jankowski17

zetor 7245 a 7745 różnice

Polecane posty

jankowski17    2

witam wszystkich mam do was pytanie czym sie rozni zetor 7245 od zetora 7745 i nie chodzi mi o wyglad tlko parametry itd. czekam na odpowiedzi. POZDRAWIAM


16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Właściwie to były wersje z Turbo przeznaczone na zachód mające 77KM. Wersja bez Turbo ma prawie 70KM. 7745 Turbo jest odpowiednikiem 7340 a zwykły 7745 - 6340. Od 7245 (ma 62,5 KM, odpowiednik 5340 ) różnią się tym że posiadają hamulce tarczowe tak jak w nowszych. Chyba jest także jakaś różnica w kabinach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Silniki w tych Zetorach różnią sie pojemnością, w 7245 jest 3.6 litra, w 7745 jest 3.9 litra. Moc odpowiednio 66KM i 73KM (w wersji 7745 Special z turbo 81KM). 7745 ma większy wydatek pompy hydraulicznej i większe koła od 7245.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

i taka odp mi sie podoba krótko i na tamat. mirasek wielkie dzieki. pozdrawiam


16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetortoja    1

Aktualnie to i mi bardziej się podobają 7745 . Nie wiem jak w 7245, ale w 7745 jest orbitroj, który znacznie ułatwia kierowanie, nie co wspomaganie zwykłe na tłok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetortoja    1

A u mnie jest, bo nie dodałem iż to jest 7745 turbo. Bardzo mi się podoba tak turbinka idzie. Milo posłuchac. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Też lubie ten gwizd turbiny, czasami nawet wyłącze radio i otworze szyberdach :( Tylko pamiętaj żeby motoru z turbo nie gasić bezpośrednio z wysokich obrotów tylko uspokojony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Bo turbina jest rozpędzona i gdy gasisz ciągnik z wysokich obrotów to ona jeszcze pracuje i nie ma smarowania i parę tysiaków w plecy. U mnie takie zetory nazywają "gwizdołkami". :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetortoja    1

A może ktoś mi jeszcze powie, od jakich obrotów nie wolno bezpośrednio gasic ciągnika z turbo??? Jaka jest granica???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Coz troche odswierzam topic-a poniewaz nie ma sensu zakladac nowego. Otoz ogladalem ostatnio sobie na allegro zetorki 7245 i cos mnie strasznie intryguje...kolega Bamboocha ma takiego zetora na kolach przod 24 tyl 34...wyglada ladnie ciagnik jest poziomy.natomiast ten http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B11321 nie ...zagadalem do kolesia majacego taki ciagnik i odpisal mi maila ze to sa z przodu 24 tyl 28 i ze tylko 7745 mialo tyl 34...na tractor data pisze jak byk ''zetor 7245 przod 24 tyl 34'' Gdzie tu logika? jak to jest ze zgraniem predkosci ? takie same kola przod a rozne z tylu? czy ktos potrafi to wyjasnic ? i zarazem uspokoic moja nienasycona ciekawosc? dodam ze te zetory z tymi zekomo 28 maja dziwnie duzo miejsca pod blotnikiem tylnim i maski lekko patrza ku gorze.. Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Dwóch znajomych ma Zetory 7245 i z tyłu koła 28 czy 30 cali, napewno nie 34. Tak samo mój ex 7211.

Wg konedata 7245 ma z tyłu 16.9-30 i z przodu 11.2-24, a 7745 ma 16.9-34 i 12.4-24 czyli szerszy i wyższy balon z przodu, więc to by sie zgadzało.

 

Aha, nie jestem tego pewnien ale jeden z tych znajomych ma z tyłu 16.9-28, jakiś czas temu założył 11.2-24 i nie zgrywają mu sie napędy (przód ciągnie szybciej) poniewarz z przodu powinne być 11.2/ileś tam-24, czyli z niższym balonem (profilem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Najlepiej sprawdzić w katalogu części, są tam podane warianty ogumienia. Na eksport często dawano wyższe koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

nie rozumiem tzn jakbym np w zetorze 7245 wsadzilbym wieksze kola to nie moze mi sie zgrywac naped tzn ze przednia lub tylnia os bedzie sie krecic szybciej ??


16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
nie rozumiem tzn jakbym np w zetorze 7245 wsadzilbym wieksze kola to nie moze mi sie zgrywac naped tzn ze przednia lub tylnia os bedzie sie krecic szybciej ??

Możesz dać wyższe ale z przodu i z tyłu, i tylko takie aby proporcja obwodu tocznego kół przednich i tylnych była taka sama jak na oryginalnych oponach. A znajomy o którym napisałem wrzucił nieco większe koła tylko na przód (bo takie akurat miał), dlatego napędy mu sie gryzą i 4x4 włącza tylko wtedy jak gdzieś utyka na tylnym. Mogłem tylko coś pomieszać z rozmiarami bo nie pamiętam tego dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Przód może być szybszy. Gorzej jak tył jest :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

no i z nowu sie zatrzymalem w toku myslenie.....Konedata podaje z tylu 30 a twoi koledy jak i zetorki z allegro maja z tylu 28......Zabawa w profile kol przednich ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj