micnow92

zetor 7340 wyrzuca olej przez turbinę

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
micnow92    0

Witam mam taki problem z zetorem podczas rozrzucania obornika zaczął wyrzucać olej, a dużego obciążenia nie miał bo rozrzutnik 2,5 tony. Dodam że turbina po regeneracji w maju. Miał ktoś taki problem? Co z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

pewnie jakaś nie fachowa robota może uszczelnili tylko ją a nie sprawdził czy naprzykład wałek nie przygięty. tak to jest z regeneracją napisz ile dałeś za regeneracje. na allegro była nowa za 1400zł. dobrze turbiny naprawiają za kielcami w mielcu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micnow92    0

kupiłem go w czerwcu a poprzedni właściciel robił regenerację chyba w maju tak pisze na gwarancji. Ale ojciec zaorał w tym tygodniu parę hektarów i ani kropli nie poszło. Poprzedni właściciel za regenerację zapłacił 600zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Najlepiej kup nowa turbine oryginalna czeska i po klopocie. Z regeneracja turbin jest jak z pompami wtryskowymi, niby dyzo zakladów je naprawia ale tak naprawde niewiele potrafi to zrobic dobrze i fachowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Czas odkopać temat. mam takie pytanie do użytkowników zetorów 7340. Jaki okres czasu wytrzymuje u Was turbosprężarka?  Mój szwagier w tym ciągniku będzie wstawiał już 3 turbinę w przeciągu 7 lat. Czy to normalne? mnie się wydaje że coś jest nie halo.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Pytanie jak użytkuje silnik, jakie stosuje oleje, bo turbosprężarkę łatwo wykończyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

10 lat u mnie a turbina śmiga jak nówka, niestety jak się nie umie użytkować silnika doładowanego i jego osprzętu to takie efekty są:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

z kąd ta pewność ,że śmiga jak nówka :P  ? 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Panowie, u szwagra jest pomocnik i on często nie rozumie co się jemu tłumaczy. Ja zawsze mówię, że odpowiednie traktowanie silnika doładowanego, czy to w aucie czy w traktorze odpłaci się właścicielowi długą żywotnością jego podzespołów jak i samego silnika.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj