Skocz do zawartości

Zdjęcie

zetor 7745


59 odpowiedzi na ten temat

#41 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 wrzesień 2008 - 17:51

zetor 7745 mozliwe jest tylko wtedy gdy takowy egzemplarz jest wyposażony w taką opcję :lol:
włacza sie takim pokętłem pomiedzy reduktorem a wajchą od womu jesli jej nie ma to prawdopodobnie nie masz w swoim zetorze 1000 obr womu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor 7745 Dzisiaj, 05:05
  •  

#42 Share jony23

jony23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:sport siłownia

Napisany 19 wrzesień 2008 - 18:21

zetor 7745 aha to nie ma u mnie tego pokretła , ale obiło mi sie też o uszy ze można przełożyć jakis wałek w skrzyni i wtedy będzie właśnie 1000 obrotów
Z E T O R 7 7 4 5

#43 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 28 wrzesień 2008 - 22:14

zetor 7745 Witam
Mamzamiar kupic zetora 7745
I chcialem zapytac o spalanie
tylko prosze o szczere odpowiedzi

Opus meum est


#44 Share Hinco

Hinco

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bochnia

Napisany 28 wrzesień 2008 - 22:23

zetor 7745

I chcialem zapytac o spalanie

Z niejednej osoby słyszane i czytane że jest mniejsze w stosunku do wykonanej pracy do zetorów seri 72 i 52, silnik jest troche inny (wykorbienie jak i tłoki) a tak silniki takie same. Wersje turbo mają 80 koni a z turbiną ladnie ciągną w całym zakresie.
Do czego ma być ciagnik ?

#45 Share PeterZetorFun

PeterZetorFun

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2008 - 13:20

zetor 7745

Witam
Mamzamiar kupic zetora 7745
I chcialem zapytac o spalanie
tylko prosze o szczere odpowiedzi

Dane z instrukcji obsługi:
Obciążenie silnika:
50% - 9,3 l na godzinę zegarową
80% - 12,3 l na godzinę zegarową
100% - 14,9 l na godzinę zegarową.

#46 Share igorass

igorass

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 482 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2008 - 14:02

zetor 7745

Dane z instrukcji obsługi:
Obciążenie silnika:
50% - 9,3 l na godzinę zegarową
80% - 12,3 l na godzinę zegarową
100% - 14,9 l na godzinę zegarową.

To u mnie nawet wychodziło w praktyce mniej - w orce pługiem 4 skibowym w ciężkiej ziemi (obciążenie przypuszczam bliskie 100%) było to w granicach 12l. na godzinę zegarową.

#47 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 15 październik 2008 - 23:28

zetor 7745 rok temu na allegro widziałem zetora 7745, ale za to jakiego...
największe i najszersze opony, tur 3 sekcyjny, zaczep tylny regulowany(jak w nowszych ciągnikach), pełna gama obciążników, turbo co dawało 90 KM (tak podawał), stan idealny, haki na TUZ(belki dłuższe), WOM 540/1000, szybka skrzynia w pełni synchronizowana, tur ze wszystkimi narzędziami (podajrze za dopłatą) miał chyba ze 6000 mth
jak dla mnie marzenie
cena 50 tys.
10 lat mógłbym na takiego zbierać;)

a ja mam zwykłego 7211, strasznie zaniedbanego, szkoda gadać
coś z pompą się dzieje, jak go odpalę zimnego to zanim załapie 4 culinder to zdążu zgasnąć jakby się zapowietrzył, i tak potrafi kilka razy pod rząd, nie wiem co jest, był kupiony nowy kiedy się urodziłem, wtedy to była iskra, ale z czasem coś miał mało mocy (bo tata jeździł delikatnie), więc w sumie 1 cały rok był w pom-ie, tam go nawet rozkręcali na części pierwsze bo to był jedyny w całej okolicy i musieli wiedzieć jak to wszystko jest zbudowane, ale po roku wkońcu wymienili tłumnik i wszystko grało, bo w tłumniku było za dużo sadzy
ale od tamtej pory ciągnik nie odpala od razu, zimą trzeba go grzać i dodatkowo ładować
wiele by tu mówić

#48 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 16 październik 2008 - 07:23

zetor 7745 że jak po naprawie gorzej odpala może mechanicy rozebrali na części i żle żłożyli ,a co chodzi zanim załapie 4 cylinder skąd ty wiesz kiedy on łapie ? U mnie na zimnym też nie zawsze łapie ale nie dlatego że jest zimny tylko paliwa mało jak jest mniej niż 1/4 w zbiorniku to muszę przy pierwszym uruchomieniu podpompować i chodzi (jak nie to nie załapie ,albo tylko pyrknie)

Zaczepy na szynie i haki a i koła szersze były za dopłatą (oczywiście na zachodzie) widziałem mtz z szynowym zaczepem ,haki ,szersze koła i jeszcze klima.Sąsiad ma w MF 3080 hak sterowany siłownikiem a nie tylnymi belkami

#49 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 20 październik 2008 - 15:00

zetor 7745 po mocy, jeśli uruchomię silnik, i od razu ruszam (czego nie powinno się robić) to czuję że jest jeszcze zbyt słaby

a jak uruchomię C-360 (iskierka) co odpali nawet na mrozie za najwyżej drugim przekręceniem silnika to po ruszeniu czuć że ma moc, pomimo że się nie rozgrzał

to jest raczej kwestia zużycia tłoków, tuleii i pierścieni, wiem że jeśli z odpowietrzacza komory smarowania idzie sporo pary, lub jest ta rurka zabrudzona olejem, bądź co gorsza kapie olej, to mam pewność że pierścienie są do wymiany,

#50 Share farmer7745

farmer7745

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 październik 2008 - 21:52

zetor 7745 WITAM.
Po pierwsze czy bezpośrednio po odpaleniu pracuje na wszystkie tłoki, czy czasami do któregoć z nich nie dostaje się płyn chłodzacy, to może powodować jego niedomaganie po odpaleniu.Płynu nie ubywa?Jak z olejem w silniku?I mapisz czy po "rozgrzaniu" pracuje normalnie.
ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor 7745 Dzisiaj, 05:05
  •  

#51 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 październik 2008 - 22:06

zetor 7745 Jeśli cięzko zapala to może byc wina pompy, wtrysków i zle ustawionego konta wtrysku. Skoro go rozkręcali to nie wiadomo jak złozyli.
Stan silnika czyli kiepska kompresja ma dużo do odpalania jak i samej pracy silnika.

#52 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 22 październik 2008 - 15:13

zetor 7745

WITAM.
Po pierwsze czy bezpośrednio po odpaleniu pracuje na wszystkie tłoki, czy czasami do któregoć z nich nie dostaje się płyn chłodzacy, to może powodować jego niedomaganie po odpaleniu.Płynu nie ubywa?Jak z olejem w silniku?I mapisz czy po "rozgrzaniu" pracuje normalnie.

możliwe że płyn chłodzący się dostaje do cylindra, bo już w drugiej głowicy z tulei wycieka płyn na zewnątrz, jak się rozgrzeje, ale niewiele, ale kto wie czy może wyciekać też do cylindra..., jedną głowicę wymieniłem pod tym względem, teraz kolej na następną
oleju ubywa tyle że prędzej tą rurką odpowietrzającą, bo strasznie zabrudzona olejem jest i na dodatek na chodzie ciepłego silnika widać parę z niej lecącą, a jak się ją zatka to po chwili ciśnienie się robi w rurce, co by oznaczało zużycie pierścieni

Jeśli cięzko zapala to może byc wina pompy, wtrysków i zle ustawionego konta wtrysku. Skoro go rozkręcali to nie wiadomo jak złozyli.
Stan silnika czyli kiepska kompresja ma dużo do odpalania jak i samej pracy silnika.

też się zgadza, pompe to ostatnio sam montowałem, i szukałem jakiegoś wzorca aby prawidłowo ją zamontować ale nie znalazłem, muszę dogłębnie książke przestudiować,
pompa jest po regeracji, ale u dość niezbyt zaufanego gościa,

najlepszym wyjściem było by chyba kupić 4 zestawy naprawcze i 3 głowice bo jedna już wymieniona
i po dotarciu powinno wszystko powinno wrócić do normy, pozostałaby tylko sprawa prawidłowego ustawienia pompy
gorzej by było jeśli miałby nadal tak nadal sporo kręcić aby odpalić

#53 Share farmer7745

farmer7745

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 22 październik 2008 - 21:09

zetor 7745 W moim 7745 również "dmuchało" rurką z odpowietrzenia miski i postanowiłem wymienić pierścienie.
Mechanicy trochę sceptycznie do tego podchodzili sugrujac wymianę całych kompletów naprawczych bo rozbierać i tak trzeba a nowe pierścienie w starych tulejach mogą się "nie poukładać " i efekt może być wręcz odwrotny.
Decyzja zapadła po zakupie nowych (oczywiście oryginalnych) kompletów pierścieni i wyjęciu tłoków okazało się że stare nie były takie złe.Nie popenkane, a po włożeniu starego i nowego (dla porównania)do tulei różnice były mikros..
Dziś dalej dmucha (oczywiście nie tak mocno), ale równoczesnie zastosowałem olej 15W 40 tylko zagranicznej firmy ROWE.Oleju ubywa podobnie, a moc się praktycznie nie zmieniła.
Przy wymianie głowic albo samych uszczelek zwróć uwagę żeby były jednakowej grubości(oczywiście uszczelki).
Mi jeszcze doradzali żeby to odpwietrzenie połączyć z kolektorem ssącym i po sprawie.
ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

#54 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2008 - 21:18

zetor 7745 I po sprawie.
Czyli nie widzisz nie przejmujesz sie. ;)

Takie połaczenie jest w silnikach smochodów osobowych, a więc nie szkodzi ale czy cos daje?

Co do ustawienia konta wtrysku to ja bym troszke poeksperymentował, skoro pompa juz jest przestawiona.
Może znajdziesz lepsze położenie pompy - odpowiedni kont wtrysku, może nie idealny ale lepszy.

#55 Share Hinco

Hinco

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bochnia

Napisany 22 październik 2008 - 21:26

zetor 7745 Popuść te 3 śruby popróbuj, zobacz jaki będzie efekt. Ja np u siebie po regeneracji założyłem pompe tak jak była (odbiła sie na bloku) i wygląda na to że jest dobrze(albo nie jest źle ;] ). U siebie mam tą pompe ustawioną tak, że patrzą jakby z siedzenia kierowcy jest ona na tych śrubach maksymalnie w prawo przekręcona. Żeby to profesjonalnie ustawić trzeba jechać do serwisu zetora.. => $$$$$
Ja zawsze jak zapalam swojego to zanim wejdzie powyżej 1000 obr to trzeba gaz do dechy i pare sekund poczekać aż nagle dostanie 'kopa' i śmiga. Z tym że u mnie wyglada to jakby chodził na 2 gary albo przerywał, Podejżewam że na którymś tłoku jest znaczne zużycie tulei i pierścionków i na zimnym bez oleju nie ma kompresji odpowiedniej.. Odme mam w oleju ale ciagnik powera ma! Napewno jeszcze ten rok( z 300mtg) musi pojeździć taki jak jest i jak nie wydmucha uszczelki i nie osłabnie to bedzie tak jeździł w nominale 21 rok ;)

#56 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2008 - 21:37

zetor 7745 To spróbuj tak jak pisał kolega wyżej aby przepompować go.
Przepompuj go przed odpaleniem jak i zaraz po uruchomieniu silnika, może pomoże. Paliwo gdzieś sie minimalnie cofa.

#57 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 23 październik 2008 - 19:29

zetor 7745 paliwo prawie przy każdym zetorku się cofa do zbiornika
można temu zaradzić ale trzeba troche kombinacji
trzeba spojrzeć na C-360 , zbiornik jest na górze to nie było nigdy zdarzenia żeby paliwo wracało do zbiornika
można zamontować mały zbiorniczek paliwa wyżej pompy z zaworkiem jednostronnym, (kulka kauczukowa lub kumowa w spływie zbiorniczka), np koło zbiorniczka płynu hamulcowego lub pod kapułą w kabinie
można również zamontować pompke paliwa z samochodu, jest niedroga, ale myślę że w przypadku montowania w ciągniku mogłaby się okazać bezskuteczna,
czasem trzeba dobrze przemyśleć aby czasem nie żałować

#58 Share michalcium

michalcium

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów

Napisany 16 luty 2010 - 09:40

zetor 7745

Witam
Mamzamiar kupic zetora 7745
I chcialem zapytac o spalanie
tylko prosze o szczere odpowiedzi


W orce spali mniej duzo mniej niż c-360 ja mam c-360 i zetora 7745 zetor pali ok 14 l na hektar a c-360 20l to sam widzisz

#59 Share agusia023

agusia023

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 18 październik 2012 - 20:47

zetor 7745 Witam, Proszę o poradę, mam problem z zetorem 7745. Silnik bardzo ładnie pracuje, nie dymi nawet pod obciążeniem tylko tyle że z rurki odpowietrzającej silnik wydostaje się trochę pary i kapie olej. Co mi poradzicie?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor 7745 Dzisiaj, 05:05
  •  

#60 Share daniel125d

daniel125d

    Użytkownik

  • userphoto
  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 listopad 2013 - 11:07

zetor 7745

W moim 7745 również "dmuchało" rurką z odpowietrzenia miski i postanowiłem wymienić pierścienie.
Mechanicy trochę sceptycznie do tego podchodzili sugrujac wymianę całych kompletów naprawczych bo rozbierać i tak trzeba a nowe pierścienie w starych tulejach mogą się "nie poukładać " i efekt może być wręcz odwrotny.
Decyzja zapadła po zakupie nowych (oczywiście oryginalnych) kompletów pierścieni i wyjęciu tłoków okazało się że stare nie były takie złe.Nie popenkane, a po włożeniu starego i nowego (dla porównania)do tulei różnice były mikros..
Dziś dalej dmucha (oczywiście nie tak mocno), ale równoczesnie zastosowałem olej 15W 40 tylko zagranicznej firmy ROWE.Oleju ubywa podobnie, a moc się praktycznie nie zmieniła.
Przy wymianie głowic albo samych uszczelek zwróć uwagę żeby były jednakowej grubości(oczywiście uszczelki).
Mi jeszcze doradzali żeby to odpwietrzenie połączyć z kolektorem ssącym i po sprawie.


nie rób czasem tej głupoty i nie łącz rórki odpowietrzenia z kolektorem ssącym [rady ludzi którzy o mechanice wiedzą ze słyszenia] w silniku lekko zużytym w komorze wału korbowego wytwarza się ciśnienie zaślepiona rurka czy podłączona pod kolektor sprzyja temu ,powypycha ci uszczelki zimeringi i inne ,efekt który uzyskasz to będzie ulany silnik

Podobne tematy