Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-360


591 odpowiedzi na ten temat

#441 Share bazalt50

bazalt50

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pogórze jasielskie

Napisany 21 wrzesień 2013 - 06:50

Głowica C-360 No - że trzeba rozbroić głowicę, zdjąć klawiaturę - to wiem. Moje pytanie dotyczyło śrub na klucz imbus. Czy one też mocują głowicę.
A że przepaliło uszczelkę? Cóż... trzeci raz w ciągu 26 lat (8000mth) to często?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 17:09
  •  

#442 Share Alchemik

Alchemik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 22 wrzesień 2013 - 00:15

Głowica C-360 Głowica przykręcona normalnie jest na 18 śrub. Śruby z łbem sześciokątnym na klucz 16mm i nakrętki na 18mm. Na inbus są chyba dwie zaślepki od kanałów w głowicy. Kolejność dokręcania śrub:
Dodany obrazek

#443 Share bazalt50

bazalt50

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pogórze jasielskie

Napisany 22 wrzesień 2013 - 07:20

Głowica C-360 O! I o to mi chodziło. Dzięki

#444 Share henrykstefanowicz

henrykstefanowicz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 27 wrzesień 2013 - 18:12

Głowica C-360

tylko że jak tak dokręciłem uszczelki (te z miedzią po boku) to olej wywalało i trzeba było dokręcić 180Nm. może na inny typ uszczelek starczy to co podałeś

Uszczelki pod głowicę kupuje się obrzeżami silikonowymi w koło kanałów olejowych i otworów wodnych ja dodatkowo kupiłem silikon temperaturowy na 360 C czerwony,kładłem cienkie lagi na te istniejące,wcześniej przemywałem benzyną i odczekałem ok 20min.Dokręcałem 150Nm.Silikon kładłem z każdej strony uszczelki

#445 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 27 wrzesień 2013 - 18:39

Głowica C-360 Noo ja też znam takich fachowców co kładą uszczelkę pod głowicą na sylikon....
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#446 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 wrzesień 2013 - 19:01

Głowica C-360

Uszczelki pod głowicę kupuje się obrzeżami silikonowymi w koło kanałów olejowych i otworów wodnych ja dodatkowo kupiłem silikon temperaturowy na 360 C czerwony,kładłem cienkie lagi na te istniejące,wcześniej przemywałem benzyną i odczekałem ok 20min.Dokręcałem 150Nm.Silikon kładłem z każdej strony uszczelki

Zawieź głowicę do planowania a sylikonem to możesz inne uszczelki smarować a nie pod głowicę.

#447 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 27 wrzesień 2013 - 20:01

Głowica C-360 A jeżeli uszczelka pod głowice nie jest teflonowana czyli taki badziew za 5zł jak do c360, w dodatku blok jest sfatygowany to czemu nie dać uszczelki na uszczelniacz typu nawet silikon czy dirko? ja dirko wszędzie wale, nawet na mokre tuleje w silnikach, pod głowice ale nie aluminiowe, nawet uszczelniacze osadzam na dirku, jedynie pod uszczelki z korka czy grube a wąskie z tworzywa oczywiście nie.
Odpowie mi ktoś czemu to jest złe?? ja nie widzę w tym nic złego.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#448 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 27 wrzesień 2013 - 20:14

Głowica C-360 Również stosuję silikon lub dirko zależnie co jest pod ręką pod uszczelki czy uszczelkę pod głowicą daje cienką warstwę po obrzeżach wtedy nie poci się olejem itp pod wpływem temp

#449 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 wrzesień 2013 - 22:57

Głowica C-360 Na obrzeżasz uszczelki nie ma sprawy ale nie na kanałach wodnych przechodzących czasami koło tulei jeszcze jak kolega wyżej opisał na istniejący już sylikon na uszczelce.Każda setka w pobliżu tulei a jak kolega wyżej pisał że poczeka 20 minut już już nawet 10 milimetra unosi głowicę w górę w tych miejscach co powoduję że uszczelka nie jest dobrze dociśnięta na tulejach co powoduję szybkie wypalenie uszczelki.Widziałem już różne rozwiązania na uszczelce pod głowicą sylikon distal poxipol a wszystko po to aby silnik był suchy i go opchnąć żeby właściciel do domu mógł dojechać.

#450 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2013 - 09:48

Głowica C-360 Dokładnie jak kolega wyżej napisał wynalazki na ..sztukę"

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 17:09
  •  

#451 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7621 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 wrzesień 2013 - 12:24

Głowica C-360 W 60-ce nie ma kanału olejowego w głowicy ale w innych silnikach jest. Najszybsza droga do pozbycia się smarowania klawiatury głowicy. Nigdy uszczelek nie smarowałem i problemu nie było. W 60-ce głowicę dociąga się drugi raz po rozgrzaniu silnika. Jak zrobisz jak trzeba nic nie będzie rosić a silikon zostaw sobie do wucetu. Do tego nadaje się najlepiej.
KPK Kumurun Team

#452 Share TEVEZ

TEVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2013 - 15:25

Głowica C-360 Głowice dociąga się na zimnym silnku,na ciepłym można szpilki powyciągać z bloku.

Edytowany przez TEVEZ, 29 wrzesień 2013 - 15:25.


#453 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2013 - 16:14

Głowica C-360 Akurat w c 360 producent zalecał na gorąco dokręcać głowice
w praktyce mało kto tak robi

#454 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7621 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 wrzesień 2013 - 18:04

Głowica C-360 Tevez aleś wymyślił. Myślisz ze te 80 stopni które ma silnik po rozgrzaniu ma jakiś wpływ na stal? Żadnej.
Zetor wręcz wymaga ponownego dociągnięcia. Zagrzać silnik niech popyrka, rozbroić i dociągnąć jeszcze raz. Gwarantuję że nakrętki pójdą jeszcze najmniej 1/2 obrotu. Przy tym skoku gwintu łatwo się domyślić ile siądzie jeszcze głowica.

Edytowany przez seweryn20, 29 wrzesień 2013 - 18:08.

KPK Kumurun Team

#455 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 29 wrzesień 2013 - 18:42

Głowica C-360 W życiu nie dociągałem szpilek po rozgrzaniu silnika w żadnym traktorze tym bardziej w samochodzie gdzie głowica jest z aluminium,wątpie w to czy w fabrykach ursusa czy zetora 25lat temu produkując masę traktorów dziennie ktoś takie coś robił.... dla mnie książkowa bzdura
Co do silikonu pod uszczelkę dopowiem tyle jak w temacie, w c360 jest maleńka głowica na 4 szpilki, powodem spluwania jest sama badziewna uszczelka za 4-6zł, na tak małej powierzchni nie ma mowy o skrzywieniu głowicy kto wierzy w krzywienie głowicy w c360 niech się z tym prześpi do jutra :)
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#456 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 29 wrzesień 2013 - 19:29

Głowica C-360 Ja w lipcu zakładałem uszczelki pod głowicę to stare były lepiej wykonane niż ta nowa.ta nowa to taka tekturka z blachą w środku no i trzy wzmocnienia...Jak się spytałem dlaczego nie mają lepszych.To powiedzieli że te tańsze były w hurtowni i droższych za 8-10 zł nikt by takich nie kupił....No i weź tu zrób dobrze remont silnika jak nie kupisz dobrych części.Ja wiem że są oryginały, ale w detalicznym sklepie wątpliwości abyś je kupił.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#457 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7621 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 wrzesień 2013 - 19:48

Głowica C-360 Bzdura bzdura. Ale większą jest silikon na uszczelkę pod głowicę. W samochodach się nie dociąga. Na bank nie trzeba kilka razy próbowałem z ciekawości po większym przebiegu i nic nie popuściła. W 60-kach i zetorach dociąga się jeszcze i to sporo. Więc coś w tym jest i na pewno nie jest to bzdura tylko fakt. Zawsze tak robiłem, robię i nie zdarzyło mi się żeby w tych ciągnikach po moim montażu wydmuchało uszczelkę. To samo tyczyło się poczciwego stara. Nie dociągniesz jakiś czas pochodzi ale prawdopodobieństwo że wyleci jest duże. Trudno powiedzieć czemu taj jest może to zasługa dzielonych głowic.... nie wiem.
KPK Kumurun Team

#458 Share kubala

kubala

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:d.zamojskie

Napisany 13 październik 2013 - 09:57

Głowica C-360 a czy najpierw nie nalezałoby sprawdzić zalecanego wystawania tulei ponad blok silnika po dociśnieciu jej zalecanym momentem jak podaje serwisówka ? temat sie rozrósł a brak tu tak ważnej moim zdaniem informacji, co po planowaniu i sztuczkach jak tuleja jest utopiona albo głowica nie dociska uszczelki jak powinna tj opiera się bardziej na bloku zamiast tu i tu w odpowiednich proporcjach jak założył konstruktor

swoją drogą pepiczki wykombinowali to inaczej- tłok ma wystawać ponad blok i w zalezności montuje się zalecana grubość uszczelki. czyli dla zetora tuleja na zero z blokiem (bez docisku czy z )?

Edytowany przez kubala, 13 październik 2013 - 10:05.

d.zamojskie

#459 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 13 październik 2013 - 10:13

Głowica C-360 Po primo w c360 są tuleje mokre które mają kołnierz który siada na wyfrezowanym w bloku gnieździe, niezależnie kto i jak by to montował no chyba że by nie wyczyścił głowica dociśnie tuleję do tego samego wymiaru, składający nie ma wpływu na wymiar wysokości kołnierza tulei w tym silniku.
Po duo tłok nominalny w wielu silnikach wystaje ponad blok ponad tuleje, czemu? jeżeli jest możliwość regeneracji powierzchni bloku czyli szlifowania to tłoki poprostu się stacza lub frezuje pod wymiar płaszczyzny bliku a tuleje osadza głębiej, a uszczelkę dopiero dokupuje się grubszą w zależności od zdjętego materiału z powierzchni bloku rozumisz??
Gdzieś dzwoni ale nie wiesz panie do końca gdzie.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 17:09
  •  

#460 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 13 październik 2013 - 11:31

Głowica C-360 To w C-360 wysokość tulei nie reguluje się podkładkami miedzianymi? :blink:
Pierwsze słyszę żeby były różne grubości uszczelek pod głowice.

Edytowany przez asharot, 13 październik 2013 - 11:33.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Podobne tematy