Skocz do zawartości

Zdjęcie

t-25 przedni napęd


155 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2639 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury Mrągowo

Napisany 14 luty 2011 - 20:44

t-25 przedni napęd

au nas c-330 lub t25 ale na cipka trzeba było czekać 4 lata... a ciągnik był potrzebny bo 325 już się rozsypała na amen. Dobrze że ruska wziął :D


:lol: :blink:

Moze kogoś zainteresuje
http://otomoto.pl/wl...nie-A35414.html

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
t-25 przedni napęd Dzisiaj, 04:13
  •  

#22 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 14 luty 2011 - 21:00

t-25 przedni napęd Pardą :D Mój bład :D Ciapka

Edytowany przez UrsusCzesio, 14 luty 2011 - 21:03.

Mój Wladimirec podbija świat

#23 Share akadaka

akadaka

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 14 luty 2011 - 22:12

t-25 przedni napęd Ursus Czesio mój Władek jest z 96 i nie ma żadnego wyjścia w skrzyni ale to Leda moze tylko te składane w Rosji to miały? Dołaczam się z prośbą o zdjecia tego wynalazku.

Edytowany przez akadaka, 14 luty 2011 - 22:14.


#24 Share mercedese200

mercedese200

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2011 - 10:38

t-25 przedni napęd siemka mam takie pytanie czy mozna by było z tego wyjscia przerobić w t-25 naped na przodek jesli tak to co trzeba by było kupic ???

na gg jestem cały dzień jak cos to mozecie pisac

#25 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 19 luty 2011 - 10:43

t-25 przedni napęd ale z jakiego wyjścia?
Mój Wladimirec podbija świat

#26 Share tommot003

tommot003

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat: kielecki
  • Zainteresowania:Mororyzacja, rolnictwo

Napisany 19 luty 2011 - 10:59

t-25 przedni napęd Z prawej strony pod podłogą jest takie wyjście zaślepione to o to chodzi

Edytowany przez milanreal1, 19 luty 2011 - 19:22.
cytowanie poprzedniego posta


#27 Share mercedese200

mercedese200

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2011 - 11:11

t-25 przedni napęd tak to zaslepione takim dekielkiem plastikowym

moje gg to 32660409 możecie pisac
"W T-25 Koło pasowe to nie przystawka kątowa jak w Ursusach czy Zetorach. Tutaj jest to przystawka przykręcana do boku korpusu skrzyni biegów. Po prawej stronie tuż przed tylnim kołem. Po zdemontowaniu kaptura ochronnego, zdjęciu zawleczki i dystansu otrzymujemy wieloklin. Jest to wałek pośredni nawrotu. Dzięki temu koło pasowe może kręcić się zarówno w prawo jak i w lewo zależnie od ustawienia kierunku jazdy. Oczywiście nie wbijamy biegu tylko zmieniamy nawrót. Obroty wynoszą 1000 obr/min przy obrotach silnika równych 1800 obr/min.
Aby używać przystawki instrukcja zaleca ustawić ciągnik w położeniu wysokim (zwolnice w pionie) i maksymalnie poszerzyć. Nic nie mówi się tam o demontowaniu jakichkolwiek elementów. Należy więc domniemywać że przystawka znacznie "odsuwa" pas od pojazdu. Sądząc po rysunkach to około 20 cm.
to znalazlem na innym poscie i teraz chodzi mi o to czym mozna z tego wałka zrobic wyjscie do przedniego napędu

#28 Share akadaka

akadaka

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 19 luty 2011 - 11:14

t-25 przedni napęd Na upartego wszystko idzie zrobić ale czy podzespoły to wytrzymają? W t 25 np. wałeczek sprzęgłowy ma 20 mm średnicy, podejrzewam że oryginalny t30 będzie miał o wiele grubszy i mocniejsze sprzęgło.

#29 Share mercedese200

mercedese200

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2011 - 11:24

t-25 przedni napęd mysle że wytrzyma tylko jak z tego wałka wyprowadzic wał ???

pewnie bedzie potrzebny jakis ślimak czy cos nie wiem nie znam sie tak bardzo ale przedni naped by sie przydał juz nie muwie do codziennego używania ale w mokrym terenie albo podczas ruszania z dużym ładunkiem na polu więc był bym za zrobieniem przodka w t-25 i od razu oczywiscie wspomaganie

#30 Share SZYMANOX

SZYMANOX

    Zaawansowany

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 675 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanizacja rolnictwa i Agrofoto.

Napisany 19 luty 2011 - 11:38

t-25 przedni napęd Ludzie normalne sprzęgło nie wytrzyma . .W traktorach z przednim napędem jest wzmacniana [o 2mm grubsza]tarcza sprzęgłowa i mocniejszy docisk .Jak chcesz przodek to kup sobie traktor z przodem i tyle .
@ mercedese200 @-poza tym widać że jesteś zielony ,a żeby dorobić przedni napęd trzeba się bardzo dobrze znać na mechanice ,ponieważ trzeba dobrać/dorobić odpowiednie przekładnie,wzmocnić sprzęgło [o ile się da ] ;)
Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
t-25 przedni napęd Dzisiaj, 04:13
  •  

#31 Share mercedese200

mercedese200

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2011 - 12:56

t-25 przedni napęd wow sam sobie zmień ciągnik ja sie pytam tylko czy sie da a jak sie da to jak tylko potrzebny jakis reduktor żeby mieć wyjscie teraz na przód a nie do koła tylko nie wiem od czego a sprzęgło tej zimy było robione w raz z wałkiem i skrzynią mysle ze na tyle co mi bedzie potrzebny przedni naped do wytrzyma wiec teraz mam jeszcze jedno pytanie jaki mozna tam wsadzic reduktor na ten wałek żebym mial juz wyjscie na wał do przedniego napędu a tak pozatym mam dopiero 15lat wiec jestem zielony.Ale w polu wszystko robie xd ale brak troche mocy xdd
chodzi mi o cos takiego http://www.youtube.c...&feature=fvwrel w czym soc takego znajde albo gdzie kupie

dobra temat do zamkniecia bo nikt nie we xd a przekłądnie juz znalazłem i przodek mam od mtza

Edytowany przez milanreal1, 19 luty 2011 - 19:22.
Pisanie posta pod postem


#32 Share SZYMANOX

SZYMANOX

    Zaawansowany

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 675 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanizacja rolnictwa i Agrofoto.

Napisany 19 luty 2011 - 13:35

t-25 przedni napęd Człowieku!!!!!To nie takie proste ....Musisz dobrać przełożenia .Bo ci koła będą ciągnąć nie równo [opony ci się zjadą ,a poza tym jak koła nie równo ciągną to napęd nic nie daje Odpuść sobie ,bo nie masz pojęcia na ten temat,szkoda pieniędzy ....Jak by to było takie proste to byśmy wszyscy mieli 4x4 w ruskach .
Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

#33 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 19 luty 2011 - 22:06

t-25 przedni napęd Nie da się puścić napędu z tego bo to niezależni od biegu sie kręci tylko od obrotów silnika zawszei wszędzie 100 obrotów przy 1800 silnika ijak wyobrażasz sobie że to sie będzie zgrywac? Na głowie byś stanał i dobierał przełożenia nie zegra się
Mój Wladimirec podbija świat

#34 Share mercedese200

mercedese200

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2011 - 13:41

t-25 przedni napęd aha dzieki zamykamy xdd

#35 Share akadaka

akadaka

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 20 luty 2011 - 14:41

t-25 przedni napęd UrsusCzesio a na którym wałku jest ten wieloklin że sie kręci niezależnie? Bo u mnie tego nie ma i tak na pałę strzeliłem że sie da :P

#36 Share sawo10

sawo10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 20 luty 2011 - 17:09

t-25 przedni napęd

wow sam sobie zmień ciągnik ja sie pytam tylko czy sie da a jak sie da to jak tylko potrzebny jakis reduktor żeby mieć wyjscie teraz na przód a nie do koła tylko nie wiem od czego a sprzęgło tej zimy było robione w raz z wałkiem i skrzynią mysle ze na tyle co mi bedzie potrzebny przedni naped do wytrzyma wiec teraz mam jeszcze jedno pytanie jaki mozna tam wsadzic reduktor na ten wałek żebym mial juz wyjscie na wał do przedniego napędu a tak pozatym mam dopiero 15lat wiec jestem zielony.Ale w polu wszystko robie xd ale brak troche mocy xdd
chodzi mi o cos takiego http://www.youtube.c...&feature=fvwrel w czym soc takego znajde albo gdzie kupie

dobra temat do zamkniecia bo nikt nie we xd a przekłądnie juz znalazłem i przodek mam od mtza



Jeśli brakuje Ci mocy to przedni napęd nic nie da. On jej nie dodaje, poprawia uciąg.
Jak nie masz mocy to zajmij się silnikiem.


Nie wchodząc w szczegóły czy da się czy nie z tego wałka zrobić napęd na przód to lepsza była by taka przekładnia

Coś w stylu przekładni kontowej diaksa (szlifierki kontowej) oczywiście z odpowiednim doborem przekładni (wielkości zębatek)

#37 Share mario1209

mario1209

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2011 - 18:18

t-25 przedni napęd Witam. Podłącze się do tematu. Do przedniego napędu ten wałek sie nie nadaje, ale do napędu wyciągarki jak najbardziej(po zastosowaniu oczywiście odpowiedniej przekładni. Co o tym myślicie?

#38 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 20 luty 2011 - 18:19

t-25 przedni napęd

UrsusCzesio a na którym wałku jest ten wieloklin że sie kręci niezależnie? Bo u mnie tego nie ma i tak na pałę strzeliłem że sie da :P


Z prawej strony ze skrzyni biegów taki cypel zasłoniety plastikowym deklem to jest do napędu maszyn stacjonarnych. I kręci sie niezależnie od biegu czy masz 1 czy 6 zawsze będzie tyle samo obrotów
Mój Wladimirec podbija świat

#39 Share livetevn

livetevn

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2011 - 18:27

t-25 przedni napęd A wracając do przedniego napędu najprościej było by dostanie się do rewersu i wyprowadzenie na jakiejś przekładni. Tylko jak to rozwiązać z przodu trzeba jakąś oś tylko od czego??:D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
t-25 przedni napęd Dzisiaj, 04:13
  •  

#40 Share Biesy

Biesy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 21 luty 2011 - 19:05

t-25 przedni napęd

Ursus Czesio mój Władek jest z 96 i nie ma żadnego wyjścia w skrzyni ale to Leda moze tylko te składane w Rosji to miały? Dołaczam się z prośbą o zdjecia tego wynalazku.

Mój Władek ma wyjście na skrzyni na koło pasowe, nigdy tego nie używałem.
A jakby wykorzystać do napędzania przedniego napędu? Albo do sprężarki czy dodatkowej pompy hydraulicznej?Może ktoś próbował to do czegoś użyć?

Podobne tematy zalozyc przedni naped wladimircu