Zaloguj się, aby obserwować  
nikos

zetor 8145 czy ursus 914????

Polecane posty

katator    473

mój znajomy ma 914 z turbo wersja bison. sciągnięty z danni. mówił ze ma 85 km. ale o skrzyni nic nie mówił. niestety :P a te " małe turbo" szły zarówno do 4 jak i do 6. na allegro czasami można spotkac 914 lub 1224 w wersji turbo.

Edytowano przez tomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

1224 z malym turbo to w zetorze byl chyba 14145


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Te ciągniki mają takie same turbiny jak ich odpowiedniki o wyższej mocy, inny jest tylko regulatory obrotów. Podaje mniej paliwa. 914 T, 1224 T a później już 1032/34 i 1434 i dla zetor-zts 9111/45, 14145, 9211/45, 14245.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    67

bierz u-914 lepiej wgląda mniej kopci lepiej są otwierane drzwi a poza tym lepszy lest polak

bo mniej pali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

A czemu mniej pali? Przeca to są takie same technicznie ciągniki :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
bierz u-914 lepiej wgląda mniej kopci lepiej są otwierane drzwi a poza tym lepszy lest polak

bo mniej pali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wygląd różni sie nieznacznie, kopcą tak samo bo mają takie same silniki, drzwi - jak komu wygodniej, palą tyle samo bo, powtórze sie, mają takie same silniki jak i reszte podzespołów :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
bierz u-914 lepiej wgląda mniej kopci .....

 

jak będziesz widzial następnym razem kopcącego zetora to idz obejrzyj jego pompę paliwową od strony kabiny.

u mnie w 10145 mam identyczną jak w tym bez turbo czyli 8145.

Ci co znają temat juz wiedzą chyba o co chodzi.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Kup nową pompę z korektorem, koszt około 1600 zeta. Zaoszczędzisz na paliwie i ciągnik będzie lepiej pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

wiem wiem ale prawie 2 tysie poszlo na przedni napęd bo poprzednik nawalil smaru w zwolnice no i nowe gumki na przodzie kosztowaly mnie 1600zl wiec te zniwa musze przecierpiec na tej pompie ale jesienią/zimą chce wstawić odpowiednią pompę i dodatkowy siłownik do TUZ'u. po prostu wypstrykalem sie z kasy na remonty ;(

oby w zniwa nic nie nawaliło.

 

a wracając do tematu - jesli brac zetorka czy ursusa to tez patrzeć trzeba czy ma instalacje pneumatyczną.

dziś gość przyciągnął dwie przyczepki zetorkiem 8045 bez pneumatyki (zetor ze Szwecji).

ze też się nie bał jechać.

instalacja do tego typu ciągników to 1,5 tys zl.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
instalacja do tego typu ciągników to 1,5 tys zl.

Jedno- czy dwuobwodowa? W moim mam jednoobwodową ale nie używam, ciągnik tylko do tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

zwykla jednoobwodowa chyba. jak robilismy naszą to nigdzie nie mieli przewodów metalowych a w grene wlasnie krzyknęli 1,5 tys zł za instalacje kompletną z tego co pamiętam.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK86    0

Ja kilka miesięcy temu kupiłem U-914. I nie brałem zbytnio pod uwagę czy to ursus czy zetor bo one są prawie identyczne. Więc na ogól zwracałem uwage tylko na stan techniczny ciągnika i rok produkcji noi cene jeszcze, choć zetory były chyba no ogól troszke droższe. Więc znalazłem idealnego U-914 i właśnie jego nabyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

no a zdjecia??? :o

 

a co do instalacji pneumatycznej-uzywacie do czegoś dwuobwodowej????


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
a co do instalacji pneumatycznej-uzywacie do czegoś dwuobwodowej????

Ja nie, mam stare przyczepy na jeden obwód. Ale może kiedyś bedzie okazja do czegoś podpiąć :P Na codzień nam poodłączane sprężarki w ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zetor i ursus to jest ta sama konstrukcja, ale z tego co widzę w zetorze ładniej i ciszej pracują skrzynia i tylny most. trzeba wziąść pod uwagę, że Zetor będzie na pewno droższy. No sa to ciągniki używane więc najwięcej tu będzie miał do powiedzenia stan techniczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczepek2    11

Miałem zetora 8045 kilka lat i byłem z niego zadowolony, ale poza zawiasami drzwi chyba niczym się od ursusa nie różnił. Jest jednak jedno "ale" : nie wiem czy to przypadek, czy może zetory mają trochę lepszą trwałość, bo półbiegi w moim nigdy nie wysiadły, choć zawsze je używałem. Wszyscy też straszyli mnie, że to zaraz się zepsuje i widziałem kilka ursusów z zaspawanymi satelitami wzmacniacza ( taka "polska" popegeerowska metoda naprawy)


Brak roboty, nadmiar kasy = popieprzone w głowie. Rolnictwo ratuje mnie przed jednym i drugim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal4    0

czesc.weś ursus 914 bo jest lepszy,a zetor jest gorszy,bo pali dużo paliwa i dużo się psuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286
czesc.weś ursus 914 bo jest lepszy,a zetor jest gorszy,bo pali dużo paliwa i dużo się psuje.

 

Widze, że kolega posiada chyba 914, bo tak zachwala... Są to takie same ciągniki z takim samym silnikiem więc co tu prawić, który lepszy, który gorszy... Wybierz tego, który Ci się bardziej podoba, który będzie w lepszym stanie technicznym i po robocie... Co do zepsucia się, to jak będziesz dbał, to będziesz miał... A jak będziesz sznurkiem podwiązywał, to daleko nie zajedziesz...

 

Tak apropo spalania to żaden nie pali dużo... Każdy pali tyle, ile się wleje... ;)


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tobiasz912    1

Popieram to co kolega napisał, ale zetor jest chyba ciut lepszy no i większy komfort niż w ursusie ;)


Praca rolnika godna jest szacunku !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka, ja mam ursusa 914, i jesli mialbym kupic drugi traktor i taki 914 lub tego zetorka, wybrał bym zetora, zetor oryginalny ma lepsze części, jest wytrzymalszy od ursusów, mamy zetora 5211 z 89 roku i nic sie nie psuje, a mamy ursusa tez z 89 914 no i wiadomo, jak nie sprzęgło(chodzi ten traktor z turem ro moze nie jest dziwne ze sie spalilo), to cos innego, bierz zetora, jest troche droższy ale lepszy


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj