Tadeusz1212

Głowica C-360

Polecane posty

Daniel1987    1

ja nigdy nie mialem problemow....tylko raz ale w 2 osoby dalo rade...jak cos napisz na gg to moge ci cos doradzic...troche mam doswiadczenia z tymi silnikami....a co do sciagacza to sa uchwyty przy glowicy i rubcug da rade:) a wogole czemu ona tak trzyma....kleiles ja czyms podczas poprzedniej wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roii    0

Witam mam problem z ursusem C360 W styczniu tego roku był robiony remont były sprawdzane głowice i wszystko było dobrze. jednak od 3 tygodni z pod kolektora wydechowego (1 głowica od zb. paliwa) widać ślady oleju całkiem spore wszystkie inne są dobre. Ostatnio pojawiło się dziwne cykanie, ciężko pali (zimny/ciepły trochę lepiej ,ale nadal słabo). Rozrusznik i pompa wtryskowa jest dobra i czy możecie objaśnić co się mu dzieje i jak długo pochodzi bo nie mam pieniędzy na remont.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zdejmij kolektor, zapal silnik i słuchaj lub kręć ręcznie.. Możliwe że wypaliło wydechowy zawór i stąd cykanie. Domyślam się że słychać je w tłumiku. Co do oleju to sprawdz dokładnie czy to olej a może ropa. Na pierwszy rzut oka wygląda podobnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Przereguluj zawory. Skoro głowice były ok, podejrzewam podparcie któregoś zaworu lub nawet kilku co tłumaczy słabe odpalanie. 60 po remoncie powinna palić od półobrotu szczególnie w takich temperaturach.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roii    0

Seweryn20 i ŁukaszP obaj mieliście raje ponieważ te obydwie rzeczy się rozleciały dziękuje za odpowiedzi.Pozdrawiam.

 

 

 

Temat można zamknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirekpl114    0

Witam

Mam podobny problem. Po dotarciu silnika w mojej C-360 pojawił się taki problem, wyrzuca olej kolektorem wydechowym z pierwszej głowicy. Chciałem sprawdzić czy może facet który je regenerował może coś sp... więc zamieniłem miejscami dwie głowice. Wygląda na to że głowice są ok bo nadal z pierwszego cylindra z kolektoru wydechowego wyrzuca olej,czy to mogą być popękane pierścienie??? a może za wysokie ciśnienie oleju bo na rozgrzanym silniku pokazuje 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Najprawdopodobniej pierścienie. Ale sprawdz dla pewności czy to na pewno olej a nie ropa wymieszana z sadzami. Jeśli olej to pierścienie. Możesz się upewnić sprawdzając kompresję. Jeśli ropa to wtrysk lub zła dawka paliwa ustawiona na pompie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

Cześć mam pytanie po czym poznać że poszła uszczelka pod głowicą czy może przez tą uszczelkę grzać się silnik po czym można to poznać że jest do d*py i jeszcze jedna prośba znacie jakiś dobry klej do bloków silnika proszę o odpowiedz dzięki.


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Poznać po ciśnieniu i wydobywaniu się pęcherzyków powietrza w chłodnicy, może dymić z wlewu oleju, może być woda w oleju, olej w chłodnicy , może na zewnątrz głowicy być widoczne wydobywanie pęcherzyków wody lub oleju - jednym słowem sporo,a co Ty tam chcesz kleić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

mat912 chce skleić blok bo mi rozmroziło i potrzebuje jakiegoś dobrego kleju znasz jakiś


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zależy jak trzaśnięty bo jak jest ryska to można kołkować stalowymi śrubkami np. fi 5, czy miedzianymi i później kleić, ale jeżeli jest popękany , jak pajęczyna, to nie wróże świetlanej przyszłości tylko jakaś łata z blachy dokręcona śrubami a pod nią silikon, spawanie-wg mnie nie powinno się ale ok 40 km ode mnie w Starachowicach jest facet który spawa bloki korpusy i go chwalą, ale niektórych szczególnie dużych monolitycznych bloków nie da się pospawać , przez naprężenia np. sw400, czy inne 6cylindrowe wielkie bloki, choć można temu nie przeczę, ja bym radził lutowanie twarde mosiadzem z pomocą boraxu,jeżeli masz w okolicy hydraulików co robią ogrzewania , piece,to napewno mają ten zestaw, poprostu zalać pęknięcia, i po problemie, żaden klej temu ie dorówna, ale minie kilka lat i tak puści.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

co to za tajemnica lutowanie mosiądzem ;] kolego jeśli chcesz możesz kupić klej dwu składnikowy nie czasami poxipol jest on przeznaczony również do metalu cena chyba ponad 30zł kleiłem nim miski olejowe i trzymają do dziś a spawać bloki też spawałem ;] jeśli ktoś się bardziej spawalnictwem interesował to wie co to robi spawanie spawarką żeliwo ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Nie zdradzam żadnych skrywanych tajemnic , tylko poprostu radzę, a tym klejem to se możesz chorągiewke na 3 maja przykleić, nie ważne czy to poxipol za 7 zł czy super klej z przyszłości za kilkaset, klej odpadnie po jakimś czasie z tego powodu że ma inną rozszerzalność temperaturową od staliwa, musi puścić, tj. napisałem o lutowaniu twardym że też jest na kilka lat bo też nie ma siły aby puściło, a jeżeli spawałeś bloki to musisz być dobry , albo wydaje ci się że jesteś bez urazy oczywiście, ja mam papiery na 135 i egzamin z umiejętności mam 93% i nie podjął bym sie spawania dużego bloku z jednego względu-nie mam czym , tego się nie da zrobić wirówka ,czy jakąś małą transfomatorówka, poza tym pęknięć bloku nie da się pospawać z obu stron dlatego wg. mnie mija się to z celem, można go jedynie uszczelnić ale nie wzmocnić, i tak jak w przypadku klejenia, lutowania,kołkowania to wyjdzie, lepiej upatrzeć używany cały blok czy korpus


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

spawałem nie raz blok i jestem w tym dobry wiem jakie są naprężenia w metalu i mam na to metody.

 

(trafiają sie czasami tacy co nigdy tego nie robili i piszą głupoty bo słyszeli od jakiegoś gburka co też słyszał jak to się robi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Spawam żeliwo w robocie ale wygrzane do 600 stopni. Wolno, małymi odcinkami i trzyma ale nigdy nie jest to to co jeden kawałek żelaza. W 40-ce spawałem blok za pompą wtryskową i trzymało z 10 lat potem puściło olej. Nie ma pewności, może się udać a nie musi. Tyle że pęknięcie jest łatwe do załatania klejem. Nie ma z tym najmniejszego problemu nie pękło ani kawałeczek przez następne 10 lat jak miałem tą 40-ke.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W ursusach wszystkie korpusy i bloki były robione ze staliwa czyli lanej grawitacyjnie stali, dość dobrze się spawa ale odpowiednim sprzętem, ja mam taką gówniana transformatorówkę ok 300A -to sie nie nadaje, mam też migomat bester 250A tym b.ładnie się spawa takie rzeczy a raczej uszczelnia, bo jak wyżej napisałem bloku nie da się pospawać , takie rzeczy typu skomplikowane odlewy da się uszczelnić aby się nie lało, ale tylko na jakiś czas do ostrej zimy, choć i tak będzie na płynie lub do lekkiego przegrzania wyjdzie gwarantuje, a jak ktoś daje dożywotnią gwarancję na takie coś to jest zielony


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nikt rozsądny nie da ci gwarancji na pospawanie bloku 60-ki zrobionego z dziadostwa, z zarąbistą porowatością, napitego oleju, odlewanego tak jak mówisz metodą grawitacyjną czy kokilową z piaskowymi rdzeniami. Kupa zanieczyszczeń, popiołu i piachu w odlewie. Spawanie tego to loteria. Może się uda ale... nie ma pewności.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam30    1

Też mam podobny dylemat z olejem w kolektorze wydechowym,:( i jutro bedę rozbierał,a co wyjdzie okaże się bo wtryski zrobione i głowice po regeneracji,myślałem ze to była przyczyna ,a okazało się ze to nie to i trzeba pierścionki.Panowie czy mogły się zapiec jak się przegrzał? Skutki pożyczania komuś sprzętu :( w dobrej wierze .pozdrawiam wszystkich forumowiczów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franek4477    0

tak jak w opisie . wczoraj wymieniłem uszczelki pod głowicą. dzisiaj pojechałem uprawiac pole i znowu leci olej miedzy 1 a 2 . Co moze byc przyczyna takiego zachowania ?? a i jescze kopci na czarno jak smok.


Rolnik_wojtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj