sebau1212

Case 5130 [połączone]

Polecane posty

traktorpolo    0

Byłem oglądać nawet fajny  nawet zapalił, ładnie  na zimnym ale nie wieże ze nie był przepalany przed   przyjazdem bo w kabinie był śnieg,   silnik  trochę pokopcił na niebiesko później jak sie rozgrzał to ładnie pracował równo i w miarę cicho jak na 6 garów, raczej przez to ze był zimny   środek w miarę niby 9400mtg  siedzenie trochę zdarte ale reszta zadbana, zegary i reszta nawiewy nawet radio sprawne chyba nie cofany sądząc po środku w kabinie, nie świeciły się żadne kontrolki awaryjne może były żarówki wyciągnięte hhee, jeśli chodzi o stan wizualny to tez w miarę lakier oryginał trochę zmatowiał ale to detal i tak będę malował na wysoki połysk, opony średnie   przód 35% al.  Zdrowe nie popękane  tył 50%  1 zaczep górny chyba przesuwny nie zwróciłem już uwagi, brak obciążników z przodu ogólnie stan naprawdę dobry nie ma co kaprysić nowe są u korbanków. Ogólnie jestem mile zaskoczony bo przebieg duży ale francuz  chyba dbał 92 rok za 35tys  brutto z transportem, hmmm musze przemyśleć może jeszcze coś obejrzę ale jestem napalony na niego, zmartwiło mnie jedno trochę jakby głośno coś brzęczało jak się jedzie  jakby skrzynia może olej zimny? Taki dość głośny szum jak się rozpędzał i zwalniał koledzy doradźcie? W sumie mieści się w moim skromnym budżecie ale komfort  mam 956 i jest w miarę cicho ale tam to jak w samochodzie normalnie bajka popatrzeć 92 rok boże ursus gdzie ty byłeś w tamtych czasach w czarnej dupi, no ale w sumie dobrze że to chociaż było. Czekam na jakąś poradę

 

Do gregor  dzięki kolego na pewno dużo info mi napisałeś jutro jadę na północ to lepiej sprawdzę skrzynie, a co prawda tamten raczej nie szarpał może trochę, a na połówkach to tak jakby lekko się ślizgał ale lekko jak pół automat.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576

Widziałem gdzieś na necie instrukcję napraw tam było dokładnie opisane ,gdzie i ile ma być,chyba miałem nawet  ściągniętą część o hydraulice.Moim zdaniem ciągniki dobre, ale nieco skomplikowane i o fachowca ciężko.Znajomemu padła pompa,regeneracja ok 12000,plus hamulce i jakieś drobiazgi razem prawie 30000,robił fachman z serwisu case ale prywatnie.Przebieg może 9 albo 19 tys,po 10000 licznik się zeruje,,tak ogólnie to nie widziałem zadbanego ciągnika z Francji ,zajrzyj do filtru powietrza to się okaże.Podstawowa zasada ,99%ciągników z zagranicy ma jakiś feler ,podstawa go wychwycić przy kupnie ,albo później ładować kasę.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

no nie no za regeneracje 12 000? Toż ludzie tutaj piszą że cały środek pompy idzie kupić za 4-5 tys tylko poskładać i jak nowa no chyba że za robocizne sobie reszte policzył...Co prawda nie jest to zawsze miarodajne ale jakiś tam przebieg można wywnioskować po oponach (choć oczywiście rożnie mogło z nimi być) Jeśli tył jest jeszcze na oryginałach powiedzmy łysych to można przyjąć średnio jakieś 8tys mtg przebiegu. Jeśli ma zmienione to trzeba odczytać rocznik tych opon i wtedy można oszacować kiedy zrobił te ~8tys i dodać do tego aktualny stan opon. Jeśli drugie opony są zjechane w 50% to przebieg liczyłbym na jakieś 11-12tys mtg. To jest taki mój sposób i niejednego handlarza na tym już złapałem ciągniki po 6tys mtg, a drugi komplet opon już w połowie zjechany. Oczywiście mogło byc tak że jeździł bardzo dużo po asfalcie i wtedy się zużywały szybciej ( u handlarzy większość ciągników sprowadzonych robiła w transporcie jak się spytać ;) Więc jak ma przebieg 8-9 tys to powinien stać na łysych zniszczonych oryginałach (odczytać datę opon) albo na dość zdrowych zmienionych nie dawno oponach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576

Jak pisałem gościu pracuje w serwisie case i pompa była regenerowana na oryginale ,a gdzie serwis ją robił to nie wiem. Zresztą ,ci co daja gwarancję na tanich częściach nie chca robić.Gdzieś na forum było napisane ,że fachowcy za naprawę "zagranicznych " dopisują zero do kwoty za naprawę w stosunku do krajowych,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

no chyba że kupował części w swoim serwisie, W innym temacie tez była dyskusja o tych pompach i ktoś dawał ta pompę do serwisu Rexrotha (bo to ich pompa) i za 500e wymienili mu cały środek, jeszcze taniej jak kupisz części na zachodzie i poskładasz ją samemu. Także nieźle go naciął ten serwisant... faktycznie dopisywał sobie 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

Byłem znowu oglądać case 5130 fajny ładny nie picowany prosto z Niemiec jeszcze nie kasowany licznik 12456mtg i to mnie trochę zastanawia podobno od 1 właściciela czy warto  kupić z takim przebiegiem  silnik ładnie pracuje skrzynia też 12tys mtg czy to dużo na taki ciągnik ?

 

Dodam jeszcze że w oryginale nawet klima działa nabita komplet obciążników i 2 zaczepy  i pneumatyka co dla mnie ważna sprawa bo szukam do pracy ale głównie do transportu kruszyw budowlanych itp.a opony ma 40% przód tył hee jedno jeszcze dodam ze Niemcowi sie chyba spieszyło sprzedać bo zapomniał wyciągnąć sobie fajek jakiś niemieckich hehe  pewnie płakał jak sprzedawał polakowi.  

 

 

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.13 +1p. ostrzeżeń, proszę nie używać CAPS LOCK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać że nie cofany raczej mało który ma tyle bo zawsze mają mniej przez to że cofnięte są nie którzy pisali że po 10tys. mth licznik się zeruje i  liczy  od nowa a tu wychodzi że liczy dalej na twoim przykładzie  , przebieg  rzędu 12  tys mth co dla silnika Cumminsa nie jest zbyt dużo one spokojnie wytrzymują do 20-25 tys. mth bez remontu nawet jak się zdecydujesz i kupisz go to  mogę ci wysłać instrukcję ogólną i serwisową to tego ciągnika jak będziesz chciał .

Edytowano przez Krystiano9191

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Ten pierwszy co oglądałeś pewno tyle samo ma co ten. Mówisz, że ten ma 12tys mth i 40% tylnych opon czyli tyle co ten pierwszy? Więc względnie by pasowało do mojej teorii no chyba, że leci na trzeciej parze opon ;) . Nie ma się co oszukiwać tyloletnie cięgniki za taką cenę będą mieć grubo 10 tys. Jak chcesz to zobacz sobie na niemieckie ogłoszenia po ile chodzą tam ciągniki z danym przebiegiem, a u nas po przekroczeniu granicy jest cud i ciągniki są tańsze niż u nich z tym samym przebiegiem... 95% handlarzy kantuje i trzeba się z tym liczyć bo na takich "transakcjach" mają najlepszy zarobek kupić szrota na zachodzie i sprzedać jako rodzynek w Polsce. Ciężko trafić na uczciwego handlarza. Oglądaj, słuchaj, testuj, który najlepiej chodzi bo z licznika wiele się nie dowiesz

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

BYŁEM ZNOWU OGLĄDAĆ CASE 5130 FAJNY ŁADNY NIE PICOWANY PROSTO Z NIEMIEC JESZCZE NIE KASOWANY LICZNIK   12456MTG  I TO MNIE TROCHE ZASTANAWIA   PODOBNO OD 1 WŁAŚCICIELA CZZY WARTO  KUPIĆ Z TAKIM PRZEBIEGIEM   SILNIK ŁADNIE PRACUJE SKRZYNIA TEŻ    12TYS MTG CZY TO DUŻO NA TAKI CIĄGNIK ????

DODAM JESZCZE ŻE W ORGINALE NAWET KLIMA DZIAŁA NABITA    KOMPLET OBCIĄZNIKÓW I 2 ZACZEPY  I PNEUMATYKA CO DLA MNIE WAŻNA SPRAWA BO SZUKAM DO PRACY ALE GŁÓWNIE DO TRANSPORTU KRUSZYW BUDOWLANYCH ITP.A OPONY MA 40% PRZUD TYL  HEE JEDNO JESZCZE DODAM ZE NIEMCOWI SIE CHYBA SPIESZYŁO SPRZEDAĆ BO ZAPOMNIAŁ WYCIĄGNĄĆ SOBIE FAJEK JAKIŚ NIEMIECKICH  HEHE  PEWNIE PŁAKAŁ JAK SPRZEDAWAŁ POLAKOWI.  

 

kolego a sprawdzałeś ciśnienie na wyjściach hydraulicznych bo tak to trochę zakup w ciemno, bo  regeneracje pompy czy nowa to też nie tanie rzeczy. Zrób sobie manometr szybkozłączka +wąż+przejsciówka+ manometr do 300bar to powinni ci zakuć w jakimś zakładzie z wężami hydraulicznymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

o stanie pompy hydraulicznej, a szczególnie tłoczkowej o zmiennej geometrii dużo więcej powie regulowany przepływomierz niż manometr tylko cena... Ciśnienie to pompa może dawać dobre ale jak nie będzie odpowiedniego przepływu pod różnym obciążeniem to lipa. No ale lepsze to niż nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

NO DZIEKI KOLEDZY ZA ODPOWIEDZI  Z KAŻDYM DNIEM DOWIADUJE SIE WIECEJ O TYCH CIĄGNIKACH WSZYSTKO PRZEZ FORUM TAKIE JAK TO DZIEKUJE ZA POMOC I DORADE.  

 JESLI CHODZI O PRZEBIEGI I liczniki to bywa różnie  może zależy od typu lub w jakim kraju maszyna pracuje bo inni mówią ze po 10 się kasuje   czasem  dalej bije   mtg  rożnie   gadałem ze znajomym niedawno co kombajny sprowadza z francji ale czasem z niemiec i mówił że często jest tak ze ci wieksi farmerzy ze wschodu po prostu po jakimś przebiegu załóżmy 8500tys mtg odłańczają liczniki że już dalej nie bija   nie trzeba póżniej cofać itp., a jeśli chodzi o handlarzy to z nimi bywa różnie najlepiej trafić na takiego jak wczoraj oglądałem brudny itp.  nie malowany picowany z prawdziwym przebiegiem bo bynajmniej widać co jest a takie picu picu później w polu widać jak z pod lakieru wyłazi olej itp. znam gościa co wozi lawetą ciągniki od handlarza na dużą skale prosto z zachodu  przeważnie u niego kupują handlarze ale przecież nikt nie wyjawi gościa od którego tanio kupuje bo sam by nie zarobił  nie da namiarów na gościa i tyle   samemu trzeba  się meczyć,   koledzy  jeśli chodzi o sprawdzanie przedpływomierzem lub barometrem to raczej odpada  bo szczeże mówiąć który handlarz sobie na to pozwoli żeby coś wsadzać czy badać   tak to już jest trochę trzeba na ryzyko szukać czasem się trafi, na razie mam dwa typy ale nie wiem czy się jeszcze nie wstrzymam trochę do wiosny może coś więcej nasprowadzają na sezon  bo na razie to lipa    głównie allegro i olx sprawdzam  i szukam  może są jeszcze jakieś strony co jest dużo ciągników  ,,, mam jeszcze jedno pytanie ile pali w ciężkiej orce a ile w transporcie 5130 i na OLX JEST TAKI CASE 5130  ZA 33500 BRUTTO CZY MÓGŁ BY KTOŚ GO SOBIE NA ZDJĘCIACH POOGLĄDAĆ I NAPISAĆ COŚ O NIM   zastanawiam się bo trochę tanie to cudo a tak wizualnie nawet ok  mało tego podobno sprawny   jak uważacie i co sądzicie o nim   olx 5130 33500 czekam na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego cena odpowiednia jest do tego rocznika ciągnika jeśli go testowałeś i ci pasuje to kup go i tyle co do spalania  z  maszynami uprawowymi (pług, gruber) można swobodnie pracować przy obrotach 1500-1800, powyżej 2000obr/min spala już zdecydowanie więcej dlatego nie warto trzymać gazu w podłodze w tym ciągniku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

NO DZIEKI KOLEDZY ZA ODPOWIEDZI  Z KAŻDYM DNIEM DOWIADUJE SIE WIECEJ O TYCH CIĄGNIKACH WSZYSTKO PRZEZ FORUM TAKIE JAK TO DZIEKUJE ZA POMOC I DORADE.  

 JESLI CHODZI O PRZEBIEGI I liczniki to bywa różnie  może zależy od typu lub w jakim kraju maszyna pracuje bo inni mówią ze po 10 się kasuje   czasem  dalej bije   mtg  rożnie   gadałem ze znajomym niedawno co kombajny sprowadza z francji ale czasem z niemiec i mówił że często jest tak ze ci wieksi farmerzy ze wschodu po prostu po jakimś przebiegu załóżmy 8500tys mtg odłańczają liczniki że już dalej nie bija   nie trzeba póżniej cofać itp., a jeśli chodzi o handlarzy to z nimi bywa różnie najlepiej trafić na takiego jak wczoraj oglądałem brudny itp.  nie malowany picowany z prawdziwym przebiegiem bo bynajmniej widać co jest a takie picu picu później w polu widać jak z pod lakieru wyłazi olej itp. znam gościa co wozi lawetą ciągniki od handlarza na dużą skale prosto z zachodu  przeważnie u niego kupują handlarze ale przecież nikt nie wyjawi gościa od którego tanio kupuje bo sam by nie zarobił  nie da namiarów na gościa i tyle   samemu trzeba  się meczyć,   koledzy  jeśli chodzi o sprawdzanie przedpływomierzem lub barometrem to raczej odpada  bo szczeże mówiąć który handlarz sobie na to pozwoli żeby coś wsadzać czy badać   tak to już jest trochę trzeba na ryzyko szukać czasem się trafi, na razie mam dwa typy ale nie wiem czy się jeszcze nie wstrzymam trochę do wiosny może coś więcej nasprowadzają na sezon  bo na razie to lipa    głównie allegro i olx sprawdzam  i szukam  może są jeszcze jakieś strony co jest dużo ciągników  ,,, mam jeszcze jedno pytanie ile pali w ciężkiej orce a ile w transporcie 5130 i na OLX JEST TAKI CASE 5130  ZA 33500 BRUTTO CZY MÓGŁ BY KTOŚ GO SOBIE NA ZDJĘCIACH POOGLĄDAĆ I NAPISAĆ COŚ O NIM   zastanawiam się bo trochę tanie to cudo a tak wizualnie nawet ok  mało tego podobno sprawny   jak uważacie i co sądzicie o nim   olx 5130 33500 czekam na odpowiedzi

 

Dość długo jest na olx ten za 33500 był jeszcze w lubelskim za 36000 w gorszym stanie wizualnym ale już poszedł  , porównaj sobie jak chodzą skrzynie w tych dwóch co sprawdzałes... ten za 33,5tys jest z francji ?? ma skrzynie 40km/h bo niektóre miały 30km/h

http://www.ebay.com/itm/Case-IH-Maxxum-5120-5130-5140-5150-5100-5200-Hydraulic-pump-Repair-KIT-1343659C2-/221627035934

a w PL można kupic taki zestaw??

 

Edytowano przez wsiok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego też patrzyłem jest zestaw naprawczy pompy hydraulicznej na ebay i nawet była darmowa wysyłka tylko kolego pewnie ten zestaw to są zamienniki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wpisz w google części do pompy hydraulicznej tłoczkowej Rexroth tylko musisz mieć te symbole z pompy i części dostaniesz bez problemu w PL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek987    0

Witam mam problem z CASE5130, mianowicie na rozgrzanym oleju w skrzyni biegów ciagnik przestaje cofać jak by było tego mało przy nawrotach gdy skręcam koła rozłancza skrzynie wciskam sprzęgło prostuje koła i jedzie dalej dodam że przedniego napędu nie rozłancza .byłem pytać w serwisie to powiedzieli że nie pomogą bo znaja się tylko na nowych czyżby pompa? gdzieś wyczytałem że pompa nie ma nic wspólnego z przodem czy to prawda?Mam go juz 8lat nigdy nie miałem z nim problemów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

To nieźli serwisanci parodia jakaś, z tymi nowszymi to tyle wiedzą gdzie wpiąć kompa i to co komp wskaże to wymieniają aż do skutku tacy są w większości serwisanci. Nie wiem skąd jesteś ale skontaktuj się z forumowiczem mariusz(ZDUN)  on się zajmuje zawodowo takimi rzeczami zawodowo. Bez pomiarów ciśnień i sprawdzenia elektryki ciężko coś powiedzieć, bo przyczyn może być dużo choć podobne problemy parę osób już zgłaszało. Może pompa, może jakiś czujnik, może uszczelniacze bez odpowiedniej diagnostyki ciężko wskazać przyczynę. Odnośnie przedniego napędu to sprawdź elektrozawór/cewkę czy się nie spaliła bo jak tak jest to przód będzie cały czas włączony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek987    0

Dokładnie tak jamk mówisz jestem z okolic koszalina .No W polsce sprzedają zachodni sprzęt a gdy cś się psuje to mówią trzeba było kupić zetora.Wysyłaja swoich serwisantów na szkolenia a czego się oni tam uczą chyba tylko wymieniać filtry oleje.A propo Case 5130,polecam ten ciągnik mimo wszystko komfortowa praca wyciszona kabina, małe spalanie u mnie w orce na głęboko 12l.silnik 6cylindrów CUMINUS najlepszy w Case u mnie bez turbo idzie jak czołg,pięknie pracuje a jeśli skrzynia to tylko pawer shiwt ja mam dodatkowo 4 półbiegi do każdego biegu cos wspaniałego.Przed zakupem takiego ciągnika warto obejrzeć całą eletkrykę czy nie są kable porozrywane aby nie mieć w przyszłości kłopotów.Asprawdzić go najlepiej w polu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576

Problem moze być bardzo szeroki.Pompa jest dosyć trwałym elementem ciagnika ,jeżeli olej był wymieniany w miare solidnie i najważniejsze był stan to tak szybko nie padnie.Natomiast najszybciej zużywaja się elementy sprzęgieł wielotarczowych (tarcze lub uszczelnienie magistrali olejowej) i skutkiem tego bywa spadek cisnienia w danym obwodzie bądź powoduje to niedomagania innych układów powiazanych ,zasilanych hydraulicznie.Najlepszym rozwiązaniem jest pomierzyć cisnienia w układach.Producent przewidział sporo punktów pomiarowych,ale najlepiej jest to opisane w instrukcji napraw (mozna pociagnąc z neta).W pewnym stopniu można coś ustalic poprzez sprawdzanie jak się zachowuje ciagnik przy różnych kombinacjach,włączanie WOM,różne półbiegi ,rewers,kierowanie.Z tego co wiem jezeli przód się nie wyłącza to brakuje cisnienia aby pokonać opór sprężyny kosza wielotarczowego lub poprostu usterka elektryczna.Jak pisałem temat rzeka ... ,raczej bez pomiarów ani rusz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

kolego marek 987  mówisz ze dobre  maszyny i warto je nabyć????bo właśnie takiego chce 5130 bez turbo tylko sie troche boje ale za***iście mi sie podobają a jak spalanie w transporcie??   i jaka skrzynie wybrać powershift czy zwykłą mech i te starsze maja w rewersie 2 zakresy  p i t a gdzie luz???? bo te nowsze to maja p t a pośrodku n  


które lepsze chce tani a dobry nie musi być ładny byle by miał bebechy zdrowe

 


głównie radza ze mechaniczna wytrzymała a powershift wygoda moc tylko awaryjne  wypowiedzą się użytkownicy tych maszyn to będę cos wiedział     chce szybki traktor do pułtransportu i do orki w ciężkich warunkach góry i glina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek987    0

Powiem ci tak ten ciągnik napewno spali ci mniej od zetora ursusa a nawet john deere nie ważne czy to transport czy ciężka orka .Ten grzmot naprawde mało pali a to za sprawa silnika Cumins czy jakoś tak praktycznie bezawaryjny.Wiem bo pracowałem w holandi i tam farmerzy je też chwalą,silniki te wytrzymują nawet 15 000 mt bez remontu.Co do spalania to w orce na głęboko u mnie 12l,a w transporcie jeszcze mniej za sprawa skrzyni40h  .Co do rewersu to są tylko 2zakresy przód i tył nie ma po środku luzu jak to jest w nowszych modelach chcesz się zatrzymać wyłanczasz bieg i tyle.plusem w pawershiwt jest to że masz 4półbiegi do każdego zakresu,jedziesz z pługiem ciągnik zaczyna puchnąć pod górą, a ty operujesz półbiegami bez użycia sprzegła a ciągnik nie wytraca prętkosci w mechanicznej skrzyni trzeba wachlować pawershiwt to wygoda i sprzęgło wytrzymuje ci dłuzej.5130 z pawershiwt nie odpalisz na zaciąg ani z górki,biegi działają dopiero po odpaleniu,sąsiad ma takiego samego postawił na wzniesieniu wbił bieg jak w ursusie a on mu zleciał, nie wolno go także holować.Poprostu jak masz dobry akumulator i rozrusznik to nie ma problemu.Na twoim miejscu bym brał pawershiwt mimo wszystko.Dodam że w holandi mało jest ogłoszeń sprzedam CASE MAXXUM to naprawde dobre sprzęty Ja z moim mam małe problemy ale doprowadzę go do ładu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

kolego marek  a ile dałeś za caseya i który rok jeśli można spytać i z jakiego kraju pochodzi  co  sądzicie o casach z angli i z francji gorsze niż z niemiec  ???  wiadomo ze zależy od stanu i ceny ale czy prawda ze maszyny z francji sa gorzej zadbane a z angli to już w ogóle czy tylko taki mit,,, osobiście mam sprowadzonego 956 z angli i jest w miare   co prawda stary ale w srodku nie jest tak zle a miałem iedyś reno 95.14 z francji to gorzej było w środku no roznie to bywa ale ogolnie z francji jest troche taniej i bliżej w sumie też trudno powiedzieć bo na wyspach jest frank nie euro inny przelicznik ale w sumie farmery tam nie zwracają większej uwagi na błotniki detale itp. pierdoły bo to patrzy żeby w polu zrobić a jak się co urwie to serwis zrobi stać ich  biorą jedne z największych dotacji w Europie chyba sa na 2 lub 3 miejscu za Niemcami holendrami a francuzi to wiem z małego doświadczenia bo pracował brat u baora i mowi chłopie oni to młot i spawara a po 2011 mieli problemy z bankami czy kredytami i mało kupywali nowego  sprzętu to i traktorów było w tych czasach mniej bo tyrali do końca te stare  teraz w 2014 pod koniec 13roku cos puściło bo jest najwięcej ciagnikow chyba z francji u nas niż z niemiec ale z tym można się podochodzic      ps sory za bledy  admin pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek987    0

Ja za swojego dałem 8lat temu 60tys do tej pory nie było z nim problemów kupiłem go od faceta który sprowadza ciągniki z holandi.On do tej pory sprowadza wpisz KOŁCZYGŁOWY woj pomorskie na tablicy wystawia allegro chyba też ja obiezdziłem 4 wojewudztwa napatrzałem się na rupiecje i kupiłem u niego w prawdzie drożej ale sprzęt w super stanie nie picowany.Nigdy bym nie kupił ciągnika z angli tam wszystko rdzewieje błotniki maska sito instalacja zasiarczona we francji to o nic nie dbaja napewno słyszałeś opinie o ich autach.Jeśli juz to tylko z niemiec lub holandi.Pracowałem tam kiedys i byłem w szoku jak tam rolnictwo napędza inne firmy co kawałet na wioskach serwisy ciągników tam mają pojęcie o wszystkim no i stać ich na naprawy często wymieniają sprzęt dotacje mają największe to wymieniaja traktory co 10lat.A ja mam cejsa z 93r i podejżewam że będe nim jezdził jeszcze z 20lat.

Edytowano przez Marek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Moze 8 lat temu sciagał lepsze ciagniki ale jak tam byłem w pazdzierniku to myslałem ze mnie krew zaleje na miejscu cała polske przejechałem i standardowo jak co drugi handlarz w tym kraju przez telefon panie igła igła nic nie trzeba robic wsiadac i jechac idealny stan zajezdzasz na miejsce i sie zastanawiasz czy to ten sam ciagnik co był na zdjeciu i nie mozesz słuchac bredni jakie opowiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawidcase885
      Witam panowie uszczelniał może ktoś z was rozdzielacz hydrauliczny  i wie może jakie  są wymiary oringów  na suwaku case 885 xl 

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez gasior63
      Witam.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z podnoszeniem przyczepy, mianowicie po naprawie skrzyni aby podnieść kiper trzeba mocno gazować dopiero siłownik idzie do góry natomiast po zaciągnięciu ręcznego siłownik podnosi na wolnych obrotach bez gazowania płynnie i szybko.Przed naprawą wszystko chodziło płynnie i szybko bez zaciągniętego ręcznego.
       
    • Przez rafyo
      A co tam. Może komuś się przyda. Sory za jakość, robione telefonem z ekranu kompa bo serwisówke mam na iso.




       








    • Przez miki1237856
      Pacjent: Case mx 170 
      Problem z klimą, była napełniana jakoś 2 lata temu i przez rok był spokój, teraz w lato zaczęło się dziać coś dziwnego, mianowicie rano i wieczorem gdy jest w miarę chłodno to chłodzi ale w południe jak jest ciepło to się wyłącza. Słyszałem że może być to problem z czujnikiem temperatury i tu moje pytanie: Gdzie on jest? I czy może to być jakiś problem z potencjometrem?
      Z góry dziękuję za pomoc 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj