Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

TEVEZ    3

Czujnik i wskaźnik mam elektroniczny który wskazuje z dokładnościa do 1o.

Na 40 centymetrach jaką długość ma kolektor wątpie czy różnica miedzy cylindrami wyniesie chociaź 5o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Kolega @bobytempelton dobrze gada polać mu :D . Gdy nie ma termostatu to faktycznie obieg cieczy w układzie nie jest prawidłowy.I dzieje się tak jak opisałeś. Nie wiem dlaczego do niektórych ludzi to nie dociera i upierają się ,że termostat nie potrzebny. Nie powinno być dyskusji na ten temat termostatu. Najbardziej śmieszy mnie teoria ,że wyciągają termostat ,bo silnik się przegrzewa. To jest kpina.Przy sprawnym silniku i układzie chłodzenia termostat jest i nic się nie przegrzewa. A jak ktoś jeździ cały czas na wodzie , nigdy jeszcze nie od kamieniał układu i nie czyścił żeberek przy chłodnicy to niech się nie dziwi ,ze się grzeje. Oczywiście jest jeszcze kilka innych przyczyn przegrzewania się silnika .


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@Tewez nie mam czasu czekam na transport na miejsce dzisiejszego umoru, tu nie chodzi o temp. wody, piszesz 40cm, ja napisze inaczej, jak sądzisz jaka jest różnica temperatury między denkiem tłoka a tuleją? i jaka jest odległość od jednego do drugiego... jaką temp. ma płaszczyzna głowicy przy komorze spalania, a powierzchnią głowicy którą widzimy z góry? powiem ciekawostkę że temp. przylgni zaworowej w silnikach turbo dochodzi do 850*c, przy c360 tj. gdzieś 500-600, płaszczyzna głowicy przy komorze spalania ma ok 280-340 *C, a u góry czy w wodzie jest ok 80-90*, i co tam jest 40cm? bo jak dla mnie z 9-11cm.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malutka21    0

.Koledzy wydmuchało mi uszczelkę w 3P. Ta wydmuchana Była miedziana chodziła 4 lata po miedzianiej była założona papierowai wytrzymala 1 sezon. Może poradzicie która uszczelka jest lepsza i bardziej wytrzymała i jaki wymiar tej uszczelki miedzianej założyc czy 0.3 czy 0.5 mm. I może ktoś poda jaki jest moment dokręcania głowicy kluczem dynanometrycznym. W miarę możliwości proszę o szybka odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

100 na starych śrubach, 110-105Nm na nowych, uszczelkę 0.5 zakłada się po planowaniu bloku, jak spluwa często a blok nie był planowany to trzeba splanować blok i głowicę, ale to spore koszty, dlatego polecam uszczelki z tworzywa one więcej wytrzymują na starym silniku, tylko lekko dirkiem czy silikonem trzeba posmarować powierzchnię, przegwintować i wydmuchać otwory pod śruby musowo !!!!!! wyczyścić papierkim 120 i odtłuścić wszystko.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Witam, mam problem poniewaz podczas pracy poluzowal sie pasek od wiatraka do chlodnicy w 3P i po tym silnik zagotowal wczesniej wydmuchalo mi uszczelke pod glowica glowica byla oddana do planowania. I czy to prawda ze jak silnik sie przegrzeje to blok sie krzywi? Prosze o szybka pomoc z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Blok rzadko, prędzej głowica.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Aha, czyli nie ma sie co obawiac ze blok tez jest krzywy. Dziekuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

Siema mam problem z ursusem wymieniałem uszczelki pod głowicą traktor po odpaleniu nie chodzi równo na czterech garach, i spod pierwszego tłoka z kolektora leci ropa.Co mam robić pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam a sprawdzałeś jak wtryski rozpylają i przy jakim ciśnieniu bo z tego co piszesz wynika że paliwo się nie zapala, przed wymianą uszczelek też tak było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

Na dwuch garach chodzi normalnie albo na trzech tylko na jednym stej strony od zbiornika paliwa widać jak wycieka paliwo z kolektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubaczek    31

najlepiej to poszukaj jakiegos mechanika ktory sie na tym zna tylko nie jakiegos zula z pod sklepu, u mnie robil ktory sie niby zna i ciagnik nierowno chodzi ale nie cieknie z niego


Rolnictwo z pasji, nie dla hajsu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

żawory prawidłowo ustawione

zawory są ustawione poprawnie na ssącym i na wydechowym 0.25mm

 

najlepiej to poszukaj jakiegos mechanika ktory sie na tym zna tylko nie jakiegos zula z pod sklepu, u mnie robil ktory sie niby zna i ciagnik nierowno chodzi ale nie cieknie z niego

własnie cieknie paliwo z pod pierwszego cylindra patsząc od zbiornika

 

witam a sprawdzałeś jak wtryski rozpylają i przy jakim ciśnieniu bo z tego co piszesz wynika że paliwo się nie zapala, przed wymianą uszczelek też tak było

przed wymianą uszczelek normalnie chodził czyżby mugł zię zatknąć wtrysk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

może i tak dzięki bardzo

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

cudów nie ma albo coś z zaworami albo z wtryskami ,ciekawe jakie jest sprężanie na tym tłoku bo jak jest ok to tylko wtrysk ,odkręć ten wtrysk wyczyść i podłącz go do tej rurki tylko rozpylaczem do góry tak abyś widział jak on rozpyla czy czasem nie leje.ja miałem podobny przypadek . albo żeby szybko i pewnie to sprawdzić to wyciąg ten wtrysk i jeszcze inny i zamień miejscami jeśli objaw się przeniesie to znaczy że wtrysk leje a jeśli nie to słabe sprężanie na tym tłoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nawet jeśli to i tak wtryskiwacza nie zatka. Już przez sam filtr szczelinowy się nie przedostanie.

Możesz pozamieniać wtryskiwacze miejscami i sprawdzić czy objaw się przeniesie. A prościej przykręć wszystkie cztery koło pompy, gaz na max, zakręć silnikiem i sprawdź jak rozpylają.

 

He he sebastian84 chyba czytasz w myślach.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Poco ma wykręcać wszystkie jak ma problem z jednym ; podepnie jeden z boku i zobaczy

opiłki potrafią przedostać sie przez flit szczelinowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Po to żeby porównać. Wątpię żeby wiedział jak wygląda prawidłowo rozpylone paliwo a gdy wyciągnie wszystkie a któryś będzie zły to ma porównanie. Poza tym nie wiadomo kiedy one były robione a to że silnik chodzi na trzech nie znaczy że są dobre.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

to powinien poszukać mechanika

 

syn sąsiada ustawił zawory bez obracania wałem wszystkie 4 cylindry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

seweryn jak nie ma czym sprawdzić ciśnienia rozpylania to myślę aby lepiej zamienił dwa wtryski będzie prościej jak myślisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Zamienic ten z kiepskiego cylindra z tym dobrym. jak przeniesie się usterka razem z wtryskiwaczem to ma winowajce. Tylko pierwsze niech zapali, popuszcza przewody wysokiego ciśnienia żeby mieć pewność który to.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

po prostu na tej rurce na której jest problem to gdy poluzujesz to nic nie będzie się zmieniać w silniku po prostu musisz to wyczuć który to jest a jak to nie pomorze to pisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

Dzięki tak zrobie i odpisze

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj