sebau1212

Case 5130 [połączone]

Polecane posty

kamilolo15    0

U mnie ta kontrolka zaswieca sie gdy ciagnik jest na luzie i wcisne sprzeglo,a od Cisnienia raczej jest zółty trybik z lewej strony kierownicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norman    137

Posiadam model 5140 od dwóch lat na w pełni mechanicznej skrzyni, problem jak miałem to ciągnik był jakby słaby, tracił moc przyczyną była torba foliowa w baku, po usunięciu problemu maszyna ożyła. Jeździłem paroma z powershiftem i zauważyłem że rozłącz w nich czasami skrzynie przy jednoczesnej zmianie kierunku jazdy, skręcaniu, hamowaniu, obrocie pługa, na wolnych obrotach, w moim nie rozłączył jak na razie ani razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MacManus    2

Przytoczę klasykiem "ten typ tak ma". Niestety częsta przypadłość związana z niskim ciśnieniem... Pompa jest tak ustawiona, że zawsze najważniejszym priorytetem jest układ kierowniczy dlatego jak czasami zbraknie ciśnienia rozłącza skrzynię. Strasznie denerwujące podczas zawracania czy na uwrociach - u mnie problem niestety rozwiązał serwis z tym, że zbyt długo problem był ignorowany przez co dostały też tarczki i dociski sprzęgła. Koszt remontu 11 tys. (w tym wymiana wszystkich tarczek i docisków, regeneracja pompy, wymiana i regulacja hamulca ręcznego). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MacManus    2

Tak, wymieniłem tarczki i dociski w obu koszykach sprzęgłowych. Za samą pompę wyszło o ile dobrze pamiętam coś ok 2tyś ale po szczegóły musiałbym odkopać fakturę. Mi doszły dodatkowe pierdołki które podniosły cenę ;/ A robili http://www.agrorami.pl/kontakt.php

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MacManus    2

Hymm nie wiem jak ci to zobrazować ale w skrzyni. Trzeba zwalać kabinę i kroić. Tam są 2 kosze sprzęgłowe do jazdy przód tył i podobny do załączania WOMu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

marek 987 co do cofania to jest tak że?

po przełączeniu reversu wogóle nie cofa?

zapala sie kontrolka jazdy w tył?

czy nie cofa po jakimś czasie od rozpoczęcia pracy?

 

co do nierozłaczania przodu:

sprawdziłes bezpiecznik?

sprawdziłeś cewke czy nie pourywałes kabli od cewki?

 

co do problemu ze wspomaganiem

 

sprawdziłes poziom oleju w skrzyni?

kiedy wymieniałes olej ostatnio i filtr?

wspomaganie jest zasilane z pompy zasilającej!

zaglądałeś do filtra siatkowego? jesli tak to czy były tam opiłki albo inny brud czy osad?

 

 

 

 

mirek 226 ta kontrolka jest to blokada fabryczna skrzyni i zalącza sie na 4 biegu po przełaczeniu reversu do tyłu rozłącza skrzynie

 

 

norman masz skrzynie mechaniczną więc co by się miało rozłączyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norman    137

Czyli wychodzi, że czujniki cisnienia są tylko odnośnie ciśnienia w koszach od powershift a nie ma od jazdy przód tył. Dlatego w moim nie rołzącza, bo pdejrzewam że spadek ciśnienia występuje czasami. Ogólnie to ma zapobiegać uślizgowi tarcz i tym samum ich zużyciu. Jak się mylę niech ktoś poprawi, bo trochę to dziwne jakby dla koszy rewersu nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

kosze dla reversu i jazdy w przód masz oczywiscie ale żeby to zajerzdzic to ciagnik musi byc użytkowany na hardcorze . Przy takiej skrzyni hydraulika mniej dostaje po d*pie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MacManus    2

Swoją drogą przy jakiej ilości motogodzin pojawiły się się u was problemy? Co do zajechania tarcz od kierunku jazdy to wystarczy zbyt niskie ciśnienie w obwodzie i już dostają po tyłku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

A jak ocenić stan silnika w tym ciągniku ,oraz gdzie znajduje odma najlepiej jakieś zdjęcia tej odmy, oraz zdjęcia otworów pomiarowych ciśnienia półbiegów oraz jakie tam zastosować przejścia żeby wpiąć manometr. Z góry dzięki

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

odma jest z lewej strony silnika przy filtrach paliwa rurka w dół a półbiegi z prawej strony przy filtrze oleju hydraulicznego jest zawór otwory do pomiaru cisnien to imbusy jeden pod drugim w sumie 4 a gwint jest calowy chyba 1/2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

Panowie mam problem w Case 5150 spod wyjść hydraulicznych leci mi strasznie olej jak podczepię przewód hydrauliczny np. do hydropaku.

Czy ktoś z Was rozkręcał cały rozdzielacz- kostkę hydrauliki?

 


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

Kolego dziękuje za schemat, jest tam dużo o-ringów, czy znasz wymiary tych o-ringów ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomba997    0

witam wszystkich

beny ja tez mam ten problem z ta kontrolka tylko ze mi sie swieci naluzie a jak wlacze bieg to jezdzi normalnie i rewers dziala i wszystko a ona caly czas sie pali czy  bylko to zepsuty jakis czujnik?? prosze o pomoc dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

Ta kontrolka zapala sie na 4 biegu po załączeniu rewersu w tył to taka fabryczna blokada jezeli swieci sie ciągle na luzie to znaczy zapewne że jakiś chochlik elektryczny sie pojawil. Czujnik zapewne gdzies jest ale czy w skrzyni czy na zewnatrz to nie wiem musial bym sprawdzic ale jezeli wszystko dziala to dobrze ale napewno troche denerwujace. Jeżeli znajde troche czasu to zerkne gdzie to siedzi ale przyznam sie odrazu że elektryczne schematy to u mnie słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6620    0

Witam wszystkich

Mam pytanie odnośnie tematu z mierzeniem ciśnienia i przepływu oleju w case 5130.Wiem że olej musi być w miarę możliwości rozgrzany ale na jakich obrotach silnika wykonywać ten pomiar.Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

Powiem tak na zimnym mam 220 baa na cieplym 170 -obroty biegu jałowego chociaż czytalem że do optymalnej wydajnosci ukladu obroty musza byc okolo 1300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawidcase885
      Witam panowie uszczelniał może ktoś z was rozdzielacz hydrauliczny  i wie może jakie  są wymiary oringów  na suwaku case 885 xl 

    • Przez gasior63
      Witam.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z podnoszeniem przyczepy, mianowicie po naprawie skrzyni aby podnieść kiper trzeba mocno gazować dopiero siłownik idzie do góry natomiast po zaciągnięciu ręcznego siłownik podnosi na wolnych obrotach bez gazowania płynnie i szybko.Przed naprawą wszystko chodziło płynnie i szybko bez zaciągniętego ręcznego.
       
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez rafyo
      A co tam. Może komuś się przyda. Sory za jakość, robione telefonem z ekranu kompa bo serwisówke mam na iso.




       








    • Przez miki1237856
      Pacjent: Case mx 170 
      Problem z klimą, była napełniana jakoś 2 lata temu i przez rok był spokój, teraz w lato zaczęło się dziać coś dziwnego, mianowicie rano i wieczorem gdy jest w miarę chłodno to chłodzi ale w południe jak jest ciepło to się wyłącza. Słyszałem że może być to problem z czujnikiem temperatury i tu moje pytanie: Gdzie on jest? I czy może to być jakiś problem z potencjometrem?
      Z góry dziękuję za pomoc 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj