Marcinek178

Jumz D65 zbytnio sie grzeje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcinek178    1

Koledzy wydaje mi się że moja białoruśka przegrzewa się. Jeżeli jeżdże na pusto samym traktorem to temp. przekracza 80 no a jak zapnę duży kultywator albo pług 3 skibowy to po chwili mam 100 i wtedy zaczyna puszczać powietrze przez wlew oleju nie wiem czy to normalne gdy olej zagrzeje się do tej temp? dodam ze silnik jest po generalnym remoncie, a wiec robiony był wał i panewki tuleje pierścienie głowica itd.nie wiem gdzie zacząć szukać przyczyny, czy w termostacie czy może chłodnica wody kiepsko chłodzi, czy chłodnica ojeju, a może coś w silniku nie tak? napewno jest on juz dotarty. nic w nim nie stuka odpala zawsze bez problemu ogólnie silnik pracuje ładnie.

Może ktoś coś mi podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D skoro przed naprawą się nie grzał to wina nie jest w chłodnicy,nie zdziwiło by mnie gdyby to była uszczelka pod głowicą :D

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Sprubuj sprawdzić czy dobrze czujnik wskazuje temperature, a poza tym to też sprawdź termostat bo może nie otwiera się do końca albo się zawiesił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinek178    1

Wskażnik temp. na zimnym silniku pokazuje 40 dziś jeszcze nie miałem czasu popatrzec do termostatu, ale przy jakiej temp. powinien on się otwierać? I co się stanie gdy poprostu go wyciągnę i obieg na chłodnicę będzie cały czas. Ja kupiłem traktor uszkodzony więc nie wiem czy przed tem grzał się czy nie. do jakiej temp. taki silnik może pracować 90 ? czy więcej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Temperatury otwarcia termostat mogą być różnie, zależnie od konstrukcji fabrycznej silnika.

http://motoallegro.pl/item1157272232_termostat_mtz_belarus_jumz_stary_nowy_typ.html

Na tym zdjęciu widać , że jeden z nich ten z prawej uruchamia się przy 70, a ten z lewej (chyba)przy 87 stopniach C. Temperatura pracy silnika jest bezpieczna do momentu wrzenia wody, a tak ogólnie to powinna zawierać się w granicach 80-95.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj