Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

bobytempelton    161

Czarny dym jest oznaką zbyt bogatej dawki-niecałkowitego spalania ON, czyli najbardziej prawdopodobne są wtryski,

a miedzy głowicami to napewno olej? skąd leci? spod dekielka klawiatury czy spod głowicy?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma za wiele możliwości jeśli chodzi o olej. Najpewniej to leci spod pokrywki, kopcenie to na bank wtryski. Spod głowicy to ciężko żeby wyciskało bo nie ma ona ciśnieniowego kanału oleju a tylko zlew do skrzyni korbowej i jest on od strony kolektora ssącego. A nie jest to czasem paliwo? Głowice w 60-ce planuje się przy regeneracji lub gdy ma widoczne uszkodzenie płaszczyzny. Montując ją z zachowaniem podstawowych zasad jest praktycznie nie do uszkodzenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

W mojej C360 w zeszłym roku leciał olej spod dwóch głowic.Splanowanie pomogło,na razie sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pewnie bo to możliwe. Prostym sposobem mozna to sprawdzić w domu. Liniał zrobiony na magnesówce smaryjesz DELIKATNIE tuszem i przeciągasz po głowicy. Jak umiesz to zrobić umiejetnie spokojnie znajdziesz wgłębienie na pięc setek 0,05mm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kogut    1

Witam mam perkinsa od kilku lat.Niedawno oddałem głowice do regeneracji gdyż już ze 3 razy wydmuchiwało mi uszczelkę pod głowicą i silnik zle pracował. Wtryski wyregulowałem w zakładzie naprawczym,ciśnienie na tulejach jeszcze niezłe,a silnik jak zle pracował tak i teraz nie zachwyca swoją pracą. Jakoś nie równo pracuje na wysokich obrotach. Jak myślicie co mu dolega?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36

Wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą może też powodować pęknięty blok silnika między 1. a 2. cylindrem w miejscu, gdzie jest otwór na śrubę. I wyjaśnij co oznacza, że silnik "źle pracuje".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@widmoxx ma racje, to wina głowiczki rozdzielacza pompy wtryskowej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kogut    1

Pompę regenerowałem,trochę pochodziła,ale musiałem po roku wymienić głowiczkę i było dobrze.Ciekawe co z tym blokiem.zle chodzi na dużych obrotach tz. jak dam gazu do oporu i jeszcze jak już nim pracuje parę godzin to na małych obrotach też nierówno pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

czy te 3 wydmuchane uszczelki nie były jakby "całe miedziane"?? generalnie unikam ich jak ognia, miesiąc temu taką mieli u mechanika, założyli, to nim dojechałem na bazę już było po niej i powtórka z rozrywki, założyli standardową i chodzi do dziś, wiem, powiecie że głowica do planowania, itd, ale to już wszystko było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

"Regeneracja" pompy o ile mozna to tak nazwac kosztuje okolo 600pln a nowa pompa 1200 wiec nie ma sensu regenerowac. Ja kupilem nowa pompe przy remoncie silnika i "perkins" chodzi jak w 87 zaraz po zakupie. U mnie bylo tak ze wtryski byly ok a na wysokich obrotach przewrywal i jakby prychał. Remont swoja droga ale sprawna pompa to podstawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbigk    1

Tak jak koledzy piszą ,na wysokich obrotach przerywanie tak jakby nie chodził na jednym cylindrze, Wina pompy,przynajmniej u mnie tak było ,Pompa była regenerowana pochodziła ze 3 miesiące i znów to samo ,zawiozłem ja na reklamacje ,W zakładzie sprawdzili i było wszystko OK.a ciągnik dalej przerywał Ale na szczęście kolega polecił dobry zakład w którym po sprawdzeniu okazało się że są chińskie szczotki (łopaki) założone Po zmianie i ponownym ustawieniu już chodzi bardzo dobrze ponad 3 lata. Poszukaj porządnego zakładu i sprawdź pompę może to być groszowa sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michu888    0

no no wszystko dobrze ale po planowaniu głowicy - regularnie ''dmucha co pól roku. cos poradżcie koledzy bo lubie te maszyne!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Nie wiem czy Ci to pomoże ale u mnie po tym jak wywalało ciągle uszczelkę zmieniliśmy głowicę i jak na razie jest przyzwoicie. Ale spróbuj rady kolegi wyżej, na pewno mniejszy koszt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Nie zawsze planowanie bloku i głowicy pomoże, jeżeli są trefnie wbite lub wprasowane tuleje to niestety tak bedzie, ja do tego używam tylko prasy i specjalnych dotoczonych do tego krążków, bez mrożenia, podgrzewania i smarowania, tylko dobrze wyczyszczone i sprawdzone otwory na tuleje i nigdy nie próbować wciągać tulei głowicą, głowica ma jedynie dociągnąć nie do końca dociśniete prasą tuleje, spróbuj jeszcze założyć tę badziewną uszczelkę z tworzywa


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Planowanie bloku nic nie da chyba ze tuleje nowe bedziesz wciskał. Tuleja musi wystawac ponad blok jakieś 0.2mm wiec planowanie wszystko popsuje. Proponuje zaczac od uszczelki nie miedzianej tylko tej bardziewnej bo dluzej wytrzymuje jak niby oryginał miedziana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576

Popieram że uszczelka szara dłużej wytrzymuje ,planowanie bloku by pomogło ale wiąże się to z demontażem silnika a więc najlepiej zrobić kapitalny ,podejrzewam że powodem wydmuchiwania uszczelki jest zaniżenie tulei najczęściej pierwszej,sprawa druga to planowanie głowicy po takiej awarii powinno się ją splanować oczywiście kilkukrotne wykonywanie tej czynności powoduje jej obniżenie dlatego nie wolno stosować powtórnie śrub głowicy(szpilkom nie przeszkadza) a nawet czasem śruby trzeba delikatnie skrócić gdyż przy dokręcaniu wkręcają się sięgając dna otworu co może skutkować nieodpowiednim dociskiem głowicy a w najgorszym przypadku pękaniem bloku od gwintu w kierunku tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Panowie miedziane uszczelki występują w dwu grubościach 0.3 i 0.5mm o.3 to nominał, a 0.5 po szlifowaniu bloku, a szpilki mają być za każdym razem nowe a otwory przegwintowane, ale ta z tworzywa rzeczywiście dłużej wytrzymuje


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kogut    1

a czy pompa musi być ustawiona na swoim miejscu? Tam na niej jest taka kreska i na obudowie do której się ją przykręca też. one muszą być w jednej linii czy to nie ma żadnego znaczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Nie. Pompa ma być ustawiona do silnika a anie do kreski. Kreska jest bo jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj