Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

mds212    2133
Napisano (edytowany)

Głowicy. Ciagnik byl zamrozony i wywalilo 1 broszke, zdjalem głowice czy da sie sprawdzic jakos we własnym zakresie czy nie ma jakis wewnetrznych pekneic

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Zaślepiasz kanały wodne w głowicy, w miejscu kolektora robisz zaślepkę z końcówką do doprowadzenia sprężonego powietrza ok 2bar.Całość zanurzasz w wannie z wodą i masz wszystko jak na dłoni.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Głowicy na szczelność chociażby wymienionych zaślepek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramzes1224    2

Ciagnik zaczal ciezko zapalac na zimnym silniku(dymi ale nie moze zalapac), na cieplym zapala odrazu. Wody i oleju nie przybywa ani nie ubywa.Na wysokich obrotach z pod glowicy ulatniaja sie delikatne bombelki. Pod wszystkimi glowicami widac jak by bylo lekko "spocone". Czy to moze byc wina uszkodzonej oszczelki? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego Ci nie powiem Adi96 ile ma motogodzin ,bo dopiero od 3 lat mam sprawny licznik i zrobiłem prawie 3,5k ,a ciągnik nie był robiony od 2005 roku ,bo wtedy go kupiliśmy, a i już głowice zregenerowane kosztowały 9dych sztuka i regenerowałem, bo zawory w gniazda wpadły prawie 5mm i leciało z nich praktycznie strumykiem jak nafty się wlało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzc360    24

Witam :)

Jest taka sprawa że leci olej po kolektorze wydechowym, zupełnie tak jak w przypadku lejących wtrysków. Problem w tym ze wtryski są sprawdzone i są bardzo dobrze ustawione, w czym problem? Głowica? zawory? proszę o pomoc


ursus c 360 moc i potega...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kiedy leci na wolnych obrotach, pod obciążeniem, czy było coś grzebane w silniku?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzc360    24

jest ślad, grzebania żadnego nie było a czy pod obciążeniem czy na wolnych to nie wiem


ursus c 360 moc i potega...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kolektor wydechowy zdejmij może wyczaisz skąd leci. Więcej praktycznie nie idzie określić. Musisz szukać w ciągniku. Mogą to być pierścienie, a mogą prowadnice zaworów. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Od kiedy wtryskiwacze są winne za laniem po kolektorze wydechowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tylko porównał że leje się jak paliwo gdy leją wtryskiwacze a jeśli są zrobione dobrze można założyć że to olej.  Da się to wyczuć po zapachu i dotyku.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mówisz że mało wiem a nawet nie potrafisz sprecyzować co się leje paliwo czy olej.Żeby tak końcówki lały to by kopcił nie miłosiernie,daj to dla mechanika zaufanego za nim ty cokolwiek ruszysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kopcił nie kopcił jeśli olej leci przez pierścienie też będzie dymił. Jeśli nie wie na co patrzyć to dalej nie będzie nic z tego wiedział. Pyta więc chce to rozkminić sam. Ma rację... to proste. Kilak wskazówek i będzie wiedział.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Ciekawe ile lat od remontu,tu zadaj sobie pytanie,albo go reanimujesz wymieniając zestaw naprawczy, pierścienie lub prowadnice,albo jeździsz dalej póki da się robić a z czasem robisz kapitalny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem uszczelki pod głowicą ale w jednej widać lekko wychodzi powietrze z drugiej głowicy... mogę tak jeździć czy coś z tym zrobić ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Rób bo wypali blok i potem cały będziesz rozbierał do planowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, pawelll66692 napisał:

Wymieniłem uszczelki pod głowicą ale w jednej widać lekko wychodzi powietrze z drugiej głowicy... mogę tak jeździć czy coś z tym zrobić ?? 

Skoro zmieniłeś uszczelki i wydmuchało to musi być coś innego przyczyną i znów się to powtórzy. Więc przypatrz się lepiej temu, a nie tylko zmieniać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Koledzy w pompie zetor 5711 wogóle nie miałem oleju, ani śladu. Wlałem pół litry i chyba od tamtego czasu leje się olej z kolanka kumina. Możliwe to że pompa na wtryski podaje ten olej. Już ze 100mtg jezdze bez oleju w pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Olej uciekł przez uszkodzony uszczelniacz do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj