Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-360


591 odpowiedzi na ten temat

#241 Share piotr119

piotr119

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:GKA

Napisany 16 czerwiec 2011 - 15:40

Głowica C-360 co to za tajemnica lutowanie mosiądzem ;] kolego jeśli chcesz możesz kupić klej dwu składnikowy nie czasami poxipol jest on przeznaczony również do metalu cena chyba ponad 30zł kleiłem nim miski olejowe i trzymają do dziś a spawać bloki też spawałem ;] jeśli ktoś się bardziej spawalnictwem interesował to wie co to robi spawanie spawarką żeliwo ;D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 13:14
  •  

#242 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 16 czerwiec 2011 - 16:11

Głowica C-360 Nie zdradzam żadnych skrywanych tajemnic , tylko poprostu radzę, a tym klejem to se możesz chorągiewke na 3 maja przykleić, nie ważne czy to poxipol za 7 zł czy super klej z przyszłości za kilkaset, klej odpadnie po jakimś czasie z tego powodu że ma inną rozszerzalność temperaturową od staliwa, musi puścić, tj. napisałem o lutowaniu twardym że też jest na kilka lat bo też nie ma siły aby puściło, a jeżeli spawałeś bloki to musisz być dobry , albo wydaje ci się że jesteś bez urazy oczywiście, ja mam papiery na 135 i egzamin z umiejętności mam 93% i nie podjął bym sie spawania dużego bloku z jednego względu-nie mam czym , tego się nie da zrobić wirówka ,czy jakąś małą transfomatorówka, poza tym pęknięć bloku nie da się pospawać z obu stron dlatego wg. mnie mija się to z celem, można go jedynie uszczelnić ale nie wzmocnić, i tak jak w przypadku klejenia, lutowania,kołkowania to wyjdzie, lepiej upatrzeć używany cały blok czy korpus
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#243 Share piotr119

piotr119

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:GKA

Napisany 16 czerwiec 2011 - 16:25

Głowica C-360 spawałem nie raz blok i jestem w tym dobry wiem jakie są naprężenia w metalu i mam na to metody.

(trafiają sie czasami tacy co nigdy tego nie robili i piszą głupoty bo słyszeli od jakiegoś gburka co też słyszał jak to się robi)

#244 Share wojo123

wojo123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo,motoryzacja

Napisany 16 czerwiec 2011 - 20:12

Głowica C-360 piotr119 pospawał byś mi go tylko daj mi namiary na ciebie i skąt jesteś
:P

#245 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 czerwiec 2011 - 22:09

Głowica C-360 Spawam żeliwo w robocie ale wygrzane do 600 stopni. Wolno, małymi odcinkami i trzyma ale nigdy nie jest to to co jeden kawałek żelaza. W 40-ce spawałem blok za pompą wtryskową i trzymało z 10 lat potem puściło olej. Nie ma pewności, może się udać a nie musi. Tyle że pęknięcie jest łatwe do załatania klejem. Nie ma z tym najmniejszego problemu nie pękło ani kawałeczek przez następne 10 lat jak miałem tą 40-ke.
KPK Kumurun Team

#246 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 16 czerwiec 2011 - 22:33

Głowica C-360 W ursusach wszystkie korpusy i bloki były robione ze staliwa czyli lanej grawitacyjnie stali, dość dobrze się spawa ale odpowiednim sprzętem, ja mam taką gówniana transformatorówkę ok 300A -to sie nie nadaje, mam też migomat bester 250A tym b.ładnie się spawa takie rzeczy a raczej uszczelnia, bo jak wyżej napisałem bloku nie da się pospawać , takie rzeczy typu skomplikowane odlewy da się uszczelnić aby się nie lało, ale tylko na jakiś czas do ostrej zimy, choć i tak będzie na płynie lub do lekkiego przegrzania wyjdzie gwarantuje, a jak ktoś daje dożywotnią gwarancję na takie coś to jest zielony
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#247 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 czerwiec 2011 - 06:32

Głowica C-360 Nikt rozsądny nie da ci gwarancji na pospawanie bloku 60-ki zrobionego z dziadostwa, z zarąbistą porowatością, napitego oleju, odlewanego tak jak mówisz metodą grawitacyjną czy kokilową z piaskowymi rdzeniami. Kupa zanieczyszczeń, popiołu i piachu w odlewie. Spawanie tego to loteria. Może się uda ale... nie ma pewności.
KPK Kumurun Team

#248 Share adam30

adam30

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolny śląsk

Napisany 17 lipiec 2011 - 21:27

Głowica C-360 Też mam podobny dylemat z olejem w kolektorze wydechowym,:( i jutro bedę rozbierał,a co wyjdzie okaże się bo wtryski zrobione i głowice po regeneracji,myślałem ze to była przyczyna ,a okazało się ze to nie to i trzeba pierścionki.Panowie czy mogły się zapiec jak się przegrzał? Skutki pożyczania komuś sprzętu :( w dobrej wierze .pozdrawiam wszystkich forumowiczów .

#249 Share Bykbolszewik1

Bykbolszewik1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja (szczególnie wsk), sport, gastronomia etc.

Napisany 18 lipiec 2011 - 07:06

Głowica C-360 mogły się zapiec ja tez tak miałem, bo chłodnica była zawalona kurzem i szybko temperature łapał

#250 Share franek4477

franek4477

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Robity
  • Zainteresowania:mechanika pojazdowa

Napisany 05 wrzesień 2011 - 19:11

Głowica C-360 tak jak w opisie . wczoraj wymieniłem uszczelki pod głowicą. dzisiaj pojechałem uprawiac pole i znowu leci olej miedzy 1 a 2 . Co moze byc przyczyna takiego zachowania ?? a i jescze kopci na czarno jak smok.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 13:14
  •  

#251 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 05 wrzesień 2011 - 20:21

Głowica C-360 Czarny dym jest oznaką zbyt bogatej dawki-niecałkowitego spalania ON, czyli najbardziej prawdopodobne są wtryski,
a miedzy głowicami to napewno olej? skąd leci? spod dekielka klawiatury czy spod głowicy?
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#252 Share mincek18

mincek18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lipnica

Napisany 05 wrzesień 2011 - 20:38

Głowica C-360 w głowice powinieneś splanować płaszczyznę przed założeniem

#253 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 05 wrzesień 2011 - 21:58

Głowica C-360 Nie ma za wiele możliwości jeśli chodzi o olej. Najpewniej to leci spod pokrywki, kopcenie to na bank wtryski. Spod głowicy to ciężko żeby wyciskało bo nie ma ona ciśnieniowego kanału oleju a tylko zlew do skrzyni korbowej i jest on od strony kolektora ssącego. A nie jest to czasem paliwo? Głowice w 60-ce planuje się przy regeneracji lub gdy ma widoczne uszkodzenie płaszczyzny. Montując ją z zachowaniem podstawowych zasad jest praktycznie nie do uszkodzenia.
KPK Kumurun Team

#254 Share volvo

volvo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 768 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złoczew
  • Zainteresowania:Historia,motoryzacja,technika

Napisany 06 wrzesień 2011 - 07:49

Głowica C-360 W mojej C360 w zeszłym roku leciał olej spod dwóch głowic.Splanowanie pomogło,na razie sucho

#255 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 06 wrzesień 2011 - 10:56

Głowica C-360 Pewnie bo to możliwe. Prostym sposobem mozna to sprawdzić w domu. Liniał zrobiony na magnesówce smaryjesz DELIKATNIE tuszem i przeciągasz po głowicy. Jak umiesz to zrobić umiejetnie spokojnie znajdziesz wgłębienie na pięc setek 0,05mm.
KPK Kumurun Team

#256 Share Kogut

Kogut

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Uhrusk

Napisany 23 październik 2011 - 11:45

Głowica C-360 Witam mam perkinsa od kilku lat.Niedawno oddałem głowice do regeneracji gdyż już ze 3 razy wydmuchiwało mi uszczelkę pod głowicą i silnik zle pracował. Wtryski wyregulowałem w zakładzie naprawczym,ciśnienie na tulejach jeszcze niezłe,a silnik jak zle pracował tak i teraz nie zachwyca swoją pracą. Jakoś nie równo pracuje na wysokich obrotach. Jak myślicie co mu dolega?

#257 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 23 październik 2011 - 12:03

Głowica C-360 No nie wiem, a układ zasilania paliwem sprawdziles? filtry itp. czy nic nie jest przytkane lekko.

#258 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 23 październik 2011 - 12:30

Głowica C-360 Poleciłbym sprawdzenie pompy wtryskowej oraz układu rozrządu.
http://www.agrofoto....pic/44292-3512/ tu też są jakieś rady.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#259 Share widmoxx

widmoxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie/opolskie

Napisany 23 październik 2011 - 12:31

Głowica C-360 Wymień głowiczkę w pompie wtryskowej i będzie po problemie...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-360 Dzisiaj, 13:14
  •  

#260 Share saherb

saherb

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 246 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Raciborza

Napisany 23 październik 2011 - 12:35

Głowica C-360 Wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą może też powodować pęknięty blok silnika między 1. a 2. cylindrem w miejscu, gdzie jest otwór na śrubę. I wyjaśnij co oznacza, że silnik "źle pracuje".

Podobne tematy