Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 4T a 6 cylindrów


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kpiotr

kpiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KRASNYSTAW, Lubelskie

Napisany 17 wrzesień 2010 - 12:23

Renault 4T a 6 cylindrów witam. chciałbym się dowiedziec czy ciągniki renault z silnikiem 4T serii 103.14, 103.54 dadzą rade z agregatem podorywkowym 2.6m http://www.agro-fact...podorywkowe.htm i agregatem uprawowo siewnym 3,0m tej samej firmy z wałem packer na ziemiach 3-4klasy, teren w miare równy ale zdarzają sie wzniesienia z gliną. czy może lepiej by pasował do tego ciagnik z silnikiem 6cyl..???chodzi mi zeby ciągnik nie był katowany z tymi narzedziami.pozdrawiam
jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 4T a 6 cylindrów Dzisiaj, 05:00
  •  

#2 Share tomu

tomu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 wrzesień 2010 - 14:54

Renault 4T a 6 cylindrów Mam do swojej Renaty 110.54 i podorywkowy 2.6m co prawda bez podcinaczy z 13 łap i uprawowo siewny 3m. Radzi sobie z nimi bardzo dobrze praktycznie nie czuje co ciągnie dodatkowo pracuje jeszcze z pługiem 4x40 który nie sprawia jej żadnych kłopotów. I pracuje na podobnych ziemiach 3-4 klasy z dużą ilością glin i górek.
Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

#3 Share kpiotr

kpiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KRASNYSTAW, Lubelskie

Napisany 17 wrzesień 2010 - 16:39

Renault 4T a 6 cylindrów aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam
jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

#4 Share slawek36

slawek36

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wągrowiec

Napisany 17 wrzesień 2010 - 17:11

Renault 4T a 6 cylindrów Ja Renault 106.14sp ciągam ścierniskowa 2.7 i też go nie czuje :P
Pług 4x40 (idzie nawe na 2 szosowej, ale nie chce czegoś urwać xD)
A co do skrętu... to u mnie nie jest zbyt dobry, mimo tego że koła trochę się kładą, ale przyzwyczaiłem już się.

#5 Share prolnik

prolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów

Napisany 17 wrzesień 2010 - 18:09

Renault 4T a 6 cylindrów Mój 110-54 z 5x40 zagonem idzie 3 na żółwiu lub 2 szosowa (i to nie jest tak szybko ;/)

#6 Share ksjan68

ksjan68

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 17 wrzesień 2010 - 20:10

Renault 4T a 6 cylindrów jakiej marki pług ciagasz na 3 żółw lub 2 szosowej?i jak szeroko bierze?

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam

ja mam 110 14 i skret ma bdb na miejscu mozna zawrocic!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 4T a 6 cylindrów Dzisiaj, 05:00
  •  

#7 Share prolnik

prolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów

Napisany 18 wrzesień 2010 - 05:23

Renault 4T a 6 cylindrów AKPIL 400czh5, bierze 2 metry. Mierzone. Ale testowane na głebokości 10cm. Niedługo siewna. Powiem, co i jak.

#8 Share kpiotr

kpiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KRASNYSTAW, Lubelskie

Napisany 18 wrzesień 2010 - 09:48

Renault 4T a 6 cylindrów to ciezko odrazu PROLNIK napisac na ile cm orałeś ze taki szał. kazdy mysli ze w glebokiej orce....a tymczasem glebsza podorywka tylko...ciekawe jak szybko bedziesz jechal w orce zimowej tym plugiem
jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

#9 Share prolnik

prolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów

Napisany 18 wrzesień 2010 - 16:32

Renault 4T a 6 cylindrów Zimową to zazwyczaj robi się na około 5 km/h. Dla ciebie zrobię na 20-25 cm i max prędkość.

#10 Share tomu

tomu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 24 wrzesień 2010 - 17:31

Renault 4T a 6 cylindrów Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D
Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

#11 Share ksjan68

ksjan68

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 27 wrzesień 2010 - 17:55

Renault 4T a 6 cylindrów

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D

jakĄ masz renie?ZE MÓWISZ ŻE TRAGEDIA Z ZAWRACANIEM?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 4T a 6 cylindrów Dzisiaj, 05:00
  •  

#12 Share prolnik

prolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów

Napisany 02 październik 2010 - 15:55

Renault 4T a 6 cylindrów Dzisiaj testowałem z miarką w ręku. Pług AKPIL 400czh5 - 200 cm szerokość. W polu mokro (wczoraj padał deszcz). Gdzieniegdzie zostały potężne skiby. Orałem na głębokość 19-21 cm. Biegiem 2 na szosowych. Renault radził sobie świetnie. Dałby nawet o ten 1 km/h więcej, gdyby były biegi pod obciążeniem... Pod górkę zero problemów, z resztą to dla niego nie ma znaczenia. Obroty 1800-2000, i ani więcej, bo nie widziałem sensu go tak piłować. Kawałek 1,20 ha razem z wykończeniem zrobiłem w 60 minut - pole proste. A ustawienie pługa zajęło łącznie 10 minut, lecz tego już nie wliczałem. O dziwo dobrze sobie radził na lekkiej glinie bez przedniego napędu.

Podobne tematy