Skocz do zawartości

Zdjęcie

Steyr 6140 Profi


31 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 08 listopad 2010 - 16:39

Steyr 6140 Profi Nie raczej takie jak u ciebie :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Steyr 6140 Profi Dzisiaj, 13:39
  •  

#22 Share case500

case500

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 27 grudzień 2011 - 23:26

Steyr 6140 Profi a ty duże masz koła w tym steyr

#23 Share konrad82

konrad82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 972 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 22 luty 2012 - 10:20

Steyr 6140 Profi Czym się różni 4110 profi od classica . jeden ma common-rail a drugi nie,to wiem.. Jest różnica w spalaniu miedzy nimi?

#24 Share Daro20

Daro20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LRA
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja;)

Napisany 22 luty 2012 - 17:44

Steyr 6140 Profi Ten drugi czyli classic to ma mechaniczny wtrysk czyli pompę rotacyjną. Common rail jest sterowany przez komputer i tam jak jest zapotrzebowanie na większą moc to jest wzrost mocy czyli pewnie komputer zwiększa dawkę paliwa czyli więcej wtedy pali.

#25 Share konrad82

konrad82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 972 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 luty 2012 - 14:15

Steyr 6140 Profi Daro tyle to ja wiem. czym jeszcze się różnia te modele?

#26 Share kaseji

kaseji

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 23 luty 2012 - 18:46

Steyr 6140 Profi classic to jest odpowiednik maxxuma x-line czyli bez multicontrolera a profi to jak multicontroler. Teraz jak weszła nowa emisja spalin dla ciągnikow pow. 100km to wszystkie mają ad-blue i common-rail.

Edytowany przez kaseji, 23 luty 2012 - 18:47.

to tam że diesel, ważne ze turbo!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Steyr 6140 Profi Dzisiaj, 13:39
  •  

#27 Share konrad82

konrad82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 972 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 luty 2012 - 19:47

Steyr 6140 Profi spytam inaczej :) ...mam zamiar taki kupic ,lepszu bedzie z tym komputrem czy bez? za bajery sie placi,pzy zakupie i pozniej pewnie tez..Czy jest to wogole potrzebne? mam okolo 40h moze sie zwiekszy a moze nie..

#28 Share kaseji

kaseji

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 24 luty 2012 - 21:46

Steyr 6140 Profi kod komputer tez musisz miec maszyny, jak ma gonic ze zwykłym agregatem i pługiem obrac to nie potrzebne, jak zamierzasz programować prace na uwrociach itd regulowac czas i natęrzenie przeplywu to warto zainwestowac w multicontrolera.
to tam że diesel, ważne ze turbo!!!

#29 Share MFforever

MFforever

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 08 styczeń 2013 - 19:26

Steyr 6140 Profi Witam, mam pytanie dotyczące Steyr 6140 profi, myślimy kupić jakiś nowy ciągnik. A jak narazie z tego co widzę to Steyr jest dość w przystępnej cenie. Czy może ktoś posiada taką maszynę.? Mógł by coś powiedzieć o nim ?

#30 Share boruch

boruch

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 styczeń 2013 - 19:02

Steyr 6140 Profi Witam, jestem szczęśliwym użytkownikiem Steyera 6140. Kupiłem go w kwietniu 2012r z dosyć bogatym wyposażeniem: miękka oś, Eco bieg, radar uślizgu, przedni tuz amortyzowany z oddzielną sekcją i sterowaniem, 14 halogenów za 330 tyś. Jak na tą chwile ma przepracowane 360 mth i jest przed drugim przeglądem. Jestem z okolic Koronowa woj kuj-pomorskie, zapraszam do mojego gospodarstwa., służę również radą co do ciągnika. Jeżeli masz pytania z chęcią na nie odpowiem. pozdrawiam.

Edytowany przez boruch, 25 styczeń 2013 - 20:02.


#31 Share boruch

boruch

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2013 - 18:52

Steyr 6140 Profi Witam. Od razu na wstępie wyjaśnię że nie jestem żadnym przedstawicielem. Jestem rolnikiem, prowadzę rodzinne gospodarstwo w gminie Koronowo i postanowiłem napisać coś od siebie po 360 Mth użytkowania ów ciągnika. Steyr 6140 Profi jest odpowiednikiem Case 140 MC. Bezpośrednim czynnikiem skłaniającym mnie do zakupu ciągnika tego typu były testy zorganizowane przez ODR Minikowo. Najwięksi Dilerzy w regionie, ponad 12 marek ciągników zagregowanych z agregatami upr. siewnymi pracujących na dosyć wymagającym terenie. Wrzucam linki z niektórymi zestawami:
http://www.youtube.com/watch?v=r4YcKQp9rMI
http://www.youtube.com/watch?v=rosHrL-_Xls

Zacznę od wad.
· Odwrotność działania klawiszy obsługi hydrauliki zewnętrznej na Muliconrtrolerze. tzn. gdy wciśniemy klawisz na dół to siłownik się podnosi, natomiast gdy odsuwamy klawisz do góry to siłownik opada. Podobne ustawienie spotykane jest w kombajnach Case. Oczywiście z czasem idzie się do tego przyzwyczaić.
· Miękka oś
amortyzator przedniej osi działa dosyć sztywno i to do takiego stopnia że trudno jest odczuć różnice między wł a wył amortyzacją.
Przedni TUZ przy pracy z balastem 1,1 t trzeba co jakiś czas podnosić joystick do góry gdyż obciążnik opada
· Nawiewy i klimatyzacja
obsługa odpowiedniej temperatury w kabinie jest dosyć kłopotliwa gdyż panel jest umiejscowiony na lewym tylnym słupku. Aby coś przestawić trzeba się odwrócić do tyłu. Znacznie lepszym miejscem był by tylny prawy słupek.
· Rolety przeciwsłoneczne zarówno te przednie jak i te tylne wykonane są z dziurkowanego tworzywa które w małym stopniu blokuje promienie słoneczne
· Słaba widoczność na dolny zaczep. trzeba się sporo wychylić aby celnie podłączyć maszynę.
· Ostatnią rzeczą którą postanowiłem wymienić jest PawerBoost, który włącza się jedynie na ostatnim zakresie biegowym. Od 13 do 16 biegu.W transporcie ok dodatkowa moc się przyda, ale te dodatkowe 26 KM powinny być dostępne w całym zakresie przełożeń.

ZALETY:
  • MultiControler
Największą zaletą jest niewątpliwie MC. Jest to naprawdę przemyślana konstrukcja Ergonomiczny, zintegrowany z pneumatycznym fotelem. praktycznie 100% funkcji ciągnika mamy pod ręką - dosłownie. Podczas jazdy czy pracy na nierówności mamy cały czas doskonałą kontrole nad najważniejszymi funkcjami ciągnikiem. Trzymając joystick mamy w zasięgu kciuka sterowanie: kierunkiem jazdy, biegi góra dół, sprzęgło, TUZ góra dół, Hydraulika - jedna para, jak również obroty silnika. W nocy MultiControler jest dodatkowo oświetlony, zarówno cały podłokietnik jak i klawisze.
  • Fotel
Siedzisko ma wiele ustawień połażenia, oraz regulacji dotyczących twardości. Można go również odchylać na boki co jest nieocenione podczas orki.
  • Kabina
W środku siedzi się dosyć wysoko, mamy dobrą widoczność we wszystkie strony. Drzwi otwierają w całości, nie ma bocznych słupków ograniczających widoczność. Dodatkowo cały komputer, zegary znajdują się w prawym słupku. To rozwiązanie również przypadło mi do gustu gdyż jestem wysoki i zdarzało się że w ciągniku ze standardowym ustawieniem kierownica przysłaniała mi zegary. Wszystkie nawiewy zostały przeniesiony na środkowa kolumnę. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest chłodzony schowek na napoje za kierownicą.
Kabina posiada również otwierany lufcik PCV nad głową kierowcy, który znacznie ułatwia manewrowanie TUREM na wysokościach.Z kabiny daje się również rozłączać górny zaczep transportowy.
  • Oświetlenie
14 halogenów daje pełne oświetlenie.Ciągnik doświetlony jest praktycznie z każdej strony.
  • Skręt
55 stopni oraz tzw "łamane błotniki"
manewrowanie ciągnikiem porównywane jest ze zwrotnością ciągnika mocy średniej. Promień skrętu to 4m, co w praktyce daje możliwość zawrócenia w garażu u szerokości 8m.
  • Tył
Rozwiązania z tyłu ciągnika są też warte uwagi. Przewody hydrauliczne Euro instalujemy w gniazdo typu "klik" poprzez wciśnięcie jaki i łatwe wyciągnięcie przewodu. Cały olej który się pojawi podczas odłączania gromadzi się w zbiorniczku poniżej - pozwala to utrzymać czystość. Na obu tylnych błotnikach mamy możliwość sterowania pierwszą parą hydrauliki jak również TUZem i WOMem.

Użytkuje go krótko, nie wypróbowałem jeszcze wszystkich funkcji takich jak zrządzanie na uwrociach czy obliczanie wykonanej pracy przez np. agregat.. W transporcie super rozwiązaniem jest automatyczna zmiana przełożeń na najwyższej grupie biegowej. Praktycznie kierowanie ogranicza się na operowaniu kierownicą i gazem. Możemy w całości skupić się na drodze, jednak podczas pracy na polu automatyka zmiany biegów niezbyt się sprawdza.
Podsumowując wg mnie jest to oferta godna polecenia. Pomimo pewnych mankamentów naprawdę ciągnik oferuje bogate wyposażenie za niewygórowaną cenę.
Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłem moim wpisem. W razie pytań oto mój e-mail boruch18@o2.pl

Edytowany przez boruch, 20 styczeń 2013 - 21:48.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Steyr 6140 Profi Dzisiaj, 13:39
  •  

#32 Share tormelinda

tormelinda

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Przeworsk

Napisany 15 styczeń 2015 - 16:47

Steyr 6140 Profi

Witam w moim 6140 profi gdy puszczę hamulec nożny to przedni most trzyma jeszcze ok 3sekundy i dopiero puszcza.

Mieliście może coś takiego?



Podobne tematy steyr 6140 profi