Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-360


591 odpowiedzi na ten temat

#41 Share lukano

lukano

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo :)

Napisany 04 wrzesień 2008 - 16:49

Głowica C-360 Taka jak w instrukcji napraw
Dodany obrazek
Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 07:37
  •  

#42 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 04 wrzesień 2008 - 18:20

Głowica C-360 No może i tak.

#43 Share claas26

claas26

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 29 wrzesień 2008 - 17:01

Głowica C-360 Witam
Robilem dzisiaj orke i wydmuchało mi uszczelke pod głowicą i jednocześnie zaczelo cos strasznie stukać między silnikiem a sprzęgłem.Co to może być.Nie wiem czy brać sie juz za rozpaławianie ciągnika?? Zawsze tak jest z 60 jak jest robota to ona sie psuje:(:P

#44 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 29 wrzesień 2008 - 17:29

Głowica C-360 Ten stuk dochodzi z dołu silnika? Podaj dokładniejszą lokalizację stuku i czy stuka niezależnie od obrotów i jakiego rodzaju jest ten odgłos. Możliwości są różne ; zatarta panewka , pęknięty wał, zatarty tłok - daremna wyliczanka. Na której głowicy wydmuchało uszczelkę? Zdejmij głowicę, misę, obadaj czy nie ma śladów zatarcia wału, tłoka, czy panewki się nie przemieściły, poświeć latarką może coś zmieniło barwę, sprawdź jednolitość wału i luzy osiowe. Jak coś zobaczysz to napisz.

#45 Share arek116

arek116

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 29 wrzesień 2008 - 19:17

Głowica C-360 mogła się panewka obrócic i stuka tłok o głowicę co konsekwencją było wydmuchanie uszczelki. ale to tylko jedna możliwośc a ich jest naprawdę dużo. co do psujących się c360 gdy jest potrzebna to nie tylko u ciebie tak jest ja mam dwa takie modele i jest 2x tak samo.

#46 Share claas26

claas26

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 30 wrzesień 2008 - 15:50

Głowica C-360 Uszczelke wydmuchałe w pierwszej głowicy z przodu.Odkręciłem dzisiaj miske i na dnie jest pełno jakis opiłków wyglądają jak miedziane

#47 Share kevin25

kevin25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przedświt
  • Zainteresowania:Rolnictwo Mechanika Pojazdów Modelowanie Przestrzenne i Powierzchniowe,

Napisany 30 wrzesień 2008 - 16:01

Głowica C-360 to obróciła ci się panewka na korbowodzie
JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

#48 Share uish

uish

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 09 grudzień 2008 - 13:42

Głowica C-360 Witam Panowie i być może panie ;)
Potrzebuję się dowiedzieć z jakim momentem obrotowym powinny być dokręcone głowice w 60-tce?

#49 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 09 grudzień 2008 - 13:56

Głowica C-360 Moment ten wynosi 140-150 Nm. Rozumiem, że jest to "zwykła" C-360 bo w C-360 3P moment ten wynosi 100 Nm.

#50 Share damian9871

damian9871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 09 grudzień 2008 - 17:51

Głowica C-360 tylko że jak tak dokręciłem uszczelki (te z miedzią po boku) to olej wywalało i trzeba było dokręcić 180Nm. może na inny typ uszczelek starczy to co podałeś

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 07:37
  •  

#51 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 09 grudzień 2008 - 19:21

Głowica C-360 Po pierwsze: takie zalecenia są w instrukcji napraw. Po drugie: ja zawsze stosuję uszczelki grafitowe, które przed założeniem smaruję smarem. Przy tej metodzie nigdy nie miałem przecieków. Po trzecie: jeżeli głowica i blok silnika mają proste płaszczyzny przylegania, oraz tuleje cylindrowe osadzone są prawidłowo, nie ma prawa być przecieków nawet przy stosowaniu miedzianej uszczelki.

#52 Share toniekmf255

toniekmf255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 09 grudzień 2008 - 20:16

Głowica C-360 Tak jak pisał @Elektrotechnik moment dokręcania wdg. instrukcji wynosi 14-15kGm czyli 137.34-147.15Nm
Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

#53 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 09 grudzień 2008 - 21:08

Głowica C-360 damian9871 a dokręcałeś je po pracy silnika ,koło 5 mth czyli po przegrzaniu i jeszcze bodajże na gorąco

#54 Share marian3p

marian3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 09 grudzień 2008 - 22:08

Głowica C-360

tylko że jak tak dokręciłem uszczelki (te z miedzią po boku) to olej wywalało i trzeba było dokręcić 180Nm. może na inny typ uszczelek starczy to co podałeś

Pewnie masz zwichrowana glowice lub blok. Wtedy mocniejsze dokrecenie moze pomoc, ale na jak dlugo zalezy od jakosci uszczelki.

Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.


#55 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 10 grudzień 2008 - 10:31

Głowica C-360

damian9871 a dokręcałeś je po pracy silnika ,koło 5 mth czyli po przegrzaniu i jeszcze bodajże na gorąco

Żeliwne głowice dokręca się TYLKO NA ZIMNYM silniku. A z tym dokręcaniem to masz rację. Warto wykonać takie kontrolne dokręcenie jednak po 25-30 mth pracy silnika. Jeszcze jedna sprawa. Jeżeli głowica była zdejmowana 5 razy to należy wymienić szpilki wkręcone w blok, zwłaszcza jak ktoś dokręcał momentem większym niż zalecany. Szpilki są bowiem obciążone prawie do granicy plastyczności i po prostu rozciągają się podczas pracy silnika. Może wtedy wystąpić skrzywienie głowicy i przedmuch przez uszczelkę. Ja przy wymianie uszczelki (zwłaszcza jeżeli nie wiem kto majstrował przy silniku) robię planowanie głowicy. Tak dla pewności.

#56 Share mir36

mir36

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 10 grudzień 2008 - 18:04

Głowica C-360 kolejność dokrecania srub i siła jak do tego uzywasz musi byc jednakowa dla wszystkich nakretek, i zawsze dociskaj w tej samej kolejnosci. jesli chodzi o szpilki to koledzy maja racje jesli ich nie zmieniałeś to zmien na nowe, która strona zakładasz uszczeli do silnika? powinno zakładac się okuciem miedzanym do dołu o zawinieciami do góry.

#57 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 11 grudzień 2008 - 15:10

Głowica C-360 Mam czysto teoretyczne pytanie do kolegi @mir36. Mianowicie czy nie jest tak jeżeli uszczelka nie ma napisu "TOP" lub "GÓRA" to można zakładać ją dowolnie?

#58 Share bzyku123456

bzyku123456

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 luty 2009 - 17:57

Głowica C-360 Mam problem z C-360. Podczas pracy silnika, kiedy się już trochę rozgrzeje z chłodnicy równomiernie z obrotami silnika wydostaje sie powietrze, które wypluwa wodę z chłodnicy. Czy mogą to być jakieś przedmuchy??? Może jakaś uszczelka pod głowicą??? Dodam, że korek od chłodnicy jest sprawny, sprężyna działa jak należy. Skąd to powietrze??? Dzięki za odpowiedź..
3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

#59 Share arek116

arek116

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 12 luty 2009 - 18:17

Głowica C-360 Najprawdopodobniej poszła uszczelka ale może być kilka opcji. Podstawowe pytanie czy ciągnik był zalany płynem czy wodą bo jeżeli zalany wodą to może go przymroziło i pękła głowica albo blok między tulejami. Możemy sobie gdybać ale najlepiej ściągnąć głowice bo bez tego się nie obedzie i zobaczyć co jest.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 07:37
  •  

#60 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 12 luty 2009 - 18:20

Głowica C-360 To nie powietrze a dym oczyszczony przez wodę. wymień uszczelkę pod głowicą. Miałem już tak w ciapku.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


Podobne tematy