Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-360


591 odpowiedzi na ten temat

#361 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8984 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 05 wrzesień 2012 - 21:10

Głowica C-360 Częściowo mam problem z głowicami więc napisze w tym temacie o swoim problemie z C-360 który poważnie mnie denerwuje.
Ale zacznę od początku. 1,5 roku temu wszystkie głowice zostały splanowane i zregenerowane. Wszystko chodziło ok, tylko temp silnika była zbyt niska. Przed sezonem został wymieniony termostat. I od początku tego sezonu był problem ze zbyt wysoka temp. Po pewnym czasie zaczął wypluwać wodę z chłodnicy. Okazało się że pękła głowica nr 3. Została założona głowica używana ale po regeneracji. Wszystko było ok, nawet temp nieco spadła. I teraz miesiąc po wymianie zaczął wywalać wodę jeszcze mocniej niż poprzednio. Pewnie znowu wywalił gdzieś uszczelkę... I tu moje pytanie. Jakie mogą być przyczyny tego wywalania poza głowicami, lub poza nierównym blokiem? Bo niedawno głowice powinny być planowane wiec nie powinien tak łatwo wywalać uszczelek pod głowicą. Znowu z drugiej strony jakby się okazał ze jest nierówny blok to mocno się zdenerwuje...
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 13:58
  •  

#362 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 05 wrzesień 2012 - 21:35

Głowica C-360 @milanreal wrzuć termostat do pojemniczka (garczka :D ) z gotująca wodą, najlepiej jeżeli masz termometr, powinien się otworzyć w ok 80-85*, czyli gdy woda już kotłuje ale nie wrze, oprócz tego może chlodnica zabita, niedrożna, może pompa wody...
@goral mam 2 sprawne dynamometry jeden ma dźwignię 50cm i jest do 300Nm, a ten do 200 może do 180Nm ma 30cm dźwigni, wszystkie tak mają.
@milanreal w c360 nie ma potrzeby planować bloku, głowice sa zbyt małe, nawet nie ma potrzeby planować głowic... no chyba że po wstawianiu nowych gniazd zaworowych.

Edytowany przez bobytempelton, 05 wrzesień 2012 - 21:39.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#363 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 06 wrzesień 2012 - 14:32

Głowica C-360 Możliwe ze chłodnica niedrożna i się przez to zagrzeje...A jak wymieniałeś głowicę to dałeś też nową uszczelkę?Bo zam taki przypadek gdzie koleś założył głowicę po regeneracji na starą uszczelkę(używaną ale jeszcze dobrą) i mu wydmuchało.Weź sprawdź chłodnicę,termostat i uszczelki....
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#364 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8984 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 06 wrzesień 2012 - 18:57

Głowica C-360 No proszę Ciebie, może nie jestem obiegany w mechanice ale nie zrobiłbym takich jaj żeby używana uszczelkę założyć.... Oszczędzać kilka zł żeby zaraz znowu głowice zdejmować? Sensu w tym nie widzę.
Co do drożności chłodnicy to ewentualnie kamień, bo nie czyściłem jej octem. Żeberka są czyste, w tym roku już chyba 4 razy dmuchałem sprężarką.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#365 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 06 wrzesień 2012 - 19:44

Głowica C-360 Być może tuleje są za nisko,dobrze też jest założyć nowe śruby te utwardzane.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#366 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 wrzesień 2012 - 19:44

Głowica C-360 ja mam taki stary peerelowski na wskazówkę z błędem o ramieniu 50 cm ale uwierz mi że po dokręcaniu t 25 albo 360 w nocy nie mogę spać przez obojczyk( nie chce się spiera ale gdy byłem w twoim wieku to na rękę nie było na mnie mocnych )
A teraz w inne4j sprawie
kiedyś po remoncie silnika wywalało mi uszczelki poid głowica
miałem problem ale pomódl mi szwagier z 25 letnim stażem traktorzysty w skr
po prostu koło domu mam drogę powiatowa do pol;a pod gorę kiedyś robiłem tak że wpadałem,m na drogę 4 biegiem dawałem 5 i w pole po paru minutach dymiło z odmy i uszczelkdo9 wymiany
jakieś 15 lat pod górę jadę 4 aby silnik wyrównał temperaturę i n niema tego problemu

podobnie było z t 25 ten fukał z pod głowicy

Edytowany przez GoRAL1, 06 wrzesień 2012 - 19:46.


#367 Share franolek

franolek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 grudzień 2012 - 13:51

Głowica C-360 witam, mam pęknietą głowicę to przy baku, woda w chłodnicy rdzawa, brązowa. remont był w lato, głowice nie wymieniane i nie planowane. czy tego pęknięcia jest jakaś przyczyna, czy można wymieniać głowicę i nie martwic się że zaraz pęknie.

#368 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 30 grudzień 2012 - 16:27

Głowica C-360 Norma, termostat jest??
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#369 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 30 grudzień 2012 - 18:15

Głowica C-360 Skąd wiesz że głowica pękła,może tylko uszczelka?
Głowice w tych ciągnikach nie są znowu takie słabe.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#370 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 31 grudzień 2012 - 13:02

Głowica C-360 Dziwnie to zrobiłeś.
Niby remont a nawet nie chciało Ci sie głowic zrobić.Dla mnie to fuszerka a nie remont.
Ale nie można sie dziwić że takie coś się dzieje jak się zakłada niesplanowaną głowicę , nie daj Boże jak jeszcze nie na to miejsce.
Jak chodziła przed remontem to jest OK.
Splanować i ma być.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 13:58
  •  

#371 Share franolek

franolek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 grudzień 2012 - 16:05

Głowica C-360 nie wiem teraz na którym forum pisać;)
Głowica jest pęknięta z zewnątrz dlatego to zauważyłem
Dodany obrazek
termostatu nie ma sprawdziłem, oleju nie przybywa, woda w chłodnicy jest taka rdzawa

#372 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 31 grudzień 2012 - 17:04

Głowica C-360 Głowica pękła z powodu który klepałem kilkadziesiąt razy, jak wyjmie się termostat to pompa wody nie wypycha odpowiedniej ilości cieczy do ostatniego cylindra czy głowicy, lecz woda zawraca za 1-2 cylindrem bo jej lżej, w rezultacie blok i głowice przy pompie mają po 50-60*C i od silnego nurtu wody zżera ich kawitacja (stąd ta rdza w układzie), a najdalsze cylindry i głowice są przegrzewane, mają niekiedy ponad 100*, stąd spluwanie uszczelek spod głowic, zapiekanie pierścieni i pękanie głowic na najdalszych cylindrach od pompy.
A po za tym bloki i głowice monolity się koszmarnie koszą.

Jest jeszcze kilka istotnych funkcji termostatu, ale nie chce mi się pisać bo pisałem to kilka razy.
Zakładaj termostat i nową głowicę i będzie chodzić.

Edytowany przez bobytempelton, 31 grudzień 2012 - 17:06.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#373 Share TEVEZ

TEVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 grudzień 2012 - 17:57

Głowica C-360 Błędną teorie głosisz.
Czujnik temperatury jest przy ostatniej głowicy,ci którzy jeżdża bez termostatu napwno by zauwazyli że ich silnik się przegrzewa.

#374 Share michu123

michu123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 grudzień 2012 - 18:42

Głowica C-360 Panowie
Mam pytanie czy ktoś wie gdzie znajdują się zakłady regeneracyjne które regenerują wtryski i głowice do ursus c360 bardzo prosze o szybką odpowiedż w okolicach woj.Wielkopolskiego poza Wielkopolskim nie prosze o numer tel i adres z góry dzieki za odp pozdrawiam :D

#375 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 31 grudzień 2012 - 18:50

Głowica C-360 @tewez te czujniki to smaruj smalcem i za psem rzuć, pewnie nie chodzi dobrze, bo 60% tych tanich czujników i zegarów źle pokazauje lub nie działa.
Po za tym rozwiąż ten problem jeśli masz coś w głowie, ja na tych struclach zęby zjadłem, czekam na wyczerpującą odpowiedź.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#376 Share TEVEZ

TEVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 grudzień 2012 - 18:57

Głowica C-360 Czujnik i wskaźnik mam elektroniczny który wskazuje z dokładnościa do 1o.
Na 40 centymetrach jaką długość ma kolektor wątpie czy różnica miedzy cylindrami wyniesie chociaź 5o

#377 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 31 grudzień 2012 - 19:59

Głowica C-360 Kolega @bobytempelton dobrze gada polać mu :D . Gdy nie ma termostatu to faktycznie obieg cieczy w układzie nie jest prawidłowy.I dzieje się tak jak opisałeś. Nie wiem dlaczego do niektórych ludzi to nie dociera i upierają się ,że termostat nie potrzebny. Nie powinno być dyskusji na ten temat termostatu. Najbardziej śmieszy mnie teoria ,że wyciągają termostat ,bo silnik się przegrzewa. To jest kpina.Przy sprawnym silniku i układzie chłodzenia termostat jest i nic się nie przegrzewa. A jak ktoś jeździ cały czas na wodzie , nigdy jeszcze nie od kamieniał układu i nie czyścił żeberek przy chłodnicy to niech się nie dziwi ,ze się grzeje. Oczywiście jest jeszcze kilka innych przyczyn przegrzewania się silnika .
Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

#378 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 31 grudzień 2012 - 20:18

Głowica C-360 @Tewez nie mam czasu czekam na transport na miejsce dzisiejszego umoru, tu nie chodzi o temp. wody, piszesz 40cm, ja napisze inaczej, jak sądzisz jaka jest różnica temperatury między denkiem tłoka a tuleją? i jaka jest odległość od jednego do drugiego... jaką temp. ma płaszczyzna głowicy przy komorze spalania, a powierzchnią głowicy którą widzimy z góry? powiem ciekawostkę że temp. przylgni zaworowej w silnikach turbo dochodzi do 850*c, przy c360 tj. gdzieś 500-600, płaszczyzna głowicy przy komorze spalania ma ok 280-340 *C, a u góry czy w wodzie jest ok 80-90*, i co tam jest 40cm? bo jak dla mnie z 9-11cm.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#379 Share malutka21

malutka21

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 24 luty 2013 - 21:45

Głowica C-360 .Koledzy wydmuchało mi uszczelkę w 3P. Ta wydmuchana Była miedziana chodziła 4 lata po miedzianiej była założona papierowai wytrzymala 1 sezon. Może poradzicie która uszczelka jest lepsza i bardziej wytrzymała i jaki wymiar tej uszczelki miedzianej założyc czy 0.3 czy 0.5 mm. I może ktoś poda jaki jest moment dokręcania głowicy kluczem dynanometrycznym. W miarę możliwości proszę o szybka odpowiedź

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 13:58
  •  

#380 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 24 luty 2013 - 22:49

Głowica C-360 100 na starych śrubach, 110-105Nm na nowych, uszczelkę 0.5 zakłada się po planowaniu bloku, jak spluwa często a blok nie był planowany to trzeba splanować blok i głowicę, ale to spore koszty, dlatego polecam uszczelki z tworzywa one więcej wytrzymują na starym silniku, tylko lekko dirkiem czy silikonem trzeba posmarować powierzchnię, przegwintować i wydmuchać otwory pod śruby musowo !!!!!! wyczyścić papierkim 120 i odtłuścić wszystko.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Podobne tematy