 14 marzec 2011 - 16:34

Problem z EHR w Zetorze Forterra tak, to jest EHR
Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

#10 Share Slawuss

Slawuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Włodawski

Napisany 14 marzec 2011 - 16:36

Problem z EHR w Zetorze Forterra Dziękuję za szybką odpowiedź mógłbyś odpowiedzieć na kilka następnych pytań?? Tylko przesiądę się na 2 kompa :P

League of Legends


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z EHR w Zetorze Forterra Dzisiaj, 12:17
  •  

#11 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 14 marzec 2011 - 18:22

Problem z EHR w Zetorze Forterra

Sorry że się podklejam pod temat ale za 2-3 tygodnie będę miał forterrę 95 na podwórku. I czy sterowanie podnośnikiem EHR wygląda TAK???

Tak to jest mój EHR :P
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#12 Share Slawuss

Slawuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Włodawski

Napisany 14 marzec 2011 - 18:27

Problem z EHR w Zetorze Forterra Ok a dalej spytam bo według INFORMACJI które posiadam Forterra ma 24 biegi do przodu. Mam to rozumieć, że 6 przełożeń i wzmacniacz o 2 "góra/dół"?

Edytowany przez Slawuss, 14 marzec 2011 - 18:30.

League of Legends


#13 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 14 marzec 2011 - 18:37

Problem z EHR w Zetorze Forterra 4 główne biegi szosowe i polowe i na każdym po 2 półbiegi (takie zwalniacze). Czyli masz przykładowo 1 bieg i do niego 2 półbiegi, wzmacniacze- jak kto woli
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#14 Share krist4321

krist4321

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolskie

Napisany 14 marzec 2011 - 18:40

Problem z EHR w Zetorze Forterra No wiec tak jakby to najprościej wytłumaczyć: podstawowych biegów mamy 8 (4 polowe i 4 szosowe) do tego dodajemy kolejne 8 przełożeń na pierwszym stopniu wzmacniacza plus następne 8 na drugim stopniu wzmacniacza. A 18 do tylu mamy ze względu na to że 4 na wstecznym jest zablokowana. mam nadzieje, że w miarę zrozumiale to wytłumaczyłem, jeśli coś pokręciłem to proszę mnie poprawić.

#15 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 14 marzec 2011 - 18:42

Problem z EHR w Zetorze Forterra Dokładnie tak jak napisałeś ;)
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#16 Share Slawuss

Slawuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Włodawski

Napisany 15 marzec 2011 - 17:40

Problem z EHR w Zetorze Forterra Ok dzięki. A kiedy radzicie ich nie używać??? Chodzi mi o to czy mogę pod obciążeniem przełączać. Myślałem że nie ma tu już podziału na szosowe/polowe :P Wzmacniacz działa w obie strony?? przyspiesza/spowalnia. Sorry że się tak dopytuje ale robię przesiadkę z Zetora 8045.

League of Legends


#17 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 15 marzec 2011 - 18:26

Problem z EHR w Zetorze Forterra 2x spowalnia. Co do pierwszej części twojego pytania to ja sam się pytałem ze 2 tygodnie temu i to chyba ze 3 razy i nikt nie chciał powiedzieć <_< A tylu użytkowników ma Forterry.
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#18 Share Slawuss

Slawuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Włodawski

Napisany 15 marzec 2011 - 18:36

Problem z EHR w Zetorze Forterra A powiesz czy blokada 4X4 rozłącza się gdy się mocniej skręci i czy się nic nie stanie gdy za mocno z nią skręcimy. Napęd i blok jest na przycisk???

League of Legends


#19 Share keroms77

keroms77

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 109 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:zawodowo rolnictwo: trzoda i burak cukrowy, a hobbystycznie społecznik, wiem sam się czasami z tego śmieję.

Napisany 15 marzec 2011 - 18:56

Problem z EHR w Zetorze Forterra

Ok dzięki. A kiedy radzicie ich nie używać??? Chodzi mi o to czy mogę pod obciążeniem przełączać. Myślałem że nie ma tu już podziału na szosowe/polowe :P Wzmacniacz działa w obie strony?? przyspiesza/spowalnia. Sorry że się tak dopytuje ale robię przesiadkę z Zetora 8045.

mam co prawda powerkę95, ale działanie skrzyni podobne(ja mam 4 odblokowaną na wstecznym). Zasada jest taka, by z polowych na szosowe i odwrotnie przełączać tylko wtedy gdy ciągnik całkowicie się zatrzyma. U mnie jest tak że 4 polowa jest trochę szybsza od 1 szosowej, więc przed pracą można dobrać bieg tak by nie było potrzeby zmieniać go w trakcie pracy. Wzmacniacz działa w obydwie strony, zasada jest taka by spowalniać wtedy gdy odczuwasz, że silnik ma ciężko, na mniejszych biegach jest więcej tolerancji i nie czuć szarpnięcia( spowolnienia prędkości za pomocą skrzyni), gdy zrobi się to za wcześnie na 4 szosowej przy 35km/h to jest to mniej przyjemne.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z EHR w Zetorze Forterra Dzisiaj, 12:17
  •  

#20 Share snopek

snopek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 98 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 15 marzec 2011 - 19:08

Problem z EHR w Zetorze Forterra nie , trzeba ja rozłączyć samodzielnie (przynajmniej w power tak jest) Napęd jest załączany na przycisk ( jak jest włączony to sygnalizowane jest to załączeniem sie zielonej kontrolki na przycisku ) Blokada też jest na przycisk (wciska sie po czym przycisk wędruje z powrotem jak był ,działającą blokadę symbolizuje zapalenie się pomarańczowej kontrolki na przycisku , zwolnienie blokady następuje po wciśnięciu hamulca nożnego.

Podobne tematy