Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-360


591 odpowiedzi na ten temat

#521 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 12 listopad 2015 - 07:53

Głowica C-360 U nas po 100zł biorą,pochodzenie części nie znane ale kilka lat wytrzymują.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 01:05
  •  

#522 Share lolek2000

lolek2000

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska pow. limanowski
  • Zainteresowania:Lubię sianokosy

Napisany 13 listopad 2015 - 06:56

Głowica C-360

Do Asharot i Adi 96: dlaczego macie taki problem z głowicami ,lub innymi częściami  ,czy macie założony TERMOSTAT ? mi się wydaje że od TERMOSTATU wszystko się odkształca, pęka ,robią się przedmuchy i  przepala(uszczelki pod głowicą).



#523 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 13 listopad 2015 - 07:02

Głowica C-360 Ja nie mam problemu z głowicami.
Termostat mam kilka lat,układ zalany przez cały rok płynem.
Wentylator mam 7-łopatkowy.Generalnie układ nie do zagrzania nawet w najbardziej upalne dni.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#524 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 13 listopad 2015 - 18:38

Głowica C-360

A co za pytanie  ja nie wiem.Czy ja powiedziałem że głowice krzywe? Głowica nie ruszana od nowości dokładnie 31 lat jak mówiłem mam dołki w trzonkach zaworowych  i luzu zaworowego nie mam z czego za bardzo ustawiać  barabanią mi zawory.Nie mam żadnego przedmuchu ani głowica nie jest nigdzie pęknięta planować też nie zamierzam bo nie ma takiej potrzeby  tylko przed założeniem przetrze    papierem ściernym  bo jak sie planuje, to z głowicy robi się szlichta  a tak są jakby rysy dołki i głowica się trzyma.Termostat mam nawet sprawdzałem temperaturę  cieczy chłodzącej  była 81 82 stopni więc prawidłowo.Dodatkowo ciągnik mi dymi i trochę weźmie oleju, i na bank  to nie pierścienie bo przez korek wlewu oleju nie wypluwa  a bierze olej że jest luz w prowadnicach zaworowych i gniazda po wybijane.Dla twojej wiadomości Lolek  ciągnik nigdy nie był przegrzany nawet woda nigdy w nim się nie zagotowała.Ubzdurałeś sobie z tymi przedmuchami i przepalonymi uszczelkami 



#525 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2015 - 20:13

Głowica C-360

No to kolego powodzenia.Po 31 latach ty nie będziesz planował głowic.Po każdej wymianie uszczelki powinno się planować głowice ale to już twoja sprawa.



#526 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 listopad 2015 - 20:22

Głowica C-360

E no z tą każdą wymianą uszczelki to przesadziłeś. Jak trzeba to się planuje. A powody to krzywa głowica, skorodowana powierzchnia  lub remont. 


KPK Kumurun Team

#527 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2015 - 20:35

Głowica C-360

No tylko uszczelkę wywali po dobrym przegrzaniu lub wstawieniu w palnik.Od tak nikt nie wymienia.W c 360 jest  krótka głowica tylko na jeden gar więc wybacza lekkie zwichrowanie  ale jak masz 3 lub 4 to już głowica się wichruje a to już nie wybacza no i uszczelka bo 60 pod głowice to śmieszne pieniądze.



#528 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 listopad 2015 - 20:38

Głowica C-360

No właśnie. Więc teraz sam stwierdziłeś że przy zwichrowaniu. Nie każdorazowo przy wymianie.

A uszczelkę może wydmuchać z kilku powodów. Ze starości bo się zdarza, bo kiepsko wymieniona, bo sama uszczelka kiepska, bo tuleje opadnięte, nawet przegrzanie może doprowadzić do uszkodzenia uszczelki nie deformując głowicy. Głowica w tych przypadkach nie musi kwalifikować się do planowania. Wystarczy to sprawdzić i tyle. Najprostszy możliwy zabieg.


KPK Kumurun Team

#529 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 13 listopad 2015 - 20:48

Głowica C-360

Wiedziałemże jak napisze że nie bede planował że zaraz ktoś znajdzie  i napisze że przy każdym remoncie głowicy  Raczej u mnie nie będzie takiej potrzeby tylko przetrzeć głowice papierem oraz krawędź bloku  żeby nie było resztek po starej uszczelce.Zrobię jak napisałem i zobaczymy  czy coś będzie się dziać.Dzięki Seweryn za info  bo w sprawach naprawy to ty na każde jesteś w stanie odpowiedzieć  ;)



#530 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 listopad 2015 - 20:51

Głowica C-360

Domyślam się że chodzi  cztery male. One są idiotoodporne. Dokręć je jeszcze raz po rozgrzaniu i spokój będziesz miał na lata jeśli wszystko proste.


KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 01:05
  •  

#531 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2015 - 20:52

Głowica C-360

Spoko 20 lat już grzebie w tym i zawsze planuje i skoro po sprawdzeniu tuleja jest za nisko osadzona to nie zakładam głowicy.Jest jedno powiedzenie.Rutyna zawsze gubi.A co dokręcania głowicy po rozgrzaniu to za każdym razem robię to i nigdy bez powodu nie wywaliło uszczelki a co starości to po 10 latach wymiana uszczelki to nic dziwnego ale spoko każdy ma swoje racje.Nie pomagam na forum zbyt dużo bo przychodzę po 10-12 godzinach z garażu to trzeba trochę odpocząć i z rodzinie poświęcić czasu.


Edytowany przez balcerek1, 13 listopad 2015 - 21:02.


#532 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 listopad 2015 - 20:56

Głowica C-360

No widzisz więc nie wiesz czy były dobre skoro tego nie sprawdziłeś tylko na ślepo planujesz. To jest rutyną lub naciąganiem na koszty.   W głowicy sprawdza się płaszczyznę przed planowaniem i robi to gdy trzeba a nie za każdym razem dla zasady.   Tuleja to znów inna sprawa i nie za bardzo planowanie głowicy jej pomoże.

 


Edytowany przez seweryn20, 13 listopad 2015 - 20:58.

KPK Kumurun Team

#533 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2015 - 21:14

Głowica C-360

50 zł za planowanie 4 głowicy to koszty to ja wymiękam.Rubta co chceta.Robocizna 4 głowic do 60 to tylko 400 ze sprawdzeniem szczelności wymianą zaworów i prowadnic i planowaniem.to są koszty i rutyna chyba że lubisz grzebać po kilka razy przy jednym gracie.Miałem praktyki w SKR i tez nie planowali bo niby poco nie będzie roboty na garażu trzeba było dbać o robotę na garażu a ja mam jej na razie dosyć.ale spoko.



#534 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 13 listopad 2015 - 22:00

Głowica C-360

A blok  to też osiujesz  za każdym razem? Bo osiowanie bloku jest podobnie jak z planowaniem głowicy



#535 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2015 - 22:23

Głowica C-360

Po co komuś doradzać jak ktoś się czepia.Powodzenia w remoncie .Niech służy jak najdłużej.



#536 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 13 listopad 2015 - 22:40

Głowica C-360

Się nie czepiam tylko każdy mechanik ma swój sposób że robi tak i tak  i zawsze się tego trzyma.Jeżeli mi wydmucha po tych 100 mtg lub po ciężkiej pracy to wtedy zplanuje



#537 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 listopad 2015 - 10:36

Głowica C-360

No widzisz rutyniarz jesteś z automatu waląc głowicę do remontu nawet nie sprawdzając czy jest prosta. Gdybyś to zrobił chociaż RAZ  wiedział byś że w 60-ce większość się do tego nie kwalifikuje.  Jasno z tego wynika że zakładając prosta głowicę na silnik nic nie będziesz robił dwa razy. Stara prosta a nowa też prosta. Gdzie różnica?

Druga sprawa 400 zł  to dużo jak na pieniądze włożone w niepotrzebna robotę.

Pierwsze robi się oględziny i naprawia a nie na odwrót.

 

Adi możesz sprawdzić płaszczyznę głowicy zanim je założysz, będzie kiepska poprawisz, będzie dobra siądzie.


Edytowany przez seweryn20, 14 listopad 2015 - 10:39.

KPK Kumurun Team

#538 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 14 listopad 2015 - 13:45

Głowica C-360

Musowo trzeba sprawdzić czy prosta.Jeszcze jedno przy przebiegu 5 tyś  to głowica pada za szybko? Czy ten typ tak ma że taka słaba jakość materiałów



#539 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 listopad 2015 - 13:55

Głowica C-360

Trudno powiedzieć. Za bardzo nie ma co patrzyć na przebieg. Oglądasz głowice i robisz jeśli zużyta. Nie na odwrót.


KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 01:05
  •  

#540 Share lolek2000

lolek2000

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska pow. limanowski
  • Zainteresowania:Lubię sianokosy

Napisany 14 listopad 2015 - 16:25

Głowica C-360

Jak  czyściłem pozostałości po uszczelce  to wziąłem papier ścierny (uwaga 80tka gruby) i szorowałem po płaszczyznie bloku, no  i zrobiły się niewielkie dołki i rysy .Z nową uszczelką już po dwóch dniach się pocił olej po brzegach i ubywa wody 0,5l podczas każdej jazdy.   Czysta GŁUPOTA czyścić papierem , a trzeba było czyścić benzyną estrakcyjną i było by gładkie .  



Podobne tematy