Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

zorzyk2    56

Możesz sobie pomędrkować, dieslami zajmuje się ponad 20 lat. Ileż to wynosi te tuż przed GMP. Bajek nie lubię opowiadać i jeśli piszę, że może się tak zdarzyć, znaczy , że już taki przypadek miał miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

jeden przypadek o niczym nie przeświadcza i nie czyni zasady,

a przyczyną wypalenia uszczelki mógł być inny powód, wogóle w sam motyw wypalenia uszczelki musi być interesującym zjawiskiem, była z papieru czy zapomnieli jej wstawić.

podejżewałem że uszczelki pod głowicę są odporne na wysokie temperatury i są skazane ich krawędzie w cylindrze na pracę w ogniu, bo w komorze w tłoku dochodzi do inicjacji zapłony a proces spalania trwa cały suw pracy tłoka.

a jak słaby i wypalony wydech ma c-360 i dasz dobrze w pedał w nocy to ten ogień możesz nawet zobaczyć na końcy tłumnika,

 

przypuszczam że ta uszczelka została wydmuchana przez wadę w głowicy lub słabo dokręcona była glowica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

To nie było w ursusie a w ciągniku siodłowym mercedes, ślady wtrysku były akurat na krańcach tłoka i dopiero po kilkukrotnej wymianie uszczelek i dokładnej analizie wyszło, że podkładki pod wtryski były od innego modelu. Więc niewielka zmiana może powodować zaskakujące skutki i może Cię zaskoczy informacja , że pęknięta końcówka wtryskiwaczy prowadzi do zatarcia danego cylindra. Przykłady mogę mnożyć i jeśli nie znam szczegółowej konstrukcji, to zasada działania i procesy zachodzące znane są mi od podstaw, czy to ursus czy inny wyrób nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sidrobert    0

trudno mi się wypowiadać na temat ciągników siodłowych MERCEDES, każdy silnik jest inny i ma inne dziwactwa,

pozatym myślę że te nasze silniki w ciągnikach nie są aż tak wymagające i skompilkowane bo wielokrotnie chłopy nie mające pojecia o silnikach rozbierają je i składają i wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
trudno mi się wypowiadać na temat ciągników siodłowych MERCEDES, każdy silnik jest inny i ma inne dziwactwa,

pozatym myślę że te nasze silniki w ciągnikach nie są aż tak wymagające i skompilkowane bo wielokrotnie chłopy nie mające pojecia o silnikach rozbierają je i składają i wszystko jest ok.

Skomplikowane nie są ale rozbierają i składają z takich samych części bez eksperymentowania. Chodziło o to by wiedzieć jak to działa, a w dieslu niewielka zmiana w komorze spalania może być zaskakująca w skutkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

A mam takie pytanie odnośnie chłodnicy w c-360. Otóż jest ona kilka lat i przecieka mam do niej wsypany proszek który zalepia dziury. Mimo to muszę dolewać wodę(woże w skrzyneczce dwie bańki). W sianokosy nieraz sypię kawę bo mówią że to pomaga, i pytam się was czy lepiej kupić nową czy lutować starą. Ile taka może kosztować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzego    0

@ zorzyk myślę że masz rację z tym. Każda niewielka zmiana robi cud.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jambos    0

Posiada ktoś schemat kolejności dokręcania śrub przy głowicy do C-360. Jeżeli tak prosiłbym o podzielenie się ;) . Z góry wielkie dzięki!!! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Nie wiem ile śrub na głowicy w 60tce jest ale ja polecam najpierw zewnętrzne ale na krzyż. I potem następne. Ja tak w ciapku robię. ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ma 4 śruby na krzyż proponuję znaczy z ukosa 2 najpierw i potem drugie 2 .Ze 3 razy podokręcać i na ciepło jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jambos    0

Są cztery śruby na jednej głowicy. Tak sadzilem, ze na na krzyż ale myślałem, ze jest jeszcze odpowiednia kolejnosc dokrecania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Nie nie ma lepszej kombinacji dokręcania śrub. Zresztą to samo się nasuwa. ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

na jeszcze jest ślimak zaczynasz od środka i i idziesz spiralą na zewnątrz wkoło .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Taka jak w instrukcji napraw

15gt9.th.jpg


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
claas26    2

Witam

Robilem dzisiaj orke i wydmuchało mi uszczelke pod głowicą i jednocześnie zaczelo cos strasznie stukać między silnikiem a sprzęgłem.Co to może być.Nie wiem czy brać sie juz za rozpaławianie ciągnika?? Zawsze tak jest z 60 jak jest robota to ona sie psuje:(:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ten stuk dochodzi z dołu silnika? Podaj dokładniejszą lokalizację stuku i czy stuka niezależnie od obrotów i jakiego rodzaju jest ten odgłos. Możliwości są różne ; zatarta panewka , pęknięty wał, zatarty tłok - daremna wyliczanka. Na której głowicy wydmuchało uszczelkę? Zdejmij głowicę, misę, obadaj czy nie ma śladów zatarcia wału, tłoka, czy panewki się nie przemieściły, poświeć latarką może coś zmieniło barwę, sprawdź jednolitość wału i luzy osiowe. Jak coś zobaczysz to napisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

mogła się panewka obrócic i stuka tłok o głowicę co konsekwencją było wydmuchanie uszczelki. ale to tylko jedna możliwośc a ich jest naprawdę dużo. co do psujących się c360 gdy jest potrzebna to nie tylko u ciebie tak jest ja mam dwa takie modele i jest 2x tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
claas26    2

Uszczelke wydmuchałe w pierwszej głowicy z przodu.Odkręciłem dzisiaj miske i na dnie jest pełno jakis opiłków wyglądają jak miedziane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    185

to obróciła ci się panewka na korbowodzie


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uish    0

Witam Panowie i być może panie ;)

Potrzebuję się dowiedzieć z jakim momentem obrotowym powinny być dokręcone głowice w 60-tce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Moment ten wynosi 140-150 Nm. Rozumiem, że jest to "zwykła" C-360 bo w C-360 3P moment ten wynosi 100 Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian9871    1

tylko że jak tak dokręciłem uszczelki (te z miedzią po boku) to olej wywalało i trzeba było dokręcić 180Nm. może na inny typ uszczelek starczy to co podałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj