Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-360


591 odpowiedzi na ten temat

#101 Share toniekmf255

toniekmf255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 11 sierpień 2009 - 21:21

Głowica C-360 Przy każdej wymianie uszczelki głowice powinno się planować. W zakładzie który planował mi głowice polecili mi uszczelkę grafitowo-papierową, jest grubsza i lepiej uszczelnia.
Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 00:03
  •  

#102 Share tommot003

tommot003

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat: kielecki
  • Zainteresowania:Mororyzacja, rolnictwo

Napisany 11 sierpień 2009 - 21:22

Głowica C-360 Rok temu gościu wkładał mi te uszczelke na smar i była papierowa, głowica niebyła plaowana :)
Uszczelka wytrzymała 150 mth :)

#103 Share krystiano35

krystiano35

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 12 sierpień 2009 - 20:05

Głowica C-360 W perkinsie z tymi uszczelkami jest problem :) mi wydmuchało z 6-7 razy na 7 tyś mtg i głowica też była planowana i nic to niedało a stosowałem miedziane i papierowe uszczelki prawie to samo , juz niewiem jakich używać :)

#104 Share toniekmf255

toniekmf255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 12 sierpień 2009 - 20:47

Głowica C-360 Mi dmuchało uszczelkę bo opuściła się tuleja na środkowym cylindrze
Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

#105 Share maresek2

maresek2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie, Powiat Sepoleński
  • Zainteresowania:Motocykle, motoryzacja, i wszystko po troszku.

Napisany 12 sierpień 2009 - 21:07

Głowica C-360 Własnie jak pisał toniekmf255 grafotowo-papierowa jest dobra troszke droższa. Z reguły planowanie powinno pomóc ale tuleje muszą być tyeż dobrze osadzone bez odchyleń. I trzeba pamiętać jak dokręcać najlepiej według schematu, od środka na zewnątrz to pomaga ja to stosuje i jakoś narazie mam spokój z wydmuchiwaniem. I uszczelke kłedziemy bez żadnego smaru , posmarować to można sobie pod głowicą w Komarku a nie w traktorze. No niestety MF 3p już tak mają.

#106 Share tommot003

tommot003

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat: kielecki
  • Zainteresowania:Mororyzacja, rolnictwo

Napisany 12 sierpień 2009 - 21:34

Głowica C-360 Dzisjaj zdjołem głowice i zawiozłem ją do planowania i odrazu sprawdzą szczelność i jakoć zaworów.
Mam takie pytnie:
-czy tłok w cylindrze powinien sie ruszać na boki? Bo dzisjaj zauważyłem że sie minimalnie rusza :)

#107 Share Kyristo

Kyristo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie - wojsławice

Napisany 12 sierpień 2009 - 21:37

Głowica C-360 Witam. Właśnie dzisiaj wysmerfowało mi uszczelkę pod głowicą w moim MF 255 a wywaliło ja prawdopodobnie dlatego bo cos się działo z termostatem, najpierw buzowało płyn, potem sączył się z pod głowicy a dzisiaj poszedł dym i olej odmą. Od samego początku (po remoncie) wskażnik temperatury był zbyt blisko czerwonego i działy się te dziwne rzeczy z płynem, jakieś dwa tyg. temu wywaliłem termostat i zegar pokazywał już dobrą temperaturę pracy ale to nie pomogło bo i tak poszła uszczelka wczesniej Moje pytanie brzmi: Czy dobrze po remoncie założyłem termostat? ponieważ rozbierał go ojciec i nie pamiętał jak szedł, czy ma byc tak jak na zdjęciu czy może odwrotnie

#108 Share tommot003

tommot003

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat: kielecki
  • Zainteresowania:Mororyzacja, rolnictwo

Napisany 15 sierpień 2009 - 09:53

Głowica C-360 Dzięki za wszystkie odpowiedzi uszczelke założyłem i jest ok :D

#109 Share toniekmf255

toniekmf255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 15 sierpień 2009 - 11:48

Głowica C-360

Witam. Właśnie dzisiaj wysmerfowało mi uszczelkę pod głowicą w moim MF 255 a wywaliło ja prawdopodobnie dlatego bo cos się działo z termostatem, najpierw buzowało płyn, potem sączył się z pod głowicy a dzisiaj poszedł dym i olej odmą. Od samego początku (po remoncie) wskażnik temperatury był zbyt blisko czerwonego i działy się te dziwne rzeczy z płynem, jakieś dwa tyg. temu wywaliłem termostat i zegar pokazywał już dobrą temperaturę pracy ale to nie pomogło bo i tak poszła uszczelka wczesniej Moje pytanie brzmi: Czy dobrze po remoncie założyłem termostat? ponieważ rozbierał go ojciec i nie pamiętał jak szedł, czy ma byc tak jak na zdjęciu czy może odwrotnie

Termostatu nie da się źle założyć
Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

#110 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 15 sierpień 2009 - 11:57

Głowica C-360 U mnie na szczęście nie ma tego problemu w 3p. Od nowości chodzi dobrze. Jak widać nie wszystkie 3p tak mają
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 00:03
  •  

#111 Share Kyristo

Kyristo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie - wojsławice

Napisany 15 sierpień 2009 - 18:11

Głowica C-360

Termostatu nie da się źle założyć


Jak to się nie da, można założyc go odwrotnie, ale mniejsza z tym, już śmiga na nowej uszczelce, termostatu wcale nie zakładałem i jest git. Musiał byc jakiś wadliwy (firmy MERA!!!) i przez niego silnik się prawidłowo nie dotarł i nie ma tego pałera jak powinien miec po kapitalce z czego jestem niezmiernie niezadowolony :D

Czy są, i jakie są konsekwencje jazdy bez termostatu?

#112 Share Majki1474

Majki1474

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 15 sierpień 2009 - 19:09

Głowica C-360

W perkinsie z tymi uszczelkami jest problem <_< mi wydmuchało z 6-7 razy na 7 tyś mtg i głowica też była planowana i nic to niedało a stosowałem miedziane i papierowe uszczelki prawie to samo , juz niewiem jakich używać ;)



#113 Share kielbasa

kielbasa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, mechanika, elektryka, elektronika

Napisany 15 sierpień 2009 - 19:10

Głowica C-360 niedogrzanie silnika, które czasami bywa gorsze niż przegrzanie. jeżeli ktoś go tam wsadził, to znaczy, że ma tam być.
"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

#114 Share toniekmf255

toniekmf255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 15 sierpień 2009 - 20:42

Głowica C-360

Jak to się nie da, można założyc go odwrotnie, ale mniejsza z tym, już śmiga na nowej uszczelce, termostatu wcale nie zakładałem i jest git. Musiał byc jakiś wadliwy (firmy MERA!!!) i przez niego silnik się prawidłowo nie dotarł i nie ma tego pałera jak powinien miec po kapitalce z czego jestem niezmiernie niezadowolony :D

Czy są, i jakie są konsekwencje jazdy bez termostatu?

Jeśli go źle włożysz to nie założysz dekla na niego :D
Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

#115 Share MASSEYFERGUSSON255

MASSEYFERGUSSON255

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Malenin

Napisany 17 luty 2010 - 19:02

Głowica C-360 Siemka mam problem od roku już chyba 5 razy pekła uszczelka pod głowicą tylko jak dostanie trochę obciążenia i zawsze w tym samym miejscu co to morze być ?

#116 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 luty 2010 - 19:15

Głowica C-360 najprawdopodobniej coś z głowicą pewnie nierówna, oddaj głowice do planowania.

#117 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 17 luty 2010 - 19:22

Głowica C-360 Z tego co wiem (z rad mojego mechanika) to głowice w silnikach perkinsa zawsze trzeba planować. Spróbuj ja splanować, założyć uszczelke i dokrecić wszystko wg kolejności. Może ta głowica jest pęknieta?? Wszystko powinno wyjść podczas planowania jej.

#118 Share ageimuk

ageimuk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie pow Debica

Napisany 17 luty 2010 - 19:25

Głowica C-360

Siemka mam problem od roku już chyba 5 razy pekła uszczelka pod głowicą tylko jak dostanie trochę obciążenia i zawsze w tym samym miejscu co to morze być ?

zobacz czy ci zawory niepuszczaja sprawdz luzy bo czesto sie tak dzieje ze pod obciazeniem dostaje czesc spalin z innego cylindra to cos w rodzaju doladowania i wtedy uszczelka pusci lub nawet glowica peknie zwykle miedzy 1 a 2 cylindrem

#119 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 17 luty 2010 - 19:32

Głowica C-360 Na ogół to po wymianie uszczelki reguluje się luz zaworów, poczekajmy co powie jeszcze MASSEYFERGUSON255, bo jak na razie to mozna sobie wróżyć.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 00:03
  •  

#120 Share paatrykk

paatrykk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2010 - 19:40

Głowica C-360 czasem na uszczelkę ma powody źle ustawiony zapłon

Podobne tematy