Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-360


591 odpowiedzi na ten temat

#281 Share Patryk1222

Patryk1222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 listopad 2011 - 20:13

Głowica C-360 Ja na twoim miejscu zdemontowałbym wszystkie i założył nowe bo możesz zrobić jedną a mogą być zjarane 2 i będziesz rozkrecał 2 razy...a uszczelka to chyba żaden koszt chyba że wolisz remontować 2 dni...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 07:45
  •  

#282 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 07 listopad 2011 - 20:22

Głowica C-360 Odkręć wtryskiwacze i nabijaj po kolei powietrze kompresorem. Prościej się nie da. Na tym cylindrze na którym puści w chłodnice wymień uszczelke a reszte profilaktycznie dokręć. Jest szansa że nie polecą.

Edytowany przez seweryn20, 07 listopad 2011 - 20:24.

KPK Kumurun Team

#283 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 listopad 2011 - 21:25

Głowica C-360 Jak dym wydostaje się spod korka wlewu oleju to jest jeszcze prostszy sposób sprawdzenia która to uszczelka - odkręć z boku koło rozrusznika te dwie pokrywy od popychaczy i przy uruchomionym silniku dokładnie Ci pokarze która to głowica. ;)

#284 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 07 listopad 2011 - 21:38

Głowica C-360 Cześć ci kolego. Fakt. Wali z korka wlewu oleju a nie chłodnicy. Troche się zagalopowałem. Macie racje :rolleyes:
KPK Kumurun Team

#285 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 listopad 2011 - 21:44

Głowica C-360 Witam , witam :) wiedziałem że znasz ten sposób tylko nie doczytałeś gdzie wywala. :D

#286 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 07 listopad 2011 - 21:48

Głowica C-360 O. Dokładnie. Tak jest jak naparza się kilka rzeczy na raz. Od siebie dodam że dym z korka może oznaczać nie tylko walniętom uszczelke pod głowicą.
KPK Kumurun Team

#287 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 listopad 2011 - 21:56

Głowica C-360 Jak najbardziej że nie tylko uszczelka, ale w sumie odkręcenie tych pokrywek, moment i potwierdzi lub wyeliminuje winę walniętej uszczelki. ;)

#288 Share raf21

raf21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kozłów
  • Zainteresowania:wszystko po trochu ....D i oczywiscie gospodarstwo

Napisany 07 listopad 2011 - 22:10

Głowica C-360 miałem tak juz 3 lata temu przy kombajnie ziemniaczanym jak siadała mi pompa hydrauliczna i prz podnoszeniu kombajnu daw;em mu do oporu po obrotach i to nie równo i tak mi wybiło i teraz po kopaniach jak kosiłem 3 pokos łaki to zauwazyłem ze idzie dymek . a cos podobnie mi pompa słabo pompowała w hydraulice

#289 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 listopad 2011 - 22:17

Głowica C-360 No jak wywala uszczelki to na pewno nie jest wina pompy hydraulicznej.

#290 Share raf21

raf21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kozłów
  • Zainteresowania:wszystko po trochu ....D i oczywiscie gospodarstwo

Napisany 08 listopad 2011 - 07:15

Głowica C-360 ale mówie jak podnosiłem to obroty dawałem silnikowi na max az zegar zamykało i tak mi raz juz wybiło uszczelke

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 07:45
  •  

#291 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 08 listopad 2011 - 07:56

Głowica C-360 A dociagasz głowice po rozgrzaniu silnika? Bo w 4-garowej 60-ce obroty nie mają znaczenia na wydmuchiwanie głowicy. 4011 kręciło mi sie na 2600 i nie wydmuchało. Jak wyleci to albo temu żee coś jest krzywe, albo zle zrobione albo ze starości.
KPK Kumurun Team

#292 Share raf21

raf21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kozłów
  • Zainteresowania:wszystko po trochu ....D i oczywiscie gospodarstwo

Napisany 11 listopad 2011 - 17:43

Głowica C-360 ostatnio 3 lub 4 lata temu mi wybiło uszczelkę . a z dociąganiem głowicy na rozgrzanym silniku tak to nigdy nie robiłem a dodam ze ciągnik stał w krzakach 3 lata zanim jak go użytkować zacząłem a użytkuje 7 lat i tamtym razem wybiło na 3 głowicy po 4 latach od chłodnicy a jak go kupiłem to nie zaglądałem tam w ogóle

Edytowany przez raf21, 11 listopad 2011 - 17:47.


#293 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2011 - 19:08

Głowica C-360 Miałem podobny problem z uszczelką-wypalana między 1a2 cylindrem co jakieś 150mth.Przyczyna-zaniżone tuleje i tu ciekawostka nawet poprawnie założone tuleje nie dają gwarancji że nie osiądą tylko frezowanie i założenie tzw podkładek uchroni przed tym.Bardzo duży wpływ ma na to prawidłowe dokręcanie głowicy i nie jest to tak oczywiste jak się wydaje.Przy planowaniu bloku zbiera się również tłoki o wystających tulejach nie słyszałem.Silniki perkinsa były by bardzo udane-tylko te zaniżające sie tuleje...

#294 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 29 listopad 2011 - 20:48

Głowica C-360 montował ktoś gniazda zaworowe i zawory od zetora? mają trochę większą średnicę, więc teoretycznie dynamika silnika by się poprawiła i mniej by kopcił...

Edytowany przez Buszmen11, 29 listopad 2011 - 20:49.


#295 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 30 listopad 2011 - 18:21

Głowica C-360 Mierzyłem ostatnio głowice od zetora z większymi zaworami i rozstaw zaworów jest zdaje się na styk z cylindrem (fi95). Wydaje mi się ,że musiało by być minimum fi100,ale moge się mylić ,może ktoś inny to potwierdzi bądź zaprzeczy.
Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

#296 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 02 grudzień 2011 - 17:42

Głowica C-360 mi się też tak wydawało że pod tuleje zetorowskie 100 lub 102 to wyda spokojnie, tylko co do standardowych 95 mam wątpliwości więc się pytam czy ktoś już przymierzał

#297 Share perkins123

perkins123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2012 - 19:47

Głowica C-360 papierowa uszczelka
na smar
i ni trzeba dokrecac po jskims czasie

#298 Share rafik256

rafik256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 705 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2012 - 20:15

Głowica C-360 Witam
Mam następujący problem ze swoją 60. Po remoncie kapitalnym silnika (polecam zakład...) zaczęło przybywać oleju. Pierwsze podejrzenie padło na wżery w bloku przy jednej z tulei. Jednak zanim zdążyłem się za to zabrać doszedł dodatkowy problem. Mianowicie kompresja zaczęła uciekać do kolektora dolotowego i pojawiła się charakterystyczne stukanie w filtrze powietrza. Myślałem ze tym razem poszła uszczelka...
Jednak po zdjęciu pokryw zaworów okazało się że na 2 tłoku od chłodnicy puściła kontra na regulacji zaworu wydechowego i śruba regulacyjna się "cofnęła". Skutkiem tego zawór wydechowy wcale się nie otwierał a spaliny mogły się wydostawać jedynie z powrotem do kolektora dolotowego. Czyli jedna sprawa się wyjaśniła jednak żeby zobaczyć co dostającym się płynem chłodniczym do oleju (ubytki w chłodnicy). po zdjęciu głowic okazało się że na 1,2 i 4 tłoku (licząc od chłodnicy) komory spalania są wypełnione płynem z chłodnicy. Moje pytanie jest następujące: skąd mógł się wziąć tam ten płyn?? (wszystkie uszczelki pod głowicami były dobre, żadna nie puściła!!!) Gdzie jest wyciek?? Dlaczego płyn pojawił się na 3 tłokach jednocześnie??

#299 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 styczeń 2012 - 20:47

Głowica C-360 Definitywnie coś z głowicami.

1. Pęknięta, zwichrowana głowica, luźne korki od spodu - jednak trzy na raz mało prawdopodobne.
2. Uszkodzone uszczelki - twierdzisz że były całe.
3. Zbyt słabo dociągnięte głowice - może być coś takiego, nie raz wydostaje się płyn czy woda na zewnątrz głowic a nawet koło nakrętek.
4. A jak zdejmowałeś głowice, to nie naleciało na tłoki? bo może tylko z jedną coś się dziać nie dobrego, lub nawet dobre głowice a puszcza na oringach na którejś tuleji
Są teraz uszczelki, które mają na otworach warstewkę silikonu, myślę że są lepsze.

Edytowany przez MAT912, 23 styczeń 2012 - 21:05.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 07:45
  •  

#300 Share kamil1988

kamil1988

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:starożreby
  • Zainteresowania:to i owo

Napisany 28 styczeń 2012 - 15:29

Głowica C-360 witam mam taki problem moja c360 ma ciężko się wbić na obroty a jak wejdzie na wysokie to strzeli ogniem z tłumika wymieniłem głowice wtryski i nadal to samo dodam jeszcze że jak jest żimna to wogule nie reaguje na gaz dopiero jak się rozgrzeję proszę was o pomoc!

Podobne tematy